Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2007, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 29-04-2007 @ 23:13 :
Maar ik vind het zo moeilijk, onze relatie duurt al bijna 4 jaar. Wat moet je dan?
Uitmaken. Op je achttiende in een relatie zitten die al vier jaar duurt is sowieso niet normaal.
Advertentie
Oud 30-04-2007, 06:12
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Awww hij was gister zo lief, terwijl ik maar een weekje weg ga En dat ik geen tijd had om aan hem te denken enzo en dat is helemaal niet waar.
Nou had ik wel smiddags lopen janken en was ik supermoe, dus hij moest ook wel lief doen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-04-2007, 06:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zin in vandaag
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-04-2007, 08:14
Verwijderd
Gaat niet goed hier geloof ik.. Gezin op springen, relatie, geen idee...

Mn oma ligt in ziekenhuis, wij hebben gisteren te horen gekregen dat ze een 100% kwaadaardig gezwel heeft in dr maag/slokdarm.. Zelf wil ze geen behandeling meer, heb het gevoel dat ik de enige ben die me daar bij neer kan leggen. Ze is het nu moe, het kan voor haar beter vandaag dan morgen over zijn. Sowieso had ik geen band met dr.. En gisteren sprak ik dat uit, toen was ik de boeman. Lang leve voor begrip en een eigen mening...
Oud 30-04-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2007 @ 03:07 :
Uitmaken. Op je achttiende in een relatie zitten die al vier jaar duurt is sowieso niet normaal.
Nou, van jou had ik wel een beetje een normalere reactie verwacht, eigenlijk. En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf op m'n achttiende in dezelfde situatie zat (ongeveer). Jouw botte, ongenuanceerde reactie geeft alleen maar aan dat je het zelf doodeng vindt, relaties, lijkt het wel. Het is heus niet ongezond om je op zo'n jonge leeftijd al te 'binden'. Wat is het toch met jou? Is het zo moeilijk om er in ieder geval een beetje normaal over te doen?

Citaat:
Poepkind schreef op 29-04-2007 @ 23:13 :
Maar eigenlijk vervalt nu weer alles in het oude patroon, ik zie het gewoon gebeuren voor me ogen.
Relaties, zeker van langere tijd, zijn hard werken en veel praten. Probeer er mee bezig te blijven, dingen te doen die je normaal niet zou doen, laat je verrassen, verras... enzovoorts.

Citaat:
Poepkind schreef op 29-04-2007 @ 23:13 :
Maar ik vind het zo moeilijk, onze relatie duurt al bijna 4 jaar. Wat moet je dan?
Nou, hetzelfde als met een relatie van drie weken. Als het niet leuk meer is en je hebt geen energie of zin meer om er wat van te maken, dan moet je er mee stoppen. Als je nog genoeg redenen vindt om door te gaan, dan niet. Ik begrijp dat dat bij een veel langere relatie veel meer implicaties heeft, maar als het niet gaat, moet er toch een keer een einde aan komen.

Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 08:55.
Oud 30-04-2007, 10:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2007 @ 03:07 :
Uitmaken. Op je achttiende in een relatie zitten die al vier jaar duurt is sowieso niet normaal.
Nuance: op je achttiende in een SLEHCTE relatie zitten die al vier jaar lang duurt is niet normaal
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 30-04-2007, 10:42
Verwijderd
<3
Oud 30-04-2007, 10:47
Verwijderd
ja echt super kansloos is het allemaal
Oud 30-04-2007, 11:00
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het heeft even geduurd, maar vandaag voelde ik dan toch weer een mini-vonkje. Oh, en ik word assertiever...en dat is niet altijd even leuk voor hem
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-04-2007, 11:28
Verwijderd
half jaar vandaag <3
Oud 30-04-2007, 11:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeej! Hij komt vanavond toch even langs! Jeej! Diepe liefde voor die jongen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-04-2007, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-04-2007 @ 10:45 :
Offtopic: en dat studeert dan nerderlands
Het is in ieder geval met een c Ik ben alleen te lui om op te zoeken of het werkwoord met één of twee e's is. Ik denk 'barbecuën' trouwens..
Oud 30-04-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-04-2007 @ 12:57 :
Het is in ieder geval met een c Ik ben alleen te lui om op te zoeken of het werkwoord met één of twee e's is. Ik denk 'barbecuën' trouwens..
Het is barbecue dus het zal inderdaad met één e zijn.
Oud 30-04-2007, 17:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Terug van trainingsweekend, en echt veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Vrijwel allemaal van diezelfde types, bij wie je gewoon zo lekker jezelf kunt en mag zijn, en dat voelt echt heel prima. Sterker nog; Ik heb geen seconde last gehad van mijn faalangst - knopje om - en lachen. In de avond weer in slaap vallen en 's morgens opstaan met het idee 'Hoera, allemaal idioten!'

