Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2003, 15:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 16:13:
verklaar jij dan eens waarom de "blijf van mijn lijf" huizen vol zitten met Islamitische meisjes...
Vermoorde meisjes komen niet in blijf van mijn lijf huizen terecht

en misschien is t daar zo en in grote steden, maar in kleinere steden is dat echt niet t geval.


Kom eens met bronnen/cijfers
Advertentie
Oud 19-06-2003, 15:37
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 16:13:
verklaar jij dan eens waarom de "blijf van mijn lijf" huizen vol zitten met Islamitische meisjes...
geef eens cijfers dan??
heel veel van die meisjes zitten daar ook omdat ze eigenlijk verwesterd zijn zeg maar, en thuis krijgen ze dan met de strenge islamitische cultuur te maken, en dan krijgen ze idd wel klappen denk ik, maar vermoorden is echt wel een uitzonderingsgeval
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Oud 19-06-2003, 16:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 19-06-2003 @ 16:37:
geef eens cijfers dan??
heel veel van die meisjes zitten daar ook omdat ze eigenlijk verwesterd zijn zeg maar, en thuis krijgen ze dan met de strenge islamitische cultuur te maken, en dan krijgen ze idd wel klappen denk ik, maar vermoorden is echt wel een uitzonderingsgeval
dat is ook een goede reden idd

elke x heb ikweer zoiets van: laat m maar, wat je ook zegt, t zal toch niet helpen maar toch reageer ik telkens is leuk
Oud 19-06-2003, 16:53
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-06-2003 @ 17:10:
dat is ook een goede reden idd

elke x heb ikweer zoiets van: laat m maar, wat je ook zegt, t zal toch niet helpen maar toch reageer ik telkens is leuk
Ik heb toch gelijk, en als die meisjes NIET naar zo'n huis gaan worden ze vermoord.
Oud 19-06-2003, 17:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 17:53:
Ik heb toch gelijk, en als die meisjes NIET naar zo'n huis gaan worden ze vermoord.
Dat is natuurlijk een vertekend beeld, de media toont ons natuurlijk alleen de zaken die voor hun interessant zijn.

P.S. Wie is dat in jouw avatar?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 19-06-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 17:53:
Ik heb toch gelijk, en als die meisjes NIET naar zo'n huis gaan worden ze vermoord.

Bull shit, Kijk maar op straat je ziet duizenden marrokaanse/turkse meisjes die 'verwesterd' zijn terwijl hun ouders heel streng zijn. Hoeveel worden er van hun vermoord? Niemand. Ja af en toe (misschien 1 keer in de 3 jaar) is er een of andere gek maar ja zulke dingen kun je niet de islam de schuld voor geven. Islam is geen geloof van dood en verderf. Ik geef je een voorbeeld: Als iemand je vader vermoord is het in de islam verboden je vader te wreken. Laat staan dat iemand zijn dochter wreekt omdat ze te verwesterd is.
Oud 19-06-2003, 17:32
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
P.S. Wie is dat in jouw avatar? [/B][/QUOTE] volgens mij is dat een kerel van The Young Ones, das wel lachen!!!
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Oud 19-06-2003, 17:58
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 19-06-2003 @ 18:32:
P.S. Wie is dat in jouw avatar?
volgens mij is dat een kerel van The Young Ones, das wel lachen!!! [/B][/QUOTE]

idd, dat is inderdaad Rick uit The Young Ones. Een gefrustreerde idioot die niks anders doet dan citaten van Marx, Lenin e.a. citeren. Stereotype communist dus, net zoals velen hier op het forum. Noem gaan namen, maar erg toepasselijk dus. Che Guevara, Niceman1984, GegenNazis.
Oud 19-06-2003, 18:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 18:58:

idd, dat is inderdaad Rick uit The Young Ones. Een gefrustreerde idioot die niks anders doet dan citaten van Marx, Lenin e.a. citeren. Stereotype communist dus, net zoals velen hier op het forum. Noem gaan namen, maar erg toepasselijk dus. Che Guevara, Niceman1984, GegenNazis.
Rick is cewl .
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 19-06-2003, 18:17
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
rsieswerda schreef op 17-06-2003 @ 22:10:
Waarom is het fout als je zo denkt, ik dacht vroeger(tot 2 jaar trug ofzo) ook als jou, maar op een gegeven moment is er toch een druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen??? NAtuurlijk zijn er van elke groep goeie en slechte, bij autochtonen is dat ook het geval, maar bij de groepen marokkanen en turken is onderhand een ruime meerderheid gewoon zwaar irritant, niet willen inburgeren etc, ze beginnen gewoon een gevaarlijke groep te worden die serieus hele woonwijken lopen te terroriseren

