Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 09:37
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Eh...
Eh wat? Omdat het beledigend is voor Duitsers? Het is een persoonlijke opinie. Something called freedom of speech.
Oud 26-02-2013, 14:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eh wat? Omdat het beledigend is voor Duitsers? Het is een persoonlijke opinie. Something called freedom of speech.
Lol, ja, goed argument. "Het is mijn mening en die moet je respecteren!"

Dat je mening op poep is gebaseerd maakt uiteraard niet uit.
Oud 27-02-2013, 17:42
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Eh wat? Omdat het beledigend is voor Duitsers? Het is een persoonlijke opinie. Something called freedom of speech.
eigelijk heb ik geen zin om oude koeien uit de sloot te halen maar dit vind ik wel erg vreemd aangezien je er op een hele andere manier over praatte toen ik het topic over anale sex ging
Oud 28-02-2013, 01:01
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Lol, ja, goed argument. "Het is mijn mening en die moet je respecteren!"

Dat je mening op poep is gebaseerd maakt uiteraard niet uit.
Mening is gebaseerd op een idee dat ik als kind heb meegekregen, wat op zijn beurt voortvloeit uit een geschil tussen ons land en Duitsland in de jaren '40. En dat dat allemaal 70 jaar geleden is en ik toen nog niet eens bestond zal me worst wezen

Citaat:
eigelijk heb ik geen zin om oude koeien uit de sloot te halen maar dit vind ik wel erg vreemd aangezien je er op een hele andere manier over praatte toen ik het topic over anale sex ging
Ik denk dat je hiermee doelt op seks met jongens in het algemeen? Ik heb een vriend, dus daar heb ik totaal geen probleem mee - integendeel. Het gaat mij meer om het Duits-gedeelte, zoals hierboven beschreven.
Oud 28-02-2013, 04:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mening is gebaseerd op een idee dat ik als kind heb meegekregen, wat op zijn beurt voortvloeit uit een geschil tussen ons land en Duitsland in de jaren '40. En dat dat allemaal 70 jaar geleden is en ik toen nog niet eens bestond zal me worst wezen


En het lijkt je, aangezien je geen klein kind meer bent, geen goed idee om je mening eens te herzien? Of vind je nog steeds dat álle Duitsers (en dan vooral die Duitsers die nog niet eens bestonden in 1940!) jou persoonlijk iets hebben aangedaan?

Laatst gewijzigd op 28-02-2013 om 04:44.
Oud 28-02-2013, 09:37
Verwijderd
@Guarnere: noem je Duitsers nog 'moffen'?
Oud 28-02-2013, 14:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Uiteraard heeft niet iedereen dezelfde mening, maar laten we het in dit topic vooral houden op de lengte, dikte, vorm van de penis. En vecht deze discussie via pm uit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 01-03-2013, 15:29
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Hallo ik ben Joeri en heb een serieuse vraag.
Ik ben 15 jaar en heb 1 week geleden voor het eerst sex gehad.
Het meisje waarmee ik sex heb gehad bloedde nogal en wou der mee stoppen.
Nadat dat gebeurde ging ik naar huis en meette mijn piemel op.
En bleek 25 en een beetje cm te zijn in stijve toestand.
Ik begin gevoelens voor mijn vriendin te krijgen en wil niet dat ze pijn heeft tijdens de sex hoe kan ik dat het beste voorkomen?

Alvast bedankt

Mvg Joeri
Oud 01-03-2013, 17:14
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
25 en nog een beetje? Leg eens uit hoe je dat hebt gemeten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 01-03-2013, 18:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zou mijn fantasie thuislaten en als ie toch een beetje groot is glijmiddel proberen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-03-2013, 11:55
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Hallo ik ben Joeri
(...)
Mvg Joeri
25cm op je 15e? Dan heb je ofwel verkeerd gemeten, dan wel overdrijf je, dan wel ben je een unicum in deze wereld.

Daarnaast vraag ik me af waarom je "gevoelens begint te krijgen" als je al met haar naar bed bent geweest. Nu begrijp ik dat dingen als 'casual sex' mogelijk zijn, maar op jouw leeftijd lijkt me dat nog niet echt aan de orde, zeker niet als het je eerste keer is.

