Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 17:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn nieuwe grote liefde staat als screensaver in mijn telefoon Zijn naam is Vernon... en het is een paard

Hihi. Ik voel me weer net een 12-jarige die het altijd over paarden heeft, met een paardenagenda en paardenposters
Sinds vorige week rij ik weer paard en ik heb nu een vast paardje en het is een lekker ding
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 05-10-2006, 17:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-10-2006 @ 17:14 :
Mijn nieuwe grote liefde staat als screensaver in mijn telefoon Zijn naam is Vernon... en het is een paard

Hihi. Ik voel me weer net een 12-jarige die het altijd over paarden heeft, met een paardenagenda en paardenposters
Sinds vorige week rij ik weer paard en ik heb nu een vast paardje en het is een lekker ding
leuk he... paardjes?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-10-2006, 17:45
Verwijderd
eh ik verwaarloos mn vrienden nogal
Oud 05-10-2006, 17:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-10-2006 @ 18:22 :
leuk he... paardjes?


Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar ga nu weer helemaal verslaafd raken

Trouwens:
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-10-2006 @ 06:23 :
Offtopic: @Qimm
Ik heb stiekem je paardenfoto's zitten bekijken op je livejournal Jij hebt echt een leuk paardje Doe je er ook NH mee?
__________________
<):o)
Oud 05-10-2006, 17:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik zit thuis bij mn vriendje en hij is aan het werk maar straks komtie weer thuis <3 nu even gezellig alleen met zn moeder, we gaan straks gooische vrouwen kijken
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 05-10-2006, 18:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
vanmiddag was zo ontzettend leuk en toen ik onderweg naar huis was belde hij dat ie t ook leuk had gevonden.
__________________
Tsja
Oud 05-10-2006, 18:30
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik moet echt even wat liever worden.
Oud 05-10-2006, 18:54
Verwijderd
Mijn zus is echt heel erg veranderd sinds ze weer in Enschede woont. Ze is veel aardiger
Oud 05-10-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-10-2006 @ 19:54 :
Mijn zus is echt heel erg veranderd sinds ze weer in Enschede woont. Ze is veel aardiger
Heeft dat niet meer met de zwangerschap te maken?
Oud 05-10-2006, 19:16
Yolcu
Yolcu is offline
Mijn vriendje is schattig!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 05-10-2006, 19:42
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het is op relationeel gebied. Ik heb iig zeer veel jongens leren kennen de afgelopen 2 weken. Er zijn er best wel leuke bij.. Nu ze gewoon beter leren kennen Er is wel een jongen die ik heel sympathiek vind..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 05-10-2006, 19:55
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik ben de afgelopen twee dagen bij mijn vader geweest.. mijn stiefmoeder ziet er écht goed uit. Als je niet zou weten dat ze ziek is, zou je het ook absoluut niet zo aan haar kunnen zien.. behoorlijk vreemd aangezien ze terminaal is. Ik hoop dat het zo blijft tot het einde, maar dat zal helaas wel niet..


En verder, met vriendlief gaat het goed. Vandaag kaartjes voor ons gehaald voor Xavier Rudd 20 oktober en daar heb ik nu zin in.
Oud 05-10-2006, 20:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Fijn bij elkaar geweest én gepraat.
__________________
Oud 05-10-2006, 20:24
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar zaterdag, ik heb weer beltegoed en morgenavond ga ik, ondanks dat ik dood ben, waarschijnlijk toch aan het bier. Lang leve mijn huidige sociale contacten!
Oud 05-10-2006, 20:37
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik zat met mijn schoonvader in de bus. Wij leuk kletsen. Echt leuk om zo'n goed contact met je schoonouders te hebben.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 05-10-2006, 21:00
Verwijderd
Hij moet NU thuis zijn
maar gelukkig is ie over een half uurtje weer thuis van zijn werk
Oud 05-10-2006, 21:05
vedetje
vedetje is offline
soms heb je van die dagen dat je opstaat en dat je het gevoel hebt van 'aaaah, ik heb zo goed geslapen'
ik heb het vermoeden dat die massage ermee te maken had

hij leerde mijn broertje kennen, morgen zal ik het oordeel wel horen, ik ben benieuwd!
en daarbij zag ik dan ook weer hoe schattig hij wel niet is als hij omgaat met jongere mensen...

sommige mensen raak je beu als je er te veel mee omgaat, of stellen je teleur, dat ze toch niet zo fijn zijn als je dacht, maar hij... hoe meer ik tijd ik met hem doorbreng hoe meer ik bij hem wil zijn, en omgekeerd. Hij zei me gisteren van 'als ik me eens wat down voel moet ik gewoon bij jou zijn en dan voel ik me direct weer goed!'

en mijn beste vriend is een echte schat
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 05-10-2006, 21:33
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Eindeloos gefrustreerd
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 05-10-2006, 21:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat een gezeik hier allemaal. Raak betrokken in dingen waar ik me niet mee wil bemoeien, vrienden die elkaar kwetsen, bah . Hoop dat de lucht snel weer geklaard is want hier ben ik niet goed in.
Oud 05-10-2006, 21:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Kan ik nog dommer doen? Ik dacht van niet, maar blijkbaar heb ik mijn eigen stupiditeit weer een tandje hoger gelegd. Ik ben dom dom dubbel dom.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-10-2006, 22:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
MOEHAHAHAHA ICH BIN ZURUCK!!!!



