Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 13:46
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Het liefst zou ik nu nuchter willen zijn.. Time slowly passes when i'm st0ne...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 08-08-2005, 14:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Careless schreef op 07-08-2005 @ 22:44 :
Jeuj, gave week. Doodop, nu nog steeds een beetje moe, maar t was t waard. Kom terug met een heleboel nieuwe herinneringen en foto's en uhm.... Wat uit te leggen.
Mneuh valt wel wat mee Je houdt me toch niet voor achterlijk zeker? Ben er alleen maar blij mee

Maar same here, ongelooflijk moe, maar wel een topweek achter de rug
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 08-08-2005, 14:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waarom is het altijd té stil na een paar gezellige dagen. Ik raak ws te snel gewend aan gezelligheid om me heen en kan er neit goed tegen dat kwijt te zijn, mss ook wel logisch.

Vandaag veel dingen gedaan, terwijl ik eigenlijk nergens zin in had, dus dat is wel weer goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-08-2005 @ 15:18 :
Waarom is het altijd té stil na een paar gezellige dagen. Ik raak ws te snel gewend aan gezelligheid om me heen en kan er neit goed tegen dat kwijt te zijn, mss ook wel logisch.
Oh daar heb ik ook wel eens last van.. Krijg jij bij het denken aan die gezellige dagen een raar gevoel in je buik van gelukkigheid?

Dat heb ik altijd als ik een enorm gezellig weekend ergens heb gehad met enorm veel gezellig mensen. Maar, het helpt om er aan terug te denken en dat gevoel van gelukkigheid in mijn buik is fijn ..
Oud 08-08-2005, 15:46
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Samenwonen gaat zo geweldig worden!!
Ik zie de meest geweldige huisjes en 1 van die is straks van ons.
We hebben zelfs al de kleur van de muren bepaald.
We hebben nog niet eens een huis.

Nog 4 maanden!! Ik heb er echt zin in!!
Oud 08-08-2005, 15:47
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Damn wat ben ik jaloers op haar
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 08-08-2005, 15:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dag 1 is voorbij...ben kapot, onwijs slecht geslapen en een zooitje plagen in de groep...
ach straks t avond program (wordt weer niet echt vroeg dus)

we mogen dromen inleveren (we hebben een droommachine gevonden die we dan kunnen gebruiken)
zal maar niet mijn droom van vannacht inleveren..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-08-2005, 16:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
WOW, wat kan ie lief zijn
ben echt te gek op em... *zucht*

maar hij was zo lief vandaag, halve dag in een cafeetje gezeten en gepraat, beetje gezoend en alles was goed, niets was moeilijk, heerlijk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 08-08-2005, 16:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah ik heb veel te veel honger, en ik heb al zoveel gegeten vandaag en afgelopen week ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-08-2005, 16:27
moon
Avatar van moon
moon is offline
.........
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-08-2005, 16:53
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Dit is gewoon niet te houden. Dat dat mens toch lekker zelf weggaat.... aaargh
Oud 08-08-2005, 17:16
Verwijderd
Terug van vakantie. het was echt geweldig!!!

Eerst een week in Taizé. Heerlijk tot jezelf komen, niewe mensen leren kennen en mooie liedjes zingen.

Daarna door naar Zwitserland, met mijn ouders naar een bergsportkamp. Ik moest en zou de piz palü beklimmen dus begon ik de eerste week al hard te trainen. Misschien iets te fanatiek want na een week gaf mijn knie het op. Ik wist van geen ophouden dus ik heb toch nog een topje beklommen maar de piz palü zat er niet meer in. Er waren echt een hoop leuke mensen in het kamp en ik heb mooie tochten gemaakt. 1x een mislukte toppoging. Het mistte en er was geen pad dus zijn we op het kompas naar boven gelopen. maar toen we eenmaal de gletsjer over waren rees er een diepe afgrond voor ons en konden we niet meer verder. Nog in een hele coole hut geslapen. Er was geen stromend water (dus moest je op zo'n poepdoos) en 'savonds kreeg je dan een glaasje gekookt regewater om je tanden mee te poetsen. Er kwamen nog 6 steenbokken op zo'n 10m afstand van de hut. 'sochtends werden we om half 6 gewekt en de top op gejaagd zodat we de zonsopgang konden bekijken en daarna kregen we pas eten. Toen heb ik besloten dat ik komend jaar hard aan mijn duits ga werken en dan volgend jaar in zo'n hut wil werken, dat lijkt me echt heel gaaf!
Oud 08-08-2005, 17:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Morgen komt er een kamerzoeker langs.