Ik denk dat uit dit weekend best nog een paar hele leuke vriendschappen voort kunnen komen, en misschien nog wel iets meer dan dat. Toffe gedachte!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 30-04-2007, 18:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
<3
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 30-04-2007, 18:17
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
lekkerrr, het hele weekend in ons nieuwe huis geklust, en vette schilderijen gescoord op een marktje vandaag. Wij blij!
Oud 30-04-2007, 18:58
gewoonik
gewoonik is offline
met vriendje heel goed, maar zie er nu erg tegenop dat hij straks zo lang weg is..
Oud 30-04-2007, 19:32
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nog steeds vrijgezel, maar I don't care Ik heb een geweldige relatie met een vriendin (vriendschappelijk, of nja eigenlijk al platonisch) en dat is voor mij al mooi genoeg
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 30-04-2007, 21:48
Verwijderd
De vorige week zat ik niet zo lekker in m'n vel en had hij het erg druk (dat heeft 'ie 't nog steeds trouwens) en was er een hoop gemiep en gemekker (voornamelijk van mijn kant), maar gisteravond bij hem langsgeweest, samen een therapeutisch verantwoorde appeltaart gebakken (jaja, bakken is helemaal 2007) en vervolgens even grandioos geniaal alle onduidelijkheden uit de wereld geholpen.

en vanavond at hij op zijn werk een stukje van mijn oreo cheesecake. en morgen ga ik met mijn ex op een terrasje hangen in maastricht.

oh en mijn nieuwe baan is de leukste en gezelligste baan van de heeeeele wereld. lalala.
Oud 30-04-2007, 21:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ha, weekend was tof! Ik heb hele leuke en lieve vrienden, ik hou van mooi weer en lekker eten en bovenal houden we van onze trampoline
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-04-2007, 22:23
Verwijderd
Hoe heerlijk ongemakkelijk was dat... een hele treinreis tegenover je ex zitten en maar een geforceerd gesprek houden. Je weet allebei dat het er eigenlijk over moet gaan waarom het nog steeds blijft gebeuren tussen jullie terwijl hij een vriendin heeft.

Maar verder was het wel echt een topdag
Oud 30-04-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-04-2007 @ 13:21 :
Het is barbecue dus het zal inderdaad met één e zijn.
Dat was mijn theorie ook, maar ik durf niet stellig te beweren dat dat voor woorden uit andere talen ook geldt.

OT: Ja leuk! Vrienden, vriendje, gezellig allemaal. Alleen vond ik dat hij vanavond best ook nog kon blijven slapen en hij vond dat hij morgen ging studeren, nou ja Komt ie woensdag geloof ik. Ik lok hem nóóit naar mijn huis (A)
Oud 01-05-2007, 09:34
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Vriendjes die overheerlijke muffins voor je meenemen. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-05-2007, 10:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm gisteravond was fijn. Alleen jammer dat hij me wakker porde om half een omdat hij naar huis moest... Arme jongen, hij zich nog verontschuldigen Donderdag Parijs!

Afgelopen weekend was wel relaxed Ja. Leuk gehad met vriendinnetjes, goed gesprek met m'n oma, foto's gekeken enzo. Jep, me = happy.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-05-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-04-2007 @ 22:48 :
en vanavond at hij op zijn werk een stukje van mijn oreo cheesecake.
* recept verzoek indient *

