Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2010, 16:39
Verwijderd
Wtf, het eerste nr wat ik had bestaat wel, maar ik krijg steeds: nummer niet in gebruik. Hoe kan dat dan?
Advertentie
Oud 26-03-2010, 18:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het was echt een vermoeiende werkdag.
ik stond al op met angst.
en dat bleef de hele dag zo.
en ik hoorde dat een collega een beroerte heeft gehad.
met haar kan ik het goed vinden.
toen kreeg ik ook nog van een collega een opmerking.
over me gewicht wat ik niet leuk vond.
maar gelukkig mocht ik met een gezellige collega samen werkend de hele dag.
aan het einde van de dag was ik in die angstaanval die al de hele dag duurde.
toch maar naar een van de afdelingsleiders gestapt.
en heb van die opmerkingen verteld.
maar hij kende die man lang zat om te weten dat hij het niet lullig bedoeld.
en dat denk ik achteraf ook wel.
heb ook weer van me angsten verteld van de afgelopen waar weken tot nu.
heb hem ook maar van me am verteld.
de afdelingsleider vroeg of ik het er in boekel over had gehad.
hij zei ook dat ik maar eens met mij begeleidsters moet overleggen.
of ik nou ik zo'n angst heb niet een paar weken het werken moest laten.
en gewoon naar boekel naar therapie moet gaan.
omdat het werk als ik angst heb veel te druk voor me is en vooral op vrijdag.
ik ga het er maandag is over hebben met me eerste coordinator.
maar me moeder zou het wel niet goed vinden.
nouja eerst maandag maar is over hebben.
en gelukkig is het nou weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 19:14.
Oud 26-03-2010, 20:40
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Is er dan niemand te vinden voor onze laatste pup??
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 26-03-2010, 20:42
Verwijderd
Ach ja. Morgen weer een dag.
Oud 26-03-2010, 21:03
Sienna M
Sienna M is offline
Godverdomme wat heb ik toch een hekel aan mezelf de laatste tijd
Okee, het is een tijd niet goed gegaan, maar wáárom moest ik dat dan tegen iedereen vertellen! Nou denkt iedereen dat ik alleen maar negatieve aandacht wilde toen! Miss was dat ook wel zo, maar ik doe het zo onbewust..
Die gedachte kan me echt niet loslaten, ik word er zo gek van ..
Waarom moest ik nou weer al die negatieve aandacht zoeken, en nog steeds!
Bah. Kutwijf.
En nu gediagnostiseerd met asperger .. en ik mag er niet over praten want ik wil niet wéér al die negatieve aandacht gaan vragen! maar t is zo moeilijk .. zucht. Soms word ik zo gek van mezelf. Gewoon je bek er over houden!!
__________________
You inspire me to stay strong and never give up .
Have you ever looked fear in the face, and said I just don't care
Oud 26-03-2010, 22:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar is in bed tv kijken.
want ik wil die gedachte's kwijt raken.
voor dat er nog meer gedachtes omhoog komen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-03-2010, 02:42
Verwijderd
we hebben een spontaan rollenspel gespeeld, lief en mij <3 op het gras, rennen, leven .. <3
Oud 27-03-2010, 11:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Is er dan niemand te vinden voor onze laatste pup??
Hebben jullie al een advertentie op marktplaats gezet? Klinkt misschien gek, maar wij hebben onze hond daar ook vandaan
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-03-2010, 12:31
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hebben jullie al een advertentie op marktplaats gezet? Klinkt misschien gek, maar wij hebben onze hond daar ook vandaan
Klinkt helemaal niet gek hoor Hij staat daar nu alweer een tijdje op. Alleen de meeste mensen die tot nu toe gereageerd hebben gaan ver onder de prijs vragen of bieden. Dat je dat voor een playstation doet dat begrijp ik wel, maar voor een hondje vind ik dat niet zo fijn. Ik bedoel, hij kost later ook genoeg en dan kun je ook niet bij de huisarts gaan afdingen. Nu kun je dit weer als argument gebruiken om op de prijs af te dingen, maar onze pup staat er echt niet duur op. Maargoed, moet niet klagen want de eerste vier zijn vrij snel verkocht. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig en te geirriteerd van die andere mensen met die lage boden.

