Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2006, 20:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet de laatste tijd eigenlijk niet eens hoe ik me voel, nu ik er echt over nadenk...
Advertentie
Oud 30-01-2006, 21:15
Verwijderd
And my scars remind me that the past is real
Oud 30-01-2006, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 30-01-2006 @ 21:02 :
@me blackrose: (})

Ontopic: Ik heb pijn in m'n kaak...en hij voelt geïrriteerd en ik heb hoofdpijn. Zal ik naar m'n moeder luisteren en toch eerder naar mijn eigen huisarts gaan ivm de sufheid die nog niet weg is? Maar zo iets kan best een paar dagen duren, toch?
tnx (}).
Als je het niet vertrouwt zou ik toch maar even langs de huisarts gaan, en zeker omdat je in je tentamenweek zit. Dan kan het toch maar beter zo snel mogelijk opgelost worden.

Ibuprofen doet wonderen! De pijn in mijn knie is even op een lager pitje, hij kraakt alleen nog, mja, dat zal ook wel niet 1,2,3 over zijn.
Oud 30-01-2006, 21:22
George
Avatar van George
George is offline
Ik moet nog wel even kwijt dat ik vóórdat de oorlog uitbrak een enorme ego-boost heb gehad. Eerste zangles, en ze was verschrikkelijk blij 'eindelijk een leerling te hebben die van zichzelf al zuiver kan zingen'.
Ik vind complimentjes eigenlijk helemaal niet relaxed, maar dit was wel gaaf.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 30-01-2006, 21:28
Verwijderd
Ik voel me rot en wil eig gewoon even een knuffel.
Oud 30-01-2006, 21:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Best kut al weet je niet wat je zelf wilt . Wil ik hem liever niet spreken, baal ik er toch van dat die niet online is...
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 30-01-2006, 21:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
sonho schreef op 30-01-2006 @ 22:28 :
Ik voel me rot en wil eig gewoon even een knuffel.
(})
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-01-2006, 22:01
Mara
Mara is offline
Gadverdamme wat haat ik mezelf toch.

Ik ben zo vol van problemen en wat heb ik een zelfmedelijden. Maar er wat aan doen ho maar. Ik geef meteen op, ik wil er geen moeite voor doen. Zo zal m'n leven nóóit veranderen natuurlijk.
Oud 30-01-2006, 22:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik hoop heel erg dat het hem lukt, voel me erg gespannen voor hem (maar dat weet hij niet). Ik voel heel erg met hem mee.. *zucht*

Studie gaat prima, maar het vooruitzicht is nog onzeker. Ik haat onzekerheid!

Niet zeiken, trut.
Oud 30-01-2006, 22:26
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik mis je.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 30-01-2006, 23:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Voel me verward.
Oud 31-01-2006, 09:57
Verwijderd
Ik heb zin in alcohol ofzo, zodat ik misschien niet meer zo onzeker ben. Drugs... Het is zo verleidelijk. Het is een slechte uitweg, ik weet het. Ik voel me nou niet eens zo rot, maar toch heb ik er zin in. Wil ik aandacht? Ben ik nou echt zo'n persoon die zulke dingen doet voor aandacht? Dat zal toch niet... Anders zal ik wel enorm balen van mezelf als dat wel zo is. Misschien is het gewoon iets om die "leegte" op te vullen. Misschien dat ik dan vaker vrolijk en zelfverzekerd kan zijn. Als ik aan de gevolgen denk, wat het met je kan aanrichten, dan weet ik ook heus wel dat 't niet goed is. Maar wat maakt het uit? Ik voel me nou toch al rot en ik wil ook gewoon eens een keer vrolijk en zelfverzekerd zijn. Ik wil mezelf kunnen laten zien en trots zijn op mezelf. Ik ben mezelf een beetje kwijt geloof ik. Ik weet niet meer goed hoe ik mezelf nou écht kan ontspannen. Meer vrienden, maar hoe kom ik daar aan? Een sport of een baantje, maar dat durf ik niet. Gelukkig ga ik binnenkort wel samen met een vriendin van mij op zoek naar een baantje. Misschien scheelt het ook wel als ik met haar samen kan werken, dat er toch iets vertrouwds is. Ik hoop echt dat ik een baantje durf aan te nemen en dat het mij goed bevalt, want ik heb toch bijna geen leven. Dan heb ik tenminste iets te doen én ik krijg betaald. Ik hoop echt dat het lukt, want misschien word ik zo ook wel zelfverzekerder. Misschien gaat die "leegte" dan weer weg. Waarschijnlijk ga ik vanmiddag toch aan de alcohol, maar mij kennende zal dat toch wel weinig zijn. Ik drink sowieso weinig, ook fris enzo, dus het zal denk ik ook niet opschieten met alcohol. Ik wil wiet denk ik. Maar dat is écht niet goed voor me, maar als dat mijn hoofd leeg kan maken... Dan zou ik eens niet zoveel nadenken en misschien ook wat vrolijker zijn.
Oud 31-01-2006, 10:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
George schreef op 30-01-2006 @ 22:22 :
Ik moet nog wel even kwijt dat ik vóórdat de oorlog uitbrak een enorme ego-boost heb gehad. Eerste zangles, en ze was verschrikkelijk blij 'eindelijk een leerling te hebben die van zichzelf al zuiver kan zingen'.
Ik vind complimentjes eigenlijk helemaal niet relaxed, maar dit was wel gaaf.
Laat es horen.


