Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2013, 15:32
Verwijderd
Oeh vanavond even kijken of we op een van beide willen reageren. Omdat mijn vriendje zo slim is geweest om zijn adres niet te laten wijzigen in hde GBA is zijn ib60 formulier onvindbaar. Meer dan een week geleden aangevraagd die hebben we eigenlijk wel nodig
Advertentie
Oud 21-11-2013, 15:32
Verwijderd
Wat ben ik een doos eigenlijk
Oud 21-11-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Maar dat zegt op zich niks over of ze een eetstoornis heeft

Wat zou er volgens jou aan pesten moeten gebeuren?
als je leraar bent ziet dat er gepest word kan je op z'n minst er iets van zeggen. Maar nee hoor, een beetje weglopen
Oud 21-11-2013, 15:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is toch juist handig. Lekker voorspelbaar enzo!
Meestal wel, ja
Citaat:
Is mijn vriend ook al eens gebeurt ja 'Ja, goh, dat je dan nog bij haar bent!'


Uuuuh
Ja, recies
Citaat:
Nou, ik had toch met een bedenkelijke glimlach gemeld dat hij blijkbaar weinig snapte van het onderwerp die dag.
Ik zei ook iets in die trant van 'ja, maar dat betekent niet dat het moeilijk is om met hem om te gaan, integendeel zelfs' en daarna liep ik weg ant ik vond het ongemakkelijk
Citaat:
Oh wat een verschrikkelijke facepalm veroorzaken sommige mensen toch...

Zo had ik een keer een uitslaggesprek over een patiëntje op een school (ook diagnose binnen het autistisch spectrum), zegt de intern begeleider: 'Huh, autisme? Dat kan niet! Hij geeft toch gewoon antwoord als je hem iets vraagt?'

Citaat:
Kennen jullie die reclamespots van de hulplijn voor mensen zonder psychische stoornis?
Ja, en ik vraag me stiekum een beetje af of die wordt gebruikt En trouwens, wat je zei over die eetstoornissen heb ik ook al heel vaak gehoord En dan vooral dat mensen zeggen 'jezus, jij bent echt dun, heb je anorexia ofzo?!' en het dan ook nog menen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 15:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat een grafkak dag! Eerst verslaap ik me waardoor ik een vak mis en een essay niet kan schrijven, dan ben ik m'n portomonnee kwijt met al m'n pasjes incl ID die ik vandaag nodig had, en dan raak ik ook nog es een oordopje kwijt, waardoor ik geen muziek kan luisteren en het geblaat van andere mensen moet aanhoren. Aaargh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-11-2013, 16:10
Verwijderd


The fuck.
Oud 21-11-2013, 16:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 16:49
Verwijderd
dat kan niet :///
Oud 21-11-2013, 16:49
Verwijderd
Boeiend, anderen besnijden hun kinderen, of stretchen de nek.
Oud 21-11-2013, 17:00
Verwijderd
Ik vind dit ook gewoon loserouders maar beperkt schadelijk voor het kind. Ik kan me meer opwinden over ouders die hun kinderen stil houden met tv en chips. Dagelijks urenlang. Jarenlang.
Oud 21-11-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Boeiend, anderen besnijden hun kinderen, of stretchen de nek.
QFT.
Oud 21-11-2013, 17:43
Verwijderd
Die wat kinderen stil houden met chips en tv zijn ook loserouders.
Oud 21-11-2013, 18:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ouders die hun kinderen niet leren spellen moeten pas echt een bord poep eten.
Oud 21-11-2013, 18:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik kijk The Blair Witch Project omdat een vriend zei dat hij hem eng vond, maar ik vind het vreselijk lijken op paranormal activity. En ik vond dat ook al saai. Nog een half uur, wellicht gaat er nog iets spannends gebeuren
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 18:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
The Blair Witch Project is spannend als je twaalf bent en een leerachterstand hebt.
Oud 21-11-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
The Blair Witch Project is spannend als je twaalf bent en een leerachterstand hebt.
Krijg je een sommetje niet uitgerekend of wat is de frustratie?
Oud 21-11-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk The Blair Witch Project omdat een vriend zei dat hij hem eng vond, maar ik vind het vreselijk lijken op paranormal activity. En ik vond dat ook al saai. Nog een half uur, wellicht gaat er nog iets spannends gebeuren
TBWP was onngeveer 15 jaar eerder dan Paranormal Activity geloof ik?
Oud 21-11-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Krijg je een sommetje niet uitgerekend of wat is de frustratie?
De Leven natuurlijk.
Oud 21-11-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
TBWP was onngeveer 15 jaar eerder dan Paranormal Activity geloof ik?
Dit! En was eng toen er nog vaag gedaan werd over wat het was. Echte documentaire of niet, enzo.
Oud 21-11-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
De Leven natuurlijk.
Goede sig heb jij, op dat vlak.
Oud 21-11-2013, 18:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kijk The Blair Witch Project omdat een vriend zei dat hij hem eng vond, maar ik vind het vreselijk lijken op paranormal activity.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-11-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk The Blair Witch Project omdat een vriend zei dat hij hem eng vond, maar ik vind het vreselijk lijken op paranormal activity. En ik vond dat ook al saai. Nog een half uur, wellicht gaat er nog iets spannends gebeuren
Laat me raden, ik weet wie het is?