En dan.. moet ik sowieso mijn adem wat langer inhouden, want ons andere teefje is ook drachtig. De vorige keer is ze leeg gebleven toen we bij haar een geplande dekking hadden. En nu het gebeurd is toen ze me met z'n tweeën even aan het oog ontsnapt waren, hebben we besloten toch haar nestje te laten komen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-03-2010, 12:43
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Klinkt helemaal niet gek hoor Hij staat daar nu alweer een tijdje op. Alleen de meeste mensen die tot nu toe gereageerd hebben gaan ver onder de prijs vragen of bieden. Dat je dat voor een playstation doet dat begrijp ik wel, maar voor een hondje vind ik dat niet zo fijn. Ik bedoel, hij kost later ook genoeg en dan kun je ook niet bij de huisarts gaan afdingen. Nu kun je dit weer als argument gebruiken om op de prijs af te dingen, maar onze pup staat er echt niet duur op. Maargoed, moet niet klagen want de eerste vier zijn vrij snel verkocht. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig en te geirriteerd van die andere mensen met die lage boden.

En dan.. moet ik sowieso mijn adem wat langer inhouden, want ons andere teefje is ook drachtig. De vorige keer is ze leeg gebleven toen we bij haar een geplande dekking hadden. En nu het gebeurd is toen ze me met z'n tweeën even aan het oog ontsnapt waren, hebben we besloten toch haar nestje te laten komen.
Dat bieden vind ik ook raar.
Wat leuk dat jullie weer een nestje krijgen, dat lijkt me echt zo leuk
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-03-2010, 17:33
Verwijderd
Ik ben er helemaal klaar mee
Oud 27-03-2010, 17:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet wel dat mijn scriptie zichzelf niet gaat afmaken, maar ik ben niet vooruit te branden de laatste weken. Ik kan echt de motivatie en discipline even niet vinden, terwijl ik echt niet veel meer moet (of misschien juist daarom).
En nu ik wel nog even iets eraan wil doen begin ik zoveel last van mijn rug te krijgen dat ik het maar laat zitten vandaag. Maandag maar weer en dan ga ik er echt even mijn schouder onder zetten.

Morgen ga ik naar mijn halfzus toe, daar heb ik een beetje gemengde gevoelens over. Ik heb haar nu ongeveer anderhalfjaar niet gezien of gesproken. Aan de ene kant vind ik het leuk om haar weer te zien, aan de andere kant ben ik toch een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat we gewoon kunnen doen alsof er niks is gebeurd, als ze gaat zeuren ben ik zo weg want daarvoor ik ben niet gekomen.
Ze woont alleen niet echt in de buurt, ik moet best lang met het OV. En ik ben altijd zenuwachtig als ik ergens heen moet waar ik nog nooit geweest ben, ik ben nu al bang dat ik de bussen niet kan vinden. Dat wordt morgen echt vol zenuwen de trein in stappen (dat word wat als ik naar Vietnam ga )

Ik vind het stiekem toch best een beetje eng
Maargoed, rustig afwachten en hopelijk word ik gewoon met open armen ontvangen. En zo niet, dan is het jammer en was het een eenmalig bezoek.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-03-2010, 20:01
Verwijderd
Ik heb drie keer gezegd dat ik moe ben en wil bank hangen. Gezegd dat ik niet weg ga en gewoon met zijn tweeen zijn. Waarom begin je er dan nog eens over en zet je mij voor het blok. Lekker hoor. Ik slaap wel thuis.
Oud 27-03-2010, 20:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik word gewoon gek van mezelf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-03-2010, 10:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Dat je dat voor een playstation doet dat begrijp ik wel, maar voor een hondje vind ik dat niet zo fijn.
Snap ik helemaal. Je gaat ook niet bieden op een adoptiekind.

