Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2006, 21:15
Verwijderd
Gezegd wat ik wilde zeggen, weet alleen niet of ze het begrepen heeft (vast wel, eigenlijk).
Goede dag, ontzettend moe nu, en verdrietig en bang. Maar heb het gevoel dat ik het wel kan hebben nu. Even geen paniek.
Lekker douchen en dan m'n bedje in. Morgen weer een dag en bijna weekend.

Advertentie
Oud 11-10-2006, 21:35
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
hmpf stress en spastische darm
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you
Oud 11-10-2006, 21:40
Verwijderd
Nog steeds niet geleerd , nouja, ik hoef morgen pas om 13.00 uur proefwerk te maken. Ik ben ontzettend moe dus ik geloof dat ik nu ga slapen.
Oud 11-10-2006, 21:47
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Mijn psych en psych zijn beiden niet bereikbaar: de een is 2 weken op vakantie en de ander is er tot maandag niet... lekker handig weer

Citaat:
~~dolce~~ schreef op 11-10-2006 @ 10:50 :
damn it, Het lijkt wel of iedereen op de negeer M. toer zit... fijn. heel fijn. Nu voel ik me bezwaard, dus ik niks vragen, niet bellen. helemaal niks. Stil en op de achtergrond.
Weet je wie je grootste vijand is?
Oud 11-10-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 11-10-2006 @ 22:47 :
Mijn psych en psych zijn beiden niet bereikbaar: de een is 2 weken op vakantie en de ander is er tot maandag niet... lekker handig weer
Ja, ik mag nu waarschijnlijk ook weer een maand wachten op mijn medicijnen, waardoor ik er nu maar 1 soort heb en van die krijg ik 82704732847 stemmingswisselingen.
Oud 11-10-2006, 21:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 11-10-2006 @ 22:47 :
Mijn psych en psych zijn beiden niet bereikbaar: de een is 2 weken op vakantie en de ander is er tot maandag niet... lekker handig weer Ik heb je psych afgelopen donderdag nog gezien, weet niet of ze daarna op vakantie is gegaan, maar anders heb ik ook een gigantisch probleem


Weet je wie je grootste vijand is?
nou?
Oud 11-10-2006, 22:05
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-10-2006 @ 22:50 :
Ja, ik mag nu waarschijnlijk ook weer een maand wachten op mijn medicijnen, waardoor ik er nu maar 1 soort heb en van die krijg ik 82704732847 stemmingswisselingen.
Kun je niet vragen om een recept? Gaat je psychiater op vakantie?
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 11-10-2006 @ 22:56 :
nou?
De grootste vijand ben jezelf.

Ben je al bij Altrecht geweest?
Oud 11-10-2006, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 11-10-2006 @ 23:05 :
Kun je niet vragen om een recept? Gaat je psychiater op vakantie?
Ze wil eerst een gesprek met mij. GGZ kennende duurt dat minstens een maand voordat ze tijd heeft.
Oud 11-10-2006, 22:11
Redhair
Redhair is offline
Laat in slaap gevallen maar lekker uitgeslapen. Aan het eind van de middag kwam mijn broer mijn kamer in lopen terwijl ik bezig was met een lijn leggen. Ik legde de spiegel snel op mijn schoot. Hij moet gezien hebben dat ik wat wegstopte. Als hij niet gezien heeft dat het pep was zal hij het wel vermoeden. Hij had mijn gebruik altijd door. Het kan me weinig schelen. Ja, je zus is een junk, net als haar vriend, dat weet je toch.