Maar nu eerst werken. Leuk, en dan vrijdag nog een tentamen. Maar dat lukt me wel, dat is een normale hoeveelheid stof en er is genoeg duidelijkheid over hoe het nu in elkaar zit. Hum, tja.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-01-2006, 11:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Buh

Bij gebrek aan een betere omschrijving
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-01-2006, 11:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*gaapt eens flink* goedemorgen.. vanochtend was t iets te vroeg
mn planning klopte weer van geen kant en ik ben moe...
zo ff wat geklaag..

positief..: ik ga naar de kapper (nog niet helemaal zeker of dat positief is..)
maar ik ga iig de boel laten bij snoeien hopen dat ze t niet verknallen
en hopen dat ik durf te zeggen wat ik wil:
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2006, 11:19
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik moet echt ff wat zaakjes regelen
op een rijtje zetten
Ik wil mijn tentamens halen, op assesment
Ik wil eten
En ik wil iemand die naar me luisterd
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 31-01-2006, 12:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb zo vreselijk koud, al de hele dag. En gisteren ook en de dag daarvoor en daarvoor. Snap eigenlijk niet hoe het komt, het is hier 20.4 graden, heb gewoon een t-shirt met een jasje aan en het kippenvel staat me op de armen. En ik heb nog wel sloffen aangetrokken, want mijn moeder zegt dat dat helpt, maar het zijn vooral mijn armen die koud zijn en blegh.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2006, 13:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo nog geen kwartier bij de kapper gezeten flink stuk korter.. niet helemaal wat ik wilde maar dat heeft hij me afgeraden..
dus ja wie ebn ik om daar tegen in te gaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2006, 13:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-01-2006 @ 14:01 :
zo nog geen kwartier bij de kapper gezeten flink stuk korter.. niet helemaal wat ik wilde maar dat heeft hij me afgeraden..
dus ja wie ebn ik om daar tegen in te gaan
Kappers hebben er verstand van, toch? Maar ben je wel tevreden?

ot: Ik heb het nog steeds koud. Maar ik begin ook het idee te krijgen dat mijn tentamen misschien goed komt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-01-2006, 13:19
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-01-2006 @ 11:50 :
Laat es horen.


Maar nu eerst werken. Leuk, en dan vrijdag nog een tentamen. Maar dat lukt me wel, dat is een normale hoeveelheid stof en er is genoeg duidelijkheid over hoe het nu in elkaar zit. Hum, tja.
Hehe, dat ze dat zei wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik het er zelf ook mee eens ben. ;p


Verder ben ik compleet op, verneuk ik alles en kan ik niet meer.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 31-01-2006, 13:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 31-01-2006 @ 14:02 :
Kappers hebben er verstand van, toch? Maar ben je wel tevreden?

ot: Ik heb het nog steeds koud. Maar ik begin ook het idee te krijgen dat mijn tentamen misschien goed komt.

jaaah het is wel naar mn zin tis echt uh vet stuk korter
had t steeds in staart omdat ik er vrij weinig mee kon en nu kan je het wel een beetej in modul waxen enzo

niet dat ik daar zo crea in ben nmaar goed
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2006, 13:47
Verwijderd
Tussen de 8,5 en 9 voor mn mondeling Engels.
Oud 31-01-2006, 14:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
hè, nog 1 tentamen en dan ben ik eindelijk van die stomme tentamenweek af. Ik heb er niet veel van gemaakt. Van kunstgeschiedenis al helemaal niet, dat ging echt ongeloofelijk slecht. Terwijl geschiedenis jij het beste ging.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-01-2006, 14:22
Verwijderd
9.7 voor m'n luistertoets Engels!

