Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 21:23
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Grimm schreef op 06-09-2005 @ 22:45 :
Ik verveel me in dit leven. Echt niet te geloven hoe ontzettend saai deze aarde is. Ik heb gewoon last van de beperkingen hier en ik raak gefrustreerd over de bordkartonnen diepgang van de meeste mensen.
etc.


Precies hetzelfde
__________________
april is the cruellest month

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 21:39.
Advertentie
Oud 07-09-2005, 21:29
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Jezus Grimm.
Je hebt geen superieure gedachten, maar waar slaat de rest van dat gebrabbel op?
Je eerst post vond ik goed, ik heb me enkele jaren terug ook zo gevoeld. Maar die reply op Daaaan is echt over the top, net als die reply op Ast. Bring it on?
Kom op zeg.
Je weet niet alles, maar wel veel, maar op een normale manier reageren op een post waarvan je zelf weet dat hij reacties zal uitlokken, is er toch teveel aan blijkbaar.
Kwantummechanica is 1 [nat.] wetenschap die de mechanische wetten, inzake atomen en moleculen, bestudeert en onderzoekt.
Daaaan doelt op de wereld die ingewikkeld is, en Kwantummechnica is een deel van hoe de wereld in elkaar zit. Geen punten daarvoor. Dat bord voor je kop en die taboes slaat ook nergens op. Je stuk is herkenbaar, de kritiek begrijpelijk, je reactie onaanvaardbaar.

Edit: Lieve Ragdoll, schat; zou je dat alsjeblieft willen knippen? Als een fantastische mede-letteraar Grimm's creatie wil herlezen kan hij of zij op dat lieve vorige pagina knopje duwen. Dat zou echt geweldig zijn honnepon.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 21:48.
Oud 07-09-2005, 21:36
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-09-2005 @ 22:09 :
Pubertijd, oh, die heerlijke pubertijd, !
Lijkt me eigenlijk eerder een vroegtijdige midlifecrisis...

Wat bedoel je met 'bring it on', lijkt wel zo'n stoere voetballerspraat uit een of andere Amerikaanse film...Ik bedoelde er niets slechts mee, ik stel me ook soms vragen over het hoe en waarom maar het is bij mij nooit zo erg dat ik me totaal nutteloos voel in mijn bestaan hier. Typisch postmodernistisch probleem, in de middeleeuwen had je tenminste de gedachte dat je hier goed moest leven om later de hemel in te komen...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 21:42.
Oud 07-09-2005, 21:40
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-09-2005 @ 22:29 :


Edit:Ragdoll, knip dat dan toch, als men het wil herlezen moet men maar even naar die vorige pagina terug keren.
omdat je het zo lief vraagt.

__________________
april is the cruellest month
Oud 07-09-2005, 21:50
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-09-2005 @ 22:29 :


Edit²: Lieve Ragdoll, schat; zou je dat alsjeblieft willen knippen? Als een fantastische mede-letteraar Grimm's creatie wil herlezen kan hij of zij op dat lieve vorige pagina knopje duwen. Dat zou echt geweldig zijn honnepon.
Het was toch logisch om erin te knippen lieverd?

Citaat:
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 07-09-2005, 21:59
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-09-2005 @ 22:50 :
Het was toch logisch om erin te knippen lieverd?
tja op zich heb je daar wel een punt.
Mijn excuus is dat mijn hersens als een uitgeknepen spons voelen


anyway back to topic ...
__________________
april is the cruellest month
Oud 07-09-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 07-09-2005 @ 22:29 :
Jezus Grimm.
Toch weet je me in één zin te noemen met de persoon die als leider van het Christendom kan worden gezien Zo slecht kan het niet zijn. Maar het grote verschil is natuurlijk het tijdstip wanneer ik iets schrijf. Nu ben ik te vrolijk om echt goede stukken te publiceren, en als ik discussiëer hoef ik geen creatieve uitingen tentoon te spreiden. Ach ja, onaanvaardbaar... Wat is onaanvaardbaar nu? Ik geloof niet dat jij je nu zo kut voelt dat je jezelf castreert, bij wijze van spreken.

Citaat:
Je weet niet alles, maar wel veel, maar op een normale manier reageren op een post waarvan je zelf weet dat hij reacties zal uitlokken, is er toch teveel aan blijkbaar.
Dat valt wel mee. Maar ik ben van jou geen andere reactie meer gewend, laatste tijd ben je zo ontzettend kribbig.

Citaat:
Kwantummechanica is 1 [nat.] wetenschap die de mechanische wetten, inzake atomen en moleculen, bestudeert en onderzoekt.
Plus het is één van de ingewikkeldste dingen. Kom jij echt niet zo ver, of zal ik het even makkelijk voor je maken?

Citaat:
Dat bord voor je kop en die taboes slaat ook nergens op.
Argumentatie. Loze kreten heb ik niks aan.

En voor Ast.
Citaat:
Wat bedoel je met 'bring it on', lijkt wel zo'n stoere voetballerspraat uit een of andere Amerikaanse film...Ik bedoelde er niets slechts mee, ik stel me ook soms vragen over het hoe en waarom maar het is bij mij nooit zo erg dat ik me totaal nutteloos voel in mijn bestaan hier. Typisch postmodernistisch probleem, in de middeleeuwen had je tenminste de gedachte dat je hier goed moest leven om later de hemel in te komen...
Ik nam aan dat jij nog een eigen versie van kritiek had, in plaats van volledig mee te gaan met Daaaan. Verder, ach ja, teveel verklaringen voor dingen, dan is het 'magische' van het leven er ook wel aan af hè De Middeleeuwen waren inderdaad fijne tijden ja. Toen kon je 2/3 Europa nog uitroeien met de pest. En toen vochten we nog met zwaarden. Jammer dat we daar mee opgehouden zijn.
Oud 07-09-2005, 22:12
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Grimm schreef op 07-09-2005 @ 23:03 :
1) in plaats van volledig mee te gaan met Daaaan.



2) En toen vochten we nog met zwaarden. Jammer dat we daar mee opgehouden zijn.

