Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2007, 14:34
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vrijdag tóch bij me komen slapen (hij kwam toen ik al sliep) ondanks dat hij dat niet zou doen <3 en gisteren een hele fijne avond gehad. Kan niet wachten op volgende week Berlijn!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Oud 18-02-2007, 14:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 18-02-2007 @ 14:46 :
@ Spekkie: Ik kreeg gisteren een brief van de top-ticketline en ik dacht dus dat dat de kaartjes waren, maar er blijkt iets te zijn mis gegaan met de betaling en ik moet dus opnieuw reserveren Echt een geluk bij een ongeluk. Tenzij jij de kaartjes nog wilde hebben he

Ik wil er nog wel heen, maar dan via CJP ofzo, dan heb ik 50% korting
__________________
<):o)
Oud 18-02-2007, 16:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 18-02-2007 @ 12:11 :
Oke nu is het ook écht over. Ik moet wel naar zijn gezeur luisteren maar zodra ik ergens mee zit of het ergens niet mee eens ben is het 'boeie, laat 't gewoon.' Hij is zo onlogisch en ik kan hem gewoon niet begrijpen. Echt niet. Het ene moment doet hij alsof hij me begrijpt, en het andere moment is het gewoon een ongelovelijke zak. Ik volg hem gewoon niet en ik ben blij dat ik al bezig was met het 'stoppen' van onze 'vriendschap.'
hm herkenbaar. Maar gaat dit nu over je vriendje?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-02-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 18-02-2007 @ 17:16 :
hm herkenbaar. Maar gaat dit nu over je vriendje?
Nee, want mn vriend is gewoon lief.
Oud 18-02-2007, 17:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Net terug van het weekendje bij mijn ouders. Was best heftig door de confrontatie die ik met hen aanging, zelfs mijn vader moest huilen en dat heb ik hem echt nog nooit zien doen Maar nu wel een goed gevoel erover, het moest gewoon gebeuren
In de trein terug hebben vriendlief en ik heerlijk tegen elkaar aan liggen slapen, dat is echt zo fijn altijd <3 Hij heeft nu een game-avondje bij een vriend van hem en ik ben hier lekker in huis wat aan het rommelen en dan kruipt hij vanavond heerlijk bij mij in bed, in ons bed. Erg lekker altijd, om weer in je eigen huis thuis te komen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-02-2007, 18:46
Verwijderd
Jeuh, je bent ook gewoon een slet hè. (weet iemand het mannelijke woord voor slet?) Tsssch, eerst is je hartje gebroken, vervolgens moet je onmiddellijk weer aan de vrouw (of beter gezegd, aan het meisje, vrouwen zijn het nooit) en voor je beslist ga je eerst even alle gewillege troela's langs. En dat ze je maar adoreert he, voor zo lang als het duurt. Dat ze maar wanhopig verliefd op je wordt terwijl jij verre van serieus bent.
En wij moeten dat allemaal leuk vinden, ha ha? Niet in de gaten dat iedereen zoiets heeft van WTF?! ? Dat je altijd hersenloze huppeltrutjes uitkiest betekent niet dat jíj je hersenloos moet gedragen, aaarch.
En volgende week weer gezellig samen in de collegebanken he, en weer flirterig met mij doen en iedereen om je heen. En bah, ja natuurlijk ben je aardig en leuk, daarom ben je tenslotte mn vriend. Pfff .

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 18:55.
Oud 18-02-2007, 18:52
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
blijkbaar is het toch wederzijds.. het is nu toch echt uitgesproken.. what the fuck?!?!

maar hoe onmogelijki is dit..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 18-02-2007, 19:00
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Bleh. Gisteren weer bij mijn vader en stiefmoeder geweest. Er staat sinds maandag een ziekenhuisbed in de woonkamer en dat is zo eng definitief. Ze zag er verder naar omstandigheden wel goed uit en ze eet weer redelijk, maar sinds anderhalve week is wel duidelijk dat de kanker inmiddels in haar hoofd zit. Het kan nu écht heel snel gaan. En ik weet niet hoe vaak ik dat al heb gedacht de laatste maanden. Maar bleh bah etc.

En juist nu ik behoefte heb aan vriendlief is dat even niet mogelijk dankzij die geweldige afstand tussen ons.