Mijn vader is nog steeds verschrikkelijk ziek. Hij huilt soms van de pijn, kan nog steeds nauwelijks praten, hij hoort helemaal niet thuis te zijn, maar wil niet terug naar het ziekenhuis.
Morgen moet hij daar heen om de hechtingen van de operatie te laten verwijderen en hij wordt waarschijnlijk gecontroleerd. Ik hoop dat het erger is geworden, dat de dokter zegt dat hij eigenlijk in het ziekenhuis moet blijven, omdat het anders alleen maar erger wordt. Maar dan zou mijn vader nog naar huis willen, dan maar verslechtering, dan maar dood. Pff, moeilijk.
Ik ging weer naar J., met de vraag of hij nog een joint voor mijn vader wilde draaien.
Ik nam er wat pep, J. deed niet moeilijk. Vanmiddag heb ik besloten dat ik 1 afspraak met mezelf heb en me daar aan moet houden, hoe dan ook. Als ik geen pep heb, mag ik niet bij J. schooiren. Voor ik stopte zei hij dat hij mijn ondergang niet wilde sponseren, hij had het er echt moeilijk mee dat ik vaak vroeg, hij vaak toegaf. Op is op, daar moet ik me aan houden.
En J. is verschrikkelijk lief, binnenkort ga ik daar maar weer eens dronken heen, dan verleg ik mijn grenzen makkelijker, vergeten de alarmbellen te rinkelen en kunnen we doen wat we allebei willen maar ik steeds niet kan.

Mother mother, can you hear me
Sure I'm sober, sure I'm sane
Life is perfect, never better
Still your daughter, still the same

If I tell you what you want to hear
Will it help you to sleep well at night
Are you sure that I'm your perfect dear
Now just cuddle up and sleep tight
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-10-2006, 22:11
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-10-2006 @ 23:08 :
Ze wil eerst een gesprek met mij. GGZ kennende duurt dat minstens een maand voordat ze tijd heeft.
Als het spoed heeft, moet je dat aangeven. Helaas hebben psychiaters het nogal druk, dus het kan inderdaad we leven duren.

Welke medicijnen heb je nu? Welke heb je gehad? En waarom helpt het bij jou?
Oud 11-10-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 11-10-2006 @ 23:11 :
Als het spoed heeft, moet je dat aangeven. Helaas hebben psychiaters het nogal druk, dus het kan inderdaad we leven duren.

Welke medicijnen heb je nu? Welke heb je gehad? En waarom helpt het bij jou?
Ik heb nu Ritalin, maar daar kreeg ik ontzettende stemmingswisselingen van. Ik kreeg Concerta erbij, dat is hetzelfde, maar dan 36mg en dat werkt 10-12 uur lang, geeft steeds kleine beetjes af en dan krijg je niet alles in 1x.

Dat hielp dus wel, maar nu heb ik alleen ritalin, waardoor ik in 1x "veel" naar binnen krijg en dan merk ik het ook meteen als het is uitgewerkt, waardoor ik vaak down word oid. Met Concerta erbij heb ik amper last van stemmingswisselingen. Ik moet nl 1 tablet ritalin van 10 mg en 1 Concerta-pilletje van 36 mg.

*Even kort samengevat* Het helpt trouwens om me beter te concentreren en rust te krijgen in mijn hoofd. Zonder die dingen ben ik zo'n beetje altijd aan het dagdromen/depri. Ik heb die medicijnen dan natuurlijk voor mijn concentratiestoornis he.

Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 22:19.
Oud 11-10-2006, 22:25
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-10-2006 @ 23:14 :
Ik heb nu Ritalin, maar daar kreeg ik ontzettende stemmingswisselingen van. Ik kreeg Concerta erbij, dat is hetzelfde, maar dan 36mg en dat werkt 10-12 uur lang, geeft steeds kleine beetjes af en dan krijg je niet alles in 1x.

Dat hielp dus wel, maar nu heb ik alleen ritalin, waardoor ik in 1x "veel" naar binnen krijg en dan merk ik het ook meteen als het is uitgewerkt, waardoor ik vaak down word oid. Met Concerta erbij heb ik amper last van stemmingswisselingen. Ik moet nl 1 tablet ritalin van 10 mg en 1 Concerta-pilletje van 36 mg.

*Even kort samengevat* Het helpt trouwens om me beter te concentreren en rust te krijgen in mijn hoofd. Zonder die dingen ben ik zo'n beetje altijd aan het dagdromen/depri. Ik heb die medicijnen dan natuurlijk voor mijn concentratiestoornis he.
*gelijk aan ADHD moest denken*

In dat geval kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om een tijd zonder Concerta te doen. Is het geen optie om, hoe klein het pilletje dan ook mag wezen, 1 of meerdere pilletjes te verdelen over 1 dag?