1) wat een provocatie

2) Ja, nu is het wel flauw geworden, met één druk op een rood knopje kan je de halve wereld vernietigen. De hele zelfs.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 07-09-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 07-09-2005 @ 23:12 :
1) wat een provocatie

2) Ja, nu is het wel flauw geworden, met één druk op een rood knopje kan je de halve wereld vernietigen. De hele zelfs.
Ja. Daarom hebben ze dan ook L.A.R.P. in het leven geroepen. Dat is pas een eng wapen. Geen rode knopjes, maar instant action zodra iemand de vijand ziet.
Oud 07-09-2005, 22:36
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-09-2005 @ 22:09 :
Pubertijd, oh, die heerlijke pubertijd, !
Kwam Granny nr. 2 even tussendoor.

Man man, hoeveel mensen op dit topic in deze discussie menen het nu serieus?
Grimm heeft jullie allemaal dik geplayed, maar het heeft vast wel geholpen bij de problemen die hij wél heeft. Hij is nu iig vrolijk.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-09-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 07-09-2005 @ 23:36 :
Kwam Granny nr. 2 even tussendoor.
Pardon?
Oud 07-09-2005, 22:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-09-2005 @ 23:39 :
Pardon?
Het klonk gewoon bejaard, lieverd.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-09-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 07-09-2005 @ 23:44 :
Het klonk gewoon bejaard, lieverd.
Dat van Grimm klonk gewoon als een puber, lieverd.
Oud 07-09-2005, 23:25
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Grimm schreef op 07-09-2005 @ 23:03 :
Nonsens en blijkbaar, "geplay"
Goh, wat een gevatte opmerking van je. Ja, jezus en jij, haha, echt geniaal.
Citaat:
Ik geloof niet dat jij je nu zo kut voelt dat je jezelf castreert, bij wijze van spreken.
Applaus. Onze majesteit Grimm, die ons allen "geplayed" heeft, gebruikt hier zijn waanzinnig intellect om een prachtig staaltje beeldspraak neer te zetten.
Mijn "kribbige" reacties zijn uitgelokt door jouw arrogant gedrag. Ik probeer zinvolle posts te maken, en heb onlangs een verhaal volledig besproken. Dus, ook bij jou, loze kreten.
Kwantummechanica is een deel van de wereld en is ingewikkeld. dit maakt wat jij zei, overbodig. Daaaan zei, er is niets ingewikkelder dan hoe de wereld in elkaar zit. Kwantummechanica is maar een deeltje van hoe de wereld in elkaar zit. Dus kan het onmogelijk moeilijker zijn dan hoe de hele wereld in elkaar zit, hoe moeilijk het ook is. Ga jij het maar makkelijker voor me maken. Ik kom wel zo ver, maar jij kan blijkbaar niet eens meer uit aan je eigen gevatte antwoorden.
Een bord voor je kop hebben is niet hetzelfde als die reeks taboes die jij uit je mouw schudde, met, alweer (Komt er geen einde aan jouw kwinkslagen? Ik kom niet meer bij!) een grapje. Een bord voor je kop hebben is vast zitten in een denk-patroon, bij jou dat van een kleinburgerlijk, arrogant en zelfingenomen puber. Die taboes wegen niet zwaar op jou. De kans dat je door die taboes je leefpatroon bent gaan veranderen, is zogoed als onbestaande. Je probeerde je er, zoals men kan verwachten van iemand uit jouw denkpatroon, uit te lullen. Helaas pindakaas. Ik beweer niet dat ik alles weet, of zelfs dat ik veel weet. Ik verbeeld mij geen dingen meer, zoals ik dat vroeger deed.
Het kan me bitter weinig meer schelen waarom je dat stuk postte. Ik reageerde op je reactie, die overdreven was. Ik heb in mijn vorige post gezegd dat ik begreep waar je post vandaan kwam. Maar je reacties zijn al beneden alle peil geweest. Maar goed, straks ga jij gewoon weer vrolijk LUH aanbidden, zuster prijzen en met Changshan vrolijk zitten doen over een plee borstel.
Goh. Wat is jouw leven zwart zeg!


En Changshan, geplayed?
>_<
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 08-09-2005, 07:40
Kerboga
Kerboga is offline
[QUOTE]Millroy schreef op 08-09-2005 @ 00:25 :
[B]Een bord voor je kop hebben is vast zitten in een denk-patroon, bij jou dat van een kleinburgerlijk, arrogant en zelfingenomen puber. Die taboes wegen niet zwaar op jou. De kans dat je door die taboes je leefpatroon bent gaan veranderen, is zogoed als onbestaande. Je probeerde je er, zoals men kan verwachten van iemand uit jouw denkpatroon, uit te lullen. Helaas pindakaas. Ik beweer niet dat ik alles weet, of zelfs dat ik veel weet. Ik verbeeld mij geen dingen meer, zoals ik dat vroeger deed.
Arrogant: laat ik even duidelijk zijn. Hij is niet arrogant. Schijnbaar ken je hem niet genoeg om te weten dat hij dat juist helemaal niet is.
Zo goed als onbestaande, dit betekent dus dat het wel kan en het is dus wel gebeurd.
Nog iets waar je hem niet genoeg voor kent. Hij lult zich er niet uit, dit heeft andere redenen. En wat in vredesnaam bedoel je met 'jouw denkpatroon'. Net alsof het iets uitmaakt of iemand anders denkt dan een ander. Daar heb je juist discussies voor ed. Voor mij kwam dat erg lullig over, waarschijnlijk niet zo bedoelt ofzo, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.

Het kan me bitter weinig meer schelen waarom je dat stuk postte. Je reageerde op zijn reactie, maar waarom staat er dan wel 'meer'? Dit resulteert bij mij dat het je wel iets heeft gedaan en dan niet alleen zijn reacties.

Het kan me bitter weinig meer schelen waarom je dat stuk postte. Ik reageerde op je reactie, die overdreven was. Ben maar blij dat jouw leven zo niet is.

