Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2004, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 20:01 :
Had ik ook al in het HCE topic gepost.

Maar ik vind het wel leuk eigenlijk!

En clubs zijn alsnog niet verplicht een avondwedstrijd te spelen.
Nee, maar er zijn wel clubs die het gaan gebruiken, voor de tv-rechten, weet je wel...

Ik vind sowieso dat ze de vrijdag en zondag als speeldagen moeten afschaffen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 19-11-2004, 19:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-11-2004 @ 20:23 :
Nee, maar er zijn wel clubs die het gaan gebruiken, voor de tv-rechten, weet je wel...

Ik vind sowieso dat ze de vrijdag en zondag als speeldagen moeten afschaffen...
Zondag afschaffen?
Doe normaal man!!
Voetbal hoort op zondag, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn club alleen nog maar op zaterdagavond zou spelen.

En er kan maar 1 club per week om dat tijdstip spelen natuurlijk.
Maar zoals ik al zei, ik vind het wel een goed idee, al wint de commercie hier natuurlijk wel.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-11-2004, 19:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 20:27 :
Zondag afschaffen?
Doe normaal man!!
Voetbal hoort op zondag, ik zou er niet aan moeten denken dat mijn club alleen nog maar op zaterdagavond zou spelen.
Wat is dat voor een belachelijke opmerking? Voetbal hoort 's avonds, je hoort de dag erna gewoon een flinke kater te kunnen hebben en de hele dag ernaar toe kunnen leven. Dus hoort voetbal op de zaterdag. Zo was het vroeger en zo hoort het weer!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-11-2004, 21:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind eerlijk gezegd ook dat voetbal op zondag hoort ipv zaterdagavond, hoewel dat ook wel wat heeft.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-11-2004, 21:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-11-2004 @ 20:31 :
Wat is dat voor een belachelijke opmerking? Voetbal hoort 's avonds, je hoort de dag erna gewoon een flinke kater te kunnen hebben en de hele dag ernaar toe kunnen leven. Dus hoort voetbal op de zaterdag. Zo was het vroeger en zo hoort het weer!
Het was vroeger op zondagmiddag..
Jij wil gewoon niet met een flinke kater in het stadion zitten maar dat lijkt me echt jouw probleem en niet die van het voetbal.
Af en toe een avondwedstrijd is wel leuk maar geef mij toch maar echt de zondagmiddag.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-11-2004, 21:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 20:27 :

ik zou er niet aan moeten denken dat mijn club alleen nog maar op zaterdagavond zou spelen.

Ik wel, lijkt me echt fantastisch een wedstrijd tegen Feyenoord met de lichtmasten aan erg sfeervol.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-11-2004, 21:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Altijd zeggen ze dat je regels van voetbal niet mag veranderen voor het charme van het voetbal, en nu wil iedereen op zaterdagavond voetballen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-11-2004, 21:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 22:36 :
Altijd zeggen ze dat je regels van voetbal niet mag veranderen voor het charme van het voetbal, en nu wil iedereen op zaterdagavond voetballen.
NAC heeft het altijd al gewild.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-11-2004, 21:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 19-11-2004 @ 22:40 :
NAC heeft het altijd al gewild.
Helaas voor jullie mag het niet.
Elke club moet minstens een aantal wedstrijden op zondag spelen vanwege sponserbelangen en de risicowedstrijden mogen ook alleen overdag.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-11-2004, 10:41
Verwijderd
zondagmiddag wedstrijden vanaf volgend seizoen om 16.30 u.
Oud 20-11-2004, 10:41
Verwijderd
19 november 2004
Willem II heeft zijn langste tijd gehad


Zojuist bereikte ons het volgende bericht:
Woensdag berichtten we al dat Willem II zijn langste tijd heeft gehad. Een nieuwe sponsor dient zich aan en heeft grootse plannen met de tilburgse club. Per jaar wil de sponsor zo`n 6 miljoen euro in de club pompen, maar eist daarvoor wel een naamverandering.

In tweederangs sporten als basketbal en volleybal is het vrij gebruikelijk dat sponsornamen verwerkt worden in de naam van de sportverenging. Ook bij de amateur-voetballers gebeurt het. Zo heet de voetbalvereniging uit Schijndel tegenwoordig Schijndel/Datatel.

Nu is het bijna zover dat in het betaalde voetbal ook een club vanwege een sponsor de naam van een commercieel bedrijf gaat aannemen. In tilburg zijn vergaande gesprekken geweest met Hofnar, een sigarenfabrikant. Bredanaar, en commercieel directeur van willem 2, frank molkenboer staat op het punt om een contract met de Hofnar te ondertekenen. Over de laatste details wordt binnenkort kortgesloten.