Als je er echt zoveel last van hebt, zou ik zeker nog een keertje bellen naar GGZ. Ik neem aan dat er bij jou is vastgesteld dat je ADHD hebt, dus dan kunnen ze er denk ik niet zo moeilijk over doen
Oud 11-10-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 11-10-2006 @ 23:25 :
*gelijk aan ADHD moest denken*

In dat geval kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om een tijd zonder Concerta te doen. Is het geen optie om, hoe klein het pilletje dan ook mag wezen, 1 of meerdere pilletjes te verdelen over 1 dag?

Als je er echt zoveel last van hebt, zou ik zeker nog een keertje bellen naar GGZ. Als bij jou is vastgesteld dat je ADHD hebt, kunnen ze er denk ik niet zo moeilijk over doen
Ik heb ADD. Ik neem nu wel 3 a 4 keer Ritalin op een dag, maar daar krijg ik juist die stemmingswisselingen van, omdat ik steeds voel dat het uitwerkt enzo.

Als het te lang duurt voor ik een brief krijg bel ik denk ik wel even ja.
Oud 11-10-2006, 22:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
get out of my head...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-10-2006, 23:07
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 11-10-2006 @ 23:27 :
Ik heb ADD. Ik neem nu wel 3 a 4 keer Ritalin op een dag, maar daar krijg ik juist die stemmingswisselingen van, omdat ik steeds voel dat het uitwerkt enzo.

Als het te lang duurt voor ik een brief krijg bel ik denk ik wel even ja.
Ok, ik zat in de buurt
Moet je zeker doen


ontopic: WTH, IK BEN 20!
Oud 11-10-2006, 23:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 12-10-2006 @ 00:07 :
ontopic: WTH, IK BEN 20!
Al 29 minuten

Van harte gefeliciteerd Maak er een hele leuke dag van!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-10-2006, 09:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*zingt voor Ruudje*
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-10-2006, 10:04
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
De man waarmee ik zaterdag nog voetbal heb gekeken is opeens dood. Vooral een vriend van mijn ouders, maar die kwamen veel later terug dan verwacht, dus was ik er alleen met hem. Bizar dat zoiets opeens gebeurt.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 12-10-2006, 10:43
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Ruudje: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje, over 2 dagen ben ik ook al weer 21.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 12-10-2006, 11:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
congrads ruudje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-10-2006, 11:56
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Danku danku *buicht*

@Noontje: daar hou ik je aan
Oud 12-10-2006, 12:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeej avonddienst

echt geeen zin
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-10-2006, 12:28
CoolJessy
CoolJessy is offline
Niet iedereen die één woord niet goed spelt studeert aan de Pabo!!!

Sommige mensen studeren nou eenmaal geen Nederlands en sommige andere mensen studeren niet eens in het Nederlands .

Op de pabo kunnen ze trouwens niet rekenen... over spelling is niks gezegt!
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 12-10-2006, 12:42
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 12-10-2006, 13:04
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@ ruudje gefeliciteerd!!
vanmorgen was een vriend van me hie, gezellig. gingen gamecuben, normala is daar voor mij niet echt wat aan want ik kan het niet, maar het was zo grappig

ik voel me goed de laatste week ofzo
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-10-2006, 13:11
Verwijderd
Ja wat wil je nou van me? denk je nou serieus dat je zo kunt door blijven gaan?
Oud 12-10-2006, 13:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 12-10-2006 @ 13:28 :
Niet iedereen die één woord niet goed spelt studeert aan de Pabo!!!

Sommige mensen studeren nou eenmaal geen Nederlands en sommige andere mensen studeren niet eens in het Nederlands .

Op de pabo kunnen ze trouwens niet rekenen... over spelling is niks gezegt!
Doe jij pabo dan?


Ik kwam bij de tandarts om een gaatje te laten vullen, krijg meteen een wortelkanaalbehandeling. Juk.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 12-10-2006, 14:46
Verwijderd
*slik* ik ben nog maar 1 kilo van overgewicht verwijderd...
Over anderhalve week ga ik naar de diëtiste, maar als ik die tijd zo doorga als ik nu doe, zit ik tegen die tijd op overgewicht. Dat KAN niet dat MAG niet! Het tij moet NU keren.
Oud 12-10-2006, 14:54
kroot
kroot is offline
@ ruudje: feli!!

Alle computers in huis zijn stuk, dus gaan we maar op het werk forummen. En ik ben helemaal ondergestoken door muggen. Ook op mijn oog wat helemaal dik is.
Oud 12-10-2006, 15:18
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb zegmaar een jurk en hij is cool. En verder mag ik er niets over zeggen en nou is mijn beste vriendin pissig .

Zin in het weekend .
Oud 12-10-2006, 15:39
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
What a mess. What a terrible mess.

Het lijkt wel alsof ik steeds weer faal.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 12-10-2006, 16:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Er is iets, maar ik weet niet goed wat. Is dit echt of niet? Ik weet het gewoon niet zo goed. Voel ik echt wat ik voel, of zit er nog zoveel achter wat allemaal nog niet klaar is?

Hoe dan ook. Ik ben aangenomen voor de master. Ik had niet anders verwacht. Maar ik voel er verder niets bij. Tuurlijk is het mooi dat ik bij de beste 10% zit, tuurlijk is het geweldig dat mij zo'n kans wordt gegeven, maar ik voel er niets bij, gewoon neutraal. Naja, misschien als ik eenmaal bezig ben, dat ik het dan heel leuk vind...

Verder ben ik m'n stem kwijt. Heel handig, aangezien ik vanavond moet coachen over 30 meter en dat zal dus lekker gaan.

Maar ja er is iets, iets wat ik moeilijk vind, iets dat me verdrietig maakt. Ik weet niet of ik iets mis, ik weet niet of ik gewoon moe ben of stress heb, ik weet het niet. Liefde misschien. Misschien voel ik me wel alleen. Alhoewel ik toch leuke mensen om me heen heb... naja, eerst maar ff m'n soap kijken nu...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-10-2006, 16:10
Verwijderd
Gefeliciteerd Ruud!

Ot:
Ik ben dood en doodop. Pfft.
Oud 12-10-2006, 16:13
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik ben eigenlijk best wel blij met mezelf, of hoor je dat niet te zeggen Nou ja ik zet hier gewoon maar neer omdat ik het toch goed vind dat ik nu zo over mezelf denk, eindelijk niet meer dat onzeker meisje dat niks durft! Tuurlijk zijn er ook dingen die ik niet leuk vind aan mezelf, bijvoorbeeld dat ik me op dit moment zo slecht kan motiveren voor school. Waarom kan ik me niet goed motiveren? ik weet het gewoon niet! Ik moet dat echt gaan veranderen, en snel!
Oud 12-10-2006, 16:39
Verwijderd
Mam heeft misschien weer een vorm van kanker. Gelukkig kan ze er niet aan dood gaan.
Oud 12-10-2006, 16:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ruudje: gefeliciteerd!

OT: Zware dag .. Vandaag de eerste vier uur vrij maar ben het tweede al naar school gegaan. Eerst een uur getekend (waarin ik m'n tekening heb verkloot), daarna twee uur lang aan mijn boekverslag/franse toets gewerkt/geleerd. Kunstgeschiedenis was leuk, merkte wel duidelijk aan d'r dat ze het briefje had gekregen. Franse toets ging wel redelijk, geschiedenis was tof. De pauzes waren leuk en het was gewoon gezellig, toch voel ik me zo ontzettend kut. Ik had een 0 voor mijn duitse leestoets, niet eens een 1 of zo, maar een 0. Gelukkig mag ik 'm overmaken..

Therapie was heel erg zwaar, en ik voel me behoorlijk met de neus op de feiten gedrukt. 'Je legt de lat zo hoog, je maakt het jezelf zo moeilijk.' Dat weet ik, maar ik kan niet anders, ik kán niet falen. Ik had het er moeilijk mee, ik heb het moeilijk met mezelf, met school, met vrienden, met volgende week. Gelukkig kon ik wel m'n ding kwijt, al was het behoorlijk confronterend. Nu baal ik helemaal dat ik volgende week niet kan komen..
'Je snijdt in je eigen vlees, je moet je afvragen of dat het allemaal waard is..'

En alsof ik nog niet moe en vermoeid genoeg ben, is de dag nog lang niet afgelopen. Ik moet nog een hele schrijfopdracht in elkaar flansen, een boekverslag beginnen en m'n maakwerk eindelijk afmaken. En m'n baas stond op m'n voicemail, of ik morgenavond kom werken, natuurlijk heb ik de neiging om nee te zeggen, maar natuurlijk ga ik gewoon. 'Je maakt het jezelf zo moeilijk.' Zucht, ik weet het maar ik kan het niet helpen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-10-2006, 17:26
Verwijderd

Eerst 4 uur college, concentreren ging moeizaam. Daarna gestudeerd, was zoooo moe maar ging uiteindelijk wel redelijk.
Blijf er maar aan denken dat ik geen afscheid wil nemen, dringt nog niet helemaal door dat het nog niet hoeft.
Twijfel of ik zal e-mailen......
Oud 12-10-2006, 17:29
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben alleen vanavond. Niet fijn, dan ga ik weer teveel nadenken.
Maar goed, dan zien ze iig mijn buik niet opzwellen van het avondeten. Zelf moet ik maar gewoon de andere kant op proberen te kijken ofzo.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 12-10-2006, 18:12
Verwijderd
Gefeliciteerd Ruudje!
Oud 12-10-2006, 20:07
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Atm niet echt geweldig. Ik ben een beetje bang, maar het moet wel.

Baggerhormonen.
Oud 12-10-2006, 20:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil praten en avonden alleen thuis zijn en muziek luisteren. En schrijvenschrijvenschrijvenschrijven. Maar ja, dàt kan dan weer net niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-10-2006, 20:26
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik moet hem nog van alles vertellen.. Maar ja hoe dan?

Ik kan toch moeilijk zeggen: 'oh trouwens, mijn spina bifida beinvloedt mijn leven veel meer dan je denkt. Ik heb vreselijke herinneringen aan operaties. Mijn sluitspier werkt niet, alleen met behulp van medicijnen, maar dat is pas sinds mn 13e. Dus de angst dat het "misgaat" blijft.
Onder andere hierdoor ben ik depressief geworden, wat ik al 2,3 jaar ben, waarvan het laatste halfjaar behoorlijk ernstig.
Maar ik heb een manier gevonden om ermee om te gaan. Ik honger mezelf gewoon uit, dan voel je niks meer. Ik vind mezelf een walgelijk dik varken, dus tis sowieso beter dat ik afval. En ik heb dan tenminste nog enigszins controle over mn lichaam.
Komt alleen wel bij dat ik het voortdurend koud heb en te weinig energie heb om nog fulltime naar school te gaan. Waar ik over lieg, want mn ouders mogen het niet weten. Niemand eigenlijk.'

Hij ziet me aankomen.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 12-10-2006, 20:30
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Nogmaals bedankt. Ik ga mezelf eens even verwennen (heb ik wel verdiend!)
Oud 12-10-2006, 21:15
Verwijderd
ik heb 675 liter wijn versleept in 1 uur
oef ³
Oud 12-10-2006, 21:30
Verwijderd
Ik ben zo verdome ongeduldig voor alles. AAAARCH. Eerst dat, (leren), dan dat (kamer zoeken), dan dat (toets maken), dan dat (daten, hopelijk). Jezus, overzicht krijgen is niet zo moeilijk... nu nog in mn hoofd.
Oud 12-10-2006, 21:32
Redhair
Redhair is offline
Ruudje, gefeliciteerd!

Gister vroeg mijn moeder weer wat ik bij J. gebruikt had. Niks mama, niks. Maar mijn ogen stonden raar volgens haar. Ik vond het wel meevallen, het waren geen zwarte gaten.

Tot twee uur geslapen. Ik moest om kwart over negen op school zijn, maar mijn lichaam gaf aan dat het slaap nodig had. Toen ik uit bed was, kwamen mijn ouders terug van het ziekenhuis. De toestand van mijn vader is niet beter en niet erger geworden.

Het wordt het steeds lachwekkender. Mijn moeder kwam mijn kamer binnen. "Kan je J. even bellen of hij wat te blowen heeft? En gister was alleen hasj he? Papa wil hasj en wiet."
J. had alleen hasj, dus ik moest eerst naar de shop om wiet te halen. Het stomme is ook, het lijkt doodnormaal. Vroeger blowde mijn vader ook wel eens, maar meestal als wij niet in de huiskamer waren.

Ik was van plan om direct weer weg te gaan als J. de joint klaar had, omdat ik bang was dat we elkaar misschien te vaak zien, dat hij daar geen zin in had. Maar hij vertelde dat hij een nieuwe docu over drugs had en zette hem op. Ik moest bij hem komen zitten, hij keek zo lief. Kreeg nog een lijn pep, terwijl hij zelf niet nam. Moet wel minderen, 's avonds niet nemen, anders slaap ik weer zo laat. Maar pff <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-10-2006, 21:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff².. Na een hele middag/avond werken ben ik uiteindelijk tot hier gekomen. Mijn engelse schrijfopdracht is af en gecheckt door paps. Mijn Nederlandse boekverslag is af, en gaat zo gecheckt worden. Mijn geschiedenis is nog lang niet af. Mijn tekening is nog lang niet af. Mijn recensieopdrachten ben ik nog niet aan begonnen.

Al met al best redelijke stand, heb me kapot gewerkt. Ik barst van de pijn in mijn rug, en kan m'n ogen bijna niet meer openhouden (je begint je af te vragen waarom ik nog op dit irritante gele forum zit).. Oh en ik heb een 9.5 voor Engelse luistervaardigheid, da's toch heel wat beter dan een 0. Ga nu maar heel snel slapen en morgen weer keihard werken. En OMG, morgen uitslag van m'n moeder, ik ben zó ontzettend bang dat er uitzaaiingen zijn gevonden..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-10-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-10-2006 @ 22:43 :
Pff².. Na een hele middag/avond werken ben ik uiteindelijk tot hier gekomen. Mijn engelse schrijfopdracht is af en gecheckt door paps. Mijn Nederlandse boekverslag is af, en gaat zo gecheckt worden. Mijn geschiedenis is nog lang niet af. Mijn tekening is nog lang niet af. Mijn recensieopdrachten ben ik nog niet aan begonnen.

Al met al best redelijke stand, heb me kapot gewerkt. Ik barst van de pijn in mijn rug, en kan m'n ogen bijna niet meer openhouden (je begint je af te vragen waarom ik nog op dit irritante gele forum zit).. Oh en ik heb een 9.5 voor Engelse luistervaardigheid, da's toch heel wat beter dan een 0. Ga nu maar heel snel slapen en morgen weer keihard werken. En OMG, morgen uitslag van m'n moeder, ik ben zó ontzettend bang dat er uitzaaiingen zijn gevonden..
Cool van die 9,5! En alvast heel veel sterkte voor morgen!
Oud 12-10-2006, 21:59
Verwijderd
Helemaal kapot, blij dat het bijna weekend is!
Oud 12-10-2006, 22:19
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
De laatste dagen voel ik me wel weer goed. Ik begrijp mezelf niet meer zo goed denk ik...
Wacht nu gewoon bang af tot het moment dat ik weer helemaal laag zal zitten. (haha hoe pessimistisch).

Ik wil haar zien, en haar zeggen hoe het allemaal zit. Ik wil afscheid nemen van een fantastische tijd. Of misschien ook niet, we zien wel...
Hoe dan ook worden komende weken alles behalve gemakkelijk, en dat besef ik ook wel.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.