Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2007, 13:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-02-2007 @ 21:14 :
Controlerende middenvelder lijkt me een beetje overbodig als Heitinga tussen de linies speelt, bovendien zorgt Seedorf nog wel voor veel balans op het middenveld. En achja, Robben ben ik niet zo'n fan van, maar dat is persoonlijk.
Je moet het meer tekenen als een 3-4-3 met een ruit op het middenveld. Dan is Sneijder ook gewoon meer in z'n rol.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 06-03-2007, 15:00
Fides
Fides is offline
De nieuwe voorselectie:
Citaat:
Doel: Van der Sar (Manchester United), Stekelenburg (Ajax) en Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Boulahrouz (Chelsea), Bouma (Aston Villa), Van Bronckhorst (Barcelona), De Cler (AZ), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Kromkamp (PSV), Mathijsen (HSV) en Opdam (AZ).

Middenveld: Afellay (PSV), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan Athletic), Seedorf (AC Milan), Sneijder (Ajax), Sno (Celtic), Van der Vaart (HSV) en De Zeeuw (AZ).

Aanval: Babel (Ajax), Huntelaar (Ajax), Koevermans (AZ), Kuijt (Liverpool), Robben (Chelsea) en Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Jammer dat hij het nog niet aandurft om Twente spelers op te roepen (Engelaar mag wel eens een kans krijgen).
Oud 06-03-2007, 15:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Engelaar ipv Sno was logischer geweest...
Maar wat is logisch bij Van Basten?
__________________
Zuur...
Oud 06-03-2007, 15:19
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
wel goed dat affelay er bij zit.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 06-03-2007, 16:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik denk dat hij het jammer vindt dat El Ahmadi voor Marokko speelt, die is gewoon beter dan Engelaar.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-03-2007, 17:20
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Landzaat (Wigan Athletic)

Daar snap ik niets meer van.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 06-03-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 06-03-2007 @ 18:20 :
Landzaat (Wigan Athletic)

Daar snap ik niets meer van.
Scoorde een paar weken geleden echt een bizar mooie goal, hopelijk komt hij terug in zijn topvorm van een seizoen of twee geleden.

Maar het is onbegrijpelijk dat hem zo nadrukkelijk de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Oud 06-03-2007, 20:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En Landzaat heeft zich weer teruggeknokt in de basis bij Wigan en doet het de laatste weken erg goed. Ik vind zijn selectie iig een stuk logischer dan de voorgaande keren...

En die mooie goal was tegen Arsenal:
http://www.youtube.com/watch?v=SPUgtGgxOo8
__________________
Zuur...
Oud 16-03-2007, 14:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Selectie voor komende interlands is weer bekend gemaakt:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ) en Joris Mathijsen.

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool) en Arjen Robben (Chelsea).

Koevermans en Afellay zijn de opvallendste namen. Ook De Zeeuw zit er weer bij, voor pas de 2e keer. Wat mij betreft had Jenner er ook wel bij mogen zitten, om iig 1 rechtsbuiten te hebben.
__________________
Zuur...
Oud 19-03-2007, 19:54
Fides
Fides is offline
VD Sar haakt af voor Roemenie.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=41046
Oud 19-03-2007, 20:27
knijtert
knijtert is offline
Chivu haakt af voor Oranje
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 19-03-2007, 22:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
knijtert schreef op 19-03-2007 @ 21:27 :
Chivu haakt af voor Oranje
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-03-2007, 22:01
Fides
Fides is offline
Vermoedelijke opstelling
Stekelenburg; Jaliens, Mathijsen, Bouma, Gio; Seedorf, De Zeeuw, Sneijder; Van der Vaart, Huntelaar, Babel.
Oud 21-03-2007, 22:29
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Fides schreef op 21-03-2007 @ 23:01 :
Vermoedelijke opstelling
Stekelenburg; Jaliens, Mathijsen, Bouma, Gio; Seedorf, De Zeeuw, Sneijder; Van der Vaart, Huntelaar, Babel.
2 linkspoten op de flanken...

Het grootste gevaar van babel komt bij het naar binnen trekken. Vanaf rechts zal dat voor hem een stuk lastiger worden.

en van der Vaart speelt ook veel minder vanaf rechts.