Waarom Hofnar bij Willem dos is gekomen? Molkenboer geeft uitsluitsel: `Allereerst zijn sigarenrokers over het algemeen rustige mensen die willen genieten van sigaren. En waar vind je rustiger publiek dan bij ons. Perfect dus.` Maar Hofnar heeft aangegeven dat ook het feit dat willem ii vanaf de geboorte van de club iets koninklijks had heeft meegeteld. `Ja, ook dat telde mee`, klinkt het bevestigend uit de mond van molkenboer .`Onze club is vernoemd naar willem van oranje en voor Hofnar één reden om met ons in zee te gaan. Ze willen hun naamsbekendheid uitbreiden en zochten daarbij iets koninklijks.`

molkenboer is trots op het feit dat zijn club een deal gaat sluiten met de nieuwe sponsor. `Waar vind je tegenwoordig nog een sponsor die jaarlijks zoveel in je club wil steken. Dat er dan wat tegenover moet staan, dat moeten we voor lief nemen.` Hij doelt hiermee op de aanstaande naamsverandering. Immers, Hofnar heeft wel de eis gesteld dat de naam willem ii gaat veranderen. `We kunnen natuurlijk niet verder met de naam van een concurrent`, aldus Peter de Peijper, woordvoerder van de bolknakmakers.

Hofnar Tilburg Football club zou de nieuwe naam van willem ii moeten gaan worden. De Peijper zegt dat zijn werkgever grootse plannen heeft met de voetbalvereniging. `Tijdens wedstrijden zullen pijprokers op het gemak op speciale rookplekken kunnen gaan genieten. Sigarenroken moet je gewoon met vrienden doen.` Skyboxen zullen in aantal groeien in tilburg. `Ja, het is de bedoeling dat uiteindelijk een groot gedeelte van het stadion bezaaid wordt met die boxen.` De Peijper is er van overtuigd dat nieuwe sponsoren zich zullen gaan aandienen bij Hofnar Tilburg FC. `Denk daarbij aan winkelketens die tabak verkopen, er zijn genoeg fabrikanten van aanstekers die ook met ons mee willen op deze trein, maar ze moeten snel zijn want we gaan snel verder en wachten op niemand.`

Probleem is alleen dat volgens de wet tabaksreclame verboden is. `Ja, dat is iets van deze tijd. Maar niemand kan ons verbieden om het stadion om te dopen tot het Hofnarstadion, de supporters voortaan narren te noemen en een club te vernoemen naar hofnarren,` zegt De Peijer. Primera `noemt hij als mogelijke shirtsponsor. `Zij verkopen onze sigaren, maar richten zich ook op kantoorartikelen en tijdschriften. Legaal dus.`

Hofnar zou ook de fans van willem ii willen overtuigen. `We geven ze een cursus sigaren. Daarin wordt ingegaan op allerlei technieken die sigaren roken zo heerlijk maken. Het zou toch prachtig zijn, de blauwe rook op de tribunes, de geur van goeie sigaren.` Bij het kopen van een seizoenkaart krijgen de fans een cadeautje. Een echte pijp, dat gaat ruim 100 jaar willem ii compenseren.
Oud 20-11-2004, 10:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 22:12 :
Het was vroeger op zondagmiddag..
Jij wil gewoon niet met een flinke kater in het stadion zitten maar dat lijkt me echt jouw probleem en niet die van het voetbal.
Af en toe een avondwedstrijd is wel leuk maar geef mij toch maar echt de zondagmiddag.
Kom op man, zondagmiddag is wel de meest sfeerloze wedstrijd die je kunt spelen. Verneukt gewoon het hele idee van een leuk avondje voetbal. Laat groningen maar lekker op zondag spelen, maar hier in Nijmegen niet. Punt uit.

Ik zit overigens nu ook met een flinke kater te typen, dus zaterdag of zondag maakt in dat opzicht niets uit. Maar als je een wedstrijd gewonnen hebt, is het gewoon heerlijk om lekker te kunnen feesten in de kroeg daarna en dat gaat op een zondag niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 10:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 11:56 :
Kom op man, zondagmiddag is wel de meest sfeerloze wedstrijd die je kunt spelen. Verneukt gewoon het hele idee van een leuk avondje voetbal. Laat groningen maar lekker op zondag spelen, maar hier in Nijmegen niet. Punt uit.

Ik zit overigens nu ook met een flinke kater te typen, dus zaterdag of zondag maakt in dat opzicht niets uit. Maar als je een wedstrijd gewonnen hebt, is het gewoon heerlijk om lekker te kunnen feesten in de kroeg daarna en dat gaat op een zondag niet.
Zou niet weten waarom dat op zondag niet gaat?
Ik heb het zo vaak al gedaan..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-11-2004, 11:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-11-2004 @ 11:58 :
Zou niet weten waarom dat op zondag niet gaat?
Ik heb het zo vaak al gedaan..
Omdat je vantevoren niet zo makkelijk gaat zuipen in een kroeg (kom op, het is 1 uur) en na afloop meteen doorstoten naar de kroeg is gewoon niet zo leuk als een zaterdagavond, waar je de volgende ochtend wakker geschud wordt door een politie agent omdat je midden op het Keizer Karelplein ligt te slapen.

