Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 21:13
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ók, je hebt er gewoont maar je woont er nu niet meer.
Advertentie
Oud 10-09-2004, 21:17
Faery
Faery is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:00 :
^2
+ hij was net een apathisch balletje aan de foon.

Maak 'm eens wat minder hip!
__________________
Genocidealisme.
Oud 10-09-2004, 21:18
Faery
Faery is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:01 :
moest je ook richting nijmegen
ik heb er 3 uur over gedaan van amsterdam naar huis en ik heb de hele treinreis eerste klas in het gangpad op de grond gezeten.

Hehe, ja, vertragingen alom overal. Hoewel het tussen Arnhem en Nijmegen te doen was, wat had ik een geluk. Binnen dat uur vertraging dat ik toch had was de shop te bereiken, lifestyyyylish
__________________
Genocidealisme.
Oud 10-09-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 10-09-2004 @ 22:17 :
+ hij was net een apathisch balletje aan de foon.

Maak 'm eens wat minder hip!
huh hoezo ik heb hem pas 1 keer gezien?
Oud 10-09-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:19 :
huh hoezo ik heb hem pas 1 keer gezien?
Kun je nagaan hoe groot je invloed is. <3
Oud 10-09-2004, 21:21
Faery
Faery is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-09-2004 @ 22:19 :
huh hoezo ik heb hem pas 1 keer gezien?
wtf ben ik jou al vaker tegengekomen dan jij roy?
__________________
Genocidealisme.
Oud 10-09-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 10-09-2004 @ 22:21 :
wtf ben ik jou al vaker tegengekomen dan jij roy?
je hebt mij toch pas 1 keer gezien??
Oud 10-09-2004, 21:35
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik ben zo verkouden dat mijn neus begon te bloeden en mijn oogjes brandden ook dat is niet leuk.
__________________
sleep is no friend.
Oud 10-09-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:20 :
Kun je nagaan hoe groot je invloed is. <3
hij zei dat hij onder de indruk van me was
Oud 10-09-2004, 22:48
Verwijderd
In plaats van studeren, zat in op mn bed een tijdschrift te lezen en toen deed ik even mn ogen dicht maar die gingen pas 1,5 uur later weer open In de tussentijd heb ik gedroomd dat ik bijna overhoop geknald werd en bespioneerd met een helikopter Maar het slapen was lekker en daarna heb ik geen flikker uitgevoerd en gegeten en Runaway Bride gekeken want die had ik nog nooit gezien.
Oud 10-09-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 10-09-2004 @ 20:19 :
vonk is klein maar fijn en 2 van mn vriendjes werken er....

sultan lounge is hip, en de waterpijp is echt rrrrrrrrr en de cocktails zijn ook aan te raden...


kerkplein is kut en gehyped en heel breda gaat er heen, van binnen is het een kitcherige aangelegenheid en ze draaien wat de klok slaat... alleen vuur&vlam (een thema feestje van kerkplein) is wel leuk..

en nu ga ik 2 jaar lang niet meer uit in breda ..maar dan ben je iig op de hoogte japie

ow, en de gong is ook hip, daar zijn de cocktails het lekkerst
als je weer terug bent kan ik je weer op de hoogte stellen van wat hot en not is in breda

