Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2004, 22:58
Verwijderd
300
erover gesproken

oplossing voor het internetprobleem

nu mn mobiel nog leeg laten lopen
morgen vrij
nouja,vrij,tjah,iig geen werk

gesprek over jezelf zijn + geaardheid whaa,wat schrok ze

en de cam deed het goed

+ W. was echt aardig

nu heb ik nog iemand nodig die me laat glimlachen...
Advertentie
Oud 03-10-2004, 11:39
Verwijderd
Grom!
Oud 03-10-2004, 12:42
Verwijderd
Het is zinloos.
Oud 03-10-2004, 13:35
moon
moon is offline
het gaat een klein beetje beter ik hoop dat het blijft!
Oud 03-10-2004, 13:58
little_devotion
little_devotion is offline
Ik mis mn ex. Het zag er eventjes goed uit voor ons, maar gister heeft tie me toch weer pijn gedaan.

En mn vader is vandaag naar Zwitserland vertrokken, voorgoed.

En ik voel me kut.
Oud 03-10-2004, 17:05
Verwijderd
Dood. Zomaar dood. Je weet nog geen drie maanden dat je ziek bent en je bent dood. Kutziekte. Godsamme.

Gisteren vond ik het erg gezellig in Amsterdam. Maar ik ben weldegelijk boos op hem. Want ik vind dat je best je vriendin gedag kunt zoenen ook al ben je aan het werk. Maar daar zal ik wel weer niet over kunnen oordelen. Morgen weer naar school en ik heb geen zin. Ik heb wel brood gebakken vandaag. En muffins en koekjes. Maarja. Ik heb hoofdpijn en ik ben moe. Dus mijn humeur is weer fantastisch. En gisteravond lag ik ook weer te laat in mijn bed, dus ik hou me niet echt aan mijn afspraken.

*schreeuwt even heel hard*

*zucht* Bij wie kan ik even heel hard huilen?

And I know, there'll be no more tears in heaven.
Oud 03-10-2004, 17:05
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm..Druk, druk al heb ik eindelijk mijn rustdag. Er moet zoveel gebeuren voor school, en toneel/dans. Maar ach, hoe meer ik doe hoe minder ik over mezelf hoef na te denken.

Maar... ik heb nieuwe inkopen! Een nieuwe jas + shawl en gezichtsmaskertjes én het geurtje Amor Amor van Charcarel (ofzo), iig helemaal te gek!

En nu ga ik weer hard aan het werk..moet nog éventjes 100 onr. ww uit m'n hoofd leren.. (Ben al bij 50)
Oud 03-10-2004, 18:34
Verwijderd
we hadden feest in friesland
en toen hoorden we wat in de schoorsteen en we dachten dat t een vogel was
en stefanie ging de dierenambulance bellen
dus wij iets er af schroeven en toen zat er een prop van doeken in
dus iemand trok dat er uit en echt een stank kwam er uit!
en iets wat op keutels leek...
en toen pakte iemand een barbequepook ofzo en toen hebben we er in totaal meer dan 30 skeletten van vogels uit gehaald voordat het vogeltje er uit kon vliegen..
blegh
we zagen ook allemaal maden enzo
Oud 03-10-2004, 18:42
phensicske
phensicske is offline
'k Ben zo blij, 'k voel me echt goed. 't Is leuk zo'n gevoel te ervaren. Het klikt met velen, 'k zie vrienden van vroeger terug, ik maak nieuwe, 'k amuseer me gewoon.

Eén minpuntje.. 'k ben nogal verward door men bi-gevoelens af en toe en 'k weet het echt niet te plaatsen. Maar 'k ben zowiezo in mijn knuffelkusperiode, dus wie dan ook, 'k heb gewoon zin om hen vast te nemen. Zijn het gevoelens van vriendschap, of verliefdheid?? Wat kunnen gevoelens toch zo verwarrend zijn.
Oud 03-10-2004, 18:48
Verwijderd
Ik ben blauw en rood en weet ik het niet allemaal. We hebben verloren, maar ik heb wel gescoord. Na de wedstrijd had ik energie over, vond het jammer dat het afgelopen was.