Zo dat wou ik gewoon ff kwijt
Lol,je loopt te overdrijven.Moet je zelf ook wel opgemerkt hebben toch?
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 19-06-2003, 18:20
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 19-06-2003 @ 19:17:
Lol,je loopt te overdrijven.Moet je zelf ook wel opgemerkt hebben toch?
Want als je een lieverd bent,krijg je geen aandacht!

DENK MAAR AAN DAT SONGTEKS van kelly rowland"but good dont get attention)ofzoiets!

Dan word ik weer beledigd door anderen.Dus ik vind dit onzin wat je zegt.


MJ
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 19-06-2003, 18:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 19-06-2003 @ 18:22:
Bull shit, Kijk maar op straat je ziet duizenden marrokaanse/turkse meisjes die 'verwesterd' zijn terwijl hun ouders heel streng zijn. Hoeveel worden er van hun vermoord? Niemand. Ja af en toe (misschien 1 keer in de 3 jaar) is er een of andere gek maar ja zulke dingen kun je niet de islam de schuld voor geven. Islam is geen geloof van dood en verderf. Ik geef je een voorbeeld: Als iemand je vader vermoord is het in de islam verboden je vader te wreken. Laat staan dat iemand zijn dochter wreekt omdat ze te verwesterd is.
Oud 19-06-2003, 20:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik erger me niet aan de zogenaamde minderheden, maar soms krijg ik wel de indruk dat een groot gedeelte van een minderheid zichzelf speciaal vind en daardoor met andere normen en waarden over straat loopt dan de gemiddelde nederlander.

Dat vind ik gewoon erg, met als recentse voorval dat een "gekleurde jongeman" denkt dat hij grappig is door seksistische opmerkingen te maken over mijn vriendin.

ik ben bvb ook 100% voor dat economische vluchtelingen eerst een potje nederlands kunnen praten voordat ze hier een door de staat gefinancieerde woning krijgen.

Verder niks dan lof voor degenen die hier in NL een nieuw bestaan hebben opgebouwd en ook normaal in de maatschappij meedraaien.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-06-2003, 21:11
NN
NN is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 16:13:
verklaar jij dan eens waarom de "blijf van mijn lijf" huizen vol zitten met Islamitische meisjes...
Denk jij dat alle Islamitische meisjes in een opvanghuis zitten? Je hebt gelijk dat het meer dan gemiddeld is, maar het overgrote deel heeft geen problemen.
Oud 19-06-2003, 21:15
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Je kunt je overigens ook afvragen: waarom zitten er bovengemiddeld veel Marokkaanse jongens in de criminaliteit? Niet uit religieuze achtergronden, niet omdat ze slecht geïntegreerd zijn, maar omdat ze hier in Nederland te weinig kansen hebben om op een eerlijke manier aan de kost te komen. En wat is er de oorzaak van dat ze op een eerlijke manier nauwelijks aan de kost komen? Omdat ze door Nederlandse werkgevers te veel met de nek worden aangekeken en worden gediscrimineerd ten opzichte van Nederlanders die hetzelfde baantje willen.

Resumerend: in plaats van altijd met de beschuldigende vinger klaar te staan voor die 'kutmarokkanen', moeten we de schuld eens wat vaker bij onszelf zoeken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 07:19
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 19-06-2003 @ 22:15:
Je kunt je overigens ook afvragen: waarom zitten er bovengemiddeld veel Marokkaanse jongens in de criminaliteit? Niet uit religieuze achtergronden, niet omdat ze slecht geïntegreerd zijn, maar omdat ze hier in Nederland te weinig kansen hebben om op een eerlijke manier aan de kost te komen. En wat is er de oorzaak van dat ze op een eerlijke manier nauwelijks aan de kost komen? Omdat ze door Nederlandse werkgevers te veel met de nek worden aangekeken en worden gediscrimineerd ten opzichte van Nederlanders die hetzelfde baantje willen.

