Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Er zat appelsap in. En ik dronk ook echt de laatste druppel. Mooi staaltje method acting, al zeg ik het zelf.
Oh, gaaf om te weten.

Method acting? Dat is geen method acting, dat is hyperrealisme.
Of dacht je op dat moment terug aan een moment waarop je ook de allerlaatste druppel bier danwel appelsap uit een flesje dronk?
Advertentie
Oud 01-07-2010, 17:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind je serieus goed figureren Julius
Want figuranten doen vaak óf veel te veel óf heel duidelijk 'niets'. Tenenkrommend is dat. Net als de verdere acteerprestaties in zo'n serie natuurlijk
Ja, je had er daar op de set ook zo'n jongen, die de hele tijd ging lachen en wijzen. En met zijn hoofd schudden als de hoofdpersonen iets raars deden. Dat zie je ook vaak bij figuranten, de 'double take': hoofdpersoon doet gek, figurant kijkt ernaar en schudt zijn hoofd, kijkt weer terug naar waar hij mee bezig was, realiseert zich dat het shot nog niet afgelopen is, en herhaalt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 18:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice: hoe hard mag je nou eigenlijk op de achtergrond praten? Voer je echt een gesprek of knik je random maar wat en brabbel je Japanse woordjes?
Meestal beweeg je gewoon je mond, maar met die jongen voor me had ik gewoon een echt gesprek, heel zacht. Het ging over de andere figuranten en de acteurs en het is maar goed dat ze het niet konden horen.

Er was ook een jongen die de opdracht had om rond te lopen en met een paar mensen te praten, en alles wat hij dan deed was opeens voor je neus gaan staan, 'hoi' mimen en na een paar seconden weer weglopen, vaak terwijl je nog tegen hem aan het praten was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 18:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, gaaf om te weten.

Method acting? Dat is geen method acting, dat is hyperrealisme.
Of dacht je op dat moment terug aan een moment waarop je ook de allerlaatste druppel bier danwel appelsap uit een flesje dronk?
...ja.

Nee, ik dacht dat method acting tegenwoordig ook gezegd werd als er bedoeld wordt dat je echt hetgeen doet wat je zogenaamd doet. Dat wordt trouwens ook vaak gedaan. Maar blijkbaar onterecht.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
...ja.