Nu ben ik moe. En ik moet eigenlijk nog zoveel leren, maar ik heb geen zin. Zometeen tv kijken en daarna naar bed. Morgen stage lopen en ik heb GEEN zin. Dinsdag tentamen en ik ken het nog lang niet goed genoeg. Hopelijk heb ik mazzel en valt het mee en haal ik toch een 6je ofzo.

Dinsdagavond op vakantie. Hopelijk een week zon. En genieten. En uitrusten.
Oud 03-10-2004, 19:16
Verwijderd
Moet morgen bij het riagg twee doelen noemen, die ik de in deze groep willen halen. Maar hoe moet ik nou in gods naam weten wat haalbaar is in 15 keer? Minder onzeker? Nee vast weer 'te groot'. *zucht* en meot morgen echt iets hebben....

Elke dag net geen ruzie...hoelang houd ik dit nog vol?

31 tweede violen
Oud 03-10-2004, 21:14
marrel
marrel is offline
eigenlijk is mijn nieuwe werk toch best wel leuk t lag gewoon aan die ene niet zo lieve collega *blij is*

truste mensjes
Oud 03-10-2004, 21:26
Verwijderd
*naam*says:
elke keer als ik je spreek lijkt het alsof er iets breekt
*naam*says:
elke keer dan voel ik me veilig en kan ik mezelf zijn
*naam*says:
je geeft het een waarde je bent echt een engel
*naam*says:
waar ik stiekem weg toch veel voor voel

Ja. Wat moet ik hiermee? Ik zeg amper iets, laat staan troostende woorden.
Oud 03-10-2004, 22:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-10-2004 @ 19:34 :
we hadden feest in friesland
en toen hoorden we wat in de schoorsteen en we dachten dat t een vogel was
en stefanie ging de dierenambulance bellen
dus wij iets er af schroeven en toen zat er een prop van doeken in
dus iemand trok dat er uit en echt een stank kwam er uit!
en iets wat op keutels leek...
en toen pakte iemand een barbequepook ofzo en toen hebben we er in totaal meer dan 30 skeletten van vogels uit gehaald voordat het vogeltje er uit kon vliegen..
blegh
we zagen ook allemaal maden enzo
Aha, nu snap ik waar die post van je in het 'Wat raakte je'-topic op sloeg.
Brr, daar zou ik echt van over m'n nek gaan.
Oud 03-10-2004, 22:48
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-10-2004 @ 20:16 :
Moet morgen bij het riagg twee doelen noemen, die ik de in deze groep willen halen. Maar hoe moet ik nou in gods naam weten wat haalbaar is in 15 keer? Minder onzeker? Nee vast weer 'te groot'. *zucht* en meot morgen echt iets hebben....

Elke dag net geen ruzie...hoelang houd ik dit nog vol?

31 tweede violen
Tuurlijk is dat niet te groot...je begint met de eerste stap enzo...je hoeft niet meteen de meest zelfverzekerde vrouw te zijn, maar een stap zetten naar minder onzeker is ook wat waard

Ontopic
Achteraf wil ik altijd op zo'n dag dat ik meer heb gedaan...en minder tijd heb besteed aan onbelangrijker zaken...(en daarmee bedoel ik dus niet msn gesprekken met vrienden)...

oeps...vergeten te sms-en

En ik ben benieuwd hoelang ik mn vlees-vermindering volhoudt....(ja, nep-vegetarier dus, omdat ik niet helemaal zonder wil...tenminste nu nog niet....)
Oud 04-10-2004, 06:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-10-2004 @ 23:34 :
Aha, nu snap ik waar die post van je in het 'Wat raakte je'-topic op sloeg.
Brr, daar zou ik echt van over m'n nek gaan.
het was echt vies.. maar vooral zielig. Het werd gerelativeerd met grapjes... en het raam werd open gezet
Oud 04-10-2004, 09:39
Verwijderd
K*NKER

TYFUS

KUT

MIGRAINE!!