Grimm, laat ze toch doen. Je weet nu wat je aan ze hebt. Toch ben ik blij dat er nog mensen zijn op Letteren (en nee, ik bedoel nu niet mijzelf) die wel echt iets met zijn post doen en niet alleen maar af gaan lopen zeiken.
__________________
Just living my reality
Oud 08-09-2005, 08:45
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
[QUOTE]Kerboga schreef op 08-09-2005 @ 08:40 :
[B]
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 00:25 :
Een bord voor je kop hebben is vast zitten in een denk-patroon, bij jou dat van een kleinburgerlijk, arrogant en zelfingenomen puber. Die taboes wegen niet zwaar op jou. De kans dat je door die taboes je leefpatroon bent gaan veranderen, is zogoed als onbestaande. Je probeerde je er, zoals men kan verwachten van iemand uit jouw denkpatroon, uit te lullen. Helaas pindakaas. Ik beweer niet dat ik alles weet, of zelfs dat ik veel weet. Ik verbeeld mij geen dingen meer, zoals ik dat vroeger deed.
Arrogant: laat ik even duidelijk zijn. Hij is niet arrogant. Schijnbaar ken je hem niet genoeg om te weten dat hij dat juist helemaal niet is.
Zo goed als onbestaande, dit betekent dus dat het wel kan en het is dus wel gebeurd.
Nog iets waar je hem niet genoeg voor kent. Hij lult zich er niet uit, dit heeft andere redenen. En wat in vredesnaam bedoel je met 'jouw denkpatroon'. Net alsof het iets uitmaakt of iemand anders denkt dan een ander. Daar heb je juist discussies voor ed. Voor mij kwam dat erg lullig over, waarschijnlijk niet zo bedoelt ofzo, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.
Misschien is Grimm totaal niet arrogant, hij komt wel vaak zo over. Millroys reactie was eventueel iets te agressief maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. Voor de rest lijkt mij Grimms stukje eerder een tijdelijke bevlieging bij het begin van het nieuwe schooljaar, wanneer na twee maanden vrijheid plots de oude sleur weer toeslaat.
(offtopic: lachen! de eerste keer dat ik een letterenruzie meemaak!)
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 08:49.
Oud 08-09-2005, 09:25
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
[QUOTE]Kerboga schreef op 08-09-2005 @ 08:40 :
[B]
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 00:25 :
Quotes met Reacties
Ik ken hem niet genoeg, maar jij wel? Ik geef toe dat hoewel ik hier nu een jaar lang rondspook, ik niet kan zeggen dat ik grimm ken. Het is moeilijk om iemand te leren kennen via een forum, vandaar. Echter, het is niet nodig om iemand te kennen om te kunnen vast stellen hoe hij ( of zij) zich gedraagt.
Zo goed als onbestaande betekent dat het erg onwaarschijnlijk is. Dat heb je fout begrepen.
Zijn denkpatroon is zijn onvermogen om zich in te leven in het leven en de problemen van iemand anders. Hij is zo bezig met zijn eigen problemen, de sleur en de saaiheid van zijn bestaan, dat hij niet inziet dat vele andere mensen het veel zwaarder hebben dan hem.
Die meer staat er omdat Grimm, hoewel ik weet dat hij een vrolijke kerel is, er op stond op elke reactie hooghartig te reageren. Daarom kon ik het niet meer opbrengen om me in Grimm's situatie in te leven, hoewel ik dit we zou kunnen doen.
Citaat:
Ben maar blij dat jouw leven zo niet is.
Waar dat op slaat, weet ik niet. Als ik blij moet zijn, zou er moeten staan wees, en als jij blij bent omdat mijn leven niet zo is, waarom dan? Zoals ik al eerder gepost hebt, maar dat heb je blijkbaar niet gelezen herken ik in die post mezelf enkele jaren terug. Dus; wat bedoel jij?
Citaat:
Grimm, laat ze toch doen. Je weet nu wat je aan ze hebt. Toch ben ik blij dat er nog mensen zijn op Letteren (en nee, ik bedoel nu niet mijzelf) die wel echt iets met zijn post doen en niet alleen maar af gaan lopen zeiken.
Goh, wat superieur. Hij weet al lang wat hij aan ons heeft. Ik koester geen haat ofzo jegens grimm. Dat belet mij er niet van in te gaan tegen zijn posts. Hij weet dit, hoop ik. Als iedereen het altijd met iedereen eens was, zou het leven pas saai zijn. Ik loop hem niet alleen af te zeiken. Lees mijn eerste reactie na.
Sinds wanneer is reageren (weliswaar scherp, maar niet té) af zeiken?
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 08-09-2005, 09:35
Verwijderd
Kerboga, het is laf om nu, nadat Grimm meerdere malen is "aangevallen" door andere letteraars, te zeggen dat wij hem niet genoeg kennen om te weten wat hij bedoelt met wat hij schreef. Als dat werkelijk zo was, had Grimm bij zichzelf moeten bedenken dat mensen "die niets van zijn achtergrond weten" (wat ik persoonlijk overigens klink klare onzin vind, maar alé), het stuk verkeerd op zouden vatten en het simpelweg niet moeten plaatsen.

Misschien is Grimm niet arogant, in zijn laatste paar posts in dit topic, en dan voornamelijk de reactie op het stuk van Daaan, waar hij met flauwe, en totaal niet originele grapjes, haar enigsinds belachelijk maakt om wat zij schrijft, komt het wel zo over. Ook de zin "Ik weet veel [..]", maakt mij enigsinds misselijk.

Het lijkt of hij zich op 't moment verheven voelt boven de rest van de mensen die meedoen aan deze discussie, en volgens mij is het bij een discussie juist de bedoeling dat je allemaal hetzelfde bent en elkaar respecteerd.

Citaat:
Grim schreef:

Maar ik ben van jou geen andere reactie meer gewend, laatste tijd ben je zo ontzettend kribbig.
Dat komt denk ik omdat Millroy, en ik af en toe ook, gek word van het, hoe zou ik het noemen, het letteren "ons kent ons" clubje. Die elkaar veren in de reet steekt voor dingen die het niet waard zijn. Oh, ik zeg echt niet dat niemand hier kan schrijven, of dat ik de beste ben, maar soms worden stukken helemaal opgehemeld, terwijl ze dat echt niet waard zijn, terwijl andere stukken die naar mijn mening echt een mooi stukje literatuur zijn, links blijven liggen. Ook heb ik het gevoel dat sommigen zich een soort van "de leider van the gang" voelen, wat ik een vreemd verschijnsel vind, op een openbaar forum.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet bij de lettergang horen, in tegendeel, ik hoef niet met iedereen te meeten op "de normale meetingtijd", ik plaats hier mijn stukjes, krijg er commentaar op, doe daar iets mee, en pas als ik mensen écht een beetje ken, en lief vind, ga ik ze meeten. Niet eerder.