Daarnaast vind ik dat voetbal 's avonds hoort. Lichtmasten aan, goed gevuld buikje en een beetje een dag achter de rug. Op een zondagmiddag is m'n hele dag naar de klote. Zeker omdat ik dan net wakker ben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 11:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:03 :
Omdat je vantevoren niet zo makkelijk gaat zuipen in een kroeg (kom op, het is 1 uur) en na afloop meteen doorstoten naar de kroeg is gewoon niet zo leuk als een zaterdagavond, waar je de volgende ochtend wakker geschud wordt door een politie agent omdat je midden op het Keizer Karelplein ligt te slapen.

Daarnaast vind ik dat voetbal 's avonds hoort. Lichtmasten aan, goed gevuld buikje en een beetje een dag achter de rug. Op een zondagmiddag is m'n hele dag naar de klote. Zeker omdat ik dan net wakker ben.
Mijn normale voetbaldag:

Half 12 trein naar Groningen, dan ben ik rond 12.15 in de pub tot een uurtje of 14.00.
Dan richting stadion lopen, wedstrijdje kijken ect ect.
En dan daarna verder met drinken in supportershome of kroeg in centrum (Assen of Groningen).
Dat jij tot ver na de wedstrijd wil doorzuipen oke maar daar heb je echt geen zaterdagavond voor nodig.

Zondag is voetbaldag!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-11-2004, 11:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-11-2004 @ 12:08 :
Mijn normale voetbaldag:

Half 12 trein naar Groningen, dan ben ik rond 12.15 in de pub tot een uurtje of 14.00.
Dan richting stadion lopen, wedstrijdje kijken ect ect.
En dan daarna verder met drinken in supportershome of kroeg in centrum (Assen of Groningen).
Dat jij tot ver na de wedstrijd wil doorzuipen oke maar daar heb je echt geen zaterdagavond voor nodig.

Zondag is voetbaldag!
Jah ben ik het dus niet mee eens. Als het nou zondagavond was geweest, had ik het al een stuk beter gevonden, overigens. Maar een wedstrijd voor half 8 vind ik gewoon niet half zo leuk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 11:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:31 :
Jah ben ik het dus niet mee eens. Als het nou zondagavond was geweest, had ik het al een stuk beter gevonden, overigens. Maar een wedstrijd voor half 8 vind ik gewoon niet half zo leuk.
Dus de tijdstip maakt het een leuke wedstrijd?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-11-2004, 11:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-11-2004 @ 12:33 :
Dus de tijdstip maakt het een leuke wedstrijd?
Nee, een middagwedstrijd kan ook leuk zijn, maar dat zal hier in de goffert maar weinig voorkomen. Een avondwedstrijd is gewoon leuker, imho. Jij mag er anders over denken, als wij maar op zaterdag spelen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 12:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:40 :
Nee, een middagwedstrijd kan ook leuk zijn, maar dat zal hier in de goffert maar weinig voorkomen. Een avondwedstrijd is gewoon leuker, imho. Jij mag er anders over denken, als wij maar op zaterdag spelen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 20-11-2004, 12:08
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Een aantal dagen geleden zat ik op zondagmiddag op de tribune bij de plaatselijke FC.

Zonnetje scheen, lucht was blauw. Glaasje pils in de hand.
Heerlijk zondagmiddag-gevoel van binnen. Geen geouwehoer met lichtmasten. HEERLIJK.

De zaterdagavond is ook prima. Eerst bij moeder de vrouw een goede maaltijd naar binnen werken, om vervolgens de deur uit te gaan. Lekker een paar pilsjes drinken en dan voetballen kijken.
Daarna eventueel de stad nog in of een andere uitgaangelegenheid opzoeken, om overwinning te vieren, dan wel verdrient weg te zoepm.

Tja, vrijdag is met al het respect een kloten avond. Of mensen moeten werken, of hebben zelf voetbalverplichtingen(trainen) of andere sportieve verplichtingen, oke bij mij gaat Twente voor, maar misschien niet bij iedereen.

Verder vind ik zondagmorgen of zondagavond ook niet echt wat.
Maar er moet geld op tafel komen...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 20-11-2004, 12:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-11-2004 @ 13:08 :
Zonnetje scheen, lucht was blauw. Glaasje pils in de hand.
Heerlijk zondagmiddag-gevoel van binnen. Geen geouwehoer met lichtmasten. HEERLIJK.
Dat vind ik dus tegenvallen. Vantevoren ga je niet drinken, terwijl je op die tribune wel een koud kratje pils kan gebruiken, maar bier op de tribune is in nijmegen tegenwoordig verboden.

Dat zonnetje is in de winter verdomd hinderlijk. Iedereen zit met de handen boven z'n hoofd. En daarnaast vind ik het overdag gevoel gewoon niet zo lekker als het avondgevoel.