Trouwens, dat vind ik sowieso irritant van veel mensen die op Marktplaats iets willen kopen. Dat je ergens 2,50 voor vraagt en dat ze dan 2 Euro bieden....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 28-03-2010, 13:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wil gewoon rust in me hoofd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-03-2010, 15:07
Verwijderd
ik word gek van al die vragen en dat huichelachtige gedrag. Laat me met rust mensen. En als ik een vriendin, die ik vertrouw, dingen vertel dan vind ik het niet leuk om mails te krijgen van mensen: oh ik had gehoord dat je dit en dit doet. En dan zijn het niet eens zo'n privédingen, maar die vriendin weet ook dat ik die mensen niet aardig vind. Waarom vertelt ze het dan aan hen
en haat aan mijn opa en oma en tantes en al die andere achterlijke mensen die alleen hun mening belangrijk vinden en net doen alsof ik een mislukt geval ben nu ik gestopt ben met mijn studie en niet weet wat ik verder wil.
Niemand schijnt te snappen dat ik het niet weet, en zolang ik het niet weet ga ik ook niets doen. Maar blijf dan niet doorzeuren want ik word er verdomme gek van! Voordat ik mijn studie begon was ik al niet belangrijk voor ze dus denk niet dat je het recht hebt om nu voor mij te beslissen wat ik zou moeten doen. Echt, hoe m'n ouders het bij ze hebben uitgehouden, onbegrijpelijk.
En dan die ene 'vriendin' die een mail stuurt na een half jaar. Eerste zin: hoe gaat het met je? Rest van de mail: ik wil dit en dit doen en jij hebt dat gedaan. Mag ik je spullen hebben?
Nee, rot op. Je bent er nooit voor mij geweest, loopt met iedereen mee en ieders mening is de jouwe. Ga een ander z'n kont likken want ik heb 't helemaal gehad met je.
Ik heb het gehad met al die mensen die alleen iets van zich laten horen als ze je nodig hebben en die ontzettend oppervlakkig zijn maar tegelijkertijd denken de baas over me te kunnen spelen. Ga fietsen! Dat jaar zonder hen dicht in mijn buurt heeft me goed gedaan en ik ben klaar om al die banden te verbreken. Whoehoe!

hmm, bij nader inzien was ik een beetje bozer dan ik dacht

ter compensatie: gisteren wel een topdag gehad. Ik dacht dat alles mis zou gaan (geen idee waarom) maar alles ging goed en het was mooi weer
Oud 28-03-2010, 15:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen ging het weer flink mis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-03-2010, 16:30
Verwijderd
Ohja nee heel logisch: het komt door jou dat papa een hoge hartslag heeft.
(niet tegen mij gezegd, maar tegen een ander gezinslid)
Ik vind dit werkelijk gewoon vuil.
Oud 28-03-2010, 17:57
Verwijderd
Ik heb de laatste twee dagen niet gehuild en dat voelt (voor nu) als een prestatie op zich. Voor een kunstzinnig project samen met een klasgenoot/vriendin hou ik sinds november bij hoe vaak we per maand huilen. Ik vind het best leerzaam, op de een of andere manier. Alleen al omdat ik een turfje moet neerzetten als ik heb gehuild, sta ik veel meer stil bij het huilen en waarom ik dat doe. Aanvankelijk had ik verwacht dat de uitkomst van elke maand heel verschillend zou zijn; maar er zit vrij veel regelmaat in. Tot nu toe kom ik elke maand uit op een getal rond de 17 - behalve deze maand dan, die is een flinke uitschieter. Het is fijn om te weten dat, hoe kut het ook gaat, het in elk geval een kunstwerk voedt. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn als we ons huilen een paar jaar hebben bijgehouden. Zouden we in bepaalde seizoenen of op bepaalde weekdagen duidelijk meer huilen dan op andere? Lijkt me leuk, als we daar straks grafieken van kunnen maken. We zullen zien het loopt.
Oud 28-03-2010, 19:52
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Dat vind ik één van de leukste oplossingen voor een wat minder leuke periode die ik in tijden heb gehoord. ^^ Mijn respect heb je.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 28-03-2010, 20:05
Verwijderd
Dat doet me goed om te lezen, dankjewel.
Oud 29-03-2010, 10:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik kom er nu wel achter dat het ontzettend moeilijk is om constant positief te blijven denken en tegen de negatieve gedachtes te vechten. Ik moet ook enorm assertief zijn en dat is moeilijk. Heb ik één dag een offday wat dit betreft, dan doe ik dus ook niks op baan-zoekgebied en dan voel ik me daardoor nog slechter. Dat was dus vrijdag, maar die week had ik al 3x gesolliciteerd. En 's avonds heb ik samen met mijn vader nog wel naar opleidingsplekken gekeken, dus uiteindelijk toch nog iets nuttigs gedaan.