Ereshkigal zegt hallo
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-10-2006, 22:29
Larry Flint
Larry Flint is offline
het was zeker gezellig


ot:
het gaat wel goed maar ik had het wel fijn gevonden als we door de weeks eens bij elkaar konden blijven slapen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 05-10-2006, 23:06
guppi
Avatar van guppi
guppi is offline
crap. maar dat is mijn eigen schuld. Karma, of zoiets. Ik begin te geloven dat het allemaal een grote cosmic joke is.
__________________
some people never go crazy. What boring lives they must lead.
Oud 05-10-2006, 23:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ze is en blijft echt en schat. en ik ben en blijf een zak. maar gelukkig snapt ze mijn idee en standpunt wel.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-10-2006, 23:46
Verwijderd
Nog steeds goedgoedgoed. Lekker. En het gaat ook superlekker met mijn studievriendinnetjes, het is écht gezellig. Vond 't eerder nog wel lastig om ze te zien als echte vriendinnen (het is toch heel anders dan met mijn beste vriendinnen, of zoals op de middelbare school met een groepje van 4), maar dat is dit jaar echt helemaal goed gegaan.

Alleen wil ik mijn enebestevriendinnetje/huisgenoot ook wel eens zien. Knap dat we bij elkaar in huis wonen en ik haar het minst zie van al mijn vrienden, behalve dan die ene die momenteel in Trier studeert...
Maar toch, fijn allemaal. Mijn mensen zijn zo léuk
Oud 06-10-2006, 06:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-10-2006 @ 00:46 :

enebestevriendinnetje
bedoel je hier nou mijn ene beste vriendinnetje?
Of mijn op één na beste vriendinnetje?

Ik kwam er niet uit...

OT: we gaan ein-de-lijk weer eens samen uit eten!
__________________
Tsja
Oud 06-10-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 06-10-2006 @ 07:36 :
bedoel je hier nou mijn ene beste vriendinnetje?
Of mijn op één na beste vriendinnetje?

Ik kwam er niet uit...

OT: we gaan ein-de-lijk weer eens samen uit eten!
Ene. Sinds wanneer spel ik dat soort dingen niet goed, tss. Ik heb namelijk twee beste vriendinnetjes, Qimm en nog eentje, en die nog eentje woont bij mij in huis. En het is heel knap dat ik tegenwoordig Qimm vaker zie dan haar
Oud 06-10-2006, 09:05
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik zie hem vanavond tot zondagavond, oooh zin in
Oud 06-10-2006, 09:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb een paar hele geweldige vrienden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-10-2006, 09:23
Verwijderd
Ik zit deze week niet zo lekker in m'n vel, maar ik heb zoooo'n zin in morgen. Dan zie ik hem weer en dan vergeet ik alle stress-veroorzakende dingen weer even
Oud 06-10-2006, 09:25
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gaat nog steeds erg goed tussen ons. Hij is echt heel lief! En zondag zijn we alweer 2 maanden bij elkaar.
Oud 06-10-2006, 09:36
Verwijderd
Ik heb het druk met vanalles.. maar op relationeel gebied is het echt ontzettend rustig, het voelt in ieder geval rustig. Stiekem hoop ik natuurlijk op een onderdrukte wederzijdse verliefdheid.

Maar... ik ben in ieder geval weer positief en mezelf.
Oud 06-10-2006, 09:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Met m'n vriendin alles 110% in orde, maar ik heb 't gevoel (en niet alleen 't gevoel, ik wéét 't ook gewoon) dat ik m'n andere vrienden 'n beetje aan't verwaarlozen ben.

Nu ja, ben de voorbije weken enorm druk bezig geweest: ben nog altijd bezig om m'n schooldingen geregeld te krijgen, veel klotegedoe, dan deze week ziek geworden en buiten naar de lessen gaan eigenlijk niets kunnen of willen doen wegens te moe, en daarbovenop komt nog eens dat ik eigenlijk nog een opdracht voor m'n werkgever moet afmaken...

Vanaf dat dat allemaal van de baan is, toch maar proberen een iets beter evenwicht te zoeken en te vinden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-10-2006, 10:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
bwuh beroerd!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-10-2006, 10:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Het bevalt echt goed, om elke avond na school of werk samen thuis te komen, te eten en te slapen .