Ik ben ook echt een avondmens, moet ik erbij zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 13:55
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 13:26 :
Dat vind ik dus tegenvallen. Vantevoren ga je niet drinken, terwijl je op die tribune wel een koud kratje pils kan gebruiken, maar bier op de tribune is in nijmegen tegenwoordig verboden.

Dat zonnetje is in de winter verdomd hinderlijk. Iedereen zit met de handen boven z'n hoofd. En daarnaast vind ik het overdag gevoel gewoon niet zo lekker als het avondgevoel.

Ik ben ook echt een avondmens, moet ik erbij zeggen.
Jij drinkt niet van te voren?
Dat vind ik juist zo nadeel van 12.30, dan zit nog redelijk nuchter naar het voetballen te kijken, en daar gaat het fout.

Geef mij maar wedstrijden in het weekend na 18.00, dan weet ik tenminste dat ik me niet hoef te ergeren aan het voetballen..
Oud 20-11-2004, 14:08
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 19:30 :

Haha, jah, dat ken ik. Ik heb absoluut geen bekendheid bij onze voetbalclub, jah mensen zeggen wel eens dingen als "die mafkees die altijd loopt te schreeuwen", maar 8 jaar geleden, op poort 9, zat het helemaal vol met mafkezen die altijd liepen te schreeuwen, zo gek was dat niet. Nee, bij ons heeft de HKN de naam, al zijn dat tegenwoordig ook een slap stelletje dat na de wedstrijd liefst zo snel mogelijk naar huis gaat, "want rellen is zo moeilijk tegenwoordig"... Er zijn er een paar bij die nog "echt" zijn, maar ik denk dat wij met ons oude groepje echter waren dat de HKN gemiddeld nu is. Jammer is dat, maar je doet er niets meer aan. Ik ben een van de weinigen die nog een beetje fanatiek probeert te doen, maar het aantal dat ik nog op de been weet te krijgen tijdens een wedstrijd valt erg tegen.
Dat vond en vind ik nog steeds het mooiste aan het bezoeken van voetbalwedstrijden. Die markante figuren die anders nooit ziet, het enthousiasme dat je weer naar voetballen mag.
Vond het altijd schitterend om te horen als ik bij het station vanaf mijn eigen huis al het "Hand in Hand" hoorde, en wat dan steeds harder klonkt omdat er mensen bij kwamen.

Kreeg daar kippenvel van als klein mannetje, heel de trein had zin in het voetballen. Tegenwoordig kijken de meeste supporters alsof ze naar hun schoonouders moeten.
Zonde dat juist dat spontane zo wordt ingeband. Ook in stadions, kon vroeger echt genieten als ik als kleine jongen tussen de grote mannen mocht staan. Overal beren van gasten, met tattoo's en de mooiste indianenverhalen. Iedereen was uitbundig, en de één was nog gekker dan de ander.

Of als ze dan van bovenaf gingen duwen zodat iedereen over elkaar heen viel, en je dan door zo'n beer van een kerel omhoog werd getrokken. Kreeg je een aai over je bol, en zeiden ze dat je beter maar aan de zijkant kon gaan staan, was veel veiliger voor mannetje als jij.
Prachtig toch, en nu? Ja op het vak waar ik sta zie ik nog wel eens markante figuren die zich anders gedragen, maar het meerendeel is bang dat ze vreemd worden aangekeken. Of krijgen al kriebels als er een gozer in driedeligpak met een V op z'n borst tegen hun begint te praten.

Voetbal is al het theater geworden, je koopt een kaartje, je gaat zitten, klapt 3 keer, en je kan weer naar huis. Vervelende mensen die over clubcultuur, en dergelijke beginnen kunnen ze er allemaal niet bijhebben..
Oud 20-11-2004, 19:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 20-11-2004 @ 14:55 :
Jij drinkt niet van te voren?
Hah, dan heb je iets verkeerd begrepen. Maar een wedstrijd die om 14:30 begint betekent 13:45 de rij in en het is niet echt zuiptijd daarvoor, dan moet ik nog bijkomen van de avond ervoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 19:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 20-11-2004 @ 15:08 :
*knip*
Precies! En daarom moeten wij gewoon meer mensen vinden die er zo ook over denken en met die jongens naar het voetballen gaan. "De sfeer terugbrengen". Hoezo geen spreekkoren? Hoezo geen uitbundig publiek, we gaan gewoon los en als de mensen om ons heen dat vervelend vinden, moeten ze maar niet naar een voetbalstadion gaan.

Het is toch van de gekken dat als je staat te zingen er ineens mensen achter je "ZITTEN!" beginnen te schreeuwen?

