Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Brr, daar zou ik echt van over m'n nek gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic Achteraf wil ik altijd op zo'n dag dat ik meer heb gedaan...en minder tijd heb besteed aan onbelangrijker zaken...(en daarmee bedoel ik dus niet msn gesprekken met vrienden)... oeps...vergeten te sms-en ![]() En ik ben benieuwd hoelang ik mn vlees-vermindering volhoudt....(ja, nep-vegetarier dus, omdat ik niet helemaal zonder wil...tenminste nu nog niet....)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nog één dagje, nog één les, nog één tentamen...en dan een week rust...en hopelijk zon en warmte en liefde en alles wat er bij moet horen. Moet alleen nog koffer inpakken enz... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik ben moe, heb net gesport en dat ging wel redelijk. Ik weet ook niet wat het is. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee. Vandaag iets geschreven voor Jorrit, dat is wel moeilijk, want wat zeg je tegen iemand wiens vader overleden is? En dan ga ik weer denken aan wat mijn vader gebeurd is 2 en 5 jaar geleden en dan heeft hij toch heel dicht op het randje gezeten. Maar ik heb hem nog wel, en hij niet. En dat is raar. You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one. |
![]() |
||
Citaat:
Hee, ik mocht mee, verdomme ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeft toch niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuf* Ontopic: Waarom dit nu weer? ![]() ![]() Druk druk in m'n hoofd. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie gedichten Verwijderd | 111 | 19-09-2007 19:24 | |
Psychologie |