Hopen dat het iemand is die in de groep past zodat we hen aan kunnen en willen nemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 17:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-08-2005 @ 18:26 :
Morgen komt er een kamerzoeker langs.

Hopen dat het iemand is die in de groep past zodat we hen aan kunnen en willen nemen.
ik wil ook wel een kamer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-08-2005, 18:50
Verwijderd
*zucht*

Tweestrijd. Constant. Willen bellen, maar het niet doen omdat je weet dat het niet verstandig is. En nu heb ik weer wat contact met mijn ex. Hij is terug van vakantie, en smste me. Sprak hem toestraks op MSN en het is weer zoals vanouds. Zoals toen het net uit was. Proberen elkaar te treffen in het weekend. Maar dat gaat niet. Ik wil bijpraten met hem. Maar helaas..

En een goede vriend van me zou ik vanavond spreken. Maar hij kan niet. Zelfs niet online komen. Hij had veel vertraging met de trein en ging eerst bij zijn broer eten. Dan misschien nog online komen. Waarom wil ik hem zo graag spreken?!

Gelukkig heb ik het allerliefste vriendje wat je je voor kan stellen.

Al voel ik weer wel een dipje aankomen. Gelukkig is het bijna september en kan ik het jaar gaan evalueren met mijn psychologe. Ben al meer als 8 weken niet geweest en heb het nooit gemist. Tot nu. Waarom mis ik het dan nu weer wel?

This is the closest thing to crazy I have ever been..
Feeling 22, acting 17.
This is the nearest thing to crazy I have ever known
I was never crazy on my own...
And now I know I know I know,
that there is a link between the two;
being close to crazyness and being close to you....
Oud 08-08-2005, 19:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn derde verstandskies is echt van plan in een dag door te komen geloof ik

Vanmorgen was er echt nog geen spoor van te bekennen dat ik hem ooit zou krijgen, vanmiddag voelde ik een heel mini bultje, in de trein naar huis een iets groter bultje en nu een bult die op exploderen staat en het doet zo'n pijn

En ik ben bang dat ze er ooit nog uitmoeten maar volgens mijn vriend komt ie niet heel slecht door
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2005, 19:41
George
Avatar van George
George is offline
Hoi zeg die paddotrip was echt vet gaaf, iedereen zich maar zorgen maken maar ik heb nog nooit zo'n enorme lachkick gehad. Het was echt hilarisch.
Verder, ja, verder, zit ik in de shit maar daar kan ik me ook niet zo druk meer om maken, ik denk alleen nog maar aan Lowlands ! ! !
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 08-08-2005, 20:14
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vandaag de crisisdienst gebeld. Ze hebben overleg gehad over mijn medicijnen. Ik mag niet stoppen voor mijn behandelend arts terug is (woensdag). Ik laat verder maar even achterwege hoe slecht ik me daar bij voel.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-08-2005, 20:18
Verwijderd
Terug van vakantie. De laatste week was gezellie, had een vriendin mee.
Nu weer thuis. Ma is alweer op vakantie. En toch heb ik verdriet...
Vlak voor ze wegging ging het weer fout met mn hand. Ik rende huilend naar boven en na een aantal minuten kwam ze achter me aan en legde een hand op mn hoofd.
Ik was verbaasd en blij want zoiets doet ze nooit.
Later die avond vroeg ik aan mn pa: wow ze kwam echt uit zichzelf naar boven he?
Maar nee, het was niet zo mooi. Mn pa had haar moeten dwingen om naar mij toe te gaan en ze wou helemaal niet.
Ik zat bijna te janken.
Later in bed ook al.
Vandaag ook al bijna.
En dat terwijl het best okeej is.
Ik haat mezelf en alles...
Oud 08-08-2005, 20:42
Verwijderd
En toen belde mijn moeder dus op dat ze op weg was naar het ziekenhuis, en dat vlak na mijn vrolijke werk. Ze heeft haar voet pijn gedaan in de bergen en het is niet een verstuikinkje want de plaatselijke dokter wilde er foto's van laten maken en toen gingen ze naar het ziekenhuis.

