Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2005, 15:31
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarschijnlijk is de limiet 3x het woord hoerenjong of hoerenzoon ofzo, gaat nergens over
Oud 27-02-2005, 15:37
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-02-2005 @ 16:31 :
Waarschijnlijk is de limiet 3x het woord hoerenjong of hoerenzoon ofzo, gaat nergens over
Idd, en waarschijnlijk kan er al gestaakt worden als er maar 5 man zijn die het roepen ofzo. Echt te belachelijk voor woorden. De KNVB pakt het voor de verandering weer eens helemaal verkeerd aan.
Oud 27-02-2005, 15:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En toen ik enkele weken geleden zei dat dit de grootste bullshit was, zwetste ik nog uit mijn nek?
Oud 27-02-2005, 17:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-02-2005 @ 16:21 :
Ik kon het niet laten...
Wel terecht dat je het zegt, want Willem II staat bekend om rustige supporters die nooit veel roepen. Ook bij NEC gebeurde het vrijdag al.
Het blijft ronduit belachelijk.

Hm bovenin gebeurt niet veel, zowel PSV, Ajax, Feyenoord en AZ winnen. Ik hoop eigenlijk stiekem dat het onderin nog wat spannender wordt. Maja, dan moet Den Bosch weer eens winnen, dat lijkt al een eeuwigheid niet meer gebeurd te zijn. Vandaag scoorden ze trouwens eindelijk weer eens na 425 minuten.
Oud 27-02-2005, 17:59
Teun
Teun is offline
De wedstrijd gestaakt? Nu denken Stillem II supporters vast dat ze zich met recht hooligans mogen noemen.
Oud 27-02-2005, 21:25
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
N.E.C. - Vitesse wordt gefloten door Luinge... Hoeveel minuten zal die het volhouden??
Oud 27-02-2005, 21:28
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 27-02-2005 @ 22:25 :
N.E.C. - Vitesse wordt gefloten door Luinge... Hoeveel minuten zal die het volhouden??
Oud 28-02-2005, 12:07
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-02-2005 @ 18:50 :
Wel terecht dat je het zegt, want Willem II staat bekend om rustige supporters die nooit veel roepen. Ook bij NEC gebeurde het vrijdag al.
Het blijft ronduit belachelijk.
Het belachelijke is dat er bij NEC regelmatig veel lompere dingen geroepen worden. En dan nu ineens na 10 seconden fluit hij de spelers de kleedkamers alweer in...
Oud 28-02-2005, 12:08
Gimme more beer
Citaat:
Tha-Theo schreef op 27-02-2005 @ 22:25 :
Wtf? Zal me een kort wedstrijdje worden...
Oud 28-02-2005, 12:58
Verwijderd
ach.. wij hebben wat dat betreft weinig te klagen.. nog geen enkele winst sinds november, en sinds november een totaal van 2 gele kaarten ofzo... echt dramatisch hoe verwijfd ze hier in en van Breda in het veld staan.....
lulring was weer dramatisch... bukken voor een bal die die in moet koppen.. maar ja het was een vrij harde voorzet... dus bukt mevrouw lulring maar

wat ik wil zeggen is dat wij dus weinig reden tot schelden op de scheids hebben..
Oud 28-02-2005, 14:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 27-02-2005 @ 13:09 :
moraal van dit verhaal.. spelers willen niet eens meer ff met de supporters over hun woede praten.... dat is wel eens anders geweest! ZAKKENVULLERS!
fucking hell.. er zijn supporters die blijkbaar tegenwoordig zelfs kogels moeten vangen om jullie te spreken...

dit wordt donderdag wat in de Kuip... met een nulletje of 12 onderuit?
Kijk maar uit! In Rotterdam schieten ze met échte kogels.
Oud 28-02-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 28-02-2005 @ 15:43 :
Kijk maar uit! In Rotterdam schieten ze met échte kogels.
dat doet het publiek, de pliesie niet
Oud 28-02-2005, 17:51
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Voorstel: zeven wedstrijden voor Majstorovic

Uitgegeven: 28 februari 2005 17:12
Laatst gewijzigd: 28 februari 2005 17:37
ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft Daniël Majstorovic een schikkingsvoorstel gedaan van zeven wedstrijden. De speler van FC Twente krijgt de forse straf voorgelegd omdat hij vorige week in het competitieduel met FC Groningen tot twee keer toe een elleboogstoot zou hebben uitgedeeld aan Martin Drent.