Mijns.
Oud 08-09-2005, 13:27
Daaaan
Daaaan is offline
Citaat:
Grimm schreef op 07-09-2005 @ 20:00 :
Allereerst, de strekking is autobiografisch, maar de uitdrukkingen zijn ongelukkig. Ik verveel me en zit ergens in mijn leven dat ik bijna nergens het nut van inzie, en maar weinig dingen waardeer, van houd, enzovoorts Toch zal ik maar eens op je stuk in gaan, kun je lachen.



Grimm
Toch jammer dat je daar niet normaal op kunt reageren. Daar word ik nou een beetje triest van.
Oud 08-09-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-09-2005 @ 10:35 :
Als dat werkelijk zo was, had Grimm bij zichzelf moeten bedenken dat mensen "die niets van zijn achtergrond weten" (wat ik persoonlijk overigens klink klare onzin vind, maar alé), het stuk verkeerd op zouden vatten en het simpelweg niet moeten plaatsen.

Valt me toch nog mee, dat hoewel het stuk in de ik-persoon is geschreven, iedereen meteen denkt dat ik het over mijzelf heb. Het is daardoor nogal krom om mij op een autobiografisch stuk af te rekenen terwijl dit niet zo hoeft te zijn. Eerst lezen voordat je je minnaar te hulp schiet.


Misschien is Grimm niet arogant, in zijn laatste paar posts in dit topic, en dan voornamelijk de reactie op het stuk van Daaan, waar hij met flauwe, en totaal niet originele grapjes, haar enigsinds belachelijk maakt om wat zij schrijft, komt het wel zo over. Ook de zin "Ik weet veel [..]", maakt mij enigsinds misselijk.


Ontken jij maar dat ik veel weet Dat mag best, daar word ik alleen maar blij van. Originaliteit... Parels voor de varkens, waarderen doe jij het toch niet. Als het origineel zou zijn, zou jij je bek houden, als het niet origineel is, gebruik jij het als punt van kritiek. De uitslag van deze discussie laat jou koud, want je hebt van te voren al partij gekozen. Het is bovendien 'enigzins'.


Het lijkt of hij zich op 't moment verheven voelt boven de rest van de mensen die meedoen aan deze discussie, en volgens mij is het bij een discussie juist de bedoeling dat je allemaal hetzelfde bent en elkaar respecteerd.

Ik heb respect voor Daaan. Zij weet een goede post neer te zetten. Verder begrijp ik Astuanax ook wel, vind het alleen jammer dat hij gene eigen inbreng heeft. Millroy is te hard veranderd, en jij ook, maar daar kom ik zo op. Jullie discussieposts zijn voor mij ook waardeloos. At first, het stuk van Millroy komt gewoon over als onvoorwaardelijk gezeik om maar tegen het 'clubje', als het er al is, aan te schoppen. Dat geldt ook voor jou, maar is dat niet gewoon omdat jij je er keihard buiten hebt laten vallen sinds je besloot de meetings niet te bezoeken? Natuurlijk ken en waardeer je mensen die je in het echt hebt gezien en met wie je goed op kunt schieten meer dan pixelkinderen. Daar is geen ontkomen aan. Wir kennen uns, maar ik vind/voel niet dat het zo moeilijk is om tot de 'hangarounds' te horen op Letteren. Gewoon veel posten en lief zijn. Natuurlijk is dat een veel te hoge eis voor vervelende puberkinderen die alles bij voorbaat al opgeven omdat ze denken dat de club te hecht is en niemand anders toelaat. Ganz und gar Unsinn!

Dat komt denk ik omdat Millroy, en ik af en toe ook, gek word van het, hoe zou ik het noemen, het letteren "ons kent ons" clubje. Die elkaar veren in de reet steekt voor dingen die het niet waard zijn. Oh, ik zeg echt niet dat niemand hier kan schrijven, of dat ik de beste ben, maar soms worden stukken helemaal opgehemeld, terwijl ze dat echt niet waard zijn, terwijl andere stukken die naar mijn mening echt een mooi stukje literatuur zijn, links blijven liggen. Ook heb ik het gevoel dat sommigen zich een soort van "de leider van the gang" voelen, wat ik een vreemd verschijnsel vind, op een openbaar forum.

Ik reageer niet positief op stukken die het niet waard zijn, en ik zie eigenlijk ook niet dat het gedaan wordt. Bij jou zag ik het wel, wat later ook door een andere forummer opgemerkt werd. De Mijns. P33N verenverhouding was best goed te zien, eigenlijk. Leader of the pack ben je alleen als je eindoordeel hebt. Ieke en LUH zijn hier de leaders, voor de rest kunnen we elkaar beinvloeden, net als dat kan gebeuren met vrienden onderling. Misschien is het voor jou wel heel erg moeilijk vriendschap te kennen, maar stel dat je het hebt, dan weet je wel wat ik bedoel. Ik beschouw sommige Letteraars ook als vrienden, anderen als kennissen, sommigen als vijanden. Daar laat ik me verder niet over uit. Waarom zou leader of the pack onmogelijk zijn op een openbaar forum? Omdat er regels zijn? Laatste echte poging tegen de regels in te gaaan/zeiken op het beleid, kwam van jou Mijns. Van niemand anders. Het functioneert hier gewoon lekker en laat het gewoon. Ik sluit me echt niet af voor nieuwe mensen hoor Misschien ben ik wel een gedeelde leider van the gang, maar ik regeer niet. Kan jij mensen aanwijzen die zich wel als leider beschouwen?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet bij de lettergang horen, in tegendeel, ik hoef niet met iedereen te meeten op "de normale meetingtijd", ik plaats hier mijn stukjes, krijg er commentaar op, doe daar iets mee, en pas als ik mensen écht een beetje ken, en lief vind, ga ik ze meeten. Niet eerder.

Dat gebeurt hier ook hoor. Merk van niemand dat ze naar de meeting gaan om er alleen bij te horen. Ik snap ook niet hoe je daarbij komt. Het is gewoon fijn om de persoon achter de magistrale stukken te zien, de verantwoordelijke van de BH-bode en het meisje dat geneeskunde studeert. Niet meer en niet minder.