ot: vanavond anar een verjaardag geweest en dat was het wel,nu nog even nerden en dan slapen
Oud 11-09-2004, 00:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb de heledag rondgehangen en muziek geluisterd.
Om 3 uur een stukje gefietst en de post van m'n zus opgehaald.
Toen ben ik in de tuin gaan zitten met een boek en een glas dubbelfris en ben ik heele rg niet bruin geworden.
Wat ranzigs gegeten (alweer frituur. Ik moet toch wat nu ik alleen ben) en toen kwam m'n zus ineens langs om tv te kijken, mijn patat op te eten en verder eigenlijk niks te doen.
TV gekeken, thee met chocokoekjes op, Wat opgeruimd in de keuken, in een slak gaan staan (echt HEEL erg goor. Overal slijm en ingewanden) en nog wat muziek geluisterd en nu ga ik slapen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-09-2004, 01:01
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
naar school geweest
scampi's en carpaccio gekocht
lekker opgesmikkeld
vervelend gedaan tegen onze schoonmaakster
toen ging ik werken
en ik ben net pas klaar
het was heel druk en heel stom
en ik ben boos geworden op mn beste vriendje omdat ie echt heel erg irritant aan het doen was
Oud 11-09-2004, 05:28
Verwijderd
heen als herman van veen
Oud 11-09-2004, 07:30
Konstantine
Konstantine is offline
Ik moest gisteren werken en iedereen was chagrijnig, want de zwembaden-afdeling moest afgebroken worden en de ski-afdeling opgebouwd. Dus toen had ik geen zin in klanten en ging ik maar in het magazijn afritsbroeken tellen, maar 's avonds ging ook dat vervelen dus toen ging ik de heren van de sport-afdeling van hun werk houden en toen ben ik mee uit gevraagd door iemand van de zwembaden-afdeling en iemand van de sport-afdeling en ik heb zelf twee iemanden van de tuinmeubel-afdeling mee gevraagd.
Toen kwam mijn vriendinnie mij van mijn werk halen en hebben we wijn gedronken en daarna zijn we uit geweest in mijn ultracoole hometown en ik was natuurlijk weer dronken en zij nog veel meer. En nu heb ik te kort geslapen om écht nuchter te zijn, dus het wordt weer een lange dag op mijn werk denk ik zo.
Oud 11-09-2004, 11:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Zo windsurfen!
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 11-09-2004, 11:55
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Eh. opgestaan. Dat was 't enerverendste tot nu toe vandaag.
Straks winegums halen voor een absurde weddenschap (die ik wél ga winnen.) en vanavond Major League.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 11-09-2004, 12:02
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
6 uur op. Werken tot 12 uur. Nu niksen. Dan werken van 5 tot 8, en dan pilzen
Oud 11-09-2004, 12:10
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Slapen
Wakker
Slapen
Wakker
Slapen
Wakker
Sinasappelsap drinken
__________________
sleep is no friend.
Oud 11-09-2004, 12:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-09-2004 @ 06:28 :
heen als herman van veen

und je sig. Slackers she said please don't tell all your friends, cause they might tell my husband.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 11-09-2004, 12:19
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb wazig gedroomd dat ik een lonsdale shirtje had, een rroze en dat iedereen em heeel lelijk vond maar ik niet. En iedereen ging mauwen dat ik een neo-nazi was... Maar verder ga ik vandaag videobanden terugbrengen, even naar de stad met een vriendin, sjoerd zn hoofd bijscheren en vanavond naar een feestje.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 11-09-2004, 12:19
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
vixen schreef op 11-09-2004 @ 13:19 :
Ik heb wazig gedroomd dat ik een lonsdale shirtje had, een rroze en dat iedereen em heeel lelijk vond maar ik niet. En iedereen going mauwen dat ik een neo-nazi was... Maar verder ga ik vandaag videobanden terugbrengen, even naar de stad met een vriendin, sjoerd zn hoofd bijscheren en vanavond naar een feestje.
leuk icoon
__________________
sleep is no friend.
Oud 11-09-2004, 14:54
Verwijderd
gisteren naar de n201 geweest en daar hard geskankd. daarna door naar een schuur omet een zooi mensen om daar te chillen. npog een tijd liggen maffen daar. toen naar haarlem terug en nog tot 6 uur met raoul gehangen en geluld. was allemaal erg chill. om half 7 gaan mafdfen en 2 uur later mn nest uit geschopt door mn ouders omdat ik het huis van mijn oma moest uitruimen. nu weer thuis en kapot. ik ga slapen
Oud 11-09-2004, 15:17
actueel
Avatar van actueel
actueel is offline
Gisteren:
06:00u wakker
07:13u de trein naar leeuwarden
09:00u presentatie opschool
12:30u vrij
12:31u chillen met een deel van mijn klas in het park aldaar in leeuwarden (veel bier, wiet, chips EN chocolade muffins)
17:30u Trein
17:45u Voor in de trein kijken
19:30u Thuis komen
20:00u GTST kijken
22:00u Kijken naar de voor ronde R&B/HipHop Grote Prijs van nederland in Simplon (groningen)
02:30u Dronken thuis komen..
__________________
ac·tu·eel (bn.) 1 op het ogenblik bestaand of van kracht zijnd => tegenwoordig 2 aan de orde zijnd, van ogenblikkelijk belang => up-to-date
Oud 11-09-2004, 16:34
Verwijderd
opgestaan,hard gevoetbald,gedoucht en geconcludeerd dat ik te moet ben om vanaovnd nog uit te gaan.
jeeej
Oud 11-09-2004, 16:41
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Opgestaan, 40 minuten gefietst om naar de dichtsbijzijnde piercingshop van huis te komen en je daar laten vertellen dat 1 tunnel 35euro kost. Doorverwezen naar een of ander raar winkeltje waar ze 7.50euro per stuk kosten . Richting stad gegaan, kleren gekocht en een milkshake.
Naar hockeyclub gegaan voor een trainersbijeenkomst en mensen belachelijk gemaakt. Dadelijk barbecue'en als het niet gaat regenen en dan naar een saai feest met gratis wiet en drank. Héél misschien ga ik daarna nog even naar de Rechter in Ehv want daar draait Miss Monica vanavond.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 11-09-2004, 17:12
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
gewerkt en toen zag ik een oude nette kakvrouw van iets van tussen de 50 en 60 met een doorschijntruitje en een navelpiercing en een tribalding onder op dr rug, dat was ff weird, zo zie ik er later missschien ook uit
en nu ga ik m'n kamer opruimen want mn chickjes komen en dan gaan we pizza bestellen en film kijken en pisang drinken
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 11-09-2004, 17:19
Verwijderd
Gisteravond heb ik hapjes rondgebracht op de openingsavond van Film by the Sea, en met mijn ex gepraat die ik stiekem nog wel een beetje erg leuk vind - hij moest foto's maken van alle gasten. Na een uur begon de openingsfilm en bijna iedereen liep ervan weg (Eternal Sunshine of the Spotless mind, vraag me niet waarom want het is echt een geweldige film...) en daarna speelde Boris en toen zijn we hem gesmeerd naar een dijkje. Daar hebben we een paar jointjes gerookt met nog een vriend erbij en toen heb ik heb een broodje doner gegeten.

Vandaag ben ik om half 11 opgestaan en naar Vlissingen gegaan, gewinkeld (zie aanwinsten topic) en 2 gratis films gezien, te weten Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Immortal. Dit alles gratis omdat ik vrijwilligerswerk doe bij Film by the Sea. Vanavond ga ik naar mijn vader kijken die moet optreden voor het Zeeuws Nazomer Festival en daarna ga ik uit.

Dit alles past wel bij mijn lifestyle.
Oud 11-09-2004, 17:32
Verwijderd
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen tot kwart voor elf en toen heb ik met mn vriend gebeld die zei dat ik schattig klonk Daarna heb ik van alles en nog wat maar eigenlijk niks gedaan om het studeren zo lang mogelijk uit te stellen. Ik heb nu 2 uur gestudeerd met verschillende pauzes tussendoor en heb bijna 30 bladzijden gelezen en samengevat. Ik moet er nog 20

En helaas hoort dat studeren erg bij mijn lifestyle sinds een week. Ach ja, ik kom er wel overheen.
Oud 11-09-2004, 17:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 11-09-2004 @ 12:43 :
Zo windsurfen!
Maar het waaide amper, doch heb ik me wel redelijk vermaakt. Vavavond gaat men bij mij thuis bier drinken om zo het terrorisme tegen te gaan, en onze burgelijke anti-terreur daad te verwezelijken. Daarna ga ik naar de stad.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 11-09-2004, 18:55
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
tot half 3 uitgeslapen, toen boodschappen gedaan bij de ah en wat dingen voor school. straks naar cdpresentatie & optreden van een vriend & zijn band.
Oud 11-09-2004, 20:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben naar de musical de Lion King geweest met mn moeder, het was echt zo gaaf! Ervoor en erna nog lekker op het strand gezeten, het was perfect weer.
Oud 11-09-2004, 20:55
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik heb gewerkt en daarna een brief geschreven, gedoucht en die dingen. En toen ging ik een vriendinnetje helpen haar nieuwe kamer schilderen, ze heeft een vette kamer midden in t centrum
Toen met wat mensen eten bij haar ouders.
Nu thuis en straks naar een gabberfeest
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-09-2004, 21:17
Verwijderd
Ik heb nog wat gestudeerd en met mn lover gebeld en gegeten en op internet gehangen en nu ben ik me aan het afreageren op mn lekkere ding
Oud 11-09-2004, 21:20
Verwijderd
tot kwart voor 8 maar geslapen. opgestaan en geouched waarna ik een bord patat en een hamburger heb weggewerkt toen kwamen Mike en Roel en nu zitten we biertjes te drinken, south park te kijken en joints te roken
Oud 11-09-2004, 21:21
Verwijderd
Vanochtend had ik rijles en ik was ZO bang want het was twee maanden geleden en ik haat het echt dus van te voren heb ik heel veel ruzie gezocht met mijn moeder en zus. Ik heb heel veel fouten gemaakt maar hij moet wel altijd om me lachen dus het komt wel goed.

Daarrrna heb ik boodschappen gedaan met mijn moeder & bloemetjes gekocht in een afschuwelijk tuincentrum waar we alle oude wijven aan hebben gereden met ons winkelwagentje en waar we heel erg moesten lachen om alle fashion-nono's. We hebben allemaal leuke oranje plantjes gekocht waar we helemaal niets mee kunnen.
Zelf nog even naar de stad geweest om cadeautjes te kopen en op de trein naar Leiden waar ik heb gebruncht met Frederik & Ciska, twee vrienden die nu allebei Rechten studeren geloof ik en samen het stereotype student vormen maar waar ik heel erg mee kan lachen. Toen een fiets geleend en naar Ciska gegaan, een ander vriendinnetje die in Leiden studeert waar ik grondig mijn excuses heb aangeboden omdat ik haar zou helpen met verhuizen maar het niet heb gedaan. Natuurlijk had ik wel leuke plantjes voor haar bij me en veel drank. Net hebben we Kill Bill 2 gekeken en de drank opgedronken en nu zit ik even te interrrnetten bij haar thuis. Zometeen gaan we met mijn oude hockeyteam () uit & morgenochtend moet ik vroeg op om weer terug naar Utrecht te gaan.
Oh en het regent.
Oud 11-09-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 11-09-2004 @ 22:21 :
Vanochtend had ik rijles en ik was ZO bang want het was twee maanden geleden en ik haat het echt dus van te voren heb ik heel veel ruzie gezocht met mijn moeder en zus. Ik heb heel veel fouten gemaakt maar hij moet wel altijd om me lachen dus het komt wel goed.

Daarrrna heb ik boodschappen gedaan met mijn moeder & bloemetjes gekocht in een afschuwelijk tuincentrum waar we alle oude wijven aan hebben gereden met ons winkelwagentje en waar we heel erg moesten lachen om alle fashion-nono's. We hebben allemaal leuke oranje plantjes gekocht waar we helemaal niets mee kunnen.
Zelf nog even naar de stad geweest om cadeautjes te kopen en op de trein naar Leiden waar ik heb gebruncht met Frederik & Ciska, twee vrienden die nu allebei Rechten studeren geloof ik en samen het stereotype student vormen maar waar ik heel erg mee kan lachen. Toen een fiets geleend en naar Ciska gegaan, een ander vriendinnetje die in Leiden studeert waar ik grondig mijn excuses heb aangeboden omdat ik haar zou helpen met verhuizen maar het niet heb gedaan. Natuurlijk had ik wel leuke plantjes voor haar bij me en veel drank. Net hebben we Kill Bill 2 gekeken en de drank opgedronken en nu zit ik even te interrrnetten bij haar thuis. Zometeen gaan we met mijn oude hockeyteam () uit & morgenochtend moet ik vroeg op om weer terug naar Utrecht te gaan.
Oh en het regent.
Ohja ik heb trouwens wel een klein probleempje want die fiets is dus blijkbaar gejat.
Oud 11-09-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 11-09-2004 @ 22:22 :
Ohja ik heb trouwens wel een klein probleempje want die fiets is dus blijkbaar gejat.
Haha prachtig Is dat typisch jouw lifestyle? Een vriendinnetje van mij overkomt altijd dit soort dingen
Oud 11-09-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 11-09-2004 @ 22:29 :
Haha prachtig Is dat typisch jouw lifestyle? Een vriendinnetje van mij overkomt altijd dit soort dingen
Ja nou euh, ja dus.
Ik ben lichtelijk chaotisch en ik snapte het slot niet.

Maar ik belde hem op en vertelde het en toen zei hij dat het niet uitmaakte want hij heeft er toch 6.
Oud 11-09-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 11-09-2004 @ 22:31 :
Ja nou euh, ja dus.
Ik ben lichtelijk chaotisch en ik snapte het slot niet.

Maar ik belde hem op en vertelde het en toen zei hij dat het niet uitmaakte want hij heeft er toch 6.
6 fietsen?!

ontopic: ik stond vanmorgen op de weegschaal en kwam erachter dat ik weer op mijn oude gewicht zit Dus ik weeg weer 58 kilo net als vóór mijn dramatische gewichtstoename van 9 kilo in 3 maanden.
Oud 11-09-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 11-09-2004 @ 22:47 :
6 fietsen?!

ontopic: ik stond vanmorgen op de weegschaal en kwam erachter dat ik weer op mijn oude gewicht zit Dus ik weeg weer 58 kilo net als vóór mijn dramatische gewichtstoename van 9 kilo in 3 maanden.
Ik weeg zoveel veel meer.
Ik moet heel veel afvallen.