Resumerend: in plaats van altijd met de beschuldigende vinger klaar te staan voor die 'kutmarokkanen', moeten we de schuld eens wat vaker bij onszelf zoeken.
Ach god, die zielige Marokkaantjes toch, heeft er iemand een zakdoekje, want ik ga bijna huilen van dit verhaal. We moeten de schuld helemaal niet bij ons zelf zoeken. Het is logisch dat een werkgever liever een Nederlander heeft. Negen van de tien keer werkt die inderdaad beter dan de gemiddelde Marokkaan. En een eerlijke Marokkaan gaat echt niet de criminaliteit in, als ie even werkloos is. Als die echt goed in z'n werk is komt ie vroeg of laat echt wel aan de bak. Er zijn ook genoeg Nederlandse werklozen; worden die ook allemaal crimineel?
Oud 20-06-2003, 07:24
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 19-06-2003 @ 22:15:
Je kunt je overigens ook afvragen: waarom zitten er bovengemiddeld veel Marokkaanse jongens in de criminaliteit? Niet uit religieuze achtergronden, niet omdat ze slecht geïntegreerd zijn, maar omdat ze hier in Nederland te weinig kansen hebben om op een eerlijke manier aan de kost te komen. En wat is er de oorzaak van dat ze op een eerlijke manier nauwelijks aan de kost komen? Omdat ze door Nederlandse werkgevers te veel met de nek worden aangekeken en worden gediscrimineerd ten opzichte van Nederlanders die hetzelfde baantje willen.

Resumerend: in plaats van altijd met de beschuldigende vinger klaar te staan voor die 'kutmarokkanen', moeten we de schuld eens wat vaker bij onszelf zoeken.
heb jij wel levenservaring? dit is je reinste onzin.
er zijn zat aardige marokkanen en die hebben gewoon een goede baan. trouwens de marokkanen die ik kende ik mijn vorige school, waar ik mee geblowd heb waarna ze mijn hasj stalen,
zaten vol met verhalen over hoe hun vader toch wel alles betaalde.
(tegelijkertijd met verhalen over hoe ze volledig in elkaar gemept zouden worden als die zou merken dat ze hasj rookten. )

het zit gewoon in hun cultuur in combinatie /conflict met de nederlandse.

bovendien hoef je geen hoog IQ te hebben om te snappen dat criminaliteit wel het laatste middel is om echt respect te krijgen.
Oud 20-06-2003, 08:03
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-06-2003 @ 08:19:
Het is logisch dat een werkgever liever een Nederlander heeft. Negen van de tien keer werkt die inderdaad beter dan de gemiddelde Marokkaan.
Wie zegt dat? Kun je dat bewijzen? Nee? Dacht ik al.

Verder klopt het wel wat je zegt, het was een theorietje. Maar het argument dat het niet ligt aan slechte integratie of religieuze/culturele achtergronden blijft overeind.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 08:07
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 20-06-2003 @ 08:24:
heb jij wel levenservaring? dit is je reinste onzin.
Heb jij dan zo veel meer levenservaring dan ik? Het is wel heel arrogant om dat te stellen.
Citaat:
er zijn zat aardige marokkanen en die hebben gewoon een goede baan.
Ik heb ook nooit gezegd dat het over alle Marokkanen ging.
Citaat:
het zit gewoon in hun cultuur in combinatie /conflict met de nederlandse.
Misschien wel het feit dat ze eigenlijk niet moegen blowen van hun vader, maar niet het feit dat sommigen van hen crimineel zijn.
Citaat:
bovendien hoef je geen hoog IQ te hebben om te snappen dat criminaliteit wel het laatste middel is om echt respect te krijgen.
Ik heb ook niet gezegd dat het ze te doen was om het krijgen van respect, maar om het verdienen van geld.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 19-06-2003 @ 22:15:
Je kunt je overigens ook afvragen: waarom zitten er bovengemiddeld veel Marokkaanse jongens in de criminaliteit? Niet uit religieuze achtergronden, niet omdat ze slecht geïntegreerd zijn, maar omdat ze hier in Nederland te weinig kansen hebben om op een eerlijke manier aan de kost te komen. En wat is er de oorzaak van dat ze op een eerlijke manier nauwelijks aan de kost komen? Omdat ze door Nederlandse werkgevers te veel met de nek worden aangekeken en worden gediscrimineerd ten opzichte van Nederlanders die hetzelfde baantje willen.