Scheidsrechter Bossen liet de voorvallen onbestraft. De aanklager stelde daarop een vooronderzoek in. Op grond hiervan kwam hij tot dit voorstel. FC Twente liet maandag bij monde van algemeen directeur Johan Plageman weten niet akkoord te gaan. De zaak zal nu worden behandeld door de tuchtcommissie. "Dit is echt onvoorstelbaar", reageerde Plageman. "Hij zegt zelf niks gedaan te hebben en Bossen heeft er vijf meter vanaf gestaan en heeft nog geen gele kaart gegeven. Deze schorsing is echt veel te hoog."

--------------------------------

Oud 28-02-2005, 20:47
baas
baas is offline
Terecht.
Oud 28-02-2005, 22:07
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
baas schreef op 28-02-2005 @ 21:47 :
Terecht.
Die knaap van Sparta pakt 10 wedstrijden voor het 'stoppen' van de carriere van een speler van GAE.

Majstro pakt 7 wedstrijden voor 2 'vermeende' ellebogen ?
Oud 28-02-2005, 22:36
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 28-02-2005 @ 23:07 :
Die knaap van Sparta pakt 10 wedstrijden voor het 'stoppen' van de carriere van een speler van GAE.

Majstro pakt 7 wedstrijden voor 2 'vermeende' ellebogen ?
Het zijn allebei smerige overtredingen waar je wat tegen wilt doen. Bouazouazoueuaouseoun oid. heeft nooit bedoeld zo'n ernstige overtreding te maken, het was gewoon frustratie en heel veel pech aan beide kanten. Dat hij meer wedstrijden krijgt dan majstorovic, lijkt me niet meer dan logisch en ik vind 7 wat aan de hoge kant, maar recidivisme is iets dat je weldegelijk moet indammen. Hoe zeker kun je zijn van de ernst van de overtreding van Majstorovic? Dat is de vraag die ze zichzelf moeten stellen.

Neemt niet weg dat de overtreding van Bouazouwawa heel wat goorder was dan die van Majstorovic, maar een klap in het gezicht kan ook heel wat ernstige gevolgen hebben, vergeet dat niet.
Oud 01-03-2005, 11:26
USPalermo
USPalermo is offline
Het zou i.d.d. hypocriet zijn om vrijspraak te eisen, w.b.t. Majstorovic.

Maar de staf die nu is neergelegd bij Twente, van 7 wedstrijden, is véél te hoog.

Verder is er nog iets 'vreemds' aan de hand. FC Twente kreeg namelijk de mogelijkheid om 'aan te geven' hoe men er over dacht. Dat recht heeft iedere speler/club, ik geloof dat het zelfs verpicht is. Nog geen half uur nadat Twente haar bevindingen naar Zeist had gestuurd, stuurt de KNVB de aanklacht naar Enschede per fax. Dat betekent dus, dat de KNVB in een half uur tijd, de 'kant' van Twente heeft onderzocht, de 'verklaring' van Drent, én een rapport heeft opgesteld met daarin de eis van 7 wedstrijden.

Eigenlijk kan dit niets anders betekenen dan dat de KNVB de bevindingen van Twente niet eens gelezen heeft, ofwel dat het schikkingsvoorstel allang klaar was.

Deze zaak krijgt nog wel een staartje, supporters willen namelijk stappen onder nemen tegen NOS en KNVB.
Oud 01-03-2005, 12:40
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-02-2005 @ 23:36 :
maar een klap in het gezicht kan ook heel wat ernstige gevolgen hebben, vergeet dat niet.
Ik ben nog steeds dezelfde knappe jongen als tien jaar geleden!!

Verder is dit een lastige kwestie met twee kanten.
Moet je uitgaan van de ernst van de overtreding of van de gevolgen? Bij die Bouappelflap had de schorsing waarschijnlijk te maken met de gevolgen en niet zozeer met de ernst van de overtreding. Die jongen had inderdaad gewoon pech.
Als Kokmeijer niet bij ons had gevoetbald had ik negen wedstrijden ook genoeg gevonden, nu wil ik die kutkop nooit meer op televisie en al helemaal niet in de Nieuwe Revue zien!
Een elleboogstoot is natuurlijk altijd bewust en het is jammer dat mensen zich altijd verschuilen achter het zogenaamde aanzetten met koppen. Waarom zegt er nooit iemand: 'Ja, ik wilde inderdaad even mijn rechterelleboog heel fijn op zijn wenkbrauw drukken!'

In verhouding met andere ellebogen is dit een vrij hoge straf, maar als je uitgaat van de intentie van zo'n elleboog is een hoge straf terecht. Het blijft altijd lastig zoiets....
Oud 01-03-2005, 12:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-02-2005 @ 16:47 :
dat doet het publiek, de pliesie niet
De politie ook; vraag maar aan de cameraman van die leuke rellenbandjes van Feyenoord.