zo.
Oud 04-10-2004, 11:59
Gothic
Gothic is offline
daar gaan we dan, moment vd waarheid...
Oud 04-10-2004, 12:21
Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
ik kan niets meer, ik weet niets meer, ik wil niets meer. maar ik kan moeilijk overal mee stoppen, nietwaar?
Oud 04-10-2004, 14:05
Verwijderd
als ie me maar niet leuk gaat vinden...
Oud 04-10-2004, 15:17
Miracle
Miracle is offline
♪ I feel good. ♪
Oud 04-10-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 04-10-2004 @ 16:17 :
♪ I feel good. ♪

Nog één dagje, nog één les, nog één tentamen...en dan een week rust...en hopelijk zon en warmte en liefde en alles wat er bij moet horen. Moet alleen nog koffer inpakken enz... En leren. Dat tentamen wordt niks.
Oud 04-10-2004, 15:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zag het hele weekend al op tegen school, en vanochtend kwam ik dan ook m'n bed echt niet uit. Ik ben toch maar opgestaan en om 8.15 stapte ik uit de bus bij school. Ik liep rustig over het schoolplein, maar ineens viel me op dat er bijna geen fietsen stonden. Ik liep toch door naar de hal, en bij het zien van verschillende kooktoestelletjes en mensen die met eten aan het slepen waren viel het kwartje. Ik had helemaal geen school vandaag! Vandaag is het 4 oktober en wordt Fransicusdag gevierd bij ons op school. De bovenbouw is dan vrij.

Lekker slim he?
Oud 04-10-2004, 15:43
Verwijderd
wauw die liedjes die hij me stuurde gaven me een flashback van jewelste (wel een positieve hoor )

die winter...met sneeuwvlokken...snachts naar buiten...opgesloten in mijn kamer ...lichten...sjee ik herrinerer me zelfs hoe ik me voelde en wat ik dacht en de dromen die ik had wauw...dat een liedje ZOveel kan doen....

het lijkt allemaal al weer zolang geleden..alles lijkt een droom,en in mijn dromen lijkt alles zo verschrikkelijk echt dat ik irl erdoor beinvloed word nouja..het verzacht wel veel,dat gevoel...das fijn..

vaag, als alles lijkt alsof je in een droom staat ... nouja,zal wel door de winter komen..dat doet altijd iets met me..

en nu heb ik het koud...niet lichamelijk maar geestelijk..toch voelt het koud..
Oud 04-10-2004, 16:19
Gothic
Gothic is offline
een 1!!!!!!!!!!!! voor m'n tentamen
Oud 04-10-2004, 18:36
marrel
marrel is offline
k zit me nu al druk te maken

volgende week proefwerkweek... Ik ben dit jaar maar net over gegaan, ik heb enorm veel gezijk gehad met mijn ouders over zitten blijven omdat we eigenlijk allemaal dachten dat dat het zou worden, hoewel ze het niet met zoveel woorden hebben gezegt had ik gewoon het gevoel dat ze er of enorm kwaad over waren of dat ze zich er voor schaamde. Nu ben ik dus net over, maar k moet gewoon presteren volgende week, maar ik ben zo bang dat dat niet gaat lukken. Het is zo moeilijk allemaal, en ik heb zo weinig zin in opnieuw gezeur over al die onvoldoendes.

En dan dit jaar ook nog examen, in mei pas, en ik heb gewoon nu al examenvrees. T lijkt wel een soort faalangst, vooral tegenover mezelf. Ik kan het me niet vergeven als ik het nu ga verknallen, k leer zo veel, ik oefen me gek maar het lukt gewoon niet
Oud 04-10-2004, 18:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet morgen met m'n nieuwe (en eerste!) baan beginnen en ik ben echt doodnerveus! Ik heb 't gevoel dat ik alles fout ga doen, dat klanten kwaad op me gaan worden, dat ik eten aan ga laten branden en dat ik alles uit m'n handen laat vallen...
En ik moet een zwarte broek + nette zwarte schoenen aan, maar dan zie ik er echt niet uit want die broek bleek een heel ander model te hebben dan ik dacht (onderaan smal )en ik heb zulke grote voeten dat ik heren schoenen moest kopen, dus nu valt het heel erg op dat ik kano's heb...