Maar ik blijf er ook bij dat de verplichte zittribunes een hoop voetbalcultuur hebben doen verdwijnen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2004, 20:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 20:49 :
Hah, dan heb je iets verkeerd begrepen. Maar een wedstrijd die om 14:30 begint betekent 13:45 de rij in en het is niet echt zuiptijd daarvoor, dan moet ik nog bijkomen van de avond ervoor.
Kwart voor 2 ? wtf
En wanneer ben je dan ongeveer binnen?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 12:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-11-2004 @ 21:50 :
Kwart voor 2 ? wtf
En wanneer ben je dan ongeveer binnen?
Tussen 2 en kwart over 2, ligt eraan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 12:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 13:14 :
Tussen 2 en kwart over 2, ligt eraan...
Lekker is dat.

Ik ben binnen 5 minuten op mijn plaats.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 20:49 :
Hah, dan heb je iets verkeerd begrepen. Maar een wedstrijd die om 14:30 begint betekent 13:45 de rij in en het is niet echt zuiptijd daarvoor, dan moet ik nog bijkomen van de avond ervoor.
kzit bij elke uitwedstrijd van NAC om 11.00 u. al aan het bier hoor
Oud 21-11-2004, 19:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-11-2004 @ 20:48 :
kzit bij elke uitwedstrijd van NAC om 11.00 u. al aan het bier hoor
Uitwedstrijden vind ik een ander verhaal. Thuiswedstrijden van NEC op zondag zijn toch minder een "uitstap" dan uitwedstrijden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-11-2004 @ 13:26 :
Lekker is dat.

Ik ben binnen 5 minuten op mijn plaats.
Jah het systeem is ook bagger.

En als de politie ook weer eens van die stasi "raids" doet, omdat er de wedstrijd ervoor weer een paar mensen kapot geslagen zijn, haal je het begin van de wedstrijd vaak niet eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 20:49 :
Hah, dan heb je iets verkeerd begrepen. Maar een wedstrijd die om 14:30 begint betekent 13:45 de rij in en het is niet echt zuiptijd daarvoor, dan moet ik nog bijkomen van de avond ervoor.
Haha, zo hey, bij mij is het altijd:
19.35 uur: Thuis vertrekken met de fiets
19.45 uur: Bij stadion
ong. 19.48 uur: Binnen
Oke, dit seizoen gaat vaak een vriend mee, daar moet ik dan langer op wachten.

Maja, NEC en MVV: een wereld van verschil. Maja, ook in de periodes toen we eredivisie speelden was ik al binnen 5 minuten binnen.
Wat wel rot is, is dat je bij ons geen aparte ingangen voor seizoenskaarthouders en losse kaart kopers hebt, moet je als seizoenskaarthouder langer in de rij staan omdat losse kaart kopers bij de kassa een kaartje kunnen kopen, terwijl jij het al bij de hand hebt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-11-2004, 21:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-11-2004 @ 21:56 :
Haha, zo hey, bij mij is het altijd:
19.35 uur: Thuis vertrekken met de fiets
19.45 uur: Bij stadion
ong. 19.48 uur: Binnen
Oke, dit seizoen gaat vaak een vriend mee, daar moet ik dan langer op wachten.

Maja, NEC en MVV: een wereld van verschil. Maja, ook in de periodes toen we eredivisie speelden was ik al binnen 5 minuten binnen.
Wat wel rot is, is dat je bij ons geen aparte ingangen voor seizoenskaarthouders en losse kaart kopers hebt, moet je als seizoenskaarthouder langer in de rij staan omdat losse kaart kopers bij de kassa een kaartje kunnen kopen, terwijl jij het al bij de hand hebt.
Huh? Dat snap ik niet. Bij ons koop je buiten het stadion een kaartje en die steek je in het automatische poortje. De seizoenskaarthouders kunnen zo doorlopen naar het poortje (na in de rij te hebben gestaan natuurlijk).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-11-2004, 18:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Geef mij ook maar voetbal op zaterdag.
Op het moment zelf vroeg ik me wel eens af wat me bezielde om met de trein van 13:00 naar Deventer te gaan voor een wedstrijdje tegen Telstar, maar sinds de wedstrijden op vrijdag weet ik het weer.
Vrijdagavond lekker stappen, zaterdag brak weer op pad en dan de hele dag samenzijn.
Bij thuiswedstrijden wat in de kroeg hangen, dan even de wedstrijd aanzien en dan weer richting de volgende uitgaansgelegenheid. Met alle ellende van dien overigens….
Bij uitwedstrijden pakten we ook meestal de trein van 13:00 en dan is zo’n zaterdag helemaal mooi. Ook gewoon de hele dag gekkigheid waar maar geen eind aan leek te komen.
Van ’s middags 13:00 tot 05:00 op pad; dat was mijn voetbaldag!

Als ik op zaterdagmiddag vrij ben (zoals afgelopen zaterdag) weet ik al niet eens wat ik met mijn leven aan wil. Uit ellende hebben we een aantal jaar geleden een team opgericht met enkel leden van de harde kern uit Apeldoorn bij een derderangs volksclubje. Helaas is die club nu failliet gegaan, dankzij creatief boekhouden van onze eveneens creatieve centrale middenvelder.
Nu voetballen we weer op zaterdag bij een andere kamperclub en dat bevalt me wel, want dan ben ik bezig. Zoals ze bij de film Football Factory al zeiden: ‘What else you gonna do on a Saturday?’