Gelukkig wel een week vakantie.
Oud 18-02-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 18-02-2007 @ 19:46 :
Jeuh, je bent ook gewoon een slet hè. (weet iemand het mannelijke woord voor slet?) Tsssch, eerst is je hartje gebroken, vervolgens moet je onmiddellijk weer aan de vrouw (of beter gezegd, aan het meisje, vrouwen zijn het nooit) en voor je beslist ga je eerst even alle gewillege troela's langs. En dat ze je maar adoreert he, voor zo lang als het duurt. Dat ze maar wanhopig verliefd op je wordt terwijl jij verre van serieus bent.
dit klinkt angstig bekend...

sterker nog, ik ga me bijna schuldig voelen
Oud 18-02-2007, 19:56
Verwijderd
*Knuffel* @ Ming-Xia

Ontopic: [Zondagavond-zeikmodus aan]

Morgenavond zie ik m'n twee beste vriendinnen weer eens sinds lange tijd, en ik zie er nu al tegen op. Ik ben bang dat ze het alleen maar over mannen gaan hebben (ze hebben allebei een vriendje). Ik ben bang voor mijn reactie als dat zo is. En ik ben bang voor hun reactie als ik in tegenstelling tot hen weer eens cynisch over mannen ben. En dat ben ik altijd, omdat ik weinig reden heb om dat niet te zijn

Het lijkt wel of de hele wereld succesvol in relaties is, alleen bij mij kan het gewoon niet lukken. Maar ik wil ook wel eens een arm om me heen of gewoon iemand die onvoorwaardelijk om me geeft Ik haat het om altijd overal op de tweede plaats te staan.

[Zondagavond-zeikmodus uit]
Oud 18-02-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 18-02-2007 @ 20:56 :
*Knuffel* @ Ming-Xia



Het lijkt wel of de hele wereld succesvol in relaties is, .
eeeeeeeeeeeeeeuh nee hoorrrrrr!!
Oud 18-02-2007, 20:07
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 18-02-2007 @ 14:31 :
mag ik je eraan herinneren dat je in het begin van dit topic OT hebt gepost?
Kut sub forum
jij je zin: goed
Oud 18-02-2007, 20:10
Verwijderd
Het is een lang verhaal, maar ik ben gelukkig
Oud 18-02-2007, 21:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-02-2007 @ 14:40 :
Hm, ik denk dat het wel eens op kan gaan voor relaties tot een bepaalde tijdsduur. Vriendlief met 4 maanden wat met zijn vorige vriendin en na 2 maanden was hij er helemaal overheen (niet dat hij zich 2 maanden kut heeft gevoeld, maar na 2 maanden boeide het hem niet meer dat zij met iemand anders zoende enzo). En ik kan me voorstellen dat als het bij ons nu uit zou gaan, dat het wel een jaar duurt voor me zoiets helemaal niets meer kan schelen. Maar met relaties van boven de 5 jaar lijkt me het inderdaad wat overdreven.
bedoelde ook:
ik heb meer dan een halfjaar gedaan om over een ex heen te komen waar ik 2 maand mee ging. (en misschien ben ik het nog steeds niet..)
Ik geloof gewoon niet dat er zo'n regel kan gelden voor alle relaties en alle mensen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-02-2007, 22:11
Crimson
Crimson is offline
inderdaad, sommige mensen raken nooit over iemand heen en sommige al heen snel. zelf ben ik daar vrij makkelijk en rationeel in: is het uit, dan werkt het blijkbaar niet meer. tuurlijk kan je daar verdrietig over zijn, maar goed.

maar ik snap heel goed dat je je heel rot kan voelen als het door iets buiten jezelf uitgaat, laten we maar als beste voorbeeld afstand noemen.
Oud 18-02-2007, 22:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-02-2007 @ 15:21 :
hij is vannacht blijven slapen ook al slaapt hij het liefst thuis. Wel zo aardig dat ie ook rekening met mij houdt
kijk je sig ff na
Oud 18-02-2007, 22:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
*zucht*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 18-02-2007, 22:34
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik mis haar heel erg.... Dat ten eerste. Ten tweede vind ik haar (nog steeds haha) super. De ruzie van afgelopen vrijdag en woensdag heeft vruchten afgeworpen. En ik heb eigenlijk geen onderwerpen waar ik eignelijk boos om kan zijn, want ik heb alles al eruit gegooid. Hooguit dat ze vreemd gaat, maar ik ga daar niet vanuit Deze week nog gelukkig 2 keertjes afspreken, en dan over 2 weken 3 daagjes bijna non stop (als t effe meezit).
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-02-2007, 22:37
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 18-02-2007 @ 20:56 :

