Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu vind ik Mercedes ook wel heel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben wel blij dat April d'r uit is. Vind haar heel mooi, maar als ik moet kiezen tussen die vier, dan is het April d'r uit. En het einde deed inderdaad vermoeden dat het volgende week al de finale is, maar vorig jaar deed men de finale gewoon tussen 2 personen ![]() En omg, Shandi! Dat geschreeuw aan de telefoon en toen dat gesprek met Tyra... Oh ja, dat April en Mercedes zo stom aan dat tafeltje moesten zitten sloeg nergens op ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En om nog maar even door te gaan over het 'schandaal': ze heeft toch alleen maar met die gast gezoend? Waarom zei ze aan de telefoon dat ze seks met hem gehad heeft? Of heb ik weer op het verkeerde moment onbewust gezapt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In ieder geval is het dus niet bij zoenen gebleven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb ik niet gezien maargoed. vond wel stom. t werd vertaald met "ben je vreemdgegaan?" mar hij vroeg dus gewoon of ze sex had gehad met em ja. oehj. trutje. vond t op zich wel lief dat hij meteen ging zeggen dat ze wel heel erg haar best moest doen enzo.. eigenlijk vind ik wel dat shandi moet winnen (ondanks dat ik haar nu beetje stom vind ![]() want ze staat gewoon wel steeds heel mooi op fotoos!!! echt heeeeeeel mooi. van yoanna vond ik goed trouwens. je hoorde haar zelf ook al zeggen dat ze dus moest proberen zo te poseren dat de lelijke dingen van haar lichaam niet zo te zien waren. en toen daarna zei janice ( ![]() vond ik wel heel knap van yoanna ik vind alleen haar haar niet zo leuk. t zit steeds zo heel plat en strak en .. uh. slick ![]() nouja, oke. hm.. ik had trouwens niet begrepen dat er volgende week al finale is. maarja, ik heb ook geen blote shandi in n bed gezien, dus misschien heb ik gewoon wat gemist gisteren. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Yoanna's vetrolletjes zagen er trouwens echt heel maf uit in die kleding die ze moesten uitzoeken bij die designer ![]()
||
Citaat:
![]() wel raar dat volgende week al de finale is...waarom laten ze het niet zo dat je tussen 2 personen moet kiezen...ik snap dr nix van..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Awh, t vriendje van Shandi vatte het best goed op. En ik vermoedde al dat April eruit ging. Wel jammer, maar ook wel logisch. Die foto's waren idd supermooi ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind Shandi op zich wel mooi, maar haar benen vond ik behoorlijk lelijk. Ik snapte ook niet dat men dat juist zo mooi aan haar vond ![]()
||
Citaat:
moet je echt voor elke fotoshoot dus overal helemaal smooth zijn en alles.. ![]() Maaruh, zijn we er nou al uit of er volgende week finale is met drie mensen of niet? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of je legt een briefje neer/mailt een briefje voor je vader waarop EXACT elke stap staat beschreven hoe hij het op moet nemen (tot op de simpelste details). Of je laat een vriendin het opnemen. (jaja, ik ben intussen heel ervaren geworden in mensen op laten nemen. Ik heb dezelfde ervaringen als jij ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's Next Topmodel (deel 2) Verwijderd | 500 | 24-08-2005 17:59 | |
Films, TV & Radio |
Schaamte voor je tv-keuze Balance | 62 | 19-08-2005 15:18 | |
Films, TV & Radio |