Oplossing: gewoon voorzichtig zijn. Als het voor haar ook de eerste keer was is het niet gek dat ze bloed. Voor haar wordt het fijner als ze het vaker doet, haar lichaam moet eraan wennen dat er daar iets naar binnen komt.
Oud 04-03-2013, 16:17
404-not-found
404-not-found is offline
Mijn vraag op bij deze topic:
Mijn penis is 16cm lang en heeft een omtrek van 16cm.
Ik was hier eerst (zoals elke jongen) onzeker over, dus had ik een beetje rond gezocht op het internet. Ik kwam er al snel achter dat 16cm een mooie lengte is maar dat de omtrek toch aan de bredere kant is.

Mijn vraag nu, kan deze omtrek tot problemen zorgen bij seks of hoef ik me helemaal geen zorgen te maken?
(Ik ben nog maagd voor de duidelijkheid)
Oud 04-03-2013, 16:30
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
@ 404-not-found: gewoon voorzichtig zijn als je hem erin schuift bij een meisje, zeker als zij ook maagd is. 16cm omtrek is inderdaad niet verkeerd. Wees er trots op in plaats van je er onzeker over te voelen
Oud 05-03-2013, 22:51
404-not-found
404-not-found is offline
En wat is de mening van de vrouwelijke leden?
Oud 06-03-2013, 15:08
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Citaat:
25 en nog een beetje? Leg eens uit hoe je dat hebt gemeten.
Hallo sorry voor late reactie.
Maar ik had op internet gekeken hoe je moest meten met meetlint op schaambeen.
Hij is 25 en half cmtje ongv en de vraag over gevoelens. Nouja ik ben nog niet verliefd maar ik zou het wel jammer vinden als het uit zou gaan ik kende haar al een tijdje hier voor.
En nog iets davidelst stuurt me priveberichten als ik foto's van mijn pik kan maken.
Maar over dat glijmiddel ik heb het opgezocht en ik ga dan voortaan condooms kopen met glijmiddel misschien helpt dat om met een fles glijmiddel aan te komen vind ik best wel genant maja ga het proberen.

Doei
Oud 06-03-2013, 16:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallo sorry voor late reactie.
Maar ik had op internet gekeken hoe je moest meten met meetlint op schaambeen.
Hij is 25 en half cmtje ongv en de vraag over gevoelens. Nouja ik ben nog niet verliefd maar ik zou het wel jammer vinden als het uit zou gaan ik kende haar al een tijdje hier voor.
En nog iets davidelst stuurt me priveberichten als ik foto's van mijn pik kan maken.
Maar over dat glijmiddel ik heb het opgezocht en ik ga dan voortaan condooms kopen met glijmiddel misschien helpt dat om met een fles glijmiddel aan te komen vind ik best wel genant maja ga het proberen.

Doei
Wat een verhaal.
Oud 06-03-2013, 21:28
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Wat een verhaal.
Ja echt.. Maar alsnog 25cm op je 15e.. Ik vind het moeilijk te geloven! Kan me voorstellen dat iemand om foto's vraagt, lol
Oud 09-03-2013, 17:08
Pistedon
Pistedon is offline
20 jaar, 23cm
Oud 10-03-2013, 21:40
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
due recent events I'll repeat myself:

weer geleerd dat mensen op het internet aanzienlijk langere penissen hebben dan mensen in het echte leven, en ook aanzienlijk groter dan wat artsen meestal meten.
Oud 11-03-2013, 09:39
johan89.
johan89. is offline
waneer is hij nou te klein? voor het oog of voor je vriendin...
als jouw vriendin erg nouw is dan is het voor haar niet fijn om een grote penis te hbbn;-)
raak je de zeikant niet bij je vriendin jah dan dnek ik toch dat hij te klein is.

vind je hem toch te klein dan moet je gaan rekken opties:
-touw met gewicht er aan hangen net in aziatische landen niet heel fijn

-masseren en hem half stijf hebben en dan van je balzak naar je eikel toe trekken(insmeren met olie of onder de douch doen)

-penis pomp/stretcher prijs van 20,- tot 200,-
Oud 11-03-2013, 09:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind die linkjes naar pillenen stuffjes gewoon gevaarlijk dus die heb ik uit je post gehaald johan89
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-03-2013, 14:26
johan89.
johan89. is offline
okej prima, ik heb het zelf geprobeert alleen dan om langer een harderre penis te hebben niet omdat ik hem te klein vindt of iets.