En als het iets is wat over anderhalve week niet over is kan ik dus NIET op vakantie naar Parijs want dan kan ze natuurlijk geen auto rijden en nu ben ik dus enorm verdrietig enso
Oud 08-08-2005, 21:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-08-2005 @ 18:49 :
ik wil ook wel een kamer
Enschede is een beetje uit de route voor je

Komen zelfs 2 mensen morgen
En er belde een vriendin die ik maanden neit gesproken had
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2005, 21:43
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline

waarom kan ik niet gewoon gezellig zijn, en als er iets me niet zint moet ik dat zo duidelijk laten merken?
en die driftbuien zoals mn moeder ze noemt, dat heeft een hele slechte invloed op iedereen hier in huis
ik wil er wel wat aan doen, maar wat
ik heb ze mn hele leven al, en ze nemen gelukkig al wel af qua sterkte, maar komen nu veel vaker voor...
iig heb ik besloten dat ik morgen me even heerlijk ga uitleven op de fiets, 3 uur rijden of zo, heerlijk kapotrijden, zodat ik me weer fris voel, weer of geen weer
nu slapen, morgen weer half 6 op, is niet goed voor je
Oud 08-08-2005, 21:46
Tegendraads
Tegendraads is offline
Nu ik weer thuis ben kom ik in mijn wijk regelmatig kennissen tegen, mensen van vroeger, mensen van mijn oude school. Dan vragen ze hoe het met me gaat en trekken een pijnlijk gezicht 'Ik heb het gehoord van je rug, gaat niet zo goed he? Rottig voor je.' en ze wrijven over mijn schouder terwijl ik lijdzaam knik, lijdzaam knik terwijl ik schreeuw vanbinnen, omdat mijn lichaam als een kaartenhuis in elkaar lijkt te storten.
Fijn dat jullie met me meeleven allemaal, maar jullie kunnen zo naar huis en het vergeten, terwijl ik er k*nker k*nker k*nker de rest van mijn leven mee opgescheept zit.

Mijn rug wil mij niet dragen. Mijn lichaam vecht met mijn geest. Soms ben ik er zo moe van dat praten moeilijker gaat en ik alleen maar ergens wil liggen en huilen. Dan schakel ik over de op automatische piloot en lach nog steeds, terwijl het kleine meisje in mij zachtjes jankt om iemand die het kan delen of tenminste begrijpen. Die wat last van mijn schouders af kan nemen. Het is nogal zwaar in mijn eentje.

Rottig voor me he? Maar klagen kan ik niet, want dan heb ik of teveel zelfmedelijden of ik heb hulp nodig. Dus doe ik het hier maar. Dus schreeuw ik hier maar.
Wat maakt het uit, morgen lach ik weer om mezelf en kan ik het aan, maar op dit moment wil ik de dekens over mijn hoofd trekken en al mijn gedachtes en de pijn buitensluiten, en vooral de rest van de wereld, want daar heb ik het echt mee gehad.
Oud 08-08-2005, 21:52
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Vandaag mijn nieuwe woning bekeken
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 08-08-2005, 22:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 08-08-2005 @ 22:46 :
Maar klagen kan ik niet, want dan heb ik of teveel zelfmedelijden of ik heb hulp nodig.
nou en? wat geeft dat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-08-2005, 22:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 08-08-2005 @ 22:46 :
Wat maakt het uit, morgen lach ik weer om mezelf en kan ik het aan, maar op dit moment wil ik de dekens over mijn hoofd trekken en al mijn gedachtes en de pijn buitensluiten, en vooral de rest van de wereld, want daar heb ik het echt mee gehad.
*geeft deken*
Oud 08-08-2005, 22:20
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-08-2005 @ 23:13 :
nou en? wat geeft dat?


Wat geeft wat? Zelfmedelijden? Aangekeken worden als iemand die zich verzuipt in zijn eigen ellende? Nee, liever niet.

En hulp, dat ligt iets ingewikkelder. Er bestaat niet echt hulp voor mensen zoals ik en bovendien ben ik in het algemeen niet ongelukkig.
Oud 08-08-2005, 22:21
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-08-2005 @ 23:17 :
*geeft deken*

Je bent lief.
Oud 08-08-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Tegendraads schreef op 08-08-2005 @ 23:20 :
Wat geeft wat? Zelfmedelijden? Aangekeken worden als iemand die zich verzuipt in zijn eigen ellende? Nee, liever niet.

En hulp, dat ligt iets ingewikkelder. Er bestaat niet echt hulp voor mensen zoals ik en bovendien ben ik in het algemeen niet ongelukkig.
niet dat het iets helpt, maar ik hou van je. ik heb nog duizend brieven voor je liggen die lang niet goed genoeg waren, omdat ik je zo heerlijk vind. zo gaaf.

en jezus, dat gezeik met ruggen. ik haat de pijn in mijn rug, die waarschijnlijk niet te vergelijken is met de pijn die jij hebt. ik mis je, ik denk vaak aan je. ik wil je weer een keer zien, als jij dat ook wil.


en om even ontopic te doen: ik ben in de war en soms denk ik misschien ben ik wel bi en dan vind ik mezelf een stomme trut.

welterusten.
Oud 09-08-2005, 00:54
Redhair
Redhair is offline
Mijn ex, S., is uiteindelijk niet op vakantie gegaan. Jammer voor hem, gelukkig voor mij. Ik ga daar morgen maar eens slapen, denk ik.

E. heeft zijn telefoon sinds donderdagavond al uit. Gisteravond stond hij heel even aan, maar ik werd weg gedrukt en daarna stond hij weer uit. What the fuck is er aan de hand? Zorgenzorgenzorgen. Je probeert de zorgen weg te drukken, maar binnen in mijn hoofd bonkt het. 'Hij is suicidaal, hij is suicidaal, straks doet hij wat.' HOUD JE KOP! LAAT ME MET RUST!

Warrig in mijn hoofd. Ik ging vandaag koken, een Thais roerbakgerecht met pandanrijst. Mijn ouders vonden het erg lekker, ik ook. Kreeg allemaal complimentjes van ze. Later ging ik wat kleren uit mijn kast trekken en wat passen. Kreeg een heel gaaf outfitje bij elkaar, beetje punk, maar toch meisjesachtig. Zag er zo vet uit. Ik liep de kamer in en weer kreeg ik allemaal complimentjes. In de spiegel zag ik een meisje met een onwijs gave stijl, een leuk koppie, en ogen die dof stonden. Ik weet wat er binnen in die ogen is, denk ik, en dat doet pijn. Ik wil er echt van kunnen genieten, zonder die doffe, kloppende pijn steeds. Ik wil naar mijn S., hoop dat hij morgenavond niets te doen heeft.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 09-08-2005, 10:41
Mara
Mara is offline
Ik ben weer een halve kilo afgevallen.

Ik mag zo werken, hopelijk is die leuke collega er ook.

Het leven is soms wel goed
Oud 09-08-2005, 11:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 08-08-2005 @ 23:20 :
Wat geeft wat? Zelfmedelijden? Aangekeken worden als iemand die zich verzuipt in zijn eigen ellende? Nee, liever niet.

En hulp, dat ligt iets ingewikkelder. Er bestaat niet echt hulp voor mensen zoals ik en bovendien ben ik in het algemeen niet ongelukkig.
Zelfmedelijden hoef je niet continu te uiten. Goede vrienden zullen begrijpen dat je medelijden hebt met je zelf en zullen je dus echt niet op die manier bekijken als je een keer troost zoekt bij hen. Het is niet goed als je constant het idee hebt dat jij geen recht hebt op medelijden.
Hulp zoeken is daarom ook geen schande. Het is toch hartstikke logisch dat je het moeilijk hebt met het feit dat je lichaam je zo tegen zit? En als jij het gevoel hebt dat je geen recht hebt op medelijden of als jij dat niet durft te doen waar anderen bij zijn uit angst om er op aangekeken te worden, kan het geen kwaad om je hart te luchten bij iemand die je kan helpen om te gaan met die gevoelens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-08-2005, 11:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kaartje
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-08-2005, 13:19
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik heb werk!!
Eigenlijk is het helemaal niet zo positief.
Ik ga bij de SAIL werken.
Op onmogelijke tijdstippen (van 5 tot 12)
En ik moet mijn neuspiercing uitdoen.
Maar het wordt vast wel leuk.

Morgen krijg ik de rest te horen.
En nu zitten er alweer 2 weken helemaal vol.
Oud 09-08-2005, 13:46
Verwijderd
HALLO ik moet straks naar huis. En die mensen moeten geholpen worden en ze belt maar niet terug
Oud 09-08-2005, 13:46
Limburgertje
Limburgertje is offline
pfffffffff lekker een stuk gefiets...en nu ben ik bij mijn grote schat
mijn vriendje
Oud 09-08-2005, 13:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
WolterB schreef op 09-08-2005 @ 12:59 :
Kaartje
Ws. van dezelfde persoon ook nog.
Oud 09-08-2005, 14:16
Tegendraads
Tegendraads is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-08-2005 @ 12:11 :
Zelfmedelijden hoef je niet continu te uiten. Goede vrienden zullen begrijpen dat je medelijden hebt met je zelf en zullen je dus echt niet op die manier bekijken als je een keer troost zoekt bij hen. Het is niet goed als je constant het idee hebt dat jij geen recht hebt op medelijden.
Hulp zoeken is daarom ook geen schande. Het is toch hartstikke logisch dat je het moeilijk hebt met het feit dat je lichaam je zo tegen zit? En als jij het gevoel hebt dat je geen recht hebt op medelijden of als jij dat niet durft te doen waar anderen bij zijn uit angst om er op aangekeken te worden, kan het geen kwaad om je hart te luchten bij iemand die je kan helpen om te gaan met die gevoelens.

Ik heb niet zoveel goeie vrienden meer over. Dat geeft niet, want het is nu wel fijn om alleen te zijn. Ik heb veel steun aan mijn ouders en mijn tante, begrip is er heus wel, maar misschien niet van de personen waar ik het van verlang. De laatste paar jaar ben ik van therapeut naar therapeut naar hulpinstelling gehopt en dat heb ik nu wel gezien. Ik ben nu redelijk evenwichtig en kan omgaan met mijn verdriet, maar verdrietig blijf ik, soms zelfs kwaad, dat hoort er gewoon bij.
Oud 09-08-2005, 15:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-08-2005 @ 14:52 :
Ws. van dezelfde persoon ook nog.
Ik weet het wel bijna zeker
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-08-2005, 15:55
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Ik slik nu zo'n 5 dagen anti-depressiva en tot nu toe gaat het goed. Mijn 'klachten' zijn nog niet over.. Mijn ouders letten heel erg op wat ik eet en daardoor heb ik al een hele tijd géén eetbui gehad! Ik viel eerst wel wat af, maar omdat ik altijd na een eetbui compenseerde zit ik eigenlijk op hetzelfde gewicht. Het gaat over het algemeen niet goed. Ik kom niet buiten, 'durf' niet af te spreken met mensen, vind mezelf ontzettend lelijk en nog veel te dik.. waardoor ik niet naar de verjaardag wil van mijn oma, omdat ik dan bang ben om teveel te eten..
Ik keek net in de spiegel en nu moet ik bijna overgeven. Ik vind het echt heel moeilijk om geconfronteerd te worden met mezelf. Mijn ouders komen over een half uurtje thuis en dan kan ik eindelijk iets gaan eten! (ik heb 5 uur lang niks gegeten)
Ik ben bang voor het leven, dat is k*t... Ik kan niet met mezelf leven, maar als ik 'veilig' thuis zit kan ik me wel op mijn gemak voelen (vooal met mijn kat om me heen! ) De bedoeling is dat ik psychotherapie ga volgen (klinisch of dagbehandeling of éérst klinisch en daarna dagebhandeling etc.) Ik heb nog een lange weg te gaan, maar het slikken van anti-depressiva is voor mij al een grote stap in de goede richting!
Oud 09-08-2005, 16:06
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
hij is vreemdgegaan
en hij vindt me een fantastische meid, hij zal me nooit vergeten en voelt zich ontzettend schuldig. het ligt ook allemaal niet aan mij zegt mij en hij vindt zichzelf laf.

en toch doet ie het
Oud 09-08-2005, 17:36
Verwijderd
*zucht*

Ohja, en

*snik*
Oud 09-08-2005, 17:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hoe kan hij dat haar nou flikken, dat had ik echt nooit van 'm verwacht. Ik ga morgen maar even naar d'r toe..

Vandaag was erg gezellig met M. al is ze volgens mij nog steeds best wel onzeker en durft ze dat niet te zeggen. Aan de ene kant voel 'k me heel goed, aan de andere kant heel bang. Ik ben zo bang dat ik weer een kutklas krijg en een vervelend schooljaar, en bang voor het gezinsgesprek.. *zucht* Ik kan het best.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-08-2005, 17:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tegendraads schreef op 09-08-2005 @ 15:16 :
Ik heb niet zoveel goeie vrienden meer over. Dat geeft niet, want het is nu wel fijn om alleen te zijn. Ik heb veel steun aan mijn ouders en mijn tante, begrip is er heus wel, maar misschien niet van de personen waar ik het van verlang. De laatste paar jaar ben ik van therapeut naar therapeut naar hulpinstelling gehopt en dat heb ik nu wel gezien. Ik ben nu redelijk evenwichtig en kan omgaan met mijn verdriet, maar verdrietig blijf ik, soms zelfs kwaad, dat hoort er gewoon bij.
Vind ik ook hoor. maar voel je dan iig niet schuldig als je er een keer verdrietig of boos om bent terwijl iemand het ziet. Je moet niet het idee hebben dat jij dat niet mag/verdient oid. En uit die eerste post dacht ik op te maken dat je dat idee wel hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-08-2005, 18:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aaargh... drie uur in de stad, iedere winkel gehad... nog steeds geen verjaardagscadeau gevonden.
Oud 09-08-2005, 18:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toen had ik een nieuwe huisgenoot
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-08-2005, 18:38
Verwijderd
+10 happypoints
nog 2465854 in de wacht.
Oud 09-08-2005, 19:06
Verwijderd
vandaag met oma op pad geweest. nieuwe broek en een nieuw blazerachtig ding gekocht. erg leuk. alvast geld gekregen voor mijn verjaardag van oma. ook leuk. zus en diens vriend van de boot gehaald, die ook weer thuis. zaterdag richting Italië. en morgen naar de kapper. en 's avonds naar de kermis. en donderdag oppassen. ik hoef me gelukkig niet te vervelen. nou heb ik daar ook nog geen moment tijd voor gehad omdat ik alleen maar bezig ben geweetst. maar ik heb wel een -vakantie
Oud 09-08-2005, 19:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Eindelijk weer internet
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 09-08-2005, 19:30
moon
Avatar van moon
moon is offline
eeeeeuh.....wat wilde ik nou ook alweer gaan typen
aaaaaaaaaaaaaaaargh wilde ik eindelijk iets positiefs gaan typen, ben ik gewoon sirieus vergeten wat!nou jah, dan zeg ik maar dat het vandaag wel redelijk ging, want dat is ook wel waar.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36
rare kwast
492 27-08-2005 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.