Of gaat van der Vaart nu ineens achter de spitsen hangen? Die rol zie ik eerder voor Sneijder, hij bewijst bij Ajax dat hij en Huntelaar dan goed tot zn recht komen. Het middenveld word dan alleen wel te aanvallend. Zeker gezien Seedorf ook speelt die ook nog wel eens een mannetje wil laten lopen.


Achja... we zien het ook eigenlijk wel vanzelf gebeuren.
Ik betwijfel alleen of je zo in de echte wedstrijden kan winnen.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 22-03-2007, 07:16
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat een hopeloze opstelling, een wedstrijd tegen Roemenië kan nog wel gewonnen worden met het nodige geluk maar tegen een grotere tegenstander ben je gewoon kansloos nu. Maar goed, van Basten wilt geen echte winnaars zoals van Bommel en van Nistelrooij erin..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-03-2007, 08:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 22-03-2007 @ 08:16 :
Wat een hopeloze opstelling, een wedstrijd tegen Roemenië kan nog wel gewonnen worden met het nodige geluk maar tegen een grotere tegenstander ben je gewoon kansloos nu. Maar goed, van Basten wilt geen echte winnaars zoals van Bommel en van Nistelrooij erin..
Die 2 'echte winnaars' hebben de afgelopen jaren niet 1 goeie interland gespeeld. Met hun speelde Oranje ook alleen maar matige wedstrijden. Dus ik snap niet dat iedereen ze weer terug wil hebben en ze als 'de oplossing' ziet...
__________________
Zuur...
Oud 22-03-2007, 11:19
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-03-2007 @ 09:15 :
Die 2 'echte winnaars' hebben de afgelopen jaren niet 1 goeie interland gespeeld. Met hun speelde Oranje ook alleen maar matige wedstrijden. Dus ik snap niet dat iedereen ze weer terug wil hebben en ze als 'de oplossing' ziet...
Ik vind het ook ook beetje overdreven.

Ik vind overigens wel dat ze hoe dan ook bij de selectie horen. Maar ik vind niet dat ze hoe dan ook moeten spelen. Zeker in het geval van van Nistelrooy niet.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 22-03-2007, 11:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Waarom niet? Hij is toch de meest constante spits die Nederland heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 11:56
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Geen Landzaat \o/ \o/ \o/ \o/
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? ;)
Oud 22-03-2007, 12:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mja eeuwige discussie, ik ben ook pro-Van Nistelrooy aangezien ik bij Huntelaar altijd het gevoel heb dat hij maar net met het goede been uit bed moet zijn gestapt om een goede wedstrijd te spelen. Voor hetzelfde geld heeft ie weer een offday en schiet ie geen deuk in een pakje Roemeense boter. Wat dat betreft vind ik Kuijt (hoewel hij al 5 weken niet gescoord heeft voor Liverpool..) en Van Nistelrooy veel stabieler. Met name Van Nistelrooy is in bloedvorm hoewel dat niet echt opvalt in een team dat voor geen meter loopt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-03-2007, 12:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 22-03-2007 @ 12:56 :
Geen Landzaat \o/ \o/ \o/ \o/
Keek ik ook meteen naar ^^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-03-2007, 12:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-03-2007 @ 13:01 :
Mja eeuwige discussie, ik ben ook pro-Van Nistelrooy aangezien ik bij Huntelaar altijd het gevoel heb dat hij maar net met het goede been uit bed moet zijn gestapt om een goede wedstrijd te spelen. Voor hetzelfde geld heeft ie weer een offday en schiet ie geen deuk in een pakje Roemeense boter. Wat dat betreft vind ik Kuijt (hoewel hij al 5 weken niet gescoord heeft voor Liverpool..) en Van Nistelrooy veel stabieler. Met name Van Nistelrooy is in bloedvorm hoewel dat niet echt opvalt in een team dat voor geen meter loopt.
Het zou dan juist méér moeten opvallen, eigenlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 13:02
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-03-2007 @ 12:25 :
Waarom niet? Hij is toch de meest constante spits die Nederland heeft.
Die zich nooit heeft bewezen in het Nederlands elftal.