Mijns.
Grimm
Oud 08-09-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Daaaan schreef op 08-09-2005 @ 14:27 :
Toch jammer dat je daar niet normaal op kunt reageren. Daar word ik nou een beetje triest van.
Doen. Vooral doen. Probeer jij nou maar te lezen en de waardevolle dingen eruit te halen. Voor de rest mag je lachen om mijn maffe zinnen, waardeloze argumenten en crappy tekststructuren, maar lees in ieder geval.
Oud 08-09-2005, 13:51
Verwijderd
Wat een vervelend ventje ben jij geworden . Verder, waarom begin je ineens over 'playen'? Ik zie geen link en liever gezegd, die is er ook niet. Een waanzinnig intellect hoeft niet gebruikt te worden als er niks tegenover gezet wordt. Parels voor de varkens Natuurlijk gebruik jij dit straks tegen mij, maar dan weet je in ieder geval dat het wederzijds is. Jouw 'kribbige' reacties worden niet alleen uitgelokt door mijn 'arrogantie' hoor, al denk ik wel dat er arrogantie in het spel is, namelijk het jouwe
Hoewel jouw reacties nu extreem beperkt zijn, kom ik er af en toe nog wel één tegen die kribbig is, maar niets te maken heeft met mijn 'arrogantie'. Ik voel mij nu bepaald niet te goed voor anderen, getuige dat ik het spel van het leven nog steeds speel. Daar draaide het hier ook om, eventjes begrijpend lezen? Ik vind het ook wel sterk, dat jij mij arrogantie in mijn schoenen wilt schuiven terwijl je zelf rondklikt met 'kijk mijn schaarse posts'. Je bent gewoon niet meer zo grappig als vroeger, wat dat betreft wil ik best in het verleden leven. Als je zinvolle posts probeert te maken, is dat m.i. al twee keer mislukt.
Kwantummechanica is inderdaad een deel van de wereld en is ingewikkeld, maar je kunt het wel stellen als ingewikkelder dan het hoe en waarom. Het hoe en waarom is nog te beredeneren, daar komt geschiedenis en psychologie bij kijken. Kwantummechanica is wat dat betreft moeilijker, omdat er net als bij het 'hoe en waarom' nauwelijks bewijzen zijn, maar het ook bijna niet te beredeneren is. Verklaar jij anders even waarom een electron bij het passeren van twee poortjes naast elkaar, door beide poortjes tegelijk gaat?
Dit maakte wat ik zei nog niet overbodig. Je pakt twee verschillende dingen die elkaar lijken te overlappen zodat er nog iets van vergelijkingsmateriaal ontstaat. Toegegeven, een geheel is vaak moeilijker dan een deeltje, maar niet altijd. Zo ver heb jij schijnbaar nog niet nagedacht, krampachtig vasthoudend aan 'omg kwantummechanica is teveel voor me, omg hoe en waarom is teveel voor me, omg die twee samen is teh super l33tproblemzz!!11'.
Makkelijk gemaakt voor je, stel je voor, we schrijven een zin volledig andersom, tgjirk tceffe tid ej roodraaw. Als je daar een deeltje uit pakt, bijvoorbeeld 'roodraaw', dan heb je nog even geen idee wat je er mee aan moet. Misschien kom je na heel lang puzzelen wel eruit dat het 'waardoor' is, maar dan andersom geschreven. Als je het geheel ziet, heb je veel sneller door dat het een zin is die anders geschreven is, dus je begint veel sneller te begrijpen hoe die zin dan in elkaar zit. Met een geheel heb je heel vaak steun aan de omliggende elementen, met een gedeelte ben je stand-alone en dan kun je even niets meer afkijken van een andere studie. Is het nu makkelijk genoeg, sire?
'Een bord voor je kop hebben' staat voor geen invloeden, reacties of beweringen van buitenaf accepteren en alleen vasthouden aan dat van jezelf, met alle gevolgen van dien. Het 'niet willen zien hoe anderen hetzelfde, op een eventueel betere manier, uitvoeren'. Zo ver was je al?
Mooi. Daarom haalde ik de taboes aan, omdat sommige taboes uit geloofsovertuiging ergens op slaan, maar als je daar als ongelovige naar kijkt, zie je er soms geen kwaad in (het eten van varkensvlees bijvoorbeeld)

Een bord voor je kop hebben is vast zitten in een denk-patroon, bij jou dat van een kleinburgerlijk, arrogant en zelfingenomen puber.
Majesteit, ik word verrijkt door uw kennis. Verder staat je bewering op erg losse schroeven. Kleinburgerlijk en arrogant? Oh please, tickle me.


Welke taboes praat je nu over? Verder kan jij nog geen uitspraak doen over mijn kans op het veranderen van iets, wat je nu probeert is zeker zo arrogant als jij denkt dat ik ben. Heel vervelend voor jou. Waarom zou ik me eruit lullen? Ik post de dingen zoals ik ze zie, en sommige mensen kunnen daar niet tegen. Die proberen vervolgens een discussie maar ze reiken niks sterks genoeg aan om mij te overtuigen.

Ik beweer niet dat ik alles weet, of zelfs dat ik veel weet. Ik verbeeld mij geen dingen meer, zoals ik dat vroeger deed.

Heel verstandig. Als je je eigen posts naleest, over een week of twee, snap je ook waarom dat zo is.

Het kan me bitter weinig meer schelen waarom je dat stuk postte. Ik reageerde op je reactie, die overdreven was. Ik heb in mijn vorige post gezegd dat ik begreep waar je post vandaan kwam.
Toch begeef jij je op zeer glad ijs als je denkt dat je weet waar dat vandaan komt. Mijn reactie zou best overdreven kunnen zijn, maar ik vind discussie erg leuk, dus dan is het wel fijn als ik zo enthousiast ben Het scheelde je ooit wel waarom ik dat stuk postte? Wat verwachtte je dan? Dat ik raad bij je kwam vragen? Nee. Dat doe ik wel aan de Millroy van een jaar terug.

Maar je reacties zijn al beneden alle peil geweest. Maar goed, straks ga jij gewoon weer vrolijk LUH aanbidden, zuster prijzen en met Changshan vrolijk zitten doen over een plee borstel.
Goh. Wat is jouw leven zwart zeg!

Jaloers?