Resumerend: in plaats van altijd met de beschuldigende vinger klaar te staan voor die 'kutmarokkanen', moeten we de schuld eens wat vaker bij onszelf zoeken.
Zoals ik al zei: achtergestelde positie, of het idee hebben in zo'n positie te verkeren. Bovendien zijn er die denken toch niets te verliezen te hebben, omdat 'iedereen' een hekel heeft aan Marokkanen. Waarom zou je dan je best doen het tegendeel te bewijzen?
Oud 20-06-2003, 09:41
Verwijderd
[QUOTE]BARON schreef op 19-06-2003 @ 18:58:

idd, dat is inderdaad Rick uit The Young Ones. Een gefrustreerde idioot die niks anders doet dan citaten van Marx, Lenin e.a. citeren. Stereotype communist dus, net zoals velen hier op het forum. Noem gaan namen, maar erg toepasselijk dus. Che Guevara, Niceman1984, GegenNazis.

Lolbroek.
Oud 20-06-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 19-06-2003 @ 17:53:
Ik heb toch gelijk, en als die meisjes NIET naar zo'n huis gaan worden ze vermoord.
Hoeveel Nederlanders zitten er in zo'n huis BARON?
Oud 20-06-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 19-06-2003 @ 22:15:
Omdat ze door Nederlandse werkgevers te veel met de nek worden aangekeken en worden gediscrimineerd ten opzichte van Nederlanders die hetzelfde baantje willen.

Resumerend: in plaats van altijd met de beschuldigende vinger klaar te staan voor die 'kutmarokkanen', moeten we de schuld eens wat vaker bij onszelf zoeken.
Juist, en niet alleen werkgevers, iedereen doet 't. De politie, winkelpersoneel etc. etc. Doet me denken aan het nummer Mr. Nigga van Mos Def. Gaat dan wel over negers, maar je zou ook ''Marokkaan'' kunnen invullen. Paar citaten uit dat nummer:

The po-po stop him and show no respect
"Is there a problem officer?"
Damn straight, it's called race
That motivate the jake (woo-woo) to give chase
Say they want you successful, but that ain't the case
You livin large, your skin is dark
They flash a light in your face

(...)

Yo, the Abstract with the Mighty Mos Def
White folks got it muffled across beneath they breathe
"I didn't say it.."
But they'll say it out loud again
When they deal with their close associates and friends
You know
Sneak it in with they friends at the job
Happy hour at the bar
While this song is in they car
And even if they've never said it, lips stay sealed
Their actions reveal how their hearts really feel
Like, late night I'm on a first class flight
The only brother in sight
The flight attendent catch fright
I sit down in my seat, 2C
She approach officially talking about, "Excuse me"
Her lips curl up into a tight space
She don't believe that I'm in the right place

(...)

They think that illegal's a synonym for Negro
Far away places, customs agents flagrant
They think the dark face is smuggle waiting in cases
Bags inspected, now we arrested
Attention directed to contents of our intestines
Urinanalyis followed by X-rays
Interegated and detained to damn near the next day
No evidence, no appology and no regard
Oud 20-06-2003, 10:11
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 10:39:
Zoals ik al zei: achtergestelde positie, of het idee hebben in zo'n positie te verkeren. Bovendien zijn er die denken toch niets te verliezen te hebben, omdat 'iedereen' een hekel heeft aan Marokkanen. Waarom zou je dan je best doen het tegendeel te bewijzen?
Criminelen zijn meestal niet zo achtergesteld als je denkt. En overigens het is alleen maar een slechte reden voor dit soort activiteiten. Ze willen gewoon crimineel zijn en geven daarna als reden dat ze achtergesteld worden en/of gediscrimineerd worden. Zij zijn juist degene die naar zichzelf moeten kijken en enige zelfkritiek mis ik al helemaal..
__________________
Czech us out
Oud 20-06-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 20-06-2003 @ 11:11:
Criminelen zijn meestal niet zo achtergesteld als je denkt. En overigens het is alleen maar een slechte reden voor dit soort activiteiten. Ze willen gewoon crimineel zijn en geven daarna als reden dat ze achtergesteld worden en/of gediscrimineerd worden. Zij zijn juist degene die naar zichzelf moeten kijken en enige zelfkritiek mis ik al helemaal..
Toch vreemd dat woonwagenkampen, ghetto's en achterbuurten dan zo crimineel zijn.
Oud 20-06-2003, 10:20
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-06-2003 @ 08:19:
Het is logisch dat een werkgever liever een Nederlander heeft. Negen van de tien keer werkt die inderdaad beter dan de gemiddelde Marokkaan.
Kun je dat bewijzen ? VOlgens mij niet.