Mijn ervaring met de zondag is dat iedereen toch wat matter is dan op de zaterdag of dat mensen dankzij bepaalde drugs niet eens meer wakker willen worden.
Voor de voetbalsupporter is zondag misschien wel mooi, maar de randsupporters zullen op zo’n dag sneller afhaken. Behalve op bepaalde zondagen als er iets speciaals staat te gebeuren. Maar dat zijn ook wedstrijden waarbij het niet nodig is dat mensen zich zes uur lang laten vollopen met drank, drugs en sterke verhalen.
Op zulke voetbaldagen is iedereen bij voorbaat al fanatiek.
Ik moet zeggen dat ik ook wel zin heb in de volgende voetbalzondag!
Oud 22-11-2004, 18:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 22:26 :
Huh? Dat snap ik niet. Bij ons koop je buiten het stadion een kaartje en die steek je in het automatische poortje. De seizoenskaarthouders kunnen zo doorlopen naar het poortje (na in de rij te hebben gestaan natuurlijk).
Nou met automatische poortjes werken wij nog lang niet hoor. Buiten het stadion staat inderdaad een kassa, daar moeten eigenlijk zowel losse kaarthouders als seizoenskaarthouders in staan.
Echter, veel seizoenskaarthouders kruipen voor door tussen de kassa en de plaats waar je je kaart moet laten zien aan een steward (paar meter verder op) onder een hekje door te kruipen en zo sneller het stadion in te kunnen. 9 van de 10 keer zeggen ze er niets van, beter dus. Is ook hun eigen schuld vind ik (ook al mag je niet voorkruipen maja... ), moeten ze maar met een flexibelere oplossing komen.
Vaak hoef je ook niet voor te kruipen omdat niemand in de rij stond voor een kaartje, zoals vrijdag tegen Go Ahead. Achteraf logisch, want het aantal toeschouwers zakt per thuiswedstrijd steeds een beetje, nu voor het eerst onder de 3000.
AGH, gefeliciteerd nogmaals. Welke van die 7 man in het uitvak was jij?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-11-2004, 19:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 20-11-2004 @ 15:08 :
Dat vond en vind ik nog steeds het mooiste aan het bezoeken van voetbalwedstrijden. Die markante figuren die anders nooit ziet, het enthousiasme dat je weer naar voetballen mag.
Vond het altijd schitterend om te horen als ik bij het station vanaf mijn eigen huis al het "Hand in Hand" hoorde, en wat dan steeds harder klonkt omdat er mensen bij kwamen.
Toen waren voetballers ook nog helden.
Als ik dan samen met mijn vriendjes terugkwam uit het stadion gingen we direct naar het park, pakten we een bal en speelden we dat we Paul Bosvelt of Marco Heering waren.
Persoonlijk zie ik de jongens van vandaag de dag niet doen alsof ze Martijn Kuiper zijn.

Afgelopen vrijdag was ik nog even zo kansloos om toch naar Maastricht te gaan.
Het was niet de bedoeling, maar één van de oudere jongens ging er heen met zijn vriendin en kleine en na zo’n telefoontje begint het dan toch weer wat te kriebelen.
Mooi om (voor de honderdste keer) naar alle verhalen vol schietpartijen in Den Bosch, stroomstokken tegen PSV, Haagse bommen, zwaarden tegen NAC en de ouderwetse rellen tegen Twente. Misschien uit didactisch oogpunt niet helemaal correct, aangezien kinderen veel overnemen van oude mensen…maar dit terzijde.
Toch is die kinderlijke enthousiasme nog mooi om te zien.
Voor zo’n ventje is het prachtig dat alle spelers ons persoonlijk een handje komen geven.
Voor mij werkt het deprimerend dat wij, de supporters, de meeste jongens moeten vertellen hoe belangrijk de wedstrijd van aankomende zondag is.
Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat voetbal in de eerste divisie vaak zonder spanning is, omdat je niets kunt verliezen.
In de eerste divisie telde elke wedstrijd, omdat je simpelweg niet mocht degraderen.