Dan mag je nog zo een goede speler zijn, je moet wel laten zien dat je het ook in het Nederlands elftal kan. En dat heeft hij nooit structureel gedaan. In het begin kwam het doordat de samenwerking met Kluivert niet scheen te kunnen, Kluivert belande na lange tijd samen proberen op de bank ( en verdween uiteindelijk geheel van het toneel ). Toen kreeg hij dus de kans om te laten zien dat hij het wel kan. Die kans kreeg hij best wel heel lang. Maar nooit heeft hij de man kunnen zijn waar het Nederlands elftal voorin op kan bouwen.
Nu is het wat mij betreft tijd om te kijken of iemand anders dat wel kan zijn. Huntelaar was meteen dominant in zijn eerste interland, daarna was het niet meer zo geweldig maar hij liet iig zijn dat hij het wel kan, ook bij het Nederlands elftal.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 22-03-2007, 13:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
knijtert schreef op 22-03-2007 @ 14:02 :
Die zich nooit heeft bewezen in het Nederlands elftal.

Dan mag je nog zo een goede speler zijn, je moet wel laten zien dat je het ook in het Nederlands elftal kan. En dat heeft hij nooit structureel gedaan. In het begin kwam het doordat de samenwerking met Kluivert niet scheen te kunnen, Kluivert belande na lange tijd samen proberen op de bank ( en verdween uiteindelijk geheel van het toneel ). Toen kreeg hij dus de kans om te laten zien dat hij het wel kan. Die kans kreeg hij best wel heel lang. Maar nooit heeft hij de man kunnen zijn waar het Nederlands elftal voorin op kan bouwen.
Nu is het wat mij betreft tijd om te kijken of iemand anders dat wel kan zijn. Huntelaar was meteen dominant in zijn eerste interland, daarna was het niet meer zo geweldig maar hij liet iig zijn dat hij het wel kan, ook bij het Nederlands elftal.
Wat een onzin, het gaat toch om de spelers achter hem en niet het feit dat het Oranje is waarin hij niet kan presteren. Je gaat mij niet vertellen dat Van Nistelrooy de druk niet aan kan of er niet vol voor gaat in Oranje Het ligt gewoon aan door wie hij in stelling wordt gebracht en dat zijn nu andere spelers dan de tijd dat hij bij Oranje begon. En het feit dat hij nooit goed was in Oranje ben ik het ook niet mee eens, hij heeft toch veel belangrijke doelpunten gemaakt en werkt zich (in tegenstelling tot Huntelaar) altijd een slag in de rondte, maar dat is misschien persoonlijk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-03-2007, 14:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zolang we niet met 2 ECHTE vleugelspitsen spelen hoeft van Basten het niet opnieuw met van Nistelrooy te proberen...
__________________
Zuur...
Oud 22-03-2007, 14:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-03-2007 @ 15:26 :
Zolang we niet met 2 ECHTE vleugelspitsen spelen hoeft van Basten het niet opnieuw met van Nistelrooy te proberen...
Dat is opzich wel waar, maar dan is de keuze voor Huntelaar natuurlijk ook niet echt te verklaren. Overigens zijn er op dit moment wel selecties mogelijk met uitstekende vleugelspelers én van Nistelrooij, maar goed.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 14:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-03-2007 @ 15:26 :
Zolang we niet met 2 ECHTE vleugelspitsen spelen hoeft van Basten het niet opnieuw met van Nistelrooy te proberen...
Als we met een spits gaan spelen die goed functioneert in 4-3-3 kom je uit op Vennegoor of Koevermans, ben eigenlijk wel benieuwd hoe Robben - VOH/Koevermans - Van Persie zou functioneren. Hoewel Van Persie ook geen ouderwetse rechtsbuiten als bijvoorbeeld Castelen is..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-03-2007, 15:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Van Persie kan volgens mij ook wel uit de voeten op links. Met Jenner of de Mul op rechts heb je twee échte rechtsbuitens. En Robben mag zich wat mij betreft dan gaan terugvechten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 15:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-03-2007 @ 16:08 :
Van Persie kan volgens mij ook wel uit de voeten op links. Met Jenner of de Mul op rechts heb je twee échte rechtsbuitens. En Robben mag zich wat mij betreft dan gaan terugvechten.
Je mag geen belgen opstellen... (de Mul)
__________________
Zuur...
Oud 22-03-2007, 15:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hihi, sorry, dat had ik even over het hoofd gezien
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 15:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ghehe...