En waarom werden ze dan hierheen als arbeidskracht gehaald als ze toch niet kunnen werken.
Maar je hebt wel een beetje gelijk, maar t is niet 9 vd 10x, wel wat minder

Oorzaken? Ze hebben vaak een lagere opleiding, vooral de 1e generatie en ze hebben al vies werk moeten verrichten toen ze hierheen kwamen etc etc dus vind je t gek dat ze nu minder goed werken
Oud 20-06-2003, 10:21
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-06-2003 @ 08:19:
We moeten de schuld helemaal niet bij ons zelf zoeken.
Overigens nog bedankt voor het illustreren voor de stelling die ik poneerde onder 'Resumerend'. Dit is dus precies die houding bij autochtonen die ik zo hekel. Wel altijd met die beschuldigende vinger klaarstaan, maar voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ook de Nederlandse maatschappij deels schuld heeft aan deze situatie.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 10:25
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-06-2003 @ 11:21:
Overigens nog bedankt voor het illustreren voor de stelling die ik poneerde onder 'Resumerend'. Dit is dus precies die houding bij autochtonen die ik zo hekel. Wel altijd met die beschuldigende vinger klaarstaan, maar voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ook de Nederlandse maatschappij deels schuld heeft aan deze situatie.
T is grotendeels de schuld vd politiek, maar dat wil niet zeggen dat de autochtone bevolking nou ook altijd even vriendelijk bezig is...
Oud 20-06-2003, 10:26
Atje85
Atje85 is offline
104 Teletekst vr 20 jun
***************************************
Inburgeringsplan kabinet werkt niet

***************************************
DEN HAAG Inburgeringscursussen in het
land van herkomst,zoals het kabinet die
voorstaat,zijn duur en minder effectief
dan cursussen hier.Mogelijk zijn ze ook
in strijd met internationale regels.

Dit staat in een onderzoek van minister
Verdonk van Integratie,waar de Kamer om
had gevraagd.In het regeerakkoord staat
dat nieuwkomers al over basiskennis van
het Nederlands moeten beschikken.

Gebleken is dat het moeilijk is kennis
van een taal op te doen,als die niet in
de praktijk kan worden gebracht.De
cursussen zouden ook in strijd zijn met
internationale verdragen:het recht op
gezinsleven zou in het gedrang komen.


hahahah komen ze nu pas achter
Oud 20-06-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 11:26:
hahahah komen ze nu pas achter
Iedereen met een beetje kennis van hoe-leer-ik-een-taal-het-beste had dit kunnen vertellen.
Oud 20-06-2003, 10:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 11:28:
Iedereen met een beetje kennis van hoe-leer-ik-een-taal-het-beste had dit kunnen vertellen.
Zij dus niet

En tussen volgend jaar tot over 10 jaar heeft een nog grotere groep allochtonen een slechtere beheersing vd nederlandse taal als nu...
Oud 20-06-2003, 10:35
Verwijderd
[QUOTE]Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 11:32:

Zij dus niet

Nee, dat vermoeden had ik ook al

En tussen volgend jaar tot over 10 jaar heeft een nog grotere groep allochtonen een slechtere beheersing vd nederlandse taal als nu...

Door het slechte integratiebeleid van nu?
Oud 20-06-2003, 10:37
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Bruut schreef op 23-05-2003 @ 21:48:
dat ik ze liever kwijt dan rijk ben..

ze veroorzaken gewoon fucking veel overlast.. ze gaan voetballen met de kranzen van de dodenherdenking, schreeuwen tussen de 2 min stilte door.. dit soort dingen kunnen gewoon niet door de beugel!!