Het lijkt wel of de hele wereld succesvol in relaties is
dan hoor ik niet bij de hele wereld

OT: interessant gebeuren . Hoop dat het niet compleet misgaat.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 19-02-2007, 00:28
Verwijderd
ik ben nog nooit zo verliefd en gelukkig met iemand geweest. en vandaag zijn we 5 maanden samen. ik ben het gelukkigste meisje op deze planeet.
Oud 19-02-2007, 06:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik voel me nog steeds een beetje numb op relationeel gebied. We hebben al vijf weken geen contact meer gehad en dat is goed. Dat geeft je de tijd om van elkaar los te komen.
Al ben ik nog steeds niet los.
__________________
<):o)
Oud 19-02-2007, 07:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-02-2007 @ 23:11 :
kijk je sig ff na
wahahha... wat een domme fout
(dat was m toch he? )
__________________
Tsja
Oud 19-02-2007, 07:57
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
beautyfull?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 19-02-2007, 08:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
hellebel schreef op 19-02-2007 @ 08:57 :
beautyfull?
oh... die andere fout was zo in het oog springend dat ik deze niet eens zag...

(ipv by had ik bij )
__________________
Tsja
Oud 19-02-2007, 08:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-02-2007 @ 09:11 :
oh... die andere fout was zo in het oog springend dat ik deze niet eens zag...

(ipv by had ik bij )
Het is beautiful
__________________
<):o)
Oud 19-02-2007, 08:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 18-02-2007 @ 23:37 :
dan hoor ik bij de hele wereld

OT: interessant gebeuren . Hoop dat het niet misgaat
Oud 19-02-2007, 08:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-02-2007 @ 09:16 :
Het is beautiful
ja, weet ik. Maar wat ik dus zei: die had ik niet eens gezien omdat er een andere fout in stond die nog erger was
__________________
Tsja
Oud 19-02-2007, 08:53
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
maar nu staat er nog steeds een y
ontopic:
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 19-02-2007, 08:56
Verwijderd
Kmis hem.
Oud 19-02-2007, 09:06
PumpedUp
PumpedUp is offline
Citaat:
Luna schreef op 18-02-2007 @ 22:51 :
bedoelde ook:
ik heb meer dan een halfjaar gedaan om over een ex heen te komen waar ik 2 maand mee ging. (en misschien ben ik het nog steeds niet..)
Ik geloof gewoon niet dat er zo'n regel kan gelden voor alle relaties en alle mensen.
kvoel mij juist hetzelfe als u
Oud 19-02-2007, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 18-02-2007 @ 22:51 :
bedoelde ook:
ik heb meer dan een halfjaar gedaan om over een ex heen te komen waar ik 2 maand mee ging. (en misschien ben ik het nog steeds niet..)
Ik geloof gewoon niet dat er zo'n regel kan gelden voor alle relaties en alle mensen.
Da's natuurlijk ook waar, soms is iets heel erg heftig of heeft er al een tijd lang veel onder de oppervlakte geborreld... Nja ok, je hebt gelijk
Oud 19-02-2007, 09:23
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha jeez heb nou al 2 nachten achter elkaar van hem gedroomd, hoe raar.
Oud 19-02-2007, 10:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
En nu moet ik hem uit m'n hoofd zetten en vergeten en dat is het laatste wat ik wil.

Ook wil ik echt niemand anders, dus ik ga m'n aanbidder mailen dat ik smoorverliefd ben op iemand en dat ik alleen iets met hem kan gaan doen als het puur vriendschappelijk is en hij ook maar niet het kleinste beetje hoop heeft op meer. Dus.

Pff ik wil weer terug...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-02-2007, 10:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bijna 2 jaar nu (volgende week maandag), een wonder dat hij het zolang met mij uithoudt
Oud 19-02-2007, 10:16
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Hm, alweer meer dan 4 maanden samen.
De tijd vliegt voorbij en hij maakt me gelukkig.
Komend weekend samen weg, zin in!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 19-02-2007, 12:20
*Sbien
Avatar van *Sbien
*Sbien is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-02-2007 @ 11:00 :
En nu moet ik hem uit m'n hoofd zetten en vergeten en dat is het laatste wat ik wil.