Als Koef een kans krijgt kan hij veel mensen nog weleens gaan verrassen... Veel mensen zien hem alleen maar als afmaker, en hij wordt als traag/log gezien. Maar bij AZ duikt hij heel regelmatig op aan de zijkanten, en loopt menig verdediger er met gemak uit. Daarnaast is hij technisch veel beter dan veel mensen denken, hij laat regelmatig geniale dingen zien.

Het is niet de beste Nederlandse spits die er is, maar dat hoeft ook niet. Misschien past hij wel perfect in dit Oranje. Hopenlijk krijgt hij de kans in te vallen dit weekend. Als invaller dan natuurlijk, niet te hard van stapel lopen...
__________________
Zuur...
Oud 22-03-2007, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou ja, dat was ook altijd het commentaar op van Nistelrooij, terwijl hij gewoon een uitstekende voetballer is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-03-2007, 15:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dat is waar.
Maar vooral in zijn ManU tijd zijn die voetballende kwaliteiten wat minder zichtbaar geworden. Ferguson zag hem toch het liefst als die kille afmaker... Maar dat Ruud een geniale techniek heeft staat buiten discussie.
__________________
Zuur...
Oud 22-03-2007, 22:43
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-03-2007 @ 14:49 :
Wat een onzin, het gaat toch om de spelers achter hem en niet het feit dat het Oranje is waarin hij niet kan presteren. Je gaat mij niet vertellen dat Van Nistelrooy de druk niet aan kan of er niet vol voor gaat in Oranje Het ligt gewoon aan door wie hij in stelling wordt gebracht en dat zijn nu andere spelers dan de tijd dat hij bij Oranje begon. En het feit dat hij nooit goed was in Oranje ben ik het ook niet mee eens, hij heeft toch veel belangrijke doelpunten gemaakt en werkt zich (in tegenstelling tot Huntelaar) altijd een slag in de rondte, maar dat is misschien persoonlijk
Ik oordeel niet over hoe het kan dat hij niet presteert bij oranje. Ik neem alleen waar dat hij nog nooit structureel gepresteed heeft.

Je gaat mij niet vertellen dat dat niet presteren het na zijn debuut in 1998 ( 9 jaar geleden! ) altijd niet is gelukt door het team en niet door hem. Of laten we het eerlijker bekijken, want in die periode waren Kluivert ( en bergkamp in zijn laatste periode... ik weet niet precies of Ruud eerder kwam dan Bergkamp weg ging ). Kluivert en Bergkamp draaide iig geweldig.
Ruud nam zijn plaats over naast Kluivert, dat werkte niet. Na lang proberen krijgt Kluivert de schuld en moet hij het veld ruimen. Maar ook na die periode heeft het nooit gedraaid. Ik denk dat het sinds ongeveer 2003 is dat van Nistelrooy het iedere week in de spits mocht proberen. Dat is 4 jaar, en al die tijd dat hij niet functioneerde komt het door het team?

Al komt het door het team, kennelijk kan het team dan niet met hem samenwerken. En teambelang gaat voor toch? Een heel teamwiselen of alleen de spits? Moeilijke vraag...


Hoe dan ook, van Nistelrooy heeft zn kansen gehad. Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee hoe hij aan zoveel krediet is gekomen. Maar eindelijk is zijn krediet op. En terrecht, laten we nu hetzelfde krediet geven aan Kuyt en Huntelaar ( en Babel en Koevermans?? ).
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 22-03-2007, 22:48
knijtert
knijtert is offline
Waar dat van Huntelaar slaat nergens op, die heeft in Oranje in ieder geval nog geen fatsoenlijke kans gehad om zich te bewijzen. Toch liet hij bij zijn debuut zien dat hij wat kan, dat was een oefen interland en alleen de echte potjes tellen, maar het was wel een indicatie.