Het is gezellig en ook al zijn we hartstikke moe en geïrriteerd, we voelen elkaar aan en knuffelen het dan gewoon lekker weg .
Oud 06-10-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 05-10-2006 @ 19:55 :
Heeft dat niet meer met de zwangerschap te maken?
Ja, dat kan ook, maar ze heeft het al sinds augustus ofzo, en ze is nog maar net zwanger. Hoewel ze wel al vanaf augustus aan het proberen zijn geweest... hmm... in ieder geval is ze heel aardig
Oud 06-10-2006, 10:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-10-2006 @ 09:16 :
Ene. Sinds wanneer spel ik dat soort dingen niet goed, tss. \
Sorry
__________________
Tsja
Oud 06-10-2006, 10:50
Verwijderd
Ooh, het gaat zo goed Ik heb er echt zin in om op vakantie te gaan, nog maar 5 daagjes, 5.5 dag, en dan zitten we in het vliegtuig. Nja, hopelijk zijn we er dan al wel uit.. Nja, to the point, ik heb er zin in, en hij ook, en gewoon het koffers inpakken en beslissen wat er allemaal mee gaat is al helemaal leuk

En dromen over een eigen huisje
Oud 06-10-2006, 11:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Lalalala... Zo'n dagje vrij is echt heerlijk! Ik hoop dat we vanavond nog aan die strandwandeling toekomen, maar ik vrees het ergste *kijkt uit het raam* *schudt mismoedig haar hoofd* Ach, beker warme choco is ook lekker, ergens binnen enzo. Oh ja, ik moet zo mijn oma even bellen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-10-2006, 11:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hij is echt zo lief. Mijn vriend, mijn maatje. Ik heb echt heel veel geluk met hem. En het word alleen maar nog steeds beter, wij worden alleen maar steeds beter.

En het voordeel van de herfst is dat we 's nachts weer heel dicht tegen elkaar aankruipen. In het zomer is het daar echt te warm voor Maar nu is het zo heerlijk, we komen met moeite ons bed uit 's ochtends als we zo helemaal in elkaar verstrengeld liggen. Echt heerlijk, alleen daarom vind ik het al fijn om naar bed te gaan

En ik ben echt blij dat hij er gewoon altijd voor mij is. Moest vanmorgen naar de internist en hadden afgesproken dat ik even zou bellen als ik daar weer klaar was. Maar onverwachts kreeg ik best wat negatief bericht en toen ik hem daarover belde zei hij gelijk dat ik even langs zijn werk kon komen aangezien het ziekenhuis daar toch niet zo ver van weg is. Dus kon ik het hem even face to face vertellen en lekker knuffelen.

En vanavond gaan we samen met mijn ouders naar een pianoconcert in het koninklijk concertgebouw in amsterdam, nog als cadeau voor mijn verjaardag. Lijkt me echt super! Mooie zaal, mooie kleding, hem aan mij zij... Ja, dat gaat echt helemaal top worden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 06-10-2006 om 11:10.
Oud 06-10-2006, 12:07
Verwijderd
Soms wil ik heel graag weer terug naar Nederland om hem te zien, maar tegelijkertijd heb ik het hier ontzettend naar m'n zin. Raar.
Oud 06-10-2006, 12:16
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
ben een beetje in de war.
in mijn topic staat waarom. laaang verhaal
Oud 06-10-2006, 12:16
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
ben een beetje in de war.
in mijn topic staat waarom. laaang verhaal
Oud 06-10-2006, 12:25
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
cagie schreef op 06-10-2006 @ 10:25 :
Gaat nog steeds erg goed tussen ons. Hij is echt heel lief! En zondag zijn we alweer 2 maanden bij elkaar.
Wij ook <3
__________________
I am..
Oud 06-10-2006, 12:37
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 06-10-2006 @ 13:25 :
Wij ook <3
Nog ruim een week en dan zijn we 2 jaar bij elkaar
Oud 06-10-2006, 12:40
Verwijderd
Ik zal maar niet gaan opscheppen dan
Oud 06-10-2006, 12:56
Verwijderd
Ik ben echt heel erg blij dat hij mijn beste vriendin is! Zo midden in de nacht een smsje krijgen dattie me nodig had, en dat hij stiekem toch nog wel van me houd (maar wel gewoon als vriendinnen hoor!), doet veel goed. Zelfs op momenten waarop ik dacht dat het niet nodig was. Ik hou van hem, hij is mijn beste vriendin en ik zijn kammeradin.
Oud 06-10-2006, 13:05
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
groovy schreef op 06-10-2006 @ 13:37 :
Nog ruim een week en dan zijn we 2 jaar bij elkaar
Naja laten we het maar zo bekijken, je moet eerst de twee maanden gehad hebben om tot 2 jaar te komen hè?
__________________
I am..
Oud 06-10-2006, 13:12
fractuur
fractuur is offline
Morgen 8 maanden bij elkaar. En we moeten nog steeds uit eten voor die 6 maanden bij elkaar.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 06-10-2006, 13:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 12:40 :
Ik zal maar niet gaan opscheppen dan
Pfff, getrouwde mensen mogen niet mee doen
Wij 3 jaar en 2 weken En over nog eens 2 weken wonen wij al een jaar in ons eigen huisje Wow, tijd vliegt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.