Daarom gaf ik specifiek die link en niet een andere site met tal loze pillen/oplossingen.
Als je google doet krijg je tal loze dure methodes en pillen waar verder niks tot weinig van bekend is.
Oud 13-03-2013, 12:49
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Sowieso hebben die dingen geen zin en ben ik van mening dat het onzinnig en gevaarlijk is mensen hiertoe aan te sporen middels je eerste (originele) reactie.
Oud 13-03-2013, 17:58
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Citaat:
Ja echt.. Maar alsnog 25cm op je 15e.. Ik vind het moeilijk te geloven! Kan me voorstellen dat iemand om foto's vraagt, lol
xD door jullie berichtjes word ik eerlijk gezegd zeg het niet vaak maar onzeker over me lul.
Is het echt overdreven? omtrek is 14 cm trouwens heb ik tijdje daarna ook gemeten. Dat is niet echt dik dus het is niet echt zo'n dikke lange monster Hij is ook best wel hard.
Dacht echt dat het wel meeviel zit niet ook op sport als voetbal ofzo maar ik zit wel op fitness ik denk dat ik is naar de sauna ga in me naakie en kijken wat voor reacties ik krijg.
Oud 13-03-2013, 21:19
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
xD door jullie berichtjes word ik eerlijk gezegd zeg het niet vaak maar onzeker over me lul.
Dat is zeker niet mijn bedoeling! Als je het inderdaad goed gemeten hebt en ie daadwerkelijk zo groot is; wees er trots op, ik zou jaloers zijn (en ik heb bij mezelf ook niks om over te klagen, haha).

Citaat:
Is het echt overdreven? omtrek is 14 cm trouwens heb ik tijdje daarna ook gemeten. Dat is niet echt dik dus het is niet echt zo'n dikke lange monster Hij is ook best wel hard.
14cm omtrek is niet heel bijzonder inderdaad. 25cm lang is desondanks wel echt uitzonderlijk

Citaat:
Dacht echt dat het wel meeviel zit niet ook op sport als voetbal ofzo maar ik zit wel op fitness ik denk dat ik is naar de sauna ga in me naakie en kijken wat voor reacties ik krijg.
Normaliter krijg je in een sauna helemaal geen reacties over dergelijke dingen. Mensen laten elkaar daar gewoon met rust. Daar zijn sauna's ook juist voor bedoeld. Desondanks, mocht je het er toch op willen wagen; laat me weten waar en wanneer, dan zorg ik dat ik er ben, hahaha
Oud 13-03-2013, 21:37
misterwife
misterwife is offline
Citaat:
Ik ben 14 en die van mij is stijf 8,9 cm is dat kort?
ik ben 15 en mijn penis is slap 6cm maar als ik er 10 sec mee zwier 8 cm en stijf is hij 11.5 cm is dat genoeg ? ps breedte is 3 cm
Oud 13-03-2013, 23:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat is een heel normale lengte. Bovendien ben je 15 jaar en dus ook nog niet helemaal uitgegroeid. Don't worry!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 20-03-2013, 15:55
David3392
David3392 is offline
Ik ben een jongen van 21 en ik moet het doen met een penis van 11 centimeter, die amper 3.5 dik is. Ik lees wel overal dat het een normale lengte is, d.w.z. dat ie binnen het gemiddelde valt maar die boekjes kunnen niet op tegen het echte leven. Als kleine jongen was ik beschaamd, die onderzoekjes op het CLB waren steeds een hel voor me. En die boekjes vertellen ook niet hoe ik op m'n 15 werd uitgelachen in de kleedkamer door "vrienden". Ik wil geloven dat de lengte niet uitmaakt maar ik kan dat niet. Ik heb echt een kleuterpik ...
Oud 20-03-2013, 22:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kinderen kunnen zonder het eigenlijk te willen soms tamelijk gemeen tegen elkaar zijn David. Met 11 cm. zit je mss wel wat onder het gemiddelde maar heb je nog steeds geen micropenis. En voor een goed seksleven is je onzekerheid denk ik een groter probleem dan het formaat van je piemel. Heb je wel een vriendin?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 20-03-2013, 22:43
David3392
David3392 is offline
Citaat:
Kinderen kunnen zonder het eigenlijk te willen soms tamelijk gemeen tegen elkaar zijn David. Met 11 cm. zit je mss wel wat onder het gemiddelde maar heb je nog steeds geen micropenis. En voor een goed seksleven is je onzekerheid denk ik een groter probleem dan het formaat van je piemel. Heb je wel een vriendin?
Ik heb geen vriendin en ik heb er ook geen meer gehad sinds ik 17 was. Toen ik mijn toenmalig vriendinnetje leerde kennen was ik eerst onzeker maar naarmate we elk stapje verder gingen verdween mijn onzekerheid omdat ze er niet mee leek te zitten. Echte penetratie is nooit gebeurd maar als ik toen net wat zekerder werd over mijn penis verdween dat als sneeuw voor de zon toen haar nieuwe vriendje een tijd later doodleuk vertelde dat hij wist dat ik een "lul had van vijf centimeter" zoals hij het verwoordde ...
Oud 21-03-2013, 09:21
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Hey David,

