Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2010, 11:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja maar haha in dit geval mag die arme jongen dus helemaal niks beslissen van die vriendin, rare doos dat ze is, dan zou ik ook stiekem een andere naam opgeven hoor
Ja, in dié situatie vind ik het ook, hoor. Die 'vriendin' klinkt toch als een belachelijke muts
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 06-04-2010, 11:24
Verwijderd
Ik vind het al ontzettend raar dat 1 persoon de naam volledig mag bedenken... En zij klinkt idd heel bazig, maar dan moet hij maar leren voor zichzelf op te komen... ze krijgen samen een kind Ik blijf me maar afvragen wat voor relatie je hebt wanneer je bij de aangifte de naam van je kind verandert in iets anders dan afgesproken, of je nu van te voren hebt bedacht dat 1 persoon de naam mag bedenken of niet... je wil je kind toch geen naam geven waar je partner niet achter staat?
Oud 06-04-2010, 11:26
Verwijderd
Ik vraag me sowieso af wat er zo buitenlands klinkt aan 'Amelia'. Dat scheelt maar 1 letter met prinses Amalia, dus juist heel erg vaderlandslievend om je kind zo te noemen .
Oud 06-04-2010, 16:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vind het al ontzettend raar dat 1 persoon de naam volledig mag bedenken... En zij klinkt idd heel bazig, maar dan moet hij maar leren voor zichzelf op te komen... ze krijgen samen een kind Ik blijf me maar afvragen wat voor relatie je hebt wanneer je bij de aangifte de naam van je kind verandert in iets anders dan afgesproken, of je nu van te voren hebt bedacht dat 1 persoon de naam mag bedenken of niet... je wil je kind toch geen naam geven waar je partner niet achter staat?
Ik vind het ook ronduit belachelijk. Maar mijn broertje is ook bang dat als hij te veel voor zichzelf opkomt hij straks zijn kindje niet mag zien. Hij is er al op vooruit gegaan hoor, want eerst mocht hij geen enkele naam bedenken, geen voornaam, geen achternaam, niks. Toen hij erover begon dat hij wel graag zijn achternaam aan zijn kindje wou geven ipv de hare heeft hij de wind flink van voren gekregen. Ze ziet het echt als háár kind want het kind groeit in haar en zij doet al het zware werk.

Ik snap niet wat hij in haar ziet. Ik snap niet waarom ze zijn verliefd/verloofd en ik snap niet waarom ze nu een huis willen kopen. Maarja, ik ben gewoon blij dat ik tante word en probeer mijn broertje te steunen.

Als ik later zwanger word wil ik ons kind niet eens een naam geven waar mijn vriend het niet mee eens.

@Sarah: Dat slaat inderdaad nergens op. Voor jongens had ze de namen Dylan (uitspraak dielan) en Xander bedacht. Ook niet echt nederlands dacht ik.
Oud 06-04-2010, 22:05
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Ik vind het ook ronduit belachelijk. Maar mijn broertje is ook bang dat als hij te veel voor zichzelf opkomt hij straks zijn kindje niet mag zien. Hij is er al op vooruit gegaan hoor, want eerst mocht hij geen enkele naam bedenken, geen voornaam, geen achternaam, niks. Toen hij erover begon dat hij wel graag zijn achternaam aan zijn kindje wou geven ipv de hare heeft hij de wind flink van voren gekregen. Ze ziet het echt als háár kind want het kind groeit in haar en zij doet al het zware werk.

Ik snap niet wat hij in haar ziet. Ik snap niet waarom ze zijn verliefd/verloofd en ik snap niet waarom ze nu een huis willen kopen. Maarja, ik ben gewoon blij dat ik tante word en probeer mijn broertje te steunen.

Als ik later zwanger word wil ik ons kind niet eens een naam geven waar mijn vriend het niet mee eens.

@Sarah: Dat slaat inderdaad nergens op. Voor jongens had ze de namen Dylan (uitspraak dielan) en Xander bedacht. Ook niet echt nederlands dacht ik.
Xander is wel een Nederlandse naam, voor zover ik weet maarre - misschien kan hij voorstellen om het kind hun beide achternamen te geven? Daar ben ik sowieso best wel voor. Ik heb zelf een Joodse achternaam die ik graag wil doorgeven aan m'n kind (is toch z'n/haar roots dan voor een deel ), dus ik zou daar dan waarschijnlijk wel voor kiezen.
Oud 07-04-2010, 07:14
Verwijderd
Volgens mij kan beide achternamen wettelijk gezien niet?
Oud 07-04-2010, 10:21
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Volgens mij kan beide achternamen wettelijk gezien niet?
Wow, je hebt gelijk ja! Jeetje! Dan wordt het lastig

Edit: volgens mij kan het alleen als het een geadopteerd kind is door een homoseksueel stel, tenminste, als ik google mag geloven. In de VS kan het geloof ik wel, heb daar een paar mensen ontmoet die een dubbele achternaam hadden naar hun moeder en vader.
Oud 07-04-2010, 10:43
Verwijderd
Of je lost het op zoals reese en benton uit ER, maar dan moet een van jullie achternamen toevallig wel door kunnen gaaan als voornaam natuurlijk.
Oud 07-04-2010, 14:10
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Of je lost het op zoals reese en benton uit ER, maar dan moet een van jullie achternamen toevallig wel door kunnen gaaan als voornaam natuurlijk.
Hahaha, ik moest denken aan Steve (Brady) en Miranda (Hobbes) uit Sex and the City en hun zoontje Brady
Oud 07-04-2010, 22:45
wup
wup is offline
Aww, vanmorgen dus een paar uurtjes op mijn nichtje gepast! Ging helemaal goed.. ze heeft zich de helft van de tijd vermaakt met mijn pink en de rest van de tijd lag ze lekker boven op mij te slapen. <3
Wel bijzonder hoor.. Ik lag niet goed, dus mijn rug deed zeer en ik had honger, maar toch wilde ik niet opstaan omdat ik het veel belangrijker vond dat zíj lekker lag. Nooit gedacht dat ik zo zou denken
Oud 08-04-2010, 09:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn nichtje gaat Luna heten (uitspraak: loena)! Ik kan niet wachten tot ik haar kan ontmoeten. Heb al allemaal kadootjes voor haar gekocht Nu nog 19 weken wachten....
Oud 08-04-2010, 09:31
Verwijderd
Mooie naam Wel een Spaanse naam maar dat zullen we maar niet tegen haar moeder zeggen .
Toen ik coschap neonatologie deed was er een tweeling Nova en Luna en die waren met nieuwe maan geboren, dat vond ik ook wel cool
Oud 08-04-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Aww, vanmorgen dus een paar uurtjes op mijn nichtje gepast! Ging helemaal goed.. ze heeft zich de helft van de tijd vermaakt met mijn pink en de rest van de tijd lag ze lekker boven op mij te slapen. <3
Wel bijzonder hoor.. Ik lag niet goed, dus mijn rug deed zeer en ik had honger, maar toch wilde ik niet opstaan omdat ik het veel belangrijker vond dat zíj lekker lag. Nooit gedacht dat ik zo zou denken
Heerlijk is dat he? Toen mijn nichtje op mijn buik in slaap was gevallen lag ik ook echt ongemakkelijk en kreeg ik kramp in m'n arm en had ik honger en moest ik naar de wc, maar no way dat ik haar wakker ging maken, ze lag zoo lekker te dromen <3 Ik vond dat echt een heel groot compliment van haar, dat ze op mijn buik in slaap wilde vallen <33
Oud 08-04-2010, 14:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mooie naam Wel een Spaanse naam maar dat zullen we maar niet tegen haar moeder zeggen .
Toen ik coschap neonatologie deed was er een tweeling Nova en Luna en die waren met nieuwe maan geboren, dat vond ik ook wel cool
Dat is wel heel hip inderdaad

Ik vind Luna ook wel een mooie naam, al zou ik zelf voor een Nederlandse uitspraak hebben gekozen. Wel grappig dat je al allemaal cadeautjes gekocht hebt, Volk : )
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-04-2010, 15:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
De vriendin van een vriend van me is gisteravond bevallen van een jongetje. Schattig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-04-2010, 17:57
wup
wup is offline
Citaat:
Heerlijk is dat he? Toen mijn nichtje op mijn buik in slaap was gevallen lag ik ook echt ongemakkelijk en kreeg ik kramp in m'n arm en had ik honger en moest ik naar de wc, maar no way dat ik haar wakker ging maken, ze lag zoo lekker te dromen <3 Ik vond dat echt een heel groot compliment van haar, dat ze op mijn buik in slaap wilde vallen <33
haha, ja precies! <3 Nog steeeeds geen nieuws van jouw kant? Duurt dat niet wat te lang inmiddels?

Luna vind ik ook leuk, maar idd niet echt hollands haha.. Ben ik trouwens de enige die het maar raar vindt dat mensen de naam al lopen te verkondigen terwijl het hele kind er nog niet is?
Oud 08-04-2010, 18:13
Verwijderd
Nog steeds geen nieuws, inderdaad... Ze is nu 1 week overtijd...

En ik ben heeel benieuwd hoe hij/zij gaat heten, mijn zus heeft deze keer helemaal niets losgelaten. De vorige keer wist ik dat het een meisje zou worden en had mijn zwager zich ook versproken in mijn bijzijn (hij had gewoon haar naam gezegd, maar ik heb het helemaal niet gehoord ik dacht iets met 2 A's gehoord te hebben, maar ze heet Eline ). Nu weet ik dus niet of het een jongetje of meisje gaat worden (sterk gevoel voor het eerste), laat staan de naam (die is ook nooit per ongeluk gezegd en vervolgens niet gehoord ). Maar op basis van gesprekken een paar jaar geleden denk ik wel dat ik de naam weet...

Aah, ik ben zo nieuwsgierig
Oud 08-04-2010, 18:14
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
haha, ja precies! <3 Nog steeeeds geen nieuws van jouw kant? Duurt dat niet wat te lang inmiddels?

Luna vind ik ook leuk, maar idd niet echt hollands haha.. Ben ik trouwens de enige die het maar raar vindt dat mensen de naam al lopen te verkondigen terwijl het hele kind er nog niet is?
nee hoor, ik vind het ook erg raar! de zus van een kameraad van ons vertelde al tegen de hele wereld dat ze zwanger was toen ze nog maar net overtijd was (dus drie weken zwanger ofzo), en de moment dat ze wisten dat het een meisje werd mocht iedereen al dadelijk weten dat het een Elena zou worden.
wij zijn zelfs niet van plan te vertellen of het een jongen of een meisje wordt, laat staan de naam.
àls we zelf al willen weten of het een jongen of een meisje wordt
Oud 08-04-2010, 18:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
De vriendin van een vriend van me is gisteravond bevallen van een jongetje. Schattig
Ik las te snel, dan krijg je: een vriend van me is gisteravond bevallen (...)

Ik zou zelf ook de naam geheim houden en misschien niet eens willen weten of het een jongen of een meisje is, in dat geval kun je de naam sowieso niet vertellen natuurlijk. Maar ergens vind ik dat geheimhouden ook wel maf en kan ik wel begrijpen dat anderen daar niet aan doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-04-2010, 19:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
haha, ja precies! <3 Nog steeeeds geen nieuws van jouw kant? Duurt dat niet wat te lang inmiddels?

Luna vind ik ook leuk, maar idd niet echt hollands haha.. Ben ik trouwens de enige die het maar raar vindt dat mensen de naam al lopen te verkondigen terwijl het hele kind er nog niet is?
Ik denk dat ik zelf liever niet zou willen weten wat het geslacht is, vind ik leuker en spannender. Hoewel ik nu ik mijn broertje en zijn vriendin zie ook wel snap dat het heel praktisch is. Het kindje wordt niet steeds met 'baby' en 'het' aangeduid. Weten wat het geslacht is en een naam bedenken maakt het allemaal wat concreter. En natuurlijk is het heel handig in de aanschaf van de kleertjes.

Naam zou ik ook geheim houden, maar dat ben ik.
Oud 08-04-2010, 19:57
Verwijderd
Naam zou ik zeker weten geheim houden tot het kindje geboren is. Geslacht denk ik ook, maar ik kan me ook weer goed voorstellen dat dat heel moeilijk is om voor je te houden als je het zelf wel weet. Mijn man wil het zelf ook niet weten, maar ik weet het eigenlijk niet, het lijkt me wel praktisch om het wel te weten ivm namen bedenken en ook met bv. kleertjes en dingetjes kopen. Alles neutraal is ook maar zo... neutraal

Mijn zus is nu veel ananas aan het eten, dat schijnt te helpen
Oud 08-04-2010, 20:03
wup
wup is offline
haha, ananas! Nou, wie weet morgen dus bericht van jou

Mijn zus wist niet wat het zou worden en daar is ze heel blij om. Alleen werd ze op een gegeven moment gek van shoppen, want alles wat wit was had ze al haha. Maar binnen een dag had ze de wereld aan roze en rood, dus ach.. Ze vind het nu zo bijzonder dat er al die tijd dít meisje in haar had gezeten.

Mijn broer en vriendin wisten het wel, maar vertelden het niet. Alleen dachten wij krullen te zien op de echo en in mijn familie hebben alleen de mannen krullen, dus hadden we de conclusie al getrokken

Ik denk dat ik het niet zou willen weten. Lekker ouderwets en spannend
Oud 08-04-2010, 20:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mijn nichtje gaat Luna heten (uitspraak: loena)!
leuk

en inderdaad, dat is een Spaanse naam maar dat moeten we maar niet verder vertellen.

edit: mn beste vriendinnetje over 2 weken uitgerekend, kindje is ingedaald dus kom maar door!
Ze weet zelf nog niet of het een jongen of een meisje wordt en de naam is dus ook nog niet duidelijk.
maar ik zeg steeds 'hij' en 'hem'. Dus het wordt vast een jongen!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-04-2010, 07:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ach, wij hebben het ook verteld toen ik nét overtijd was En het geslacht wist ook de hele wereld

(maar de naam hebben we lekker voor onszelf gehouden. Dat vond ik ook wel fijn. Stel je voor dat je die naam ineens niet meer wilt ofzo )
__________________
Tsja
Oud 09-04-2010, 11:56
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ananas eten hielp bij mij niks en mijn verloskundige zei dat je, als je wilt dat het helpt, zoveel ananas moet eten dat je niks anders meer eet en dat dan een paar dagen. Dus toen heb ik het maar laten zitten. Zelfde geld voor tonic drinken (maar dat is ook nog eens vies).
Luna vind ik niet zo'n mooie naam, sorry (maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een Luna ken en die is niet leuk). En ik vind het ook raar om te zeggen wat het wordt en hoe het kindje gaat heten voordat het er is. Wij wisten zelf het geslacht niet en dat vond ik heel leuk. Maar goed ook dat niemand dat wist, want wij zijn in de laatste week nog geswitcht van jongensnaam.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 09-04-2010, 12:11
Verwijderd
Bij ons wist de meest dichtbije familie en vrienden dat het een meisje was...mijn man dacht dat hij het toch niet voor zich zou kunnen houden (en inderdaad, hij versprak zich dag 1 dat we het wisten op zijn werk ), dus dan was dit wel zo makkelijk.
Oud 10-04-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik zelf liever niet zou willen weten wat het geslacht is, vind ik leuker en spannender. Hoewel ik nu ik mijn broertje en zijn vriendin zie ook wel snap dat het heel praktisch is. Het kindje wordt niet steeds met 'baby' en 'het' aangeduid. Weten wat het geslacht is en een naam bedenken maakt het allemaal wat concreter. En natuurlijk is het heel handig in de aanschaf van de kleertjes.

Naam zou ik ook geheim houden, maar dat ben ik.
Wij wisten ook niet wat het zou worden. Toen Maud nog in mijn buik zat noemde ik haar ook steeds 'de baby' of 'dat kind' of dingen in die trant. Op een gegeven moment vond mijn vader dat we een werknaam moesten verzinnen. Ik was daar een beetje op tegen, maar toen werd het dus Duppie (onze hond heet Stuiver). En later had ik het dus zelf ook over Duppie :')

Wat ik wel grappig vond, we wisten niet wat het zou worden. Ik had al een keer aan de gyneacoloog gevraagd of ze wist wat het werd en toen zei ze van niet. Maar achteraf bleek dat ze het wel wist

Citaat:
nee hoor, ik vind het ook erg raar! de zus van een kameraad van ons vertelde al tegen de hele wereld dat ze zwanger was toen ze nog maar net overtijd was (dus drie weken zwanger ofzo), en de moment dat ze wisten dat het een meisje werd mocht iedereen al dadelijk weten dat het een Elena zou worden.
wij zijn zelfs niet van plan te vertellen of het een jongen of een meisje wordt, laat staan de naam.
àls we zelf al willen weten of het een jongen of een meisje wordt
Mijn moeder zei dat een bevalling zwaar is, dat het dan leuk is om nog wel een verrassing te hebben na de bevalling. Daar was ik het wel mee eens. En aangezien we toch nog maar 3 maanden moesten wachten, vond ik dat best kunnen.

We hebben wel een paar mensen verteld wat de namen zouden worden voor jongen of meisje. Sowieso dat de tweede naam de naam van mijn zus of broer zou worden.

Mijn broertje heet Victor en als tweede naam Pieter. Hij zeurt altijd dat hij Pieter heeft als tweede naam, terwijl de rest van de familie (Mijn vader, opa, overgrootvader) allemaal Pierre heetten. Dus ik had hem de hele tijd wijsgemaakt dat als het een jongen zou worden dat hij als tweede naam Pieter zou krijgen, zodat hij niet meer de enige was
Mijn zus is ontzettend vereerd dat Maud als tweede naam Sophie heeft.

Achteraf heb ik wel een klein beetje spijt, de jongensnaam is namelijk mijn lievelingsjongensnaam. En die wil ik alsnog gebruiken als ik een zoon krijg ooit, en als iedereen het dan weet is het toch een beetje jammer. Maar ik kon het niet ontzettend goed voor me houden

Citaat:
haha, ananas! Nou, wie weet morgen dus bericht van jou

Mijn zus wist niet wat het zou worden en daar is ze heel blij om. Alleen werd ze op een gegeven moment gek van shoppen, want alles wat wit was had ze al haha. Maar binnen een dag had ze de wereld aan roze en rood, dus ach.. Ze vind het nu zo bijzonder dat er al die tijd dít meisje in haar had gezeten.

Mijn broer en vriendin wisten het wel, maar vertelden het niet. Alleen dachten wij krullen te zien op de echo en in mijn familie hebben alleen de mannen krullen, dus hadden we de conclusie al getrokken

Ik denk dat ik het niet zou willen weten. Lekker ouderwets en spannend
Ik zei af en toe tegen mijn vriend: als we nou geweten hadden wat het zou worden, hadden we dit of zus kunnen kopen. Hij zei op een gegeven moment: of je houdt daar mee op of we gaan vragen wat het wordt. Dus toen ben ik er maar mee opgehouden

Overigens toen Maud was geboren hadden we binnen no time allemaal roze spullen. Ik zei eerst dat ik een stoer meisje wilde. Maar toen ik haar voor het eerst in het ziekenhuis in een roze leenrompertje zag was ik verkocht. Nu heeft ze steeds meer roze en schattige jurkjes enzo
Maar nog steeds ook stoere broekjes etc.
Oud 10-04-2010, 09:18
Verwijderd
Bij een volgende zou ik zeker weer willen weten wat het wordt, ik vond en vind het 'kind dat het is' (hoe het kindje er uit ziet, hoe het is, enz.) genoeg verrassing.
Oud 10-04-2010, 10:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, dat vind ik ook altijd een beetje 'raar'. Alsof je, als je weet of het een jongen of een meisje is, al helemaal weet wat voor kind het is! Ik vond het sowieso een grote verrassing.
__________________
Tsja
Oud 10-04-2010, 17:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Leuk Volk!

Ik denk dat ik naam en geslacht wel voor mezelf zou houden (nou ja, samen met mijn partner dan), maar wel alles zou willen weten. Roze en blauw mogen er dan ook echt wel zijn, ook al zijn juist neutrale kleuren vaak ook heel erg mooi. Maar wat rompertjes en mutsjes in die kleuren zijn nooit weg.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-04-2010, 19:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als ik een meisje zou krijgen zou het echt een meisje-meisje worden en bij een jongetje moet het echt stoer worden, vind ik leuk
Ik hoef het niet te weten eigenlijk, liever niet zelfs.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-04-2010, 15:02
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:

Mijn broer en vriendin wisten het wel, maar vertelden het niet. Alleen dachten wij krullen te zien op de echo en in mijn familie hebben alleen de mannen krullen, dus hadden we de conclusie al getrokken

Ik denk dat ik het niet zou willen weten. Lekker ouderwets en spannend
Krullen op een echo?

Ik vond het erg leuk om te weten wat het werd, inderdaad om gericht te kunnen shoppen. Ik begon daar echter pas na 5 echo's mee, was elke keer bang dat het uiteindelijk toch een jongetje bleek te zijn en dat je dan met allemaal jurkjes zit ofzo . Oh en al die ananas tips heb ik uitgeprobeerd op n gegeven moment. Het enige wat echt 'werkte' was frambozenthee en hielmassage; ik kreeg enorme voorweeen
__________________
*Signature*
Oud 11-04-2010, 15:36
Verwijderd
Bij mij deed niets iets, alleen een infuus met weeopwekkers. Al heb ik hielmassage niet geprobeerd, wie weet had dat iets gedaan.
Oud 11-04-2010, 16:45
Verwijderd
Ik zou het geslacht niet willen weten, maar dat kan hier ook niet zo makkelijjk dus dat scheelt haha. (Bij de standaard echo's vertellen ze't je niet ook niet als je het wil weten dus daarvoor zou dan een aparte pret-echo moeten worden gmaakt bij een bedrijf dat dat doet en ik heb geen behoefte aan extra echo's... liever minder dan meer)

Mijn zusje hoort niets van haar ex, het is een stomme zak. Ze heetf besloten de baby te houden en verder gaat alles goed met haar!

En bij mij kriebelt het nog steeds belachelijk but now is not the time! So
Oud 11-04-2010, 18:11
wup
wup is offline
Citaat:
Krullen op een echo?
Met de nadruk op dat dáchten we te zien. Kind was hartstikke kaal
Oud 11-04-2010, 21:37
Verwijderd
Pff, ik ben echt zenuwachtig! Mijn zus is sinds een paar uur onbereikbaar - wat niets hoeft te zeggen, misschien ligt haar telefoon in een andere kamer - en als er voor morgen niets is gebeurd, wordt ze gestript. Dus mja, 't is spannend! Ik ben zooo nieuwsgierig! En hopelijk gaat alles helemaal goed natuurlijk
Oud 12-04-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Met de nadruk op dat dáchten we te zien. Kind was hartstikke kaal
Wij zagen Maud haar haar door het vruchtwater 'dansen'. Een matje zelfs
Daardoor wisten we dat ze haar had. En het was ook echt een boel
Oud 12-04-2010, 00:54
Verwijderd
Spannend andijvie!
Oud 12-04-2010, 08:53
Verwijderd
Gisteren rond middernacht nog niets, vandaag wordt ze gestript... morgen ga ik naar mijn ouders zodat ik in de buurt ben
Oud 12-04-2010, 10:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat spannend! Veel plezier
__________________
Tsja
Oud 13-04-2010, 16:53
Verwijderd
Ennn we zitten nog steeds te wachten... Pff, mijn zus moet het nu ook wel helemaal gehad hebben zeg...
Oud 15-04-2010, 12:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline


Net onze eerste echo gehad, dus nu is het officieel: Sarah wordt grote zus!
Het hartje klopt, dus de kans dat het nu nog misgaat is nog maar heel klein.
__________________
Tsja
Oud 15-04-2010, 12:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[afbeelding]


Net onze eerste echo gehad, dus nu is het officieel: Sarah wordt grote zus!
Het hartje klopt, dus de kans dat het nu nog misgaat is nog maar heel klein.
Ah, toen ik zag dat je gepost had, hoopte ik het stiekem al Gefeliciteerd hoor!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-04-2010, 12:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat lief, dankjewel!
__________________
Tsja
Oud 15-04-2010, 12:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Andijvie: En, en?
@Snoopy: Gefeliciteerd, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed zal gaan!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-04-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Net onze eerste echo gehad, dus nu is het officieel: Sarah wordt grote zus!
Het hartje klopt, dus de kans dat het nu nog misgaat is nog maar heel klein.



Gefeliciteerd! Wat fijn!
Oud 15-04-2010, 12:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat leuk, die enthousiaste reacties! En dat terwijl ik hier helemaal niet zoveel meer ben...
__________________
Tsja
Oud 15-04-2010, 13:25
Verwijderd
Gefeliciteerd, snoopy

Bij mijn zus nog niets, als ze voor zaterdag niet is bevallen, gaan ze inleiden...
Oud 15-04-2010, 13:29
Verwijderd
Arme zus van andijvie
Oud 15-04-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Arme zus van andijvie
Idd, ze was er 3 weken geleden al helemaal klaar mee, maar dit kindje kennelijk nog niet, die zit veel te lekker
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7!
Verwijderd
499 02-09-2009 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.