Zondag gaat voor ons weer een mooie dag worden.
Alle oude bekenden die je al een aantal maanden/jaren niet meer gezien hebt, oude verhalen op halen met deze oude bekenden, lekker vroeg verzamelen en samen naar de wedstrijd toe leven.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 20-11-2004 @ 15:08 :
Voetbal is al het theater geworden, je koopt een kaartje, je gaat zitten, klapt 3 keer, en je kan weer naar huis. Vervelende mensen die over clubcultuur, en dergelijke beginnen kunnen ze er allemaal niet bijhebben..
En als je verliest, dan gaat het ineens niet om de knikkers maar om het spelletje! Ik merk die tendens vooral bij clubs in de eredivisie.
Bij clubs in de eerste divisie stromen de stadions leeg en in de ere divisie zitten de theaterbezoekers inmiddels op hun vaste stoel, met hun tasje vol liga’s, hun kussentje wat ze op hun stoeltje kunnen leggen en hun handengeklap als de spelers het veld op komen.
De cheerleaders, de veel te kleine ventjes met veel te grote vlaggen, de keiharde speakers en een kunstje in de rust maken het vermaak compleet.
Ik ben blij dat wij daar geen geld voor hebben en dat wij niet de favoriete club van deze theaterbezoekers zijn; die gaan liever naar Almelo of naar zwolle....
Oud 22-11-2004, 19:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-11-2004 @ 19:37 :
AGH, gefeliciteerd nogmaals. Welke van die 7 man in het uitvak was jij?
Hoho! Het waren er 12! Maar misschien heb je ons niet gezien. Wij hebben de tribune niet gezien en alleen onderaan het hek gestaan.
Leuk tifovak trouwens naast het uitvak hoor!
Was dat 45 minuten lang hetzelfde liedje zingen een recordpoging?
Oud 22-11-2004, 21:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 22-11-2004 @ 20:07 :
Was dat 45 minuten lang hetzelfde liedje zingen een recordpoging?
Dan hebben ze het niet gehaald, ik weet niet of je de bekerwedstrijd NEC-twente hebt gezien?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-11-2004, 13:11
Verwijderd
wat me nou trouwens pas opvalt...het gaat hier alleen maar over voetbal
Oud 23-11-2004, 17:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-11-2004 @ 14:11 :
wat me nou trouwens pas opvalt...het gaat hier alleen maar over voetbal
En terecht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-11-2004, 18:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 22-11-2004 @ 20:07 :
Hoho! Het waren er 12! Maar misschien heb je ons niet gezien. Wij hebben de tribune niet gezien en alleen onderaan het hek gestaan.
Leuk tifovak trouwens naast het uitvak hoor!
Was dat 45 minuten lang hetzelfde liedje zingen een recordpoging?
Ole oleeeee... ole oleeeee... na een tijdje begint het echt slaapverwekkend te worden.
Tenminste, ik dacht dat ze dat zongen, daar zit ik namelijk niet, ik zit vanuit het uitvak gezien aan de overzijde, achter het andere doel.
Vroeger zat een deel van de harde kern altijd daar waar ze nu weer zitten. Nadat het vak een aantal seizoen leeg is geweest, gaan ze er nu weer zitten.

Wat sfeer trouwens betreft in De Geusselt viel het tegen Go Ahead wat tegen... ik bedoel het zingen dan...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-11-2004, 18:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Een hoop commotie vandaag in de krant over een dopingaffaire bij Juventus. Ajax ruikt ook bloed (en een hoop poen) en lijkt er over te denken de Champions League-overwinning van 1996 op te eisen, aangezien de Oude Dame in dat jaar dus een farmaceutische extreme life make-over zou hebben ondergaan en daardoor de Cup met de grote oren in huis zou hebben gehaald. Nu zal Ajax waarschijnlijk niet met terugwerkende kracht tot winnaar gekroond worden, maar als dat wel gebeurt: hoe zit het dan met bezopen Hongaarse scheidsrechters?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-11-2004, 20:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-11-2004 @ 19:57 :
Dit was toch al een hele tijd bekend?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-11-2004, 07:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-11-2004 @ 21:51 :
Dit was toch al een hele tijd bekend?
Het gaat mij even om de belachelijkheid van het achteraf veranderen van dit soort beslissingen. Lees vooral ook de laatste regel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-11-2004, 10:40
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-11-2004 @ 19:39 :
Ole oleeeee... ole oleeeee... na een tijdje begint het echt slaapverwekkend te worden.
Tenminste, ik dacht dat ze dat zongen, daar zit ik namelijk niet, ik zit vanuit het uitvak gezien aan de overzijde, achter het andere doel.
Vroeger zat een deel van de harde kern altijd daar waar ze nu weer zitten. Nadat het vak een aantal seizoen leeg is geweest, gaan ze er nu weer zitten.

Wat sfeer trouwens betreft in De Geusselt viel het tegen Go Ahead wat tegen... ik bedoel het zingen dan...
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Het was ook een troosteloze ambiance afgelopen vrijdag.

Ik zag er wel een aantal oude mafkezen zitten, maar helaas liep er ook veel te veel jong volk rond en dan met name meisjes van dertien plus.
Zou wel leuk zijn als ze weer terugkwamen.
Vroeger (voordat dat irritante scherm daar kwam te hangen dankzij gooiende Ajacieden) kon je altijd gezellig heen en weer zingen.
Dat was er vrijdag helaas niet echt bij…
Oud 24-11-2004, 16:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Fortuna krijgt boete van € 5000 na wangedrag supporters tegen MVV

De aanklager betaald voetbal heeft Fortuna Sittard een boete voorgesteld van 5000 euro, waarvan 2500 voorwaardelijk, naar aanleiding van ongeregeldheden in de uitwedstrijd bij MVV.