WAAAAH!
Oud 04-10-2004, 18:56
metallica
metallica is offline
Ahhh, het begint wat rustiger te worden van binnen
"I want you to adore me, don't want you to ignore me" Muse....
*droomt* hehe, heerlijk. Zou willen dat je met me praat
Oud 04-10-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Gnothe seauton schreef op 04-10-2004 @ 13:21 :
ik kan niets meer, ik weet niets meer, ik wil niets meer. maar ik kan moeilijk overal mee stoppen, nietwaar?
Vecht voor jezelf, want ik ken je gevoel. Maar stoppen is niet de oplossing.

Ontopic: ik ben moe, heb net gesport en dat ging wel redelijk. Ik weet ook niet wat het is. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Vandaag iets geschreven voor Jorrit, dat is wel moeilijk, want wat zeg je tegen iemand wiens vader overleden is? En dan ga ik weer denken aan wat mijn vader gebeurd is 2 en 5 jaar geleden en dan heeft hij toch heel dicht op het randje gezeten. Maar ik heb hem nog wel, en hij niet. En dat is raar.

You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Oud 04-10-2004, 18:58
metallica
metallica is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-10-2004 @ 18:42 :
Omg jullie hebben geluk...
Vanaf morgen heb je 14 dagen rust van mij

Op naar de VS, bmxuhhh

Hee, ik mocht mee, verdomme
Oud 05-10-2004, 03:39
moon
moon is offline
de zoveelste nacht dat ik 's nachts niet slapen kan.
Oud 05-10-2004, 13:56
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Iiiiiiieh! Net het ziekenhuis gebeld voor een stageplekje en ik was er zo zenuwachtig voor! Ik heb geloof ik ook telefoonfobie . Vannacht uren liggen woelen, omdat ik er bang voor was. Maar ik heb de plek lekker wel! Blij. Toch nog steeds teveel spanning en drukte in mijn hoofd, though. Ik ga wel even de zoekfunctie gebruiken om te bekijken wat ik tegen al die stress moet doen.
Groet!
Oud 05-10-2004, 14:38
Marcade
Marcade is offline
Oud 05-10-2004, 14:42
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
huh, k ga hier in een internetcafe naar scholieren.com ben ik ingelogd als gothic vaag..

maar goed, verder:
Ben ik de plek waar ik woon ontzettend zat, ik irriteer mij aan mensen, en k word er zelf gek van...
en ik ben serieus aangekomen.., en k ben er zeker niet blij mee.. ik voel me gewoon een beetje rot vandaag. Ga vanavond ook lekker sporten, en niet naar de faalangsttraining, bah..

Verder is dit een kuttoetsenbord..het doet gewoon pijn aan je handen..
Oud 05-10-2004, 14:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-10-2004 @ 15:42 :
huh, k ga hier in een internetcafe naar scholieren.com ben ik ingelogd als gothic vaag..
Time2surf ?
Oud 05-10-2004, 15:17
Dolores
Dolores is offline
*ziekjes*....
Oud 05-10-2004, 15:24
leucomelas
leucomelas is offline
met een uur een gesprek gehad met mn decaan, moest eigenlijk bij 10 minuten blijven. geen idee wak na deze school wil gaan doen. vwo of toch hbo? hij vond dat ik nogal chaotisch was, en herkende in mij veel van zijn dochter. ook maar uitgegooid dat ik misschien eerst wil weten hoe ik in mekaar zit voordat ik iets voor mezelf kan kiezen. maar nee, we hebben helaas geen psycholoog op school.
nu weer twee dagen goed met f, ksluit me niet meer zo voor hem af. maar verwacht dus wel meer dingen van hem. maak me weer zorgen over wat hij de hele dag doet en offie wel eerlijk is. aflsuiten voelt wel fijn, khad geen verwachtingen, oiekerde niet de hele dag over hem etc maar had ok minder behoefte mn verliefde gevoelens te uitten...
kweeet het niet meer
Oud 05-10-2004, 15:54
Verwijderd
gisteren heel open en eerlijk gesprek met mn ex gehad.. heeeeeel raar
Oud 05-10-2004, 16:30
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Tsjah... Ik voel me nu best aardig. Zondag ga ik wat drinken met mijn ex nog voor zijn verjaardag, en morgen zullen we bellen. Ik baal er alleen van dat dat de reden is dat ik me nu wel goed voel, ben bang om daarna weer in zo'n gat te vallen.
Oud 05-10-2004, 18:55
Verwijderd
Het zijn de kleine dingen die het doen..
Oud 05-10-2004, 19:28
Quiana
Quiana is offline
Er is weer aan de bel getrokken. En dit keer niet door mij. :/
Oud 05-10-2004, 19:40
marrel
marrel is offline
ik voel me gewoon in zekere zin gebruikt

