Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het blijft ronduit belachelijk. ![]() Hm bovenin gebeurt niet veel, zowel PSV, Ajax, Feyenoord en AZ winnen. Ik hoop eigenlijk stiekem dat het onderin nog wat spannender wordt. Maja, dan moet Den Bosch weer eens winnen, dat lijkt al een eeuwigheid niet meer gebeurd te zijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Majstro pakt 7 wedstrijden voor 2 'vermeende' ellebogen ?
||
Citaat:
Neemt niet weg dat de overtreding van Bouazouwawa heel wat goorder was dan die van Majstorovic, maar een klap in het gezicht kan ook heel wat ernstige gevolgen hebben, vergeet dat niet.
||
Citaat:
Verder is dit een lastige kwestie met twee kanten. Moet je uitgaan van de ernst van de overtreding of van de gevolgen? Bij die Bouappelflap had de schorsing waarschijnlijk te maken met de gevolgen en niet zozeer met de ernst van de overtreding. Die jongen had inderdaad gewoon pech. Als Kokmeijer niet bij ons had gevoetbald had ik negen wedstrijden ook genoeg gevonden, nu wil ik die kutkop nooit meer op televisie en al helemaal niet in de Nieuwe Revue zien! Een elleboogstoot is natuurlijk altijd bewust en het is jammer dat mensen zich altijd verschuilen achter het zogenaamde aanzetten met koppen. Waarom zegt er nooit iemand: 'Ja, ik wilde inderdaad even mijn rechterelleboog heel fijn op zijn wenkbrauw drukken!' In verhouding met andere ellebogen is dit een vrij hoge straf, maar als je uitgaat van de intentie van zo'n elleboog is een hoge straf terecht. Het blijft altijd lastig zoiets.... |
![]() |
||
Citaat:
Waren die Coolsingelrellen trouwens ook niet na een Feyenoord - NAC?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Luinge wilde dus gewoon een daad stellen en daar is N.E.C. de dupe van geworden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Begrijp ik nu goed dat behalve de wedstrijd van Willem II, die van N.E.C. ook is gestaakt? Ik denk toch dat er eens met z’n allen voor moeten zorgen dat alle wedstrijd gestaakt worden. Gewoon met z’n allen de hele wedstrijd kwetsende dingen zingen. Dat wil men schijnbaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En stiekem hoop ik dat Ajax, PSV en Feyenoord het hardst meezingen, want dan zijn we zo van deze absurditeit af.
||
Citaat:
![]() en ze hadden in hun bouwplan niet de optie "wat te doen met veel sneeuw" opgenomen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder moet ik hier nog even mijn gal spugen over de mensen die Amoah gisteren hebben durven uitfluiten. Tuurlijk miste hij een grote kans, maar hij werkt zich wel een slag in de rondte en hij won bijna al zn duels. Nee, maar dan word er na een misser geroepen om Igor. Igor scoort en dat verbloemt dan weer wat voor een matige speler het is. Hij loopt, maar niet nuttig, wint geen duels en hij kan met zijn lengte niet eens een kopduel winnen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat een niet nader te noemen groep mensen die voornamelijk in Israël wonen of zich Ajaxsupporters noemen-goal! Ik vind de uitfluitkeuzes van de Vitesse aanhang sowieso wat vreemd in elkaar steken. Fränkel steekt zijn middelvinger op naar het publiek (waarschijnlijk ook nadat hij uitgefloten was) en loopt twee of drie jaar later nog steeds rond in Arnhem. Nu staat de club vijfde en is twee keer scoren tegen Willem II kennelijk ook nog niet goed. Ik moet erkennen dat ik ook geen fan ben van alle spitsen van Vitesse, maar zou me niet kunnen voorstellen waar de frustratie vandaan kan komen om Amoah uit te fluiten. Je staat vijfde en ook nog eens voor! Ik kan niet anders concluderen dan deze mensen een niet nader te noemen groep mensen die voornamelijk in Israël wonen-supporter te noemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij kan dus vrijdagavond tegen RBC 'gewoon' meespelen. Kijk, ik zal niet ontkennen dat het er allemaal ongelukkig uitzag, en dat een schorsing eventueel niet onverdient zou zijn, maar het belangrijkste punt in deze zaak wordt door alle media doodgezwegen ; Bossen heeft in zijn wedstrijdverslag aangegeven dat hij beide situaties gezien heeft én beoordeeld heeft als 'niets aan de hand'. In die situatie is het voor de bond niet mogelijk de scheidsrechter te overrulen én dus achteraf te schorsen. Echter, Bossen kwam 10 dagen na het duel met een aanvullende verklaring waarin hij aangeeft dat hij de situtie níet goed heeft kunnen waarnemen. Dan is schorsen plots wél mogelijk. En nu beweer ik dat Bossen die verklaring vast niet uitzichzelf gegeven heeft, maar onder druk van de knvb...
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|