To-do-lijst van vandaag:

- Woonstichting bellen over een reparatie
- Huisarts bellen om in te schrijvens (praktijk was dicht )
- Bepaald uitzendbureau bellen
- Laatst gedane sollicitaties uitprinten/gesprek voorbereiden
- Boodschappen doen
- Eventueel iets naar de juwelier brengen (morgen maar, vandaag geen tijd voor gehad)
- Eventueel stofzuigen (ook morgen)
- Eventueel vacatures zoeken

Laatst gewijzigd op 29-03-2010 om 18:09.
Oud 29-03-2010, 14:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje Missy, waar vind jij al die vacatures, dat je drie sollicitaties in één week hebt kunnen versturen? Volgens mij ben je juist hartstikke goed bezig joh, met een baan zoeken en zo, je hoeft niet zo streng te zijn voor jezelf!

Ik zou wel wat strenger mogen zijn voor mezelf, geloof ik.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-03-2010, 15:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Missy1-0 & Vogelvrij: Je kunt ook niet iedere dag nieuwe vacatures zoeken én vinden, he. Het is ook een keer op. Misschien is het beter als je twee vaste dagen in de week neemt waarop je vacatures zoekt en brieven schrijft, en je de andere dagen met andere dingen bezighoudt? Dat zorgt ervoor dat je alle vacatures echt wel vindt (de reactiedatum ligt nooit binnen een dag na publicatie), je toch die sollicitaties de deur uit doet, maar er niet steeds een ontevreden gevoel aan overhoudt als dit een dag niet lukt.

Om even in het werkstraatje te blijven: ik heb afgelopen week via mail (!) te horen gekregen dat mijn tijdelijk contract in ieder geval verlengd wordt met weer een tijdelijk contract. Hoef ik dus in ieder geval geen nieuwe baan te zoeken voor komend schooljaar. Een pak van mijn hart... Alleen, het is geen vast contract, dus ik hoop dat dat niet te veel roet in het eten gooit wat betreft ons huis-zoeken.
Vannacht bij mijn ouders geslapen voor het eerst sinds jaren. Gek is dat. Ik kon me gewoon niet meer bedenken in welk keukenkastje de borden staan en meer van dat soort kleine dingetjes. En ik weet nu weer dat het heerlijk is om op jezelf te wonen, met je eigen dingen en gewoontes. Maar mijn auto is weer goedgekeurd en gemaakt, dus die kan er weer een jaartje tegenaan! Nu hier in huis nog even wat doen en dan is het wel weer goed zo.
Oud 29-03-2010, 17:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben blij dat ik gisteren gegaan ben. Het was gezellig. Alleen jammer dat het zo ver reizen is, op de terugweg had ik alleen maar sprinters en ik ben zo'n 2.5uur onderweg geweest.
Zaterdag waarschijnlijk naar de verjaardag van mijn nichtje. Ik heb er niet zoveel zin in want er zullen veel mensen zijn die ik niet ken maar ik weet dat ik haar wel echt een plezier doe als ik kom dus ik zet me er wel overheen.
Dan ben ik de enige die contact heeft met de hele familie. Beetje raar idee.
Ik vind de reacties die ik gisteren thuis kreeg ook een beetje vervelend.