En Changshan, geplayed?
>_< [/B][/QUOTE]Ik vermaak me
Oud 08-09-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 07-09-2005 @ 23:52 :
Dat van Grimm klonk gewoon als een puber, lieverd.
Mag ik, for God's sake? Ik ben nog steeds ' maar' zestien, dan is het de bedoeling dat je vervelend en puberaal bent.
Oud 08-09-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 08-09-2005 @ 09:45 :
Misschien is Grimm totaal niet arrogant, hij komt wel vaak zo over. Millroys reactie was eventueel iets te agressief maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. Voor de rest lijkt mij Grimms stukje eerder een tijdelijke bevlieging bij het begin van het nieuwe schooljaar, wanneer na twee maanden vrijheid plots de oude sleur weer toeslaat.
(offtopic: lachen! de eerste keer dat ik een letterenruzie meemaak!)
Het geschreven stuk was inderdaad een tijdelijke duistere periode die zo lang duurde als dat ik woorden op papier zette. Maar ja, stemmingswisselingen, dat kan iedereen overkomen!

Offtopic: Hoezo de eerste letterenruzie? Ik zie ditniet echt als een ruzie, dat is pas als ik boos word. Bovendien zou dit de derde zijn waar ik bij betrokken ben. De eerste is met Bloemenpoes, welke later voortgezet werd op psychologie. De tweede was de columndiscussie met Alluman. Helluva good time was dat, erg fijn. Dit zou dan de derde zijn van ongeveer hetzelfde kaliber. Beter opletten of in het verleden graven
Oud 08-09-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Kerboga schreef op 08-09-2005 @ 08:40 :

Grimm, laat ze toch doen. Je weet nu wat je aan ze hebt. Toch ben ik blij dat er nog mensen zijn op Letteren (en nee, ik bedoel nu niet mijzelf) die wel echt iets met zijn post doen en niet alleen maar af gaan lopen zeiken.
Serieus, waar bemoei jij je ineens mee Je gaat er een beetje verhit in, mijn beste. Cool down. Toegegeven, zulke discussies komen niet vaak voor, maar als ze aanwezig zijn wil ik er vaak wel in springen. I'm loving it.
Oud 08-09-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 07-09-2005 @ 23:36 :
Kwam Granny nr. 2 even tussendoor.

Man man, hoeveel mensen op dit topic in deze discussie menen het nu serieus?
Grimm heeft jullie allemaal dik geplayed, maar het heeft vast wel geholpen bij de problemen die hij wél heeft. Hij is nu iig vrolijk.
Ja omfg I am the play0rz0r. Wth heb jij het over?

Mensen die het serieus menen... Mijn eerste post was serieus, maar dat was in een down-bevlieging. Vervolgens zag ik dat mensen zich er iets van aantrokken, in plaats van nou gewoon eens een nuttige suggestie te geven, ging men discussi"eren. Maar daar houd ik van en zodoende houd ik jullie en mezelf bezig.

Kudo's!
Oud 08-09-2005, 14:00
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Grimm schreef op 08-09-2005 @ 14:41 :
Het is bovendien 'enigzins'.
...
At first,
Het is bovendien niet At first, maar firstly, of gebruik gewoon geen engels. At first zou wijzen op iets dat eerst zo is, maar later anders.
Ik probeer niet tegen het 'clubje' aan te schoppen Grimm. Tenzij jij een club op je eentje bent. Ik wees jou ergens op. Meer niet. Kribbig en hard? Dat kan schat. Ik ben (hopelijk) inderdaad niet meer wie ik vroeger was. Dynamisch > Statisch, weet je.
Mijn eerste post was niet waardeloos voor je. Je kan helaas geen kritiek aan en viel mij weer aan. Die tweede post was een antwoord op jouw wederpost. Meer niet. Zowel jouw antwoord op mijn eerste post als mijn tweede post zijn waardeloos, dat wel.

Millroy,
die niets tegen clubjes heeft, er spijt van heeft ingegaan te zijn op Grimm's post en zo een vreemde discussie op gang te gebracht heeft en liever de vrede zou zien terug keren.

Gewoon het er over eens zijn dat we het niet eens zijn? Of elkaar nog een paar dagen afbreken?
Kies maar. We zetten er ons wel overheen. Als een clubje.
Of juist NIET als een clubje!
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 08-09-2005, 14:09
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Als ik me 'part of the gang' zou voelen zou ik nu het geschikte moment vinden om in opstand te komen tegen de vermeende leiders van die 'gang'.
Ik merk zoals Mijn al eerder gezegd heeft de laatste tijd ook meer en meer kliekjesvorming op in Letteren (vb. van die inside jokes als "schuurborstel" waarmee niemand buiten de leden van jullie 'uiterst selecte en hoogstaande clubje' kan volgen, waardoor jullie het precies nog grappiger vinden.)
en die kliekjesvorming was er daarvoor niet. Ik vind het leuk dat de algemene sfeer op Letteren weer wat losser is geworden (meer gechat en gespam) maar ik vind dat je nog wel respect mag betonen voor andere en 'oudere' () letteraars.
Daarbij: het is niet omdat mijn mening minder radicaal is dat het geen mening is!

In mijn tijd waren er tenminste gemeenschappelijke vijanden zoals het fancyforum...

Haha, Ieke zou al dit gechat ns moeten zien, ze zou een psychose krijgen denk ik
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 14:12.
Oud 08-09-2005, 14:14
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 15:00 :
Of juist NIET als een clubje!


Pathetisch slot. (latijnse, niet de engelse betekenis )
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 14:16.
Oud 08-09-2005, 14:22
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Ik stel voor om na deze toch wel grappige 'ruzie' gewoon elk voor zijn computer (we willen toch niet meeten voor we echte dikke vriendjes zijn ) een stukje taart te eten (of een biertje drinken voor de echt stoere mensen) om het te vieren.
Op de meeting, wanneer we dan al dikke vriendjes zijn, kunnen we duivelaar en grim eindelijk laten trouwen en dan gras eten. (of is dat een foute herinnering)

En nu ga ik naar het stadspark, genieten van het mooie weer en een picnic!

Ajuus en kusje aan iedereen
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 08-09-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 08-09-2005 @ 15:22 :
Ik stel voor om na deze toch wel grappige 'ruzie' gewoon elk voor zijn computer (we willen toch niet meeten voor we echte dikke vriendjes zijn ) een stukje taart te eten (of een biertje drinken voor de echt stoere mensen) om het te vieren.
Op de meeting, wanneer we dan al dikke vriendjes zijn, kunnen we duivelaar en grim eindelijk laten trouwen en dan gras eten. (of is dat een foute herinnering)

En nu ga ik naar het stadspark, genieten van het mooie weer en een picnic!