Waren die Coolsingelrellen trouwens ook niet na een Feyenoord - NAC??
Oud 01-03-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 01-03-2005 @ 13:43 :
De politie ook; vraag maar aan de cameraman van die leuke rellenbandjes van Feyenoord.

Waren die Coolsingelrellen trouwens ook niet na een Feyenoord - NAC??
coolsingelrellen waren na feyenoord - ajaks zover ik het weet hoor? in '99? toch?
Oud 01-03-2005, 13:37
mario
mario is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-03-2005 @ 13:57 :
coolsingelrellen waren na feyenoord - ajaks zover ik het weet hoor? in '99? toch?
99 na de kampioenswedstrijd tegen Nac, ben blij dat ik toen alleen naar de wedstrijd ben geweest
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Was dat niet naar het kampioenschap van Feyenoord?

Dat gebeurde in de wedstrijd tegen NAC (2-2) toen Roda van die moffenburgemeester niet tegen Feyenoord in Kerkrade mocht spelen omdat hij bang was dat Feyenoord daar dan het kampioenschap ging vieren dus werd die wedstrijd uitgesteld en behaalde Feyenoord het kampioenschap tegen NAC.
mario
mario is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-03-2005 @ 14:37 :

Dat gebeurde in de wedstrijd tegen NAC (2-2) toen Roda van die moffenburgemeester niet tegen Feyenoord in Kerkrade mocht spelen omdat hij bang was dat Feyenoord daar dan het kampioenschap ging vieren dus werd die wedstrijd uitgesteld en behaalde Feyenoord het kampioenschap tegen NAC.
helemaal juist
Oud 01-03-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-03-2005 @ 14:37 :

en toen ging er een lichtje branden...
Oud 01-03-2005, 21:56
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-02-2005 @ 13:08 :
Wtf? Zal me een kort wedstrijdje worden...
Onderzoek naar de beelden van afgelopen vrijdag heeft uitgewezen dat de spreekkoren aan het adres van Mijnheer R. Luinge maarliefst 14 hele seconden geduurd hebben

Luinge wilde dus gewoon een daad stellen en daar is N.E.C. de dupe van geworden.
Oud 02-03-2005, 09:15
Gimme more beer
Citaat:
Tha-Theo schreef op 01-03-2005 @ 22:56 :
Onderzoek naar de beelden van afgelopen vrijdag heeft uitgewezen dat de spreekkoren aan het adres van Mijnheer R. Luinge maarliefst 14 hele seconden geduurd hebben

Luinge wilde dus gewoon een daad stellen en daar is N.E.C. de dupe van geworden.
Alsof we dat nog niet wisten...
Oud 02-03-2005, 13:54
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-03-2005 @ 10:15 :
Alsof we dat nog niet wisten...
Maar nu weet je ook de precieze tijd Vraag me af wat er nu voor een stappen worden genomen, al helemaal als je kijkt naar de 4 minuten die het duurde voordat Willem 2 werd stilgelegd...
Oud 02-03-2005, 17:31
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Is het niet gewoon het beste als we de hele eredivisie een parodie van zichzelf laten worden?
Elke club minimaal 8 minpunten, en elke weekend meer dan 6 gestaakte wedstrijden.

Zou dan niet het lichtje gaan branden, over wie nu echt aan het doorslaan is? De supporters of de KNVB?
Oud 02-03-2005, 18:19
AGH
AGH is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 01-03-2005 @ 22:56 :

Je kunt ook nooit eens normaal een weekend geen voetbal volgen.
Begrijp ik nu goed dat behalve de wedstrijd van Willem II, die van N.E.C. ook is gestaakt?

Ik denk toch dat er eens met z’n allen voor moeten zorgen dat alle wedstrijd gestaakt worden.
Gewoon met z’n allen de hele wedstrijd kwetsende dingen zingen. Dat wil men schijnbaar.
Oud 02-03-2005, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-03-2005 @ 19:19 :
Gewoon met z’n allen de hele wedstrijd kwetsende dingen zingen. Dat wil men schijnbaar.
Hehe, zie je dadelijk dat volgend seizoen elke wedstrijd gestaakt wordt... gezellig. KNVB goed bezig!
Oud 02-03-2005, 19:54
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Precies waar ik op doel. Maak gewoon van de hele competitie een puinhoop. Iedereen minpunten behalve RBC en Heerenveen, dan is het signaal wel duidelijk neem ik aan.