Je onzekerheid is natuurlijk enorm vervelend, maar je hebt echt niets om je voor te schamen. De opmerking van de nieuwe vriend van je ex is gewoon laf en belachelijk. Zoals Bloodyb al zei is het voor jonge kinderen vrij "normaal" om zulke dingen te zeggen. Dat is hard, maar helaas waar. Ik ben zelf ook heel veel gepest vroeger, maar ben daar uiteindelijk alleen maar sterker van geworden. Je moet je onzekerheid proberen om te zetten in iets positiefs! Misschien is je penis dan iets onder het gemiddelde, dat wil niet zeggen dat je er niets mee kunt.

Veel vrouwen zijn van mening dat de grootte er niet toe doet, maar dat het allemaal ligt aan wat jij er zelf mee doet. Dan kun je een penis van 20cm hebben, als je de skills niet hebt heb je er helemaal niets aan. Dat is net zoiets als Afrojack met zijn auto: een peperdure Ferrari kopen en binnen 2 uur tijdens je eerste ritje dat ding total loss in de vangrail rijden. Sta je dan met je mooie apparaat, mooi voor lul

Veel kan ik vanuit hier helaas niet voor je betekenen, maar ik hoop oprecht voor je dat je je onzekerheid achter je kunt laten. Je hebt er helemaal niets aan en het belemmert je alleen maar om het beste uit je leven te halen. Je bent nog jong, dus doe er iets aan nu je nog kunt!

Grtz,
Guarnere
Oud 21-03-2013, 10:26
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
He David, Ik kan me voorstellen dat dat je zelfvertrouwen niet veel goed heeft gedaan maar je ex is een trut en haar nieuwe vriendje een zielige sukkel. Als vrouwen op iemand afknappen is dat omdat hij stinkt of een ontzettende eikel is oid maar vrijwel nooit omdat zijn piemel niet groot genoeg zou zijn. Ik denk dat er hier genoeg vrouwen zijn die dat kunnen beamen. Dus raap je moed bij mekaar en ga er weer voor!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 21-03-2013, 10:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
@David:

Nu spreek ik niet voor alle vrouwen, maar ik kan er wel mijn mening over geven. 11cm is inderdaad niet erg groot, en de dikte ook niet. Er wordt vaak gezegd "size doesn't matter", maar dat is uiteraard niet waar. Zelf denk ik nog steeds dat dat zinnetje is verzonnen door een kerel met een kleine piemel.

Nou goed, ik kan me dan ook voorstellen dat er veel vrouwen zijn die jouw penis inderdaad aan de kleine kant vinden. Vooral de dikte is belangrijk, want daar komt het fijne gevoel vandaan voor vrouwen; de lengte is minder belangrijk zolang je rond het gemiddelde ligt.

Nu kun je roepen dat het "gemeen" is van vrouwen als ze een probleem hebben met je penis, maar gemeen is het niet. Het is gewoon eerlijk. Het is een voorkeur. Iedereen heeft voorkeuren. Vat het dus niet te persoonlijk op (al snap ik dat dat moeilijk is en wat die nieuwe vriend van je ex deed is gewoon zielig).