Okay het was geen 2006 omdat m'n school dat te duur vindt, maar evengoed ben ik blij met dit zwaartellende cijfer.
Oud 31-01-2006, 14:51
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Naja. Ik had/heb een goede vriendin. Althans dat dacht ik. Toen kwam er opeens een ander meisje van zeg maar bruut gezegt zelfde ras. En nu laat ze me buiten staan. Als ik met haar praat negeer ze me gewoon.

Noem ik dat een vriendin??
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 31-01-2006, 15:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Moet nog een boel doen voor school eigenlijk. Maatschappijleer po, Levo-verslag, Frans leesdossier... En zodra ik dat af heb kan ik beginnen met leren voor de toetsweek...
Maar de laatste twee uur vandaag waren wel heel relaxt. Vooral levo, beetje discusieren enzo. En het is mooi weer dus eigenlijk ben ik wel vrolijk
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 15:12.
Oud 31-01-2006, 15:15
Mara
Mara is offline
"Ik heb 5%, zij 55%" zei een jongen over mij tegen een andere jongen. Zitten beiden in mijn klas. Ging over vetpercentage.

"Oeh, dikke armen"

Jammer dat ik geen groot mes bij me had.
Oud 31-01-2006, 15:18
Verwijderd
Rust...
Oud 31-01-2006, 15:18
Verwijderd
En die smerige rothond, die haar hele kussen onder gepoept en gespuugd heeft. Bah. En ik kon het weer opruimen. En die stomme vent van ckv. Ik wilde het hem allemaal precies uitgelegd hoe het zat. Maar hij wilde niet luisteren. Nou, dan niet. Maar dan moet hij mij niet afvallen tegenover de hele klas.

Zo, verder wel oke. Jammer van wiskunde, maar wist ik van tevoren. Vanavond naar school voor open avond. Wel oke. Wel zin in. Chris ziek, misschien niet mee. Naja, jammer. Verder was al ik al lekker vroeg uit vandaag. En mocht ik wel bij hem eten . Ik blijf het een enige man vinden, maar ik moet toch eens onthouden hoe hij mij noemt, want ik vergeet het elke keer .

I want you hear tonight
I want you hear
Nothing is taking me down, down, down...
Except you my love.

I wanna hear what you have to say about me
Hear if you're gonna live without me
Oud 31-01-2006, 15:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-01-2006 @ 16:15 :
"Ik heb 5%, zij 55%" zei een jongen over mij tegen een andere jongen. Zitten beiden in mijn klas. Ging over vetpercentage.

"Oeh, dikke armen"

Jammer dat ik geen groot mes bij me had.
klinkt oudweds gezellig bekend
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-01-2006 @ 16:15 :
"Ik heb 5%.
Dan moet hij er vreselijk griezelig uit zien...heb je hem dat gezegd?
Oud 31-01-2006, 16:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Fijn dat ik die stomme dingen die er soms gebeuren van me af kan zetten. Deze hele week bestaat uit leren-leren-leren en het gaat goed. Alles wat ik moest doen, leek zó veel, maar ik heb al zo veel gedaan (in weinig tijd). Morgen twee vakken afmaken en dan hoef ik nog maar 25% van de oefenopgaven. Groepswerk gaat super, mijn aandeel is af en klaar en ik ben tevreden.

Hopelijk blijft het allemaal zo soepel gaan, dan hou ik nog eens wat tijd over voor leuke dingen.

En ik ben zó benieuwd naar morgen. Wat zíj ook doet, goed is het altijd. Dat denk ik nu tenminste, hopelijk gaat het allemaal zoals ik dat wil. Iig heb ik nu ondersteuning van iemand met macht.

Yes!
__________________
Oud 31-01-2006, 16:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-01-2006, 16:35
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 31-01-2006 @ 16:07 :
Moet nog een boel doen voor school eigenlijk. Maatschappijleer po, Levo-verslag, Frans leesdossier... En zodra ik dat af heb kan ik beginnen met leren voor de toetsweek...
Maar de laatste twee uur vandaag waren wel heel relaxt. Vooral levo, beetje discusieren enzo. En het is mooi weer dus eigenlijk ben ik wel vrolijk
waar staat de afkorting levo voor is dat een soort lb (levensbeschouwing)?



ot: ik vind het zacht uitgedrukt niet zo leuk om gymles te geven voor de klas (gelukkig wel samen met een vriendin) en dan nog Badminton ook en ik was er weer veels te zenuwachtig voor *zucht, leer ik die zenuwen nou nooit af?* gelukkig hebben we een heel lieve klas, zodat ze braaf deden wat wij wouwen, ook al klopte er geen bal van. Maar ja, nu hoef t gelukkig niet meer


en ik moet ook nog veul doen, maar heb geen zin meer
Oud 31-01-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Kwieltje schreef op 31-01-2006 @ 17:35 :
waar staat de afkorting levo voor is dat een soort lb (levensbeschouwing)?
Ja. Levensbeschouwing.
Oud 31-01-2006, 17:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
"Weet je wat ik wel zou willen zijn?een bloemtjesgordijn,een bloemtjes gordijn!!"

Ik zit al de hele dag met dat liedje in mijn hoofd en ik heb echt werkelijk geen idee hoe ik er bij kom! Maar ik vind het wel ontzettend komisch!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-01-2006, 17:19
Anno2007
Anno2007 is offline
zo lekker ff trainen
Oud 31-01-2006, 17:25
Verwijderd
Klootzak.
Oud 31-01-2006, 17:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Is het echt zo raar dat ik me beter voel in bepaalde kleren? Dat ik zekerder van mezelf ben als ik m'n alleroudste schoenen draag?

Nee toch?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2006, 17:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 31-01-2006 @ 18:38 :
Is het echt zo raar dat ik me beter voel in bepaalde kleren? Dat ik zekerder van mezelf ben als ik m'n alleroudste schoenen draag?

Nee toch?
Nee hoor, die kleding is vertrouwd voor jou en daarin voel je je thuis. Je zit lekker in je velletje enzo. Of het oud is of niet maakt niet uit, het gaat om jouw persoonlijke waarde.

Boeiend wat anderen ervan vinden.
Oud 31-01-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 31-01-2006 @ 17:37 :
Ja. Levensbeschouwing.
Levensbeschouwelijke vorming .
Oud 31-01-2006, 18:34
George
Avatar van George
George is offline
Ik kan niet meer, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet meer.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 31-01-2006, 19:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-01-2006 @ 18:57 :
Nee hoor, die kleding is vertrouwd voor jou en daarin voel je je thuis. Je zit lekker in je velletje enzo. Of het oud is of niet maakt niet uit, het gaat om jouw persoonlijke waarde.

Boeiend wat anderen ervan vinden.
Daarom, dat vond ik dus ook.

Ontopic: Wat een heerlijk veilige omgeving, dit.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-01-2006, 19:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb een hele wazige bui, zo voelt het althans.

Ik denk dat als ik zo bezig ga met schoolwerk, ik in een waas ontzettend veel kan afmaken, dus dat lijkt em een goed plan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-01-2006, 19:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 31-01-2006 @ 19:19 :
Levensbeschouwelijke vorming .
dat ja
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-01-2006, 19:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik moet leren.. ik moet nu echt gaan leren...

en wat doe ik?! helemaal NIETS

stomme stomme doos
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-01-2006, 19:37
Verwijderd
Ik wil me weer zo rustig voelen als vanmiddag...
Oud 31-01-2006, 20:10
Verwijderd
*geeft zichzelf een schop onder de kont* ik hoor nu huiswerk te maken, zo wordt het niks en ben ik weer terug bij af!
Oud 31-01-2006, 20:14
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 31-01-2006 @ 21:10 :
*geeft zichzelf een schop onder de kont* ik hoor nu huiswerk te maken, zo wordt het niks en ben ik weer terug bij af!
*helpt schoppen*

En laat ik mezelf dan ook maar meteen een schop geven, want ik moet ook nog huiswerk maken...en leren ook...maken gaat op zich redelijk, leren niet echt...kan me er niet (meer) toe zetten. Maken is gedeeltelijk ook lastig, omdat ik niet verder kom met een deel van de opdracht.

En mijn stagebegeleidster mailt vanavond dat ze donderdagmiddag toch niet kan of het 's morgens kan en of ik haar dat zo snel mogelijk wil laten weten...en dat terwijl zij mij zelf helemaal niet laat weten of ze kan en of ze om een bepaalde tijd kan...pas na meerdere mailtjes...en nu verwacht ze van mij dat ik dat in zo korte tijd kan weten ed... (Wat dus niet kan, want zowel mijn begeleidster van stage als ik zijn er morgen niet... Maar ik wil het niet uitstellen. )
Oud 31-01-2006, 20:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 31-01-2006 @ 21:10 :
*geeft zichzelf een schop onder de kont* ik hoor nu huiswerk te maken, zo wordt het niks en ben ik weer terug bij af!
schop mij ook ff
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.