en als ik 1 voet in een moskee zet met mn schoenen aan dan word ik onhoofd! ik ben ze gewoon liever kwijt dan rijk!
Ik vind dat bruut gelijk heeft ik heb nog maar 1 keer een goede turkse maat gehad de rest scheld als je er voorbij komt enzo.
Ok ze zijn niet allemaal slecht ( zo 1 op de 60 is goed)
Dit is de realiteit mensen.
Tis toch gewoon?
Ik heb al genoeg meegemaakt om te weten over wat ik spreek.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Oud 20-06-2003, 10:42
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Avatar van * ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
veel marokkanen zijn gewoon irritant ja, maar er zijn der gelukkig ook nog normale tussen, de buren die naast me opa en oma woonden, die waren en ook nog marokkaan
dus je heb wel gelijk
__________________
----->What are you doing here??...i've come to kick ass..wiewwww<-----
Oud 20-06-2003, 10:43
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 11:35:
Door het slechte integratiebeleid van nu?
Volgens de Tribune (partijblad SP) is géén integratiebeleid zelfs nog beter dan het Nederlandse. Als voorbeeld werd Duitsland genoemd: Daar heb je geen wijken met 70 procent allochtonen, zelgs Berlijn-Kreuzberg bestaat maar voor 30 procent uit allochtonen. De spreiding is daar veel beter. Ook andere Nederlandse problemen, zoals zwarte scholen, schijnen bij onze oosterburen niet of nauwelijks voor te komen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 10:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 20-06-2003 @ 11:37:
Ik vind dat bruut gelijk heeft ik heb nog maar 1 keer een goede turkse maat gehad de rest scheld als je er voorbij komt enzo.
Ok ze zijn niet allemaal slecht ( zo 1 op de 60 is goed)
Dit is de realiteit mensen.
Tis toch gewoon?
Ik heb al genoeg meegemaakt om te weten over wat ik spreek.
*proest*

VOlgens mij ligt t eerder aan je vriendenkring dan dat jij alle allochtonen in NL bent tegengekomen
Oud 20-06-2003, 10:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 11:35:
Door het slechte integratiebeleid van nu?
Niet slecht, slechtER dan vroeger! Zo slecht dat t nog bijna averechts kan gaan werken ook.

Kijken ze nou nooit naar t buitenland? ZOals NO al zei, in Duitsland hebben ze echt veel minder integratieproblemen.

Ze denken -typisch nederlands- dat ze alles zelf t beste weten, maar daar komen ze in de toekomst wel achter, ze leren dus niet van hun fouten zo te zien.
Oud 20-06-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-06-2003 @ 11:43:
Volgens de Tribune (partijblad SP) is géén integratiebeleid zelfs nog beter dan het Nederlandse. Als voorbeeld werd Duitsland genoemd: Daar heb je geen wijken met 70 procent allochtonen, zelgs Berlijn-Kreuzberg bestaat maar voor 30 procent uit allochtonen. De spreiding is daar veel beter. Ook andere Nederlandse problemen, zoals zwarte scholen, schijnen bij onze oosterburen niet of nauwelijks voor te komen.
Maar in Duitsland is wèl veel racisme. En hoe zit het met de kennis van de Duitse taal?
Oud 20-06-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 20-06-2003 @ 11:37:
Ik vind dat bruut gelijk heeft ik heb nog maar 1 keer een goede turkse maat gehad de rest scheld als je er voorbij komt enzo.
Ok ze zijn niet allemaal slecht ( zo 1 op de 60 is goed)
Dit is de realiteit mensen.
Tis toch gewoon?
Ik heb al genoeg meegemaakt om te weten over wat ik spreek.
Ik ben toch wel een gelukkig mens geloof ik. Ik ken meer niet-vervelende dan vervelende allochtonen cq. maak meer niet-vervelende dan wel vervelende allochtonen mee. En dat terwijl ik op een zwarte school heb gezeten, in/vlakbij een zwarte wijk woonde en werk in een vrij zwarte wijk.
Oud 20-06-2003, 10:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 11:48:
En hoe zit het met de kennis van de Duitse taal?
Minimaal 2x zo beter als hier
Oud 20-06-2003, 10:54
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 11:48:
Maar in Duitsland is wèl veel racisme.
Ik vraag me af of er in Duitsland méér racisme is dan hier in Nederland. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat er gewoon veel meer Duitsers zijn dan Nederlanders, dus dan heb je ook meer racisten, dat is onvermijdelijk. Maar volgens mij ligt het relatieve aantal vrij dichtbij elkaar.
Citaat:
En hoe zit het met de kennis van de Duitse taal?
Hmmmm, dat vermeldde het artikel niet. Maar ik neem aan dat dat ook niet slechter gaat dan hier.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 20-06-2003 @ 11:37:
Ik vind dat bruut gelijk heeft ik heb nog maar 1 keer een goede turkse maat gehad de rest scheld als je er voorbij komt enzo.
Ok ze zijn niet allemaal slecht ( zo 1 op de 60 is goed)
Dit is de realiteit mensen.
Tis toch gewoon?
Ik heb al genoeg meegemaakt om te weten over wat ik spreek.