Máár hier komt het: iedere vrouw wil iets anders. Er zullen er zat zijn die jouw penis groot genoeg vinden, en er zullen ook zat vrouwen zijn die juist kleine piemels beter vinden. Én je moet natuurlijk niet vergeten dat andere dingen ook belangrijk zijn. Iemand die helemaal hoteldebotel verliefd op jou is gaat je vast niet opeens afwijzen om je penis.

Bloodyb heeft trouwens gelijk: volgens mij is jouw onzekerheid een groter probleem dan je penis, want dat maakt je sowieso minder aantrekkelijk (dus ook voor vrouwen die niets weten van je penis). Probeer er niet meer zo over te obsederen en stop met het lezen van boekjes en artikelen; het enige dat je daarmee bereikt is dat je jezelf nog gekker maakt, want je kunt toch niets veranderen aan de situatie.

Ik kan je niet zeggen: "Joh, maak je niet druk, je piemel is groot zat" want er zijn nu eenmaal vrouwen die dat écht niet vinden, maar ik kan je wel zeggen: maak je niet druk, er komt vanzelf iemand die er geen problemen mee heeft. Zolang je aan je onzekerheid werkt.

Citaat:
Als vrouwen op iemand afknappen is dat omdat hij stinkt of een ontzettende eikel is oid maar vrijwel nooit omdat zijn piemel niet groot genoeg zou zijn. Ik denk dat er hier genoeg vrouwen zijn die dat kunnen beamen.
Dit is natuurlijk tot op zekere hoogte zo, maar wanneer een vrouw niet van de seks geniet omdat iemands piemel te klein (of te groot!) is, dan lijkt het me dat een relatie er niet lang inzit - en wat dan "te groot" of "te klein" is verschilt per vrouw. Maar zoals ik al zei: iedere vrouw wil iets anders en er zullen vast genoeg vrouwen zijn die absoluut geen probleem hebben met de grootte van Davids piemel.
Oud 21-03-2013, 11:50
David3392
David3392 is offline
Ik zou eerst iedereen willen bedanken voor de eerlijke en goedbedoelde antwoorden en dan vooral Vowel. 't Is niet leuk om horen (of lezen, hoe je wil) maar 't is eerlijk en dat stel ik enorm op prijs. Iedereen heeft het hier over onzekerheid en hoe dat zo'n afknapper is en ieder van jullie heeft ook overschot van gelijk. Naar de buitenwereld toe ben ik het toonbeeld van zekerheid, beetje arrogant zelfs maar dat wordt vaak als één van mijn beste eigenschappen aangehaald. Ik heb niet echt een probleem om meisjes te leren kennen of om er zelfs mee te flirten maar er is altijd dat ene punt waarop mijn zelfvertrouwen smelt als sneeuw voor de zon: wanneer ik merk dat ik ook echt werkelijk kans maak. Want dat betekent dat ik mezelf moet blootgeven (letterlijk dan) en dan wordt het zo'n chaos en paniek in m'n hoofd. Ik heb er al veel meisjes doen op afknappen en als ik aan sommige terugdenk kan ik daar echt flink van balen. Misschien had ik het toch maar moeten doen gewoon, denk ik dan, want dan was ik sowieso verder gekomen dan nu. Want ik laat ze afknappen om mezelf te beschermen maar tegelijkertijd doe ik mezelf er ook alleen maar kwaad mee. Maar het is sterker dan mezelf. Dat m'n ex er zo over dacht blijft me nog steeds kwetsen tot op vandaag. Ja, zelfs al weet ik verdomd goed wat een omhooggevallen trut ze is. Ik vertrouwde haar, zette een hele grote stap met haar en dan kreeg ik zo'n slag in mijn gezicht. Dan voel je je pas "klein". Ik vind het zielig om te moeten toegeven maar dat heeft er voor gezorgd dat ik me niet genoeg voel voor een meisje.
Oud 21-03-2013, 12:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou eerst iedereen willen bedanken voor de eerlijke en goedbedoelde antwoorden en dan vooral Vowel. 't Is niet leuk om horen (of lezen, hoe je wil) maar 't is eerlijk en dat stel ik enorm op prijs. Iedereen heeft het hier over onzekerheid en hoe dat zo'n afknapper is en ieder van jullie heeft ook overschot van gelijk. Naar de buitenwereld toe ben ik het toonbeeld van zekerheid, beetje arrogant zelfs maar dat wordt vaak als één van mijn beste eigenschappen aangehaald. Ik heb niet echt een probleem om meisjes te leren kennen of om er zelfs mee te flirten maar er is altijd dat ene punt waarop mijn zelfvertrouwen smelt als sneeuw voor de zon: wanneer ik merk dat ik ook echt werkelijk kans maak. Want dat betekent dat ik mezelf moet blootgeven (letterlijk dan) en dan wordt het zo'n chaos en paniek in m'n hoofd. Ik heb er al veel meisjes doen op afknappen en als ik aan sommige terugdenk kan ik daar echt flink van balen. Misschien had ik het toch maar moeten doen gewoon, denk ik dan, want dan was ik sowieso verder gekomen dan nu. Want ik laat ze afknappen om mezelf te beschermen maar tegelijkertijd doe ik mezelf er ook alleen maar kwaad mee. Maar het is sterker dan mezelf. Dat m'n ex er zo over dacht blijft me nog steeds kwetsen tot op vandaag. Ja, zelfs al weet ik verdomd goed wat een omhooggevallen trut ze is. Ik vertrouwde haar, zette een hele grote stap met haar en dan kreeg ik zo'n slag in mijn gezicht. Dan voel je je pas "klein". Ik vind het zielig om te moeten toegeven maar dat heeft er voor gezorgd dat ik me niet genoeg voel voor een meisje.
Ik probeer wel altijd eerlijk te zijn, daar hoef je me niet voor te bedanken. Tegelijkertijd zijn er trouwens ook mannen die een te grote penis hebben, hoor. Heel erge pijn hebben tijdens de seks is even erg als niets/weinig voelen. Je moet dus gewoon onthouden dat het voor ieder meisje anders is.