Ook echt opeens zit mijn ex me weer dwars. Ik ben boos op hem en ik weet dat het nergens op slaat. Ik ben boos omdat trainen altijd voor alles ging (vooral omdat het voor mij ging) en hij nu al een aantal keer niet is geweest. Ik ben boos omdat hij me niet terugmailt over iets dat hij voor trainen regelt en waarvoor we bij hem moeten zijn.
Ik ben boos omdat ik hem zo graag even wil spreken, omdat ik met hem fijn kon praten, maar ik durf hem niet te bellen. Ik wil gewoon dat iemand me begrijpt en me een knuffel geeft, en dat had ik bij hem en nu niet meer.
Ik ben boos omdat hij me zoveel verdriet heeft gedaan en het nu nog steeds niet weg is.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 29-03-2010, 17:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ok en nou ben ik echt bang.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-03-2010, 18:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Jeetje Missy, waar vind jij al die vacatures, dat je drie sollicitaties in één week hebt kunnen versturen? Volgens mij ben je juist hartstikke goed bezig joh, met een baan zoeken en zo, je hoeft niet zo streng te zijn voor jezelf!

Ik zou wel wat strenger mogen zijn voor mezelf, geloof ik.
Via uitzendbureaus vooral en ik solliciteer ook vooral online. En eigenlijk waren het vorige week ook 2 vacatures, bij eentje had ik alleen interesse getoond, geen cv o.i.d. meegestuurd. En ja streng, ik heb nu helemaal geen werk en wil wel z.s.m. een baan vinden. En ik heb ww aangevraagd en ik heb dus sollicitatieplicht, ik krijg morgen te horen hoe vaak per week ik moet gaan solliciteren.

Vandaag weer gesolliciteerd en als ze meer weer afschepen met een standaarde-mail, bel ik ze meteen op.
Oud 29-03-2010, 23:26
Verwijderd
Ik ben gefrustreerd. Ik weet wel dat ik geen engelse artikelen kan lezen, maar nu begrijp ik ook nog eens niks van de scorelijsten en ik vind het allemaal kut!
Ik snap niet hoe het kan dat ik mijn tentamens met alle leerstoffen met zevens, achten en soms negens haal en dat ik niks begrijp van de opdrachten.. hoe kan dat?
Ik hoor dit dan toch ook te snappen.
Oud 30-03-2010, 10:22
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me waardeloos. Donderdag een eetbui gehad, die er al heel lang aan zat te komen. Hee, ik had geen eetbuien meer, niet meer sinds ik speed ging gebruiken, niet meer sinds mijn zeventiende ofzo. De hoeveelheid viel wel mee, maar het controleverlies was doodeng. En gister vierde mijn weekendhuisgenoot zijn verjaardag hier en toen at ik chips en dat voelde ook weer als een eetbui, en ik zoop veel terwijl hier maandag was en ik doordeweeks niet meer mag drinken. Ik ben doodsbang voor die eetbuiendrang en die subjectieve eetbuien. Ik ben doodsbang voor mezelf, ik ben doodsbang door te slaan naar boulimia, ik ben doodsbang om me aan de structuur te houden die ik voor mezelf gemaakt heb, want ik ben doodsbang om aan te komen. En ik weet dat ik van die structuur niet aankom, dat het nog te weinig is, maar ik ben bangbangbang. Die angst moet stoppen, ik ben al een maand stabiel in gewicht. Ik wil niet meer, ik kan niet meer. Nog een weekje, dan word ik opgenomen. Ik weet niet of ik die week wel doorkom. Ik word liever vandaag nog opgenomen. Ik wil het liefst stoppen met eten maar die kracht heb ik niet meer. Of die zwakte. Ik ben op.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-03-2010, 12:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Knuffel voor Redhair!