Logisch dat ze je uit schelden. Als je al zegt dat 1 op de 60 maar goed is, dan zal denk ik iedere turk je wel een lul vinden.

realiteit? mhhhh kdenk het niet. Is gewoon pure bull shit wat je uitkraamt. Als je al met een verkeerde houding tegenover allochtonen gaat staan zullen ze je natuurlijk minachten.

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 11:00.
Oud 20-06-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 11:52:
Minimaal 2x zo beter als hier
Oud 20-06-2003, 11:04
Verwijderd
[QUOTE]naam onbekend schreef op 20-06-2003 @ 11:54:

Ik vraag me af of er in Duitsland méér racisme is dan hier in Nederland. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat er gewoon veel meer Duitsers zijn dan Nederlanders, dus dan heb je ook meer racisten, dat is onvermijdelijk. Maar volgens mij ligt het relatieve aantal vrij dichtbij elkaar.

Tja, Nederlanders zijn veel racistischer (geworden) dan ik ooit had kunnen vermoeden. Mensen als BARON etc. kijken niet verder dan hun neus lang is en nemen de gemakkelijkste weg: schelden op alle allochtonen en niet naar evt. oorzaken en uitzonderingen kijken.

Hmmmm, dat vermeldde het artikel niet. Maar ik neem aan dat dat ook niet slechter gaat dan hier.

Waarom neem je dat aan?
Oud 20-06-2003, 11:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 12:01:
Whaha ik kom er zelf pas net achter wat ik heb getypt


Maar ik bedoelde dus eigenlijk..dat zij over t algemeen min. 2x zo goed de Duitse taal(+ cultuur en normen en al die zooi) beheersen, als dat de allochtonen hier t Nederlands(etc.) beheersen.
Oud 20-06-2003, 11:06
Verwijderd
[QUOTE]Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 12:04:

Whaha ik kom er zelf pas net achter wat ik heb getypt

Ik vatte het ook zo op

Maar ik bedoelde dus eigenlijk..dat zij over t algemeen min. 2x zo goed de Duitse taal(+ cultuur en normen en al die zooi) beheersen, als dat de allochtonen hier t Nederlands(etc.) beheersen.

Heb je Turkse kennissen uit Duitsland?
Oud 20-06-2003, 11:06
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 12:04:
Waarom neem je dat aan?
Anders zou er niet zo gemakkelijk gesteld worden dat géén integratiebeleid beter is dan het Nederlandse.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-06-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-06-2003 @ 12:06:
Anders zou er niet zo gemakkelijk gesteld worden dat géén integratiebeleid beter is dan het Nederlandse.
Tja, je kan het wel makkelijk stellen natuurlijk, maar voor de geloofwaardigheid is het beter als je met feiten en cijfertjes komt (shit, ik lijk Assasin de Bronnenfetisjist wel).
Oud 20-06-2003, 11:08
Atje85
Atje85 is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 20-06-2003 @ 12:06:
Citaat:
Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 12:04:

Whaha ik kom er zelf pas net achter wat ik heb getypt

Ik vatte het ook zo op

Maar ik bedoelde dus eigenlijk..dat zij over t algemeen min. 2x zo goed de Duitse taal(+ cultuur en normen en al die zooi) beheersen, als dat de allochtonen hier t Nederlands(etc.) beheersen.

Heb je Turkse kennissen uit Duitsland?
Jup, maar ook familie.
Oud 20-06-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 20-06-2003 @ 12:08:
Jup, maar ook familie.
Dan geloof ik je wel, als je zegt dat Duitse Turken beter de taal beheersen van het land waar ze wonen dan de Nederlandse. Maar ik ken niet zoveel Turken, meer Marokkanen. De Turken die ik ken spreken heel goed Nederlands.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist?
Verwijderd
217 25-12-2008 02:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ayaan Hirsi Ali
Sjied No Clue
69 30-12-2003 18:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap integratie van de Marokkanen
batisimon
134 07-12-2002 16:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kut-Marokkanen
Miss_Maroc
254 23-11-2002 00:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap plannen minister Nawijn
NN
251 13-09-2002 14:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn -> verkiezingen met eigen lijst
Verwijderd
132 15-03-2002 22:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.