Nee, ik dacht dat method acting tegenwoordig ook gezegd werd als er bedoeld wordt dat je echt hetgeen doet wat je zogenaamd doet. Dat wordt trouwens ook vaak gedaan. Maar blijkbaar onterecht.
Voor zover ik weet is dat onterecht ja
Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet of hyperrealisme de goede term is hoor
Oud 01-07-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder stopte toen ze zwanger was van mij, 23 jaar geleden. De zin te gaan roken is 98% weg, maar die resterende 2% blijft wel hangen. Ik zie haar er wel voor aan weer te beginnen als mn broers het huis uit zijn of zo.
2% is nog best schappelijk!
Oud 01-07-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, je had er daar op de set ook zo'n jongen, die de hele tijd ging lachen en wijzen. En met zijn hoofd schudden als de hoofdpersonen iets raars deden. Dat zie je ook vaak bij figuranten, de 'double take': hoofdpersoon doet gek, figurant kijkt ernaar en schudt zijn hoofd, kijkt weer terug naar waar hij mee bezig was, realiseert zich dat het shot nog niet afgelopen is, en herhaalt.
Verschrikkelijk, acterende figuranten
Ik zag ook een soort 'stelletje' waarvan het meisje sowieso al in een paar scènes terugkwam en waar je ee soort verhaallijntje in kon ontdekken. Ze hadden op een gegeven moment ook een soort van ruzie in de achtergrond, waarbij de jongen heel demonstratief met z'n hoofd schudde naar het meisje...
Oud 01-07-2010, 18:12
Verwijderd
Vreemde mensen bij de ING, ze zei telkens mevrouw D.. als ze iets wou zeggen.
Beleefdheid.
Oud 01-07-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Verschrikkelijk, acterende figuranten
Ik zag ook een soort 'stelletje' waarvan het meisje sowieso al in een paar scènes terugkwam en waar je ee soort verhaallijntje in kon ontdekken. Ze hadden op een gegeven moment ook een soort van ruzie in de achtergrond, waarbij de jongen heel demonstratief met z'n hoofd schudde naar het meisje...
<3
Oud 01-07-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
2% is nog best schappelijk!
Ik verzin maar wat hè. Ze zit in elk geval nooit snakkend op de bank als een gek op kauwgom te kauwen, maar als ze door het bos loopt met de hond en er komt iemand rokend voorbij lopen dan moet ze soms de neiging om om eentje te vragen wel onderdrukken.
Oud 01-07-2010, 18:20
Verwijderd
Volgende week nog een sollicitariegesprek, met cursussen in de vs
Oud 01-07-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Volgende week nog een sollicitariegesprek, met cursussen in de vs
ik hoop niet dat je 'm krijgt.
Oud 01-07-2010, 18:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Voor zover ik weet is dat onterecht ja
Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet of hyperrealisme de goede term is hoor
Ik ken hyperrealisme alleen als een term voor extreem realistische beeldende kunst en als wat er gebeurt als fictieve personages in de echte wereld geplaatst worden, zoals in Disneyland.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 18:27
Verwijderd
Ik ken hyperrealisme van een regisseur van voorstellingen die echt op details van het menselijk handelen ingaan. Die soms heel lang duren en waarin dan vrij weinig gebeurt, zegmaar. Die voorstellingen kunnen heel mooi zijn, maar soms ook dodelijk saai.
Oud 01-07-2010, 18:27
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Is Radioshack al geweest bij ploegenpresentatie
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 18:39
Verwijderd
Hai thar, ik heb voor het eerst döner kebap besteld.
Of de chickenwings variant.
Oud 01-07-2010, 18:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat heeft kebap in hemelsnaam met chickenwings te maken?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-07-2010, 18:42
Verwijderd
Ik ben bang dat ik zometeen m'n huisgenoten vermoord. Killing spree.
Oud 01-07-2010, 18:44
Verwijderd
Je hebt toch geen bijl bij de hand?
Oud 01-07-2010, 18:45
Verwijderd
Zo heet de express.
En het is bezorgd ik moest 7,50 betalen en ik had 8 euro vraag ik doodleuk stommig heb je een euro wisselgeld geeft hij dat. Het is dat hij het niet merkte.
Oud 01-07-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat ik zometeen m'n huisgenoten vermoord. Killing spree.
*miauw miauwwwwwww miawr.*
Oud 01-07-2010, 18:46
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Nu weet ik het zeker Armstrong wint de TOUR
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 18:48
Verwijderd
Zei shak dat?
Oud 01-07-2010, 18:50
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Zei shak dat?
Heb je het tegen mij??
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 18:52
Verwijderd
Nee tegen het scherm.
Oud 01-07-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of de zin in roken ooit nog weggaat ;x
Mijn moeder is 27 jaar gestopt met roken en ze heeft nooit meer echt drang om er een op te steken maar als mensen in haar omgeving roken gaat ze er wel naast zitten
Oud 01-07-2010, 18:54
Verwijderd
Godver ik zit poepvol.
Sarah gecondoleerd!
Oud 01-07-2010, 18:56
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Nee tegen het scherm.
Jongen niet zo iri geef normaal antwoord
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 18:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ken hyperrealisme van een regisseur van voorstellingen die echt op details van het menselijk handelen ingaan. Die soms heel lang duren en waarin dan vrij weinig gebeurt, zegmaar. Die voorstellingen kunnen heel mooi zijn, maar soms ook dodelijk saai.
Dat kan ik me voorstellen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2010, 19:00
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net voor het eerst sinds tijden weer eens achter de piano gezeten.. ik wil een piano in Utrecht!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Jongen niet zo iri geef normaal antwoord
wheezle is ook gewoon een irritant kind.
Oud 01-07-2010, 19:10
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
wheezle is ook gewoon een irritant kind.
Was ik eerst ook hoor!!
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 19:10
Verwijderd
Schatje, jij moet niet zoveel whinen.
*huillie doet*, ik ga mijn huisgenootjes aanvallen. Ik moet zo hard huilen, mijn aars.
Oud 01-07-2010, 19:10
Verwijderd
Dat je er mee zit oke. Maar hmmmkay.
Oud 01-07-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Was ik eerst ook hoor!!
eerst? Of nog steeds?
Oud 01-07-2010, 19:14
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
eerst? Of nog steeds?
Niet zo erg
__________________
It's a minor!
Oud 01-07-2010, 19:21
Verwijderd
hoiiiiiii sletjes