Ja, 6 fietsen.
Oud 11-09-2004, 23:11
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Net dus naar een feestje geweest maar mn pappa kwam me al om half 12 ( ) ophalen. En toen zei de jongen waarvan het feest ook was 'nou, dan moeten we je maar vastbinden'. En toen ben ik maar snel naar mn pappa toegegaan. Maar t was heel gezellig en nou heb ik volgende week twee feestjes en binnenkort ook nog een feestje in Utrecht waar ze altijd wasmachines van het balkon gooien .
__________________
you spread like peanut butter
Oud 11-09-2004, 23:14
Hagel
Hagel is offline
de hele dag eigenlijk vrij weinig gedaan, boodschapjes gedaan, veel muziek geluisterd en naar de ikea geweest en spulletjes gekocht. Nu zit ik al een uur te bedenken wat ik aan ga trekken en ik weet het nog niet
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 11-09-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 12-09-2004 @ 00:11 :
een feestje in Utrecht waar ze altijd wasmachines van het balkon gooien .
ik wil mee
Oud 11-09-2004, 23:59
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2004 @ 00:39 :
ik wil mee
dat mag <33

Is altijd wel een extreem grote orgie daar. Jeweetwelvandatopdewc..
__________________
you spread like peanut butter
Oud 12-09-2004, 00:59
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn avond:
Half 10 een feestje bij een vriend, véél gratis drank en wiet gehad. Half 12 naar een of ander vaag jongerencentrum waar een foute schuimparty bezig was en waar ik mensen tegenkwam die ik 5 jaar lang niet had gezien wat toch best leuk was .
Totdat ik de jongen zag ik die leuk vind (een forummer nog wel ) en eh... toen hadden we een moeilijk gesprek wat ik me niet meer goed kon herinneren maar ik heb wel nog een kus van 'm gekregen . En stiekem kan ik niet kwaad op hem zijn ook al zou dat wel moeten.
Daarna snel naar huis gegaan want ik werd gek van verwardheid over hem en mezelf en pff... nu ben ik bang voor een kater want hij had gelijk toen hij zei dat ik teveel had gedronken.

Eigenlijk. Was het een leuke avond totdat ik 'm zag en nu ben ik misselijk .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 12-09-2004, 10:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister feestje bij mij thuis gehad, erg geslaagd, iedereen dronk veel en de sfeer zat er goed in. Daarna naar de stad, eerst even naar een loos studenten café, rond 't klokje van éen naar een café waar je leuk zou kunnen brallen over de economie en uiteindelijk strandden we in ons "alternatieve" café. Daar zeer goed vermaakt, heb een date gefixt voor woe met een subliem meiske (park picknick), nog even gezellig geouwehoerd, daarna een beetje gepit met metalheads. Rond 6 uur was ik thuis. Nu een beetje moe, maar voldaan.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 12-09-2004, 10:33
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
vixen schreef op 12-09-2004 @ 00:11 :
een feestje in Utrecht waar ze altijd wasmachines van het balkon gooien .
ik wil mee
Oud 12-09-2004, 10:58
Appelblauw
Appelblauw is offline
Gisteren ben ik,met een paar vriendinnen, zeer lifestyle verantwoord naar Odegand geweest.
Bij de ticketwisseling een ex-leraar tegenkomen (waar we vroeger zo zot van waren,nou,was dat even een afknapper ),die het wow vond dat we daar naar toe gingen en ook wel een beetje nerderig.
We hebben 2 keer in een bootje gezeten,en deze keer was er geen debiele toeristenstadsuitleg bij,maar mooie kunstwerken op het water.
Een of andere pianist gezien,die zeer expressief met zijn gezicht was en voor de rest gewoon rondgesjolt,want we waren overal te laat.
's Avonds gebabysit en in slaap gevallen daar.
__________________
who looked good,so i could call her.
Oud 12-09-2004, 11:17
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik ben gisteren naar de dorpskermis gegaan en ik had een carema mee moeten nemen want nu gelooft niemand wat ik allemaal heb meegemaakt En ik heb een megalollie gekocht. Een zwarte welteverstaan, want dat vond ik wel metal
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.