Verder, ja, die onzekerheid is het grootste probleem. Wie weet heb je wel allemaal meisjes weggeduwd die helemaal geen problemen hadden gehad met je penis. Je maakt het jezelf op deze manier onmogelijk.

Je ex is een kutwijf. Niet omdat ze vond dat je penis klein is, maar omdat ze het door heeft geluld en er blijkbaar nog grapjes over heeft lopen maken ook. Niet te vertrouwen dus. Daarom zei ik: neem het niet te persoonlijk op, want het ligt aan haar. Als het niet je penis was geweest, was het wel wat anders. Dat soort mensen zijn gewoon niet te vertrouwen.

Natuurlijk ben je wel "genoeg" voor iemand. Dat vind ik altijd zo'n rare stelling. Dat iemand je niet wil of niet aantrekkelijk vindt heeft niets te maken met "goed genoeg zijn," dat heeft gewoon te maken met dat niet iedereen bij elkaar past.

Ik heb geen idee hoe je dit zelfvertrouwen weer kunt opbouwen, want ik snap dat je in je hoofd steeds een paar stappen verder aan het denken bent en zodra je doorhebt dat je een grens over moet word je weer onzeker. Toch moet je die grens gewoon echt een keer over, je kunt dit niet eeuwig laten doorgaan.
Oud 21-03-2013, 18:53
David3392
David3392 is offline
Tja, die grens oversteken ... Ik steek mezelf ook van alles in m'n hoofd. Ten eerste hoop ik dat ik niet weer zo'n verwaande trut vertrouw. En als het een "goed" meisje is, hoop ik dat ze wel zo eerlijk zou zijn over de seks en hoe ik haar kan bevredigen en dat ze niet zou zwijgen uit medelijden.
En ik weet ook hoe vrouwen (mannen natuurlijk ook) onderling zijn, alles wordt gedeeld en daar voel ik me ook niet zo goed bij. Dat haar vrienden zoiets van me zouden weten.