Aanhangers van de Sittardse voetbalclub wierpen tijdens dat duel voorwerpen op het veld en in de richting van MVV-doelman Serge van den Ban. De wedstrijd werd enige tijd stilgelegd. Als Fortuna het schikkingsvoorstel niet accepteert, wordt de zaak voorgelegd aan de tuchtcommissie.

MVV-preses Joseph Goumans vindt het 'niet meer dan terecht' dat zijn club niet hoeft te boeten. ,,Ik denk dat menigeen hierover tevreden kan zijn. We hebben geen sanctie verdiend.'' Hoewel de wedstrijd tijdelijk gestaakt werd nadat Fortuna-fans munten en aanstekers naar Van den Ban hadden gegooid, roerden ook de fans van de thuisclub zich. Zo werden enkele Maastrichtse fans buiten De Geusselt na relletjes in de boeien geslagen. Toch valt de club niets aan te rekenen, meent Goumans. ,,Dat gebeurde buiten het stadion. De vraag is in welke mate MVV verantwoordelijk is voor de veiligheid daar.'' De Maastrichtse club kreeg eerder dit seizoen wél een sanctie opgelegd. Zeist gaf een boete van 2500 euro nadat een man, achtervolgd door zijn zoon, het veld was opgestormd na afloop van MVV-Cambuur.

Simone Palmans, algemeen manager van Fortuna, neemt vandaag contact op met de KNVB, omdat een nadere uitleg over het schikkingsvoorstel ontbreekt. ,,De boete is opgelegd vanwege de wanordelijkheden, dat is duidelijk. Maar de aanklager geeft niet aan waarom hij van mening is dat wij er niet alles aan hebben gedaan om de problemen te voorkomen. Dat hebben we namelijk wel aangegeven in onze verklaring. Pas als we een nadere toelichting hebben, kijken we of het verstandig is het voorstel te accepteren.''

Commentaar Frank: ik weet dat Jef Janssen en Joseph Goumans een verweer van een kantje of 10 geschreven hebben n.a.v. een mogelijke boete van de KNVB voor de ongeregeldheden. Blijkbaar heeft dat succes gehad. Ik denk dat van "uitlokking" van MVV-zijde geen sprake was. Ja, gewoon over en weer wat supportersgezang, maar als dat niet meer mag, dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Dat hoort toch ook bij voetbal. Sterker nog, zo lang het geen opruiende of racistische spreekkoren zijn, vind ik dergelijk gezang over en weer sfeerverhogend. Ik ben blij dat MVV geen boete hoeft te betalen, tenminste als ik mag afgaan op dit krantenartikel.


Bron: Dagblad de Limburger, 24-11-2004.

Mooi zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-11-2004, 12:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Graafschap-fans plaatsen doodskist op middenstip

DOETINCHEM - Supporters van voetbalclub De Graafschap hebben als protest tegen het beleid van de club een doodskist op de middenstip gezet met een overlijdensadvertentie erbij. Dat meldde een woordvoerder van de club vrijdagmorgen. De zelfgemaakte zwarte kist werd vrijdag gevonden.

De clubleiding weet welke supportersgroep verantwoordelijk is voor deze ludieke actie, maar ze overlegt nog of er maatregelen worden genomen.

De aanhangers van De Graafschap, dat in de eredivisie laatste staat, hebben de kist in de nacht van donderdag op vrijdag op het veld neergezet. In de overlijdensadvertentie protesteren de supporters tegen het beleid van de club. Bovendien eisen ze dat het bestuur aftreedt. Er stonden geen persoonlijke bedreigingen in de advertentie. Dankzij een bijgeleverd internetadres kan de club de groep supporters opsporen. (bron: www.nu.nl)
Foto's: http://www.bluewhitemadness.nl/
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 12:33.
Oud 26-11-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-11-2004 @ 13:27 :
Foto's: http://www.bluewhitemadness.nl/
als de graafschap actie gaat ondernemen tegen deze supporters kunnen ze het wel vergeten, dit is gewoon een scherpe ludieke actie richting de organisatie als ze dan svtjes uit gaan delen zou zwaar triest en onsportief zijn.
Oud 26-11-2004, 15:47
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Toch triest als de jongens die dit gedaan hebben dadelijk een een SV krijgen voor huisvredebreuk.

Het bestuur zou beter bij zichzelf te raden kunnen gaan, dan bij de groep die deze actie uitgevoerd heeft.
Oud 26-11-2004, 15:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-11-2004 @ 13:27 :
Foto's: http://www.bluewhitemadness.nl/
Beetje nageaapt van NEC, maar een aardige actie

Bij NEC reageerde het bestuur ook "boos", raar hoor, want toen we de spelers gouden gidsen hebben aangeboden was het een leuke actie...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 12:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.