Ook wil ik echt niemand anders,
+ Als ie zo lief doet wil ik hem gewoon bespringen.
__________________
"Hun liever als mij"
Oud 19-02-2007, 12:37
ironflower
ironflower is offline
Ik wil zo graag over hem heen zijn, maar het wil maar niet echt opschieten.
En ik heb een cursus -Hoe maak ik contact met leuke mannen tijdens het uitgaan- nodig.
Maar goed, deze 2 dingen hangen natuurlijk wel met elkaar samen, want met hem nog beetje in mn hoofd gaan nieuwe contacten leggen niet zo snel.

Dus de ideale situatie is dat er gewoon een leuke jongen op mij afstapt
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 19-02-2007, 13:42
Verwijderd
Gisteren met 3 vriendinnetjes naar Den Bosch geweest, carnaval vieren, was supergezellig en grappig en leuk
Was alleen wel een beetje raar om op dat station te komen en hij stond daar gewoon niet, terwijl dat normaal wel zo is
Gelukkig zie ik hem zaterdag weer
Oud 19-02-2007, 15:00
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik ben bang dat de gesprekken die we eergister en gister hadden het einde van onze relatie zullen zijn...
Oud 19-02-2007, 15:02
carmen_46
Avatar van carmen_46
carmen_46 is offline
Vanavond een gesprek met me scharrel.. Waarschijnlijk over het feit dat het toch niks word. En dan nog me anti-kinderen ex die zomaar vader word. Na een relatie van amper 2 maanden.
__________________
"Being human that is my crime''
Oud 19-02-2007, 15:42
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag 20 maanden. Dat wil zeggen, één-jaar-en-acht-maanden. Woei

Ik kreeg zo'n lief mailtje dat ik met een grote grijns achter het beeldscherm zat. Wat is hij toch ook een schatje. En lekker helemaal van mij!

En nu wil ik nooit meer twijfelen, want het slaat nergens op. Hij blijft gewoon.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 19-02-2007, 15:53
Verwijderd
Oe, hij is NU de kaart aan het lezen die ik hem gestuurd heb
Oud 19-02-2007, 16:02
zweedsmeisje
Avatar van zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
al 4 maanden wiiii
__________________
you've got no arms left! Unfortunately, you’re suffering from a mild form of being completely wrong|| I wish my grass was EMO, so it would cut itself.
Oud 19-02-2007, 16:03
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Heb nu bijna 11 maanden met mn vriendje! Het gaat echt supergoed. Daar kan ik alleen maar blij van worden uiteraard . Als we n jaar hebben gaan we naar Parijs
Daarna uitgebreid zn verjaardag vieren bij zn ouders in bruisend Koudekerke (Zeeland) *lacht hard*.. Maar wel heel gezellig
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally

Laatst gewijzigd op 19-02-2007 om 16:31.
Oud 19-02-2007, 16:09
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik ben heel heel blij met 'r. Kan niet wachten tot ik haar weer zie.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-02-2007, 16:15
Verwijderd
Over een half uur gezellig met 3 vriendinnen uit eten en daarna nog de kroeg in Heb echt zin in zo'n gezellig meidenavondje! Ze hebben nog maar half meegekregen wat er de laatste weken allemaal is gebeurd op relationeel gebied. Vanavond weer even flink bijpraten.
Oud 19-02-2007, 17:50
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Citaat:
Yana schreef op 19-02-2007 @ 16:42 :
Vandaag 20 maanden. Dat wil zeggen, één-jaar-en-acht-maanden. Woei

Hetzelfde
Oud 19-02-2007, 17:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat heeft iedereen een mijlpalen

Zes weken. Geloof ik


En enneagramtesten die zeggen dat twee vieren niet bij elkaar passen zijn stom. Ik ga het tegendeel bewijzen, of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-02-2007, 18:04
Verwijderd
2 jaar, 2 maanden en 19 dagen?
Oud 19-02-2007, 18:11
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Maaike schreef op 19-02-2007 @ 14:42 :
Gisteren met 3 vriendinnetjes naar Den Bosch geweest, carnaval vieren, was supergezellig en grappig en leuk
was echt superleuk!

Het is altijd fijn om niet alleen te slapen
__________________
psssttt <3<3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.