Maar goed, je hebt overschot van gelijk, ik moet maar eens mijn onzekerheid overwinnen
Oud 21-03-2013, 19:17
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Probeer niet te veel te stressen, David. Als een meisje meer interesse heeft in de inhoud van je boxer merk je dat gauw genoeg denk ik. Een heleboel vrouwen zullen meer worden aangetrokken door een aardige, geďnteresseerde jongen die ze aandacht geeft dan een sukkel met een grote pik. Probeer als je iemand ontmoet niet meteen er achter te komen of je wel aan haar sexule eisen voldoet want dan denkt ze misschien dat jij alleen maar aan seks denkt!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 24-03-2013, 02:59
Verwijderd
zoals ik tegen meiden altijd zeg, wees blij met je borsten, ook al zijn ze wat kleiner zeg ik dat ook tegen jongens, even functioneel toch?

ˇdus niet zo op letten!
Oud 24-03-2013, 03:00
Verwijderd
maar dan wel over hun penis he xD
Oud 26-03-2013, 20:00
Ano123
Ano123 is offline
Hallo allemaal,
Ik ben 13 en ik heb een kleine penis!
Tenminste dat denk ik omdat ik nog nooit een andere penis van een vriend heb gezien
Kunnen jullie me misschien helpen?
5 slap 8 stijf
Oud 26-03-2013, 20:05
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Op jou leeftijd zegt dat heel weinig, je penis groeit nog zolang jij zelf ook groeit. De groei is ook niet altijd hetzelfde, bij sommige is die heel vroeg, bij anderen heel laat. Totdat je enige tijd bent uitgegroeid in lichaams lengte valt er dus eigenlijk verdomd weinig over te zeggen.
Oud 26-03-2013, 20:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Maak je er niet druk om, die lengte is voor jouw leeftijd helemaal niet abnormaal. Je groeit nog zeker 5 á 7 jaar door! (En je pielemuis dus ook)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-03-2013, 16:18
Aether
Aether is offline
ik snap sowiezo niet waarom jongens/mannen zo gefocussed zijn op het hebben van een "enorme" penis.
ik ben zelf een van de '''lucky few'' die gezegend is met een penis van een groot formaat, en als ik seks heb met mijn vriendin kan ik haar behoorlijk pijn doen als ik te diep ga.
Natuurlijk is een kleine penis ook niet ideaal, maar geloof me: van een kleuterarm ga je ook niet gelukkig worden.
Oud 28-03-2013, 18:07
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Lieve jongens, maak je maar geen zorgen. Meisjes zijn ook onzeker over hun vagina's. Ik zou er later echt geen probleem van maken als de penis te klein, te lang, te groot, of te dik is. Groetjessss
Oud 28-03-2013, 23:00
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
ik ben zelf een van de '''lucky few'' die gezegend is met een penis van een groot formaat
Je bent hier op het internet, waar iedereen boven gemiddeld is.
Oud 29-03-2013, 08:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik snap sowiezo niet waarom jongens/mannen zo gefocussed zijn op het hebben van een "enorme" penis.
ik ben zelf een van de '''lucky few'' die gezegend is met een penis van een groot formaat, en als ik seks heb met mijn vriendin kan ik haar behoorlijk pijn doen als ik te diep ga.
Natuurlijk is een kleine penis ook niet ideaal, maar geloof me: van een kleuterarm ga je ook niet gelukkig worden.
Verkapte "ik doe alsof het niet belangrijk is, maar ik moet toch even opscheppen over mijn grote lul"-post.
Oud 29-03-2013, 10:42
Aether
Aether is offline
Citaat:
Verkapte "ik doe alsof het niet belangrijk is, maar ik moet toch even opscheppen over mijn grote lul"-post.
Ja joh, ik kan het niet nalaten om anoniem op het internet op te scheppen over mijn geslachtsdeel. Dat geeft mij een gevoel van supperioriteit en eigenwaarde

Alle sarcasme opzij gezet: soms is spreken zilver en zwijgen goud Vowel.
Oud 29-03-2013, 10:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dank je voor de tip.
Oud 30-03-2013, 02:16
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Alle sarcasme opzij gezet: soms is spreken zilver en zwijgen goud Vowel.
Hopelijk doe je er zelf ook iets mee, hihi
Oud 01-04-2013, 12:38
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
altijd het laatste woord he
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.