TBW had vooral iets engs over zich omdat er over werd gedaan alsof het echt materiaal was. Ik heb de film zelf nooit eng gevonden.
Oud 21-11-2013, 18:38
Verwijderd
TBWP heb ik nooit gekeken. Ik ben er op voorhand teveel over te weten gekomen. Niet interessant meer.
Oud 21-11-2013, 18:40
Verwijderd
TBWP was de eerste keer dat ik hem keek in het donker in bed, alleen thuis van vakantie. Enige film samen met Arachnaphobia waar ik ooit shivers bij heb gehad.
Oud 21-11-2013, 18:44
Verwijderd
Session 9 deed het lekker voor mij, in het kader van recentere horror/thriller. Het zo bejubelde The Conjuring was een deceptie van jewelste mijnerzijds.
Oud 21-11-2013, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Laat me raden, ik weet wie het is?

TBW had vooral iets engs over zich omdat er over werd gedaan alsof het echt materiaal was. Ik heb de film zelf nooit eng gevonden.
Ja Pussy.

Het einde was wel spannend, ofzo. En hij was 'voor die tijd' vast eng enzo, maar meh. Saai. Overigens had ik er van tevoren niets over gelezen ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 18:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Session 9 deed het lekker voor mij, in het kader van recentere horror/thriller.
ja, ondergewaardeerde film is dat .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Iemand nog tips voor goede horrors? Iets met spoken/geesten graag () En deze snapt alleen Mutant, denk ik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 18:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja Pussy.

Het einde was wel spannend, ofzo. En hij was 'voor die tijd' vast eng enzo, maar meh.
Dude, 'die tijd' is eergisteren. Het is gewoon het soort horror dat je niet ligt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-11-2013, 18:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
TBWP werkte helaas bij mij op de lachspieren
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Iemand nog tips voor goede horrors? Iets met spoken/geesten graag () En deze snapt alleen Mutant, denk ik
Hmm. The Skeleton Key?
Oud 21-11-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
ja, ondergewaardeerde film is dat .
Mee eens! Ik stoorde me ook niet aan Caruso, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen last hebben van het Swiebertje-effect door CSI. Maar dat heb ik nooit gevolg, kutserie
Oud 21-11-2013, 18:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mee eens! Ik stoorde me ook niet aan Caruso, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen last hebben van het Swiebertje-effect door CSI. Maar dat heb ik nooit gevolg, kutserie
Peter Mullan Vond hem ook erg sterk in Tyrannosaur
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:50
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Iemand nog tips voor goede horrors? Iets met spoken/geesten graag
El orfananto, Ringu, The Innocents.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-11-2013, 18:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Iemand nog tips voor goede horrors? Iets met spoken/geesten graag () En deze snapt alleen Mutant, denk ik
Het is geen typische horror en het is niet echt een 'enge' film, maar in het spokengenre vind ik El Orfanato (The Orphanage) een van de beteren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het is geen typische horror en het is niet echt een 'enge' film, maar in het spokengenre vind ik El Orfanato (The Orphanage) een van de beteren.
Het is een heel typische horror en ik vond hem best eng.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-11-2013, 18:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik gok dat The Shining ook wel spookt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is een heel typische horror en ik vond hem best eng.
mijn definitie van typisch is cheap scares met ditto soundtrack ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Laat me raden, ik weet wie het is?

TBW had vooral iets engs over zich omdat er over werd gedaan alsof het echt materiaal was. Ik heb de film zelf nooit eng gevonden.
die heb ik op school gezien. En nee eng was die niet.
Oud 21-11-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Iemand nog tips voor goede horrors? Iets met spoken/geesten graag () En deze snapt alleen Mutant, denk ik
The Shining is wel een leuke klassieker.
Oud 21-11-2013, 18:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
*noteert* Dank jullie wel Voorlopig heb ik weer wat te kijken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 18:54
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
The Shining is wel een leuke klassieker.
"Wel leuk."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-11-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
*noteert* Dank jullie wel Voorlopig heb ik weer wat te kijken.
Neem Session 9 ook mee
Oud 21-11-2013, 18:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha, youtubecomment over Antichrist. (spoiler voor als je de film nooit gezien hebt)

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 19:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Neem Session 9 ook mee
Ga ik zeker doen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 19:00
Verwijderd
Ik ben nu bezig met Dead Set. Het is een beetje de bekende zombiemeh met een matige spin.
Oud 21-11-2013, 19:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
daar heb ik alleen de eerste episode ooit van gekeken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-11-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ja Pussy.

Het einde was wel spannend, ofzo. En hij was 'voor die tijd' vast eng enzo, maar meh. Saai. Overigens had ik er van tevoren niets over gelezen ofzo.
Why the fuck verwacht je een enge film als hij dat vindt

En het gaat niet zozeer om die tijd, meer om alles er omheen. Een Urban legend tot leven gebracht, slenderman die op foto's staat, dat soort dingen, met minder internetwijsheid en mogelijkheden dan we nu hebben



Mijn quotes worden verneukt momenteel. Wat voor film wil je, eentje die jijzelf eng kan vinden, schaf Ringu dan maar af, eentje waarvan hij een week wakker ligt, dan is Ringu prima
Oud 21-11-2013, 19:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Why the fuck verwacht je een enge film als hij dat vindt

En het gaat niet zozeer om die tijd, meer om alles er omheen. Een Urban legend tot leven gebracht, slenderman die op foto's staat, dat soort dingen, met minder internetwijsheid en mogelijkheden dan we nu hebben

Mijn quotes worden verneukt momenteel. Wat voor film wil je, eentje die jijzelf eng kan vinden, schaf Ringu dan maar af, eentje waarvan hij een week wakker ligt, dan is Ringu prima
Ja weet ik veel

En ik moet hem zelf ook wel een beetje eng vinden, natuurlijk Anders is er geen hol aan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-11-2013, 19:04
Verwijderd
Ik vond Ringu tof, maar niet eng.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.