OT: Tja, terug bij de start? Gistermiddag zei ik nog dat ik dat echt niet meer ging doen, psychiater opgelucht, ik kreeg weer nieuwe medicatie mee, suiciderisico weg. Gisteravond was het weer raak. Zuipen, blowen, branden, alles tegelijk om maar niet te hoeven voelen. Het verdoofd zo heerlijk, maar ik haat mezelf dat ik het doe. Ik haat het. Ben ik echt weer terug bij af?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-03-2010, 13:17
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
De afgelopen week is er maar 1 dag geweest dat ik niet ziek ben geweest
Oud 30-03-2010, 15:09
Verwijderd
Gisteren voelde ik mij zwaar kut.
En nu gaat het eigenlijk wel weer. Morgen naar de psychiater.
Ouders denken dat gesprekken geen zin hebben(ik weet het niet) dus alleen maar over de medicatie.
Ik zie het allemaal wel weer.

Wel trouwens een ontzettend gedoe die zorgverzekering bleh
Oud 30-03-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Knuffel voor Redhair!

OT: Tja, terug bij de start? Gistermiddag zei ik nog dat ik dat echt niet meer ging doen, psychiater opgelucht, ik kreeg weer nieuwe medicatie mee, suiciderisico weg. Gisteravond was het weer raak. Zuipen, blowen, branden, alles tegelijk om maar niet te hoeven voelen. Het verdoofd zo heerlijk, maar ik haat mezelf dat ik het doe. Ik haat het. Ben ik echt weer terug bij af?
zorg alsjeblieft goed voor jezelf
Oud 30-03-2010, 15:32
MLS_Robin
MLS_Robin is offline
He piepels, ik ben vet blij met m'n nieuwe functie als redactielid, ik heb een nieuw vriendje en sport gaat op blauw oog na ook lekker. Dus na lange tijd lacht het leven weer naar me. Nu maar hopen dat dat zo blijft...
__________________
www.mijnlevenstinkt.nl
Oud 30-03-2010, 16:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is weer hetzelfde als de afgelopen 3 weken.
angsten angsten en nog eens angsten.
en ze lijken met de minuut erger te worden.
toen ik gisteren had gebeld naar de afdeling.
had ik vandaag een gesprek met me coordinator.
en ze wou toch dat ik me been vandaag nog aan de huisarts liet zien.
maar ze ging vandaag vroeg weg.
dus toen had een andere vpk naar de huisarts en de taxi gebeld.
we dachten dat ik dan wel vandaag terecht kon,
op het laatste moment gebeld.
maar toch kon ik er heen.
bleek het dat ik gisteren een adertje had open gekrabt.
en de huisarts dacht dat het voor het weekend wel genezen was.
morgen middag heb ik een gesprek met de psychiater.
verder voel ik me in de war.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-03-2010, 17:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
auw auw auw auw.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-03-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me waardeloos. Donderdag een eetbui gehad, die er al heel lang aan zat te komen. Hee, ik had geen eetbuien meer, niet meer sinds ik speed ging gebruiken, niet meer sinds mijn zeventiende ofzo. De hoeveelheid viel wel mee, maar het controleverlies was doodeng. En gister vierde mijn weekendhuisgenoot zijn verjaardag hier en toen at ik chips en dat voelde ook weer als een eetbui, en ik zoop veel terwijl hier maandag was en ik doordeweeks niet meer mag drinken. Ik ben doodsbang voor die eetbuiendrang en die subjectieve eetbuien. Ik ben doodsbang voor mezelf, ik ben doodsbang door te slaan naar boulimia, ik ben doodsbang om me aan de structuur te houden die ik voor mezelf gemaakt heb, want ik ben doodsbang om aan te komen. En ik weet dat ik van die structuur niet aankom, dat het nog te weinig is, maar ik ben bangbangbang. Die angst moet stoppen, ik ben al een maand stabiel in gewicht. Ik wil niet meer, ik kan niet meer. Nog een weekje, dan word ik opgenomen. Ik weet niet of ik die week wel doorkom. Ik word liever vandaag nog opgenomen. Ik wil het liefst stoppen met eten maar die kracht heb ik niet meer. Of die zwakte. Ik ben op.
knuffel. Echt heel veel succes met je opname. Waar zit je ergens als ik vragen mag?