Ontopic: Ik ben niet zo voor dat telepathie gedoe, waarbij je de gedachtes en gevoelens van een ander zou kunnen waarnemen. Maar soms zou het handig zijn.
Gelukkig kent hij me goed en kunnen we samen goed en eerlijk praten en dat vind ik toch wel heel erg fijn
En stappen met vrienden en hem was zo ontzettend gezellig. Zo gezellig dat ik om 9 uur s'ochtends de laatste mensen de deur maar heb gewezen Super super!
Oud 01-05-2007, 14:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Prachtig hoe mensen commentaar kunnen hebben op dingen, waar ze zelf niet eens een beetje anders zijn. Gelukkig schijnt confrontatie zijn/haar werk te doen, en komt het op den duur ook wel goed. Rust zacht, dan val ik straks misschien ook wel dood, precies op de manier zoals jij dat altijd gewild hebt.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 01-05-2007, 14:55
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2007 @ 13:21 :
* recept verzoek indient *

Hier nog een.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 01-05-2007, 15:55
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hij is gisterochtend vroeg naar Zweden (Stockholm) vertrokken t/m zaterdagochtend. Mis hem nog niet en gun hem het echt want hij wilde er al heen lang heen . Beetje jammer alleen dat ik de hele week eigenlijk hoor te leren hoewel daar tot nu toe (en morgen waarschijnlijk ook) nog niets van komt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 01-05-2007, 17:47
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
^ lekker rust in de tent toch?
__________________
hello dave.
Oud 01-05-2007, 18:03
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
heeeel goed !
Oud 01-05-2007, 18:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Het gaat goed! Niet wat liefde betreft of zo, dat is gewoon rustig, mijn vriendin krijgt alle aandacht, maar dat maakt me niet zoveel uit. Mijn vrienden zijn echt enorm tof. Koninginnedag was echt liefde <33 en ik wil alleen nog maar dansen. Vriendschappelijk gaat het echt fantastisch! En een jongen komt ooit nog wel... ik ben veel te gelukkig met mijn vrienden momenteel <3
Oud 01-05-2007, 18:46
Verwijderd
echt drama, aan alle kanten gezeik.. door een ongelukkige situatie waar we beiden niet echt iets aan konden doen ruzie met een (ex)- scharrel, sommige vrienden nemen mij mn gedrag ten opzichte van wat dames kwalijk en na ja miss zit er ook wel wat in, maar ik ben veelste koppig om als eerste te buigen...


ik maak het mezelf altijd zo lastig

Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 19:44.
Oud 01-05-2007, 19:24
Sofia
Avatar van Sofia
Sofia is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2007 @ 13:21 :
* recept verzoek indient *
Ik ook.


Miscommunicatie de beste waardoor ik een beetje bozig ben en hij juist heel leuk doet waardoor ik mezelf weer stom vind.

Maar goed, niks meer aan de hand en ik zie hem straks! <3
Oud 01-05-2007, 19:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Even behoefte aan rust.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-05-2007, 20:00
Verwijderd
Hier juist behoefte aan wegkruipen bij hem, maar dat duurt nog een dag of wat denk ik. Ik ga echt niet twee keer per week zielig vragen of hij langskomt; nu is het weer zijn beurt. En ik heb toch geen tijd, zucht.

Edit: Aah, ik ben zo irritant, dan denk ik blij terug aan iets fijns dat hij heeft gezegd en in plaats van dat ik er gewoon blij mee ga zijn, ga ik allemaal situaties bedenken waarin dat niet zo was of situaties waarin ik dat kwijtraak en weet ik veel. Ik ben vast niet de enige die dit doet maar ik erger me er mateloos aan soms /watditbetrefttypischevrouw

Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 20:38.
Oud 01-05-2007, 20:30
wup
wup is offline
Donderdag uit eten.. We moeten echt eens wat met zijn tweeen doen. Zijn huisgenoot is echt een lieve jongen, maar aarg, wat vervelend dat je nooit alleen bent.
Verder kan het ook beter, maar ik denk dat het goed is als we iets leuks doen samen. Donderdag dus
Oud 01-05-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2007 @ 13:21 :
* recept verzoek indient *

Ontopic: Ik ben niet zo voor dat telepathie gedoe, waarbij je de gedachtes en gevoelens van een ander zou kunnen waarnemen. Maar soms zou het handig zijn.
Gelukkig kent hij me goed en kunnen we samen goed en eerlijk praten en dat vind ik toch wel heel erg fijn
En stappen met vrienden en hem was zo ontzettend gezellig. Zo gezellig dat ik om 9 uur s'ochtends de laatste mensen de deur maar heb gewezen Super super!
Dat komt uit het Oreokookboek.
Oud 01-05-2007, 21:05
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-05-2007 @ 19:46 :
echt drama, aan alle kanten gezeik.. door een ongelukkige situatie waar we beiden niet echt iets aan konden doen ruzie met een (ex)- scharrel, sommige vrienden nemen mij mn gedrag ten opzichte van wat dames kwalijk en na ja miss zit er ook wel wat in, maar ik ben veelste koppig om als eerste te buigen...