x babs en eric
Oud 01-07-2010, 19:24
Verwijderd
ik ben geen sletje
Oud 01-07-2010, 19:24
Verwijderd
ik ben een schatje
Oud 01-07-2010, 19:27
Verwijderd
bewijs vanavond maar! we zijn helemaal ready freddy!
Oud 01-07-2010, 19:29
Verwijderd
waar gaan jullie heen dan????
Oud 01-07-2010, 19:29
Verwijderd
Oud 01-07-2010, 19:30
Verwijderd
Wisten jullie dat er in 2006 666 middelbare scholen in nederland waren?
Oud 01-07-2010, 19:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy fuckaroni, over huilers en whiners gesproken, m'n buuf is weer terug na een jaar Oxford en ze loopt hier alweer de hele tijd aan te bellen en te zeiken over werkelijk ALLES.
Godverdomme kut, je hebt net een jaar gestudeerd in één van de beste universiteiten TER WERELD, Je had een teringgrote kamer, Je hebt nu een appartement, je hebt nog nooit een dag gewerkt in je leven omdat je rijke ouders altijd alles voor je hebben betaald en nog steeds maak je werkelijk OVERAL een probleem van.

Voordat ze wegging klopte ze ook al elke dag bij me aan met emo-verhalen en ik heb er nu gewoon echt geen zin in. Ze gaat ook echt gewoon voor m'n raam staan als ik bezig ben ofzo en eist dan dat ik 'r binnenlaat en dan kom ik de komende 4 uur niet meer van d'r af.
AAAAAAAAARGH!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-07-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Meestal beweeg je gewoon je mond, maar met die jongen voor me had ik gewoon een echt gesprek, heel zacht. Het ging over de andere figuranten en de acteurs en het is maar goed dat ze het niet konden horen.

Er was ook een jongen die de opdracht had om rond te lopen en met een paar mensen te praten, en alles wat hij dan deed was opeens voor je neus gaan staan, 'hoi' mimen en na een paar seconden weer weglopen, vaak terwijl je nog tegen hem aan het praten was.
Het lijkt me echt heel raar om mee te maken. Ik zou niet in mijn rol kunnen komen omdat ik dan steeds moet grinniken om hoe raar de andere figuranten doen.

Maar eh, dat lachje wat jij deed, kon ik eigenlijk niet echt plaatsen. Probeerde je daar niet ook gewoon meer te laten zien dan je eigenlijk zou moeten doen?
Oud 01-07-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
waar gaan jullie heen dan????
eindhoven! we zijn nu bij babs aan het chillen en gaan daarna door naar de stad, biershotjes scoren voor een euro!
Oud 01-07-2010, 19:36
Verwijderd
Zo. Net m'n venusvliegenvanger een beetje bijgewerkt, nu even een stukje fietsen.
Oud 01-07-2010, 19:37
Verwijderd
oh dat klinkt echt supergezellig. maar ik ben vannacht ook al tot in de vroege ochtend uitgeweest en mijn lichaam begeeft het een beetje. aah.

heel veel plezier ik eindhoven.
Oud 01-07-2010, 19:38
Verwijderd
patrick dat klonk verdomme geil maar wat is het?
Oud 01-07-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
oh dat klinkt echt supergezellig. maar ik ben vannacht ook al tot in de vroege ochtend uitgeweest en mijn lichaam begeeft het een beetje. aah.

heel veel plezier ik eindhoven.
kutsmoes het lukt ons ook wel als je lichaam ook niet zo mee werkt hoor!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.