Het enige moment dat ik me kan herhineren dat van Nistelrooy zich liet zien was tegen Schotland met een hattrick.

Voor de rest heeft hij vooral gescoord tegen onbeduidende tegenstanders of oefeninterlands. Niet in de wedstrijden waar het om draait.


En het gaat me trouwens niet om Huntelaar. Het gaat me erom dat van Nistelrooy zijn kansen heb gehad en dat Nederland genoeg spitsen met talent heeft rondlopen die er aan toe zijn om een kans te krijgen. Is het Huntelaar niet, dan is het Kuyt wel. Kuyt heeft inmiddels wel al aardig wat interlands gespeeld, maar dat lijkt bij lange na niet op het aantal van van Nistelrooy.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Oud 22-03-2007, 23:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-03-2007 @ 09:15 :
Die 2 'echte winnaars' hebben de afgelopen jaren niet 1 goeie interland gespeeld. Met hun speelde Oranje ook alleen maar matige wedstrijden. Dus ik snap niet dat iedereen ze weer terug wil hebben en ze als 'de oplossing' ziet...
De problemen zullen ze niet oplossen, het probleem is van Basten als je het mij vraagt.
van Bommel en van Nistelrooij zijn net als een hoop andere spelers als vuilnis behandeld, dan vind ik het niet vreemd dat ze minder gaan presteren. Daarnaast hebben ze vaak niet de rol toegeschoven gekregen die ze in hun clubteam hebben gehad.

Het grootste probleem van dit elftal zit volgens mij in het middenveld, op het WK zag je ook al dat je niet met lichtgewichtjes moet aankomen omdat die het afleggen tegen atleten, van Bommel is juist een man die wel een dergelijke strijd kan aangaan én winnen waardoor er ruimte ontstaat voor andere middenvelders.

Kuyt heeft dat geniale niet, Huntelaar is nog te wisselvallig. Daarom wil ik van Nistelrooij zien, bediend door Robben en van Persie.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 22-03-2007, 23:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind het zulk gezeik altijd over spelers die kansen krijgen, je selecteert gewoon de beste spelers die bij hun clubs elke week op Oranje-niveau spelen. Nou lijkt het mij totaal overbodige informatie of Van Nistelrooy, Seedorf of wie dan ook de afgelopen jaren niets gepresteerd heeft in Oranje. Het gaat er toch om hoe sterk hij nú is en als hij bij Oranje minder speelt dan bij zijn club vind ik dat een tekortkoming van de bondscoach. Waarom zou je in godsnaam nu Huntelaar die een buitengewoon slecht seizoen speelt, verkiezen boven Kuijt die in Engeland week in week uit goed speelt, Makaay die bij Bayern wéér onbetwist is én Van Nistelrooy die in Spanje weer elke week de galacticos van de hemel speelt. Alleen omdat hij de enige is die in Oranje nog weinig slechte wedstrijden gespeeld heeft? Dan vind ik Koevermans nog een logischere keuze. Die heeft immers nog nóóit een slechte wedstrijd in Oranje gespeeld.
Ik vind uberhaupt dat er veel te veel na wordt gedacht over lange termijn bij Oranje, je kan best bouwen aan een elftal maar dat is heel beperkt met een nationaal team. Je ziet elkaar zo weinig dat het niet veel zin heeft om te selecteren met het oog op de toekomst. Dit is trouwens wel iets vrij Nederlands, in Italië wordt je echt niet geselecteerd als je iets minder goed bent maar wel 10 jaar jonger, iets wat in Nederland als volkomen logisch wordt gezien. Oranje is geen kweekvijver, Oranje is het best denkbare elftal van Nederlanders. Maar dat heb ik al jaren niet meer zo gezien..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 23-03-2007, 11:22
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-03-2007 @ 00:39 :
Het gaat er toch om hoe sterk hij nú is (...) Waarom zou je in godsnaam nu Huntelaar die een buitengewoon slecht seizoen speelt, verkiezen boven Kuijt die in Engeland week in week uit goed speelt
Huntelaar heeft afgelopen maand (vanaf 18-2) 8 keer gescoord. Kuyt heeft zijn laatste goal in januari gemaakt, lijkt me duidelijk wie nu t sterkt is. Huntelaar is in bloedvorm, die moet je gewoon opstellen. Huntelaar heeft bovendien (in alle competities) dit seizoen al 31 keer gescoord. Kuyt 11 keer. Kuyt is in Engeland gewoon populair omdat hij 90 minuten lang ren-je-rot speelt en dat wordt daar gewaardeerd.
Oud 23-03-2007, 12:32
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vermoedelijke opstelling (vandaag):
Stekelenburg; Jaliens, Mathijsen, Bouma, Van Bronckhorst; Van der Vaart, Landzaat, Sneijder; Babel, Huntelaar, Robben

Sja, en zo veranderd onze Marco elke dag zijn opstelling.
Hij is meer bezig met de pers te misleiden, dan met een goeie opstelling te vinden heb ik het idee. Vandaar dat De Zeeuw een paar weken terug ook zijn onvrede uitte. Spelers hebben geen idee waar ze aan toe zijn.
__________________
Zuur...
Oud 23-03-2007, 13:11
Fides
Fides is offline
Pff, niet Landzaat, doe maar de Zeeuw. Aanval is wel prima. Dacht alleen dat Robben niet fit was.
Oud 23-03-2007, 16:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fides schreef op 23-03-2007 @ 12:22 :
Huntelaar heeft afgelopen maand (vanaf 18-2) 8 keer gescoord. Kuyt heeft zijn laatste goal in januari gemaakt, lijkt me duidelijk wie nu t sterkt is. Huntelaar is in bloedvorm, die moet je gewoon opstellen. Huntelaar heeft bovendien (in alle competities) dit seizoen al 31 keer gescoord. Kuyt 11 keer. Kuyt is in Engeland gewoon populair omdat hij 90 minuten lang ren-je-rot speelt en dat wordt daar gewaardeerd.
Klopt, maar vergeet dan niet de niveaus te vergelijken; Premier League tegen HCE en UEFA-cup tegen CL, bovendien speelt Huntelaar in een systeem als enige spits en Kuijt met een spits die híj juist in stelling brengt. Hij heeft dan ook weer een mooi aantal assists op zijn naam staan. Maargoed ik zie Kuijt en Huntelaar als even belangrijk; alleen Van Nistelrooy er een stuk boven.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 24-03-2007, 22:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd, ze konden in de aanval werkelijk niets klaarspelen. Babel en Hunterlaar 90 minuten lang laten staan was totaal onlogisch als je Kuyt op de bank hebt zitten.

Heb de laatste minuten van zowel de eerste als de tweede helft door vanwege het spel met mn ogen dicht meegemaakt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-03-2007, 23:47
__
Avatar van __
__ is offline
hallo ik ben net terug uit de kuip en ik ben een beetje triest en chagrijnig nu, want kutwedstrijd. en die roemenen maar feesten en springen in de tram terug, HOU GEWOON JE BEK maargoed i'd do the same.
Oud 24-03-2007, 23:52
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wederom blijkt het falen van de bondscoach. Er werd niet ingegrepen wanneer het TOTAAL niet liep. De opstelling was kut en zwak. Jaliens...wat een drama, Sneijder de hele wedstrijd niet gezien, Huntelaar was kansloos.

Geef mij de baan maar, veel slechter kan het toch niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-03-2007, 00:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Sja, 0 kansen in 1 wedstrijd...

4 spelers niet op hun eigen positie...

Niet durven in te grijpen als we 15 min. voor tijd nog op 0-0 staan.
(Sja, Emanuelson voor Landzaat... geniaal als je moet scoren )
Seedorf erin brengen met nog 5 minuten op de klok.
Als je de eerste helft zo speelt, en je nix veranderd in de rust, sja, waarom zit je dan nog op die bank met dat nette pak aan?

Robben speelde echt afschuwlijk slecht.

Van Basten noemde AZ als voorbeeld, hoe er gespeeld moet worden. Waarom speelt oranje dan met een compleet andere opstelling, en met AZ's beste man op de bank, terwijl die heel goed bruikbaar was geweest deze wedstrijd?

ach...
__________________
Zuur...
Oud 25-03-2007, 09:02
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 25-03-2007 @ 01:00 :
Robben speelde echt afschuwlijk slecht.
Het is ook niet echt makkelijk voetballen voor hem denk ik. Steeds dubbel gedekt en Jaliens liep vaak de ruimte in aan de rechterkant, waar Robben natuurlijk sowieso niet écht alles kan laen zien. Hij zorgt toch voor dreiging, als een van de weinige gisteren.

Het was wel een drama. Huntelaar kon niets uitrichten tegen die boomlange verdediger, maar werd toch steeds door de lucht aangespeeld. Terwijl Koevermans op de bank zat. De opbouw vanuit de verdediging was zelden goed. Landzaat en Snijder speelden slecht.

Alleen Babel en v.d. Vaart vond ik meevallen. Nou ja en Van Bronckhorst.

Is woensdag nou de allerlaatse kwalificatie wedstrijd?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 25-03-2007, 09:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lees net op VI het volgende:
Citaat:
'We bleken niet in staat om met een hoog baltempo op het middenveld de voorhoedespelers aan te spelen, het duurde allemaal net iets te lang. Kuijt? Heb ik niet overwogen om in te brengen. Klaas-Jan Huntelaar kan vanuit het niets scoren.'
Volgens mij lijkt van Basten zijn volgende aanvaller af te vallen en definitief voor Hunterlaar te kiezen, erg jammer.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-03-2007, 12:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 25-03-2007 @ 10:02 :

Is woensdag nou de allerlaatse kwalificatie wedstrijd?
Nee, de poule bestaat uit 7 landen. Dus 6x2 = 12. Nederland heeft er nu 5 gespeeld.

28-03-2007 Roemenië Luxemburg

28-03-2007 Slovenië Nederland

28-03-2007 Bulgarije Albanië

02-06-2007 Albanië Luxemburg

02-06-2007 Wit-Rusland Bulgarije

02-06-2007 Slovenië Roemenië

06-06-2007 Luxemburg Albanië

06-06-2007 Bulgarije Wit-Rusland

06-06-2007 Roemenië Slovenië

08-09-2007 Wit-Rusland Roemenië

08-09-2007 Nederland Bulgarije

08-09-2007 Luxemburg Slovenië

12-09-2007 Slovenië Wit-Rusland

12-09-2007 Bulgarije Luxemburg

12-09-2007 Albanië Nederland

13-10-2007 Roemenië Nederland

13-10-2007 Wit-Rusland Luxemburg

13-10-2007 Slovenië Albanië

17-10-2007 Luxemburg Roemenië

17-10-2007 Nederland Slovenië

17-10-2007 Albanië Bulgarije

17-11-2007 Bulgarije Roemenië

17-11-2007 Albanië Wit-Rusland

17-11-2007 Nederland Luxemburg

21-11-2007 Slovenië Bulgarije

21-11-2007 Wit-Rusland Nederland
21-11-2007 Roemenië Albanië
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 12:28.
Oud 25-03-2007, 18:53
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
jaliens, landzaat en de cler zijn afgevallen voor woensdag.

en ik heb van basten juist commentaar horen geven achteraf waarin ie zei dat ie misschien toch wel kuyt in ha dmoeten brengen?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 25-03-2007, 19:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-03-2007 @ 19:53 :
jaliens, landzaat en de cler zijn afgevallen voor woensdag.

en ik heb van basten juist commentaar horen geven achteraf waarin ie zei dat ie misschien toch wel kuyt in ha dmoeten brengen?
Klopt, dat hoorde ik ook.

Ik heb al eens gezegd dat ik geen kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal meer kijk zolang die aap van een van Basten op de bank zit en ik heb gisteren woord gehouden. Samenvatting even gezien en ik ben blij dat ik dát gemist heb. Ik heb een leuke avond gehad gisteravond

Toch grappig dat de mensen die ooit zo fel reageerden wanneer ik van Basten afviel er nu hetzelfde over denken als ik toen deed
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.