Ik zit me uit de naad te werken om allerlei schoolopdrachten (GROEPSOPDRACHTEN wel te verstaan) en dankbaar 0,0
nee ze mailen of ik nog wat meer kan doen want we snappen het niet!? gvd
en bij economie hebben ze allemaal slappe leugens vertelt over waarom we het niet af hebben en ga maar door

ik zit gvd in de 5de op basis van vertrouwen en dat wil ik graag zo houden, en met ckv mag ik ff mooi al die tekeningen opknappen + vragen... en ik kan niet tekenen dus dat zal ik morgen ook wel weer te horen krijgen

*huil*
Oud 05-10-2004, 19:49
Verwijderd
Ik wil een knuffel. En een zoentje bovenop mijn hoofd. De stoere jongen spelen kan niet altijd.
Oud 05-10-2004, 20:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
M'n toets ging goed!

Waarom is er nou niemand online??! Ik wil praten, vertellen, kletsen, klessebessen...
Oud 05-10-2004, 20:36
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2004 @ 21:18 :
M'n toets ging goed!

Waarom is er nou niemand online??! Ik wil praten, vertellen, kletsen, klessebessen...
ik ben online voeg me maar toe hoor... lo_go_crazy@hotmail.com
Oud 05-10-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 05-10-2004 @ 20:49 :
Ik wil een knuffel. En een zoentje bovenop mijn hoofd. De stoere jongen spelen kan niet altijd.
*geeft knuffel en zoentje bovenop je hoofd*
Hoeft toch niet?
Oud 05-10-2004, 20:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-10-2004 @ 20:28 :
Er is weer aan de bel getrokken. En dit keer niet door mij. :/
Ik belde aan, maar je was niet thuis.

*knuf*

Ontopic:
Waarom dit nu weer? Een twaalfjarige die zelfmoord pleegt.

Druk druk in m'n hoofd.
Oud 05-10-2004, 21:40
Verwijderd
Do you remember chalk hearts melting on a playground wall
Do you remember dawn escapes from moonwashed college halls
Do you remember the cherry blossom in the market square
Do you remember I thought it was confetti in our hair
By the way didn´t I break your heart
Please excuse me I never meant to break your heart
So sorry I never meant to break your heart
But you broke mine

Do you remember barefoot on the lawn with shooting stars
Do you remember the loving on the floor in Belsize Park
Do you remember dancing in stilettoes in the snow
Do you remember you never understood I had to go
By the way didn´t I break your heart
Please excuse me I never meant to break your heart
So sorry I never meant to break your heart
But you broke mine

tjah dat haalt heel wat naar boven

al helemaal nu ik het niet mág zijn .. en diegene ook niet maar diegene is ook verliefd ...... het lijkt wel een goedkope film met een cliche van onmogelijke liefde ..

autsj
Oud 05-10-2004, 22:48
Verwijderd
totally klote...

mijn oom is overleden , morgen is de crematie. Meer dan de helft van mijn neefjes en nichtjes van mijn moeders kant (ik heb aan die kant 17 neefjes en nichtjes!!!) heeft nog maar één ouder...
dan ga je ook denken dat de jouwe ook wel eens binnenkort aan de beurt kunnen zijn...
verder twijfel ik over mijn relatie
en ik heb het ook nog eens heel erg druk
ik heb het gevoel dat ik elk moment in huilen uit kan barsten...

boehoe!!!!!!!!!!!
Oud 06-10-2004, 11:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag maar weer college geskipt... Man, de studie gaat me nú al tegen staan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten