Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmz. Je klinkt heel zielig maar ik ga toch maar slapen.
Mooie boel! Ik hoef morgen pas om 11 uur op, dus ik hoef voorlopig niet naar bed
Citaat:
ik zal hier heel de nacht wel bivakkeren geloof ik
Advertentie
Oud 17-06-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Mooie boel! Ik hoef morgen pas om 11 uur op, dus ik hoef voorlopig niet naar bed


Ik moet al het uni werk dat ik vandaag niet deed morgen inhalen dus TSJA. En ik kan de laatste 10 minuten van de film die ik keek niet zien omdat men vindt dat je na 72 minuten kijken geen recht meer hebt om te streamen. -dus ik heb niks meer te doen.
Oud 17-06-2010, 23:14
Verwijderd
hoewel, de vorige nacht heb ik ook maar vier uren geslapen dus misschien dat ik over een uur wegval. Niet geheel ongewenst!
Oud 17-06-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik moet al het uni werk dat ik vandaag niet deed morgen inhalen dus TSJA. En ik kan de laatste 10 minuten van de film die ik keek niet zien omdat men vindt dat je na 72 minuten kijken geen recht meer hebt om te streamen. -dus ik heb niks meer te doen.
hehe megavideo? Kut is dat


Citaat:
hoewel, de vorige nacht heb ik ook maar vier uren geslapen dus misschien dat ik over een uur wegval. Niet geheel ongewenst!
Ah over een uur ben ik ook wel toe aan bed denk ik, mss ga ik ook wel eerder want ik heb een lekker fijn, net opgemaakt bedje & dan ga ik nog fijn een boek lezen.

ik ben me aan het verdiepen in lettertypes & welke lettertype je het best voor welke gelegenheid kunt gebruiken (voor mail, voor lange teksten, voor korte teksten enz) Interessant he?
Oud 17-06-2010, 23:18
Verwijderd
grappig, ik ook door dat topic op onzin ik weet namelijk voor iemand die een opleiding in de vormgeving doet bizar weinig van lettertypes enzo. Ja, wel de standaard regeltjes maar niet erg veel.
Oud 17-06-2010, 23:19
Verwijderd
Megavideoaccount ftw.
Oud 17-06-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
hehe megavideo? Kut is dat
Kan ja. Nu weet ik niet hoe het afloopt en het was net vet romantisch aan het worden.

Citaat:
Ah over een uur ben ik ook wel toe aan bed denk ik, mss ga ik ook wel eerder want ik heb een lekker fijn, net opgemaakt bedje & dan ga ik nog fijn een boek lezen.

ik ben me aan het verdiepen in lettertypes & welke lettertype je het best voor welke gelegenheid kunt gebruiken (voor mail, voor lange teksten, voor korte teksten enz) Interessant he?
Wat is dan het beste voor een scriptie?
Oud 17-06-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
grappig, ik ook door dat topic op onzin ik weet namelijk voor iemand die een opleiding in de vormgeving doet bizar weinig van lettertypes enzo. Ja, wel de standaard regeltjes maar niet erg veel.
ik ook door onzintopic inderdaad. Ik ben nu aan het bekijken of ik mijn mail lettertype aan ga passen. En zo ja, of ik dan een lettertype moet nemen dat makkelijk te lezen is vanaf scherm (lijkt me wel) en of ik dan met of zonder schreef moet. Ik denk zonder schreef want mijn mailtjes zijn meestal vrij kort. Hmz. Mss laat ik het ook wel lekker zo, alsof iemand er ooit over gaat klagen (als je geen bizar lettertype hebt tenminste, en ik heb nu standaard wat apple heeft ingevoerd, en die hebben er vast verstand van ofzo)
Oud 17-06-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Kan ja. Nu weet ik niet hoe het afloopt en het was net vet romantisch aan het worden.

Wat is dan het beste voor een scriptie?
Met schreef. Bekende daarvan zijn: Times New Roman, Georgia en Palatino. Letters met schreef (streepjes langs bijv. de s enzo) 'begleiden' de lezer makkelijker door het lezen van de tekst waardoor ze het beter kunnen lezen Bij korte teksten stoort het echter & dan wordt het afgeraden.
Oud 17-06-2010, 23:24
Verwijderd
ik gebruik altijd schreef, schreef voor de win.
Oud 17-06-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Met schreef. Bekende daarvan zijn: Times New Roman, Georgia en Palatino. Letters met schreef (streepjes langs bijv. de s enzo) 'begleiden' de lezer makkelijker door het lezen van de tekst waardoor ze het beter kunnen lezen Bij korte teksten stoort het echter & dan wordt het afgeraden.
Aha, okay. Waarschijnlijk wordt het gewoon Times New Roman, lekker afgezaagd maar eigenlijk ook wel de fijnste.

Ik hoef nog maar 9 minuten te wachten om verder te kijken. Dat kan ik natuurlijk niet laten. Lig ik uiteindelijk toch nog een uur later in bed dan gepland.
Oud 17-06-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
ik gebruik altijd schreef, schreef voor de win.
Ik niet in mijn mail. Daar staat Helvectica ingesteld als standaard. Maar volgens wikipedia moet je Verdana (schreefloos) of Georgia (met schreef) gebruiken als mensen van een beeldscherm moet lezen. Aangezien de meeste van mijn mails kort zijn zou ik dus het beste verdana als standaard kunnen doen. Maar ik vind verdana een beetje saai
Citaat:
Aha, okay. Waarschijnlijk wordt het gewoon Times New Roman, lekker afgezaagd maar eigenlijk ook wel de fijnste.

Ik hoef nog maar 9 minuten te wachten om verder te kijken. Dat kan ik natuurlijk niet laten. Lig ik uiteindelijk toch nog een uur later in bed dan gepland.
haha bravo!

Ik gebruik voor alles wat 'officieel' schrijven is ook Times New Roman, 12p indd, met 1,5 regelafstand, zoals ook bijna altijd is voorgeschreven

Voetnoten doe ik altijd in 11, maar aangezien ik dat altijd handmatig moet aanpassen geloof ik niet dat dat zo hoort
Oud 17-06-2010, 23:29
Verwijderd
lol wut ecnelis!
Oud 17-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
lol wut ecnelis!
Oud 17-06-2010, 23:30
Verwijderd
Ik vergeet heel vaak een lettertype te kiezen voor mails, en instellen kan niet. Of weet iemand een truucje om gmail te laten onthouden welk lettertype je wilt?
Oud 17-06-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vergeet heel vaak een lettertype te kiezen voor mails, en instellen kan niet. Of weet iemand een truucje om gmail te laten onthouden welk lettertype je wilt?
Ik gebruik het mailprogramma van Apple, dus geen idee
Oud 17-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
noge
Oud 17-06-2010, 23:32
Verwijderd
Nog 1 minuut!!!
Oud 17-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Nog 1 minuut!!!
Maar dat betekent dus ook dat je dan weer weg gaat
Oud 17-06-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Maar dat betekent dus ook dat je dan weer weg gaat
Hij blijft steken op 1 minuut.
Oud 17-06-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Hij blijft steken op 1 minuut.
Oud 17-06-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Nou doet ie 't en zit ik half te janken om een paar zeer slechte scènes. Soms ben ik zo teleurgesteld in mezelf.
Oud 17-06-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Nou doet ie 't en zit ik half te janken om een paar zeer slechte scènes. Soms ben ik zo teleurgesteld in mezelf.
Ik heb de film nooit gezien, het boek heeft ook tenenkrommende momenten inderdaad. Hm ik heb the hangover hier nog liggen, maar ik denk dat ik het te laat vind om die nu nog te gaan kijken.
Oud 17-06-2010, 23:51
Verwijderd
Nou dat was dus niet de moeite waard.

Ajus!
Oud 17-06-2010, 23:54
Verwijderd
Slaap lekker!
Oud 18-06-2010, 00:12
Verwijderd
Goed ook bedtijd voor mij! Trusten forum
Oud 18-06-2010, 00:13
Verwijderd
welterusten!
Oud 18-06-2010, 00:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, bin ich wieder

maar niet voor lang, ik moet zo slapen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-06-2010, 00:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een prik tegen roken? Dat kan toch niet werken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-06-2010, 02:13
Verwijderd
Goedemorgen!
Ik lijk wel gek zeg... Over iets meer dan een half uurtje moet ik al op de fiets zitten.
Oud 18-06-2010, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Een prik tegen roken? Dat kan toch niet werken?
Waarom zou dat niet kunnen?
Oud 18-06-2010, 08:05
Verwijderd
Fizzle naamzoek 2
Ik zag gisteren in close-up een model wat sprekend op jou leek!

edit: Up-close, Kiev-Paris the Next Top model
http://cultuurgids.avro.nl/front/det...375717167a1e67
Oud 18-06-2010, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen!
Ik lijk wel gek zeg... Over iets meer dan een half uurtje moet ik al op de fiets zitten.
omg wat een tijd
Oud 18-06-2010, 08:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga lekker naar de efteling!
Oud 18-06-2010, 08:37
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Oeh, efteling.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2010, 08:37
Verwijderd
Het sprookjesbos.
Ik ga vanmiddag sale shoppen.
Oud 18-06-2010, 08:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga zo ook even winkelen. Ga je nog voor specifieke dingen shoppen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2010, 08:42
Verwijderd
Ik wil jurkjes en schoenen, maar ik kijk wel wat ik tegekom.
Jij dan?
Oud 18-06-2010, 08:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dingen voor op vakantie. Ook jurkjes en dergelijke.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 18-06-2010, 09:00
Verwijderd
Citaat:
:/

Speel jij gsm? Ahahahaha rofl xD
Oud 18-06-2010, 09:03
Verwijderd
Gosupermodel?
Wah check dit, jammer dat mijn verstand zegt nooit lenen (als het al mag).

http://www.macme.nl/2010/06/direct-j...etaal-in-2012/
Oud 18-06-2010, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Gosupermodel?
Wah check dit, jammer dat mijn verstand zegt nooit lenen (als het al mag).

http://www.macme.nl/2010/06/direct-j...etaal-in-2012/
klinkt te mooi om waar te zijn zulke lage rentes.
en over 2 jaar ben je misschien al uitgekeken op dat ding, en moet je er alsnog voor betalen.
Oud 18-06-2010, 09:07
Verwijderd
Daarom en ik vind lenen verschrikkelijk.
En BKR registratie is ook niet heul chill geloof ik.
Oud 18-06-2010, 09:08
Verwijderd
En ik zie nergens kleine lettertjes.
Hebben jullie die stoelen nog gekocht Pip?
Oud 18-06-2010, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Gosupermodel?


[/url]
Ja Dx, mijn zusje speelt dat en die heeft het altijd over een Rivka ofzo o.o
Oud 18-06-2010, 09:30
Verwijderd
Goedemorgen. Ik heb weekend
Oud 18-06-2010, 09:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gosupermodel?
Wah check dit, jammer dat mijn verstand zegt nooit lenen (als het al mag).

http://www.macme.nl/2010/06/direct-j...etaal-in-2012/
Ze presenteren het ook alsof het een product van Apple zelf is, maar volgensmij heeft Apple helemaal geen afbetalingsregelingen ofzo.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 09:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goedemorgen. Ik heb weekend
Dat is het betere werk! Ik ben vandaag bezig met afstuderen, maar dat mag ook wel want ik heb gisteren en eergisteren een paar dagen rust gepakt.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-06-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
En ik zie nergens kleine lettertjes.
Hebben jullie die stoelen nog gekocht Pip?
ja en ze staan zo mooi
Oud 18-06-2010, 09:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo, even sollicitatiebrief en CV printen op kosten van mijn binnenkort ex-werkgever. Wat ben ik toch een rebel.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.