ik maak het mezelf altijd zo lastig
(Als eerste) toegeven maakt je niet minder leuk of interessant of aantrekkelijk, hoor

Choclot, wil je mij dat recept ook sturen?
Oud 01-05-2007, 21:24
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
My god, wat is de wereld toch leuk als je knetterstoned bent!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 01-05-2007, 21:41
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Wij zijn de bom
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 01-05-2007, 21:48
Verwijderd
Geweldig gezellige dag gehad Zie alleen nu alweer op tegen morgenochtend.
Oud 01-05-2007, 22:03
Verwijderd
Grappig om na anderhalf jaar te merken nog steeds het gevoel te hebben "aan het begin" te staan.. we blijven naar elkaar toe groeien en het blijft fijner en fijner worden, hoe kan dat nou? Heerlijk hoe vrij hij me laat en me alle tijd gunt voor dingen die ik voel. Ik voel me werkelijk -nooit- onzeker en ik pieker helemaal nooit over ons, wat is dat toch een heerlijk gevoel!

Hij was langs geweest op mijn werk en vandaag zeiden mijn collega's "Oh Kim, over jouw vriend he, we zijn er nog niet over uit wie hem het eerste mag opeten hoor" en toen een stortvloed aan complimenten over hoe leuk hij wel niet is. Jaja, ik weet t dames, ik weet t
Oud 01-05-2007, 22:10
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Ik mis dr... 't moordwief...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 01-05-2007, 22:21
Verwijderd
't Was verdorie ook nog hartstikke gezellig en fijn met m'n ex vandaag in Maastricht. Terrasjes, uit eten, kletsen. Echt leuk Hopelijk is deze vriendschap blijvend, het doet me goed.
Oud 01-05-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 01-05-2007 @ 23:10 :
Ik mis dr... 't moordwief...
Offtopic: you probably don't care, maar ben blij voor je.
Oud 01-05-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-05-2007 @ 23:03 :
Hij was langs geweest op mijn werk en vandaag zeiden mijn collega's "Oh Kim, over jouw vriend he, we zijn er nog niet over uit wie hem het eerste mag opeten hoor" en toen een stortvloed aan complimenten over hoe leuk hij wel niet is. Jaja, ik weet t dames, ik weet t
Haha, dat is leuk ja. Ik heb ook een tante die op een ietwat verbaasde toon bleef herhalen: "Goh, je hebt wel een knappe vriend!" Eh ja, is dat zo vreemd?

Of vriendinnen die af en toe met een serieuze blik in hun ogen komen melden dat hij toch wel erg leuk is. Of dat wíj erg leuk zijn samen, dat hoor ik dan nog weer liever
Oud 02-05-2007, 06:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De meeste dromen zijn bedrog, laten we het daar maar op houden
__________________
<):o)
Oud 02-05-2007, 07:56
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2007 @ 09:12 :
Ik kreeg een smsje van mijn zusje met: hoe gaat het waar is gazillionaire (=computerspel) gebleven?



OT: Ik heb hoop en zelfs een klein beetje vertrouwen. Ik denk dat ik sterk genoeg ben, ik kan dit aan. Dankzij haar.
ja maar dat is ook echt een super super vet spel
Oud 02-05-2007, 08:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-05-2007 @ 08:56 :
ja maar dat is ook echt een super super vet spel
Weet ik Hm, nu heb ik zin om krypton en lavalampen te gaan verkopen, in plaats van te schrijven over het Arabisch alfabet...

OT: Ik voel gewoon vlinders in mijn buik, haha. Ik voel me veilig bij haar. Ze is zo lief en ik ben zo blij met haar.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-05-2007, 08:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Geen idee meer wat ik voor wie voel (qua jongens), en volgens mij ga ik daar voorlopig ook niet achterkomen. Beetje warrig op dat gebied.
Verder gaat het echt heel goed, ben alleen maar leuke dingen aan het doen, en morgen heb ik 2 dates achterelkaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.