Ajuus en kusje aan iedereen
Hehe, ja, iedereen cams aan en verplicht appeltaart eten. En om het verschil tussen Nederland en België te bevorderen, haalt ieder natuurlijk Limburgse vlaai. Limburg hoort immers niet bij Nederland.
Ik ben al dikke vriendjes met de mensen die ik gemeet heb, hoor. Ik wacht met smart op de Belgische delegatie

Zoenûh, zoenûh, maak me gek.
Oud 08-09-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 08-09-2005 @ 15:09 :
Als ik me 'part of the gang' zou voelen zou ik nu het geschikte moment vinden om in opstand te komen tegen de vermeende leiders van die 'gang'.
Ik merk zoals Mijn al eerder gezegd heeft de laatste tijd ook meer en meer kliekjesvorming op in Letteren (vb. van die inside jokes als "schuurborstel" waarmee niemand buiten de leden van jullie 'uiterst selecte en hoogstaande clubje' kan volgen, waardoor jullie het precies nog grappiger vinden.)
en die kliekjesvorming was er daarvoor niet. Ik vind het leuk dat de algemene sfeer op Letteren weer wat losser is geworden (meer gechat en gespam) maar ik vind dat je nog wel respect mag betonen voor andere en 'oudere' () letteraars.
Daarbij: het is niet omdat mijn mening minder radicaal is dat het geen mening is!

In mijn tijd waren er tenminste gemeenschappelijke vijanden zoals het fancyforum...

Haha, Ieke zou al dit gechat ns moeten zien, ze zou een psychose krijgen denk ik
Pleeborstel, jij aap. En inderdaad, dat is een inside joke, maar daar valt eigenlijk ook niets aan uit te leggen. In de Utrechtse MacDo kwamen we erop, verder staat de uitleg in het oude meetingtopic. Hehe, select clubje, LOL We selecteren ook echt mensen Het is meer van als je zin hebt, doe je mee

Astuanax, het is stiekem nog steeds geen mening.

Ach ja, oudere Letteraars... Respect krijg je alleen als je het verdient, je kunt het niet afdwingen. Oude Letteraars neigen vergeten te worden als ze hun aanwezigheid niet meer laten blijken.
Fancyforum is dood. We richten ons nu meer tegen pred.minimeisje.nl, dividedforum, tina en weet ik veel wat voor larie. We hebben misschien een slag gewonnen, maar de oorlog is niet voorbij

Dit wás een discussie en ik zag net vluchtig dat Millroy een sappig stuk post had gemaakt, dus dan gaan we lekker verder

Kus!
Oud 08-09-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 15:00 :
Het is bovendien niet At first, maar firstly, of gebruik gewoon geen engels. At first zou wijzen op iets dat eerst zo is, maar later anders.
Ik probeer niet tegen het 'clubje' aan te schoppen Grimm. Tenzij jij een club op je eentje bent. Ik wees jou ergens op. Meer niet. Kribbig en hard? Dat kan schat. Ik ben (hopelijk) inderdaad niet meer wie ik vroeger was. Dynamisch > Statisch, weet je.
Mijn eerste post was niet waardeloos voor je. Je kan helaas geen kritiek aan en viel mij weer aan. Die tweede post was een antwoord op jouw wederpost. Meer niet. Zowel jouw antwoord op mijn eerste post als mijn tweede post zijn waardeloos, dat wel.

Millroy,
die niets tegen clubjes heeft, er spijt van heeft ingegaan te zijn op Grimm's post en zo een vreemde discussie op gang te gebracht heeft en liever de vrede zou zien terug keren.

Gewoon het er over eens zijn dat we het niet eens zijn? Of elkaar nog een paar dagen afbreken?
Kies maar. We zetten er ons wel overheen. Als een clubje.
Of juist NIET als een clubje!
Kerel, jij schopt niet tegen mij aan. Daar zijn we te dikke vriendjes voor Je bent juist in je posts je dynamiek kwijt. Waar we vroeger van jou de echt grappige kwinkslagen konden verwachten, is dat nu niet meer. Gewoon jammer
Maar ik vernam wel dat je meer aan je sociale leven doet, en dat is altijd een pluspunt. Tuurlijk kan ik wel kritiek aan, ik viel je alleen aan om het aanvallen
Wat nou vrede, dit is toch wel fijn zo, of nam je de discussie daadwerkelijk serieus?
Wij zijn het clubje En dan besluit ik maar dat we het op dit punt oneens met elkaar zijn.

Kus!
Oud 08-09-2005, 16:37
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Hm, best wel zielig idd, deze discussie. Waarom valt iedereen elkaar op de meeste kleine getypte details aan? Ik heb niet de moeite genomen om echt alles hier te lezen, maar kennelijk moesten jullie flink wat frustraties kwijt.

Zoals Grimm al zei; er is totaal geen sprake van kliekjesvorming, de 'inside jokes' komen straight van de meeting, niet meer, niet minder. En naar de meeting kan iedereen natuurlijk gewoon vrijwillig komen.

Nog iets dat het idee van kliekjesvorming zou kunnen bevorderen in sommige zieke forumgeesten: ik heb op dit moment geen tijd en zin om van het beeldscherm af grote stukken te lezen die geschreven/getypt zijn door iemand die ik niet ken. VANDAAR, beste mensen, dat ik in ieder geval alleen reageer op de sticky topics e.d. en ook nog op enkele stukjes van forummers die ik (half) ken. Op die manier breng ik al meer tijd op fora door dan ik goed acht voor mezelf. Iets mis mee?

Ik vind Mijns. en Millroy vanaf nu heel erg verbitterd overkomen, en Grimm moet zijn probleemstukjes hier maar niet meer posten tot o.a. deze twee weg zijn van dit forum. Immers, niemand begrijpt kennelijk meer dat je hier op stukjes reageert om hun kwaliteit en niet om hoe biografisch deze is, EN, dat als je dan toch op de autobiografiek reageert, je moet opletten dat gevoelens in dit soort stukjes altijd overdreven zijn om de dramatiek duidelijker over te laten komen.

Ik moet er niet aan denken om op een stukje van Millroy te reageren alsof deze autobiografisch is. Wil verder ook helemaal niet weten of zijn stukjes dat ook daadwerkelijk zijn...

Changshan, die fora niet op deze manier voor frustraties gebruikt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 16:39.
Oud 08-09-2005, 17:58
Verwijderd
Grimm, ik wilde serieus en aardig op jouw stuk reageren. Want al lijkt het misschien alsof ik jullie op het moment allen bitches en assholes vind, ik zou het fijn vinden gewoon verder te kunnen gaan op Letteren, en normaal te doen.