OT:
Ik heb maar eens een avater genomen.^^
Vanavond bankhangen, en uitpluizen of unive mijn fysiotherapie wel vergoed
Oud 30-03-2010, 18:04
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als ik het zelf uit heb gemaakt. En ondertussen gewoon hardstikke iemand anders heb. Waarom geeft het dan toch zo'n steek dat hij nu een nieuwe relatie heeft.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 30-03-2010, 19:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
loop op me benen te trillen door angst.
en op de afdeling pakt niemand op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-03-2010, 20:40
kroot
kroot is offline
net concertje gehad met met koor. Pfffffff ik moest wel hard werken. Tenor die geen toon kan overnemen, bij het inzingen ging alles fout. Gelukkig ging bij het concertje zelf wel veel goed, maar toch....het kan zoveel beter.
Oud 30-03-2010, 20:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hopelijk luistert de psychiater morgen middag.
want ik heb haar best wel wat te vertellen.
klote angsten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-03-2010, 21:44
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat een dagen. Gisteren is er hiervoren iemand van de flat gevallen en er is twijfel of hij niet geduwd is. Mijn laptop is gecrasht, dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met voorgaande, maar wel klote. Gisteren maar flink op zoek geweest naar een nieuwe, en we hebben er een gevonden. Wel wennen en een onvoorziene uitgave. Maargoed. Gelukkig was alle politie en andere zwaalicht gedoe weg toen we thuiskwamen. Maar toch werd ik vanochtend wakker alsof er zoals in de tekenfilms een aambeeld op mijn hoofd gedonderd was. Gelukkig wel volgende week beginnen met overbruggingstherapie in Eindhoven. Had totaal geen idee dat het volgende week al 8 april was. Maar moet toch al alle zeilen bijzetten, dus welkom is het wel.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 31-03-2010, 09:44
Verwijderd
Gisteren naar de psychiater geweest en naast m'n seroquel nu ook fluvoxamine tegen m'n angsten/paniek en stemmingswisselingen gekregen.
Ik weet alleen nog niet of ik het durf te nemen... Ook dit kan mijn rijvaardigheid aantasten, zeker in combinatie met m'n seroquel, en dat is kut, want dan verlies ik nóg een stuk vrijheid en ik <3 autorijden
Maar ik weet dat ik het nodig heb: m'n arm ligt aan flarden, heb teveel paniekaanvallen en teveel, veel te veel verdriet en boosheid...
Oud 31-03-2010, 10:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gister gesprek gehad op het uwv. Was niet echt nuttig, maar dat had ik ook niet verwacht. Was wel een aardige mevrouw en met m'n sollicitatieplicht moet het ook wel goedkomen.