Maar nu ik merk dat we elkaar niet meer respecteren en dingen zeggen als - en ik citeer hier Changshan en Grimm - "We wachten wel tot o.a. Mijns & Millroy verdwenen zijn." en kwetsende dingen als "Misschien is het voor jou wel heel erg moeilijk vriendschap te kennen, maar stel dat je het hebt, dan weet je wel wat ik bedoel." weet ik niet of ik daar nog wel zoveel zin in heb.

Blijkbaar is het niet mogelijk om hier een normale discussie te houden, en elkaar gewoon aardig te blijven vinden, maar moet er grof gekwetst en gescholden worden om te winnen, jammer.

Mijns.
Die echt geen kwaad in de zin heeft.
Oud 08-09-2005, 18:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-09-2005 @ 16:25 :
Kan het zijn dat ik Duivelaar vandaag in de Qliner naar Utrecht zag vanuit Gorinchem? Zal wel niet, maar iig, dan heb je een hele goede look a like!
Echt iedereen ziet mij in de trein, maar ik ben het nooit. En elke keer in treinen van plekken waar ik nog nooit ben geweest.
Dus, nee, ik was het niet..
Oud 08-09-2005, 18:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
En trouwens, die verhalen hierboven, echt, jullie kunnen l*llen. Verschrikkelijk, van het ene kleine ding breien naar het ander. Maar inhoudelijk ga ik er lekker niet op reageren, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen...

Oh, ik moet nog steeds trouwen..?
Oud 08-09-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-09-2005 @ 19:09 :
En trouwens, die verhalen hierboven, echt, jullie kunnen l*llen. Verschrikkelijk, van het ene kleine ding breien naar het ander. Maar inhoudelijk ga ik er lekker niet op reageren, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen...
Ik zeik meestal de eerste post af die ik zie
Oud 08-09-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-09-2005 @ 18:58 :

Blijkbaar is het niet mogelijk om hier een normale discussie te houden, en elkaar gewoon aardig te blijven vinden, maar moet er grof gekwetst en gescholden worden om te winnen, jammer.

Mijns.
Ik vind iedereen nog steeds even aardig

Ik heb wel kwaad in de zin, vrees mij!!11

Grimm.
Oud 08-09-2005, 18:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Moest het toch even opmerken: Jeetje, de stemming is wel los zeg. Je zegt toch niet dat 'we wel wachten tot zij twee weg zijn', dat is niet echt lief. Nou goed, ik ga ook niet de moeite nemen me hierin te mengen, wie weet wordt ik dan naar de hel gewenst.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-09-2005, 19:05
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Goed ok, was misschien een beetje grof, maar ik vond het toch zo'n enorm gezeik zeg.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 08-09-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 08-09-2005 @ 19:46 :
Moest het toch even opmerken: Jeetje, de stemming is wel los zeg. Je zegt toch niet dat 'we wel wachten tot zij twee weg zijn', dat is niet echt lief. Nou goed, ik ga ook niet de moeite nemen me hierin te mengen, wie weet wordt ik dan naar de hel gewenst.
OMG. Bij deze.

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 19:30.
Oud 08-09-2005, 19:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Grimm schreef op 08-09-2005 @ 20:06 :
OMG. Bij deze.
Je weet dat ik nooit grammatica heb gehad.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-09-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 08-09-2005 @ 20:22 :
Je weet dat ik nooit grammatica heb gehad.
Moest ik jou nog leren?
Oud 08-09-2005, 19:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Grimm schreef op 08-09-2005 @ 20:30 :
Moest ik jou nog leren?
Mjaah.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-09-2005, 20:08
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
mfwahahaha, changshan.
Ik ga heus niet weg.
Maar toch, goed geprobeerd, ik was bijna weggegaan!

(Niet)
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Oud 08-09-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 21:08 :
mfwahahaha, changshan.
Ik ga heus niet weg.
Maar toch, goed geprobeerd, ik was bijna weggegaan!

(Niet)
Hehehe.

Vade retro Satane, of niet soms?
Oud 08-09-2005, 20:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Millroy schreef op 08-09-2005 @ 21:08 :
mfwahahaha, changshan.
Ik ga heus niet weg.
Maar toch, goed geprobeerd, ik was bijna weggegaan!

(Niet)
Dude, wil ik dat? Ik wilde alleen mijn puntje duidelijk maken. Als je het hier niet leuk vindt, moet IK dan nog moeite doen om je weg te krijgen? Zo dat idee.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 08-09-2005, 23:20
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-09-2005 @ 19:09 :
En trouwens, die verhalen hierboven, echt, jullie kunnen l*llen. Verschrikkelijk, van het ene kleine ding breien naar het ander. Maar inhoudelijk ga ik er lekker niet op reageren, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen...

Oh, ik moet nog steeds trouwen..?
Nu ik het zo allemaal teruglees vind ik het wel grappig dat ik me er zo door liet meeslepen. Enkel spijtig van een paar redelijke grove dingen die gezegd zijn in de 'hitte' van de discussie

En ja, jullie zullen trouwen!

Citaat:
Immers, niemand begrijpt kennelijk meer dat je hier op stukjes reageert om hun kwaliteit en niet om hoe biografisch deze is
laatste ding:

@chanshan: Grimm had dus wel expliciet gezegd dat het wel autobiografisch was dus je moet niet blijven zwammen over niet-autobiografisch want dat zei ik al als eerste reactie op daaan!
over en uit!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Oud 09-09-2005, 11:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit lijkt me niet echt de plaats voor uitgebreide discussie's/ Be my guest als je er een topic over wil openen.

Verder krijg ik echt geen psychose
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit wil ik even kwijt-topic!
Roosje
8 14-09-2009 16:09
Verhalen & Gedichten Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels!
Verwijderd
135 03-04-2008 17:40
Verhalen & Gedichten Korte gedichten topic
Diary of Dreams
500 14-07-2006 23:11
Verhalen & Gedichten Een andere weg [Stukje]
Anki
8 05-01-2006 17:52
Verhalen & Gedichten dit moet ik kwijt
punk mae
2 30-12-2005 11:16
Verhalen & Gedichten moest echt ff, kee?
SiemdeCyper
32 05-05-2005 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.