Heb nog een leuke vacature doorgestuurd gekregen voor een traineeship in de richting die ik nu op wil. Echt ideaal, maar nu nog een enthousiaste brief sturen, die zeker voor het weekend nog weg moet.
Oud 31-03-2010, 10:37
Verwijderd
zo naar psychiater.
Moeders wil vast mee in het gesprek. Ja allemaal lief en wel, maar dat wil ik dus niet.
Ik ga geen actie ondernemen. Alleen kijken naar medicatie.
Oud 31-03-2010, 12:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik droom zo levensecht dat het is alsof ik twee levens leid en het maakt me doodmoe. Huilbuien om niets en alles, alles voelt dubbel. Nog even en ik raak kwijt wat nou echt is. Help, iemand? Ik wil dit niet alweer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-03-2010, 12:49
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had een doorbraak gisteren! Opeens snap ik het! Ik snap waarom ik steeds zo sip ben als mijn vriendje niet zo gauw terugsmst of niet zo lang op msn kan blijven als ik en ik me dan heel droevig voel zonder dat ik hem wat kwalijk kan nemen!
Hij heeft een doel. Hij heeft een band en speelt basgitaar en hij heeft zeg maar een hobby, iets naast mij waar hij aan toegewijd kan zijn en echt een passie voor heeft, zogezegd. Daarom heeft hij het daar soms druk mee en dat begrijp ik wel maar toch voelt het dan een beetje scheef, wat heel stom is natuurlijk want hij heeft net als ik wel eens andere dingen te doen dan tegen me kletsen.
Ik heb niet zo'n hobby waar ik graag veel tijd in steek, naast hem. Ik steek mijn tijd in school, doelloos op internet rondhangen en hem. Dat zijn de enige dingen waar ik me echt mee bezig houdt en dan is het niet zo gek dat ik me verveel en ongelukkig wordt als hij geen aandacht aan me kan geven, want ik heb veel tijd om aandacht in te ontvangen, zeg maar. Ik heb een hobby nodig! Eigenlijk heb ik wel hobby's maar ik moet me eraan gaan toewijden. Ik moet mijn teksten voor het toneelstuk waar ik inspeel leren, ik moet meer gitaar gaan spelen nu ik niet meer op les zit, liedjes/gedichten/verhalen/artikelen schrijven en boeken lezen. En tekenen, voor ik dat verleer. Ik moet die passie voor dat soort dingen weer aanwakkeren, want voor ik het weet heb ik mijn eindexamen gehad en zit ik de hele dag alleen maar te forummen en aan hem te denken terwijl hij ook nog moet werken en bandrepetitie heeft en dat soort dingen. Het was echt zo'n eureka-moment, ik kan niet wachten tot ik hem morgen weer zie en het allemaal uit kan leggen. En ik kan ook niet wachten tot ik dan mijn hobby's weer terugheb.
Oh en morgen heb ik mijn laaste toets op de middelbare school ooit, hierna alleen nog examens! En vervolgens ga ik winkelen. Maar dan ook echt keihard winkelen, in mijn eentje dus kan ik alle tijd nemen en niks proberen dat ik niet leuk vind enzovoort. En dan naar vriendlief dus. En dan is het paasvakantie! YAY!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 31-03-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik had een doorbraak gisteren! Opeens snap ik het! Ik snap waarom ik steeds zo sip ben als mijn vriendje niet zo gauw terugsmst of niet zo lang op msn kan blijven als ik en ik me dan heel droevig voel zonder dat ik hem wat kwalijk kan nemen!
Hij heeft een doel. Hij heeft een band en speelt basgitaar en hij heeft zeg maar een hobby, iets naast mij waar hij aan toegewijd kan zijn en echt een passie voor heeft, zogezegd. Daarom heeft hij het daar soms druk mee en dat begrijp ik wel maar toch voelt het dan een beetje scheef, wat heel stom is natuurlijk want hij heeft net als ik wel eens andere dingen te doen dan tegen me kletsen.
Ik heb niet zo'n hobby waar ik graag veel tijd in steek, naast hem. Ik steek mijn tijd in school, doelloos op internet rondhangen en hem. Dat zijn de enige dingen waar ik me echt mee bezig houdt en dan is het niet zo gek dat ik me verveel en ongelukkig wordt als hij geen aandacht aan me kan geven, want ik heb veel tijd om aandacht in te ontvangen, zeg maar. Ik heb een hobby nodig! Eigenlijk heb ik wel hobby's maar ik moet me eraan gaan toewijden.
dit is een hele goeie wijsheid
(been there, dumped that ;x)
Oud 31-03-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik droom zo levensecht dat het is alsof ik twee levens leid en het maakt me doodmoe. Huilbuien om niets en alles, alles voelt dubbel. Nog even en ik raak kwijt wat nou echt is. Help, iemand? Ik wil dit niet alweer.
ik ken het gevoel, het put je zo uit. Mijn dromen zijn zo levensecht en veel leuker dat ik zou willen dat dat mijn leven zou zijn. Maar soms weet ik niet meer of ik iets gedroomd heb of dat het echt gebeurt is en spreek ik mensen aan op een gebeurtenis die nooit heeft plaatsgevonden, behalve in mijn dromen. Het is zo verwarrend.

En ik wou dat ik ook eens gewoon kon gaan slapen, ipv van steeds huilend in slaap te vallen. Het is te vermoeiend en ik krijg er hoofdpijn van.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.