Alhoewel..
Oud 03-03-2005, 10:07
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 02-03-2005 @ 19:19 :
Je kunt ook nooit eens normaal een weekend geen voetbal volgen.
Begrijp ik nu goed dat behalve de wedstrijd van Willem II, die van N.E.C. ook is gestaakt?

Ik denk toch dat er eens met z’n allen voor moeten zorgen dat alle wedstrijd gestaakt worden.
NEC is inderdaad gestaakt. Ipv. positieve spreekkoren gaat het nijmeegs publiek waarschijnlijk gewoon voor de echte spreekkoren en we hopen dat de rest van de clubs vrolijk meedoen, ff een daad stellen.

En stiekem hoop ik dat Ajax, PSV en Feyenoord het hardst meezingen, want dan zijn we zo van deze absurditeit af.
Oud 05-03-2005, 19:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ADO afgelast (en woensdag ging het nog door )
Grunn - PSV ook, Den Bosch - Feyenoord ook en Ajax - AZ ook, omdat er veel sneeuw op het dak ligt waardoor er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Lachen. Wel jammer, Ajax - AZ was vorig seizoen de mooiste wedstrijd en op dit moment ook heel belangrijk gezien de stand. Stomme ArenA.
Oud 05-03-2005, 22:19
Ketjing
Ketjing is offline
Ajax te veel sneeuw op het dak, wat een slappe smoes.

Maar mijn weekend kan niet meer stuk, Vitesse gewonnen en nek verloren
Oud 06-03-2005, 00:25
PV
PV is offline
Waar zijn ze nu bang voor, dat het dak ineens instort of zo? Dan mag er wel eens naar de constructie gekeken worden..
Oud 06-03-2005, 00:29
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Maak je een stadion MET een dak, zodat alle wedstrijden door kunnen gaan ondanks slecht weer... Wordt de wedstrijd afgelast juis OMDAT je een stadion met een dak hebt.
Wie kan mij nu het voordeel van een dak op je stadion uitleggen?
Oud 06-03-2005, 09:52
Bell
Bell is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-03-2005 @ 01:29 :
Maak je een stadion MET een dak, zodat alle wedstrijden door kunnen gaan ondanks slecht weer... Wordt de wedstrijd afgelast juis OMDAT je een stadion met een dak hebt.
Wie kan mij nu het voordeel van een dak op je stadion uitleggen?
t helpt natuurlijk tegen de regen

en ze hadden in hun bouwplan niet de optie "wat te doen met veel sneeuw" opgenomen...
Oud 06-03-2005, 11:53
one.
one. is offline
Wel goed dat ze meteen AZ, Ajax, Feyenoord, Heerenveen en PSV hebben afgelast.
Oud 06-03-2005, 12:30
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 06-03-2005 @ 12:53 :
Wel goed dat ze meteen AZ, Ajax, Feyenoord, Heerenveen en PSV hebben afgelast.
waarom als ik vragen mag?

Verder moet ik hier nog even mijn gal spugen over de mensen die Amoah gisteren hebben durven uitfluiten. Tuurlijk miste hij een grote kans, maar hij werkt zich wel een slag in de rondte en hij won bijna al zn duels. Nee, maar dan word er na een misser geroepen om Igor.
Igor scoort en dat verbloemt dan weer wat voor een matige speler het is. Hij loopt, maar niet nuttig, wint geen duels en hij kan met zijn lengte niet eens een kopduel winnen.
Oud 07-03-2005, 19:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
Bell schreef op 06-03-2005 @ 10:52 :
t helpt natuurlijk tegen de regen

en ze hadden in hun bouwplan niet de optie "wat te doen met veel sneeuw" opgenomen...
Dat is waarschijnlijk dezelfde rekenkamer die balkons hebben bedacht in Maastricht en daarbij vergeten waren dat er ook wel eens mensen op het balkon konden gaan lopen.
Oud 07-03-2005, 19:22
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-03-2005 @ 13:30 :
Verder moet ik hier nog even mijn gal spugen over de mensen die Amoah gisteren hebben durven uitfluiten. Tuurlijk miste hij een grote kans, maar hij werkt zich wel een slag in de rondte en hij won bijna al zn duels. Nee, maar dan word er na een misser geroepen om Igor.
Die goal verdiende pas een fluitconcert!
Wat een niet nader te noemen groep mensen die voornamelijk in Israël wonen of zich Ajaxsupporters noemen-goal!
Ik vind de uitfluitkeuzes van de Vitesse aanhang sowieso wat vreemd in elkaar steken.
Fränkel steekt zijn middelvinger op naar het publiek (waarschijnlijk ook nadat hij uitgefloten was) en loopt twee of drie jaar later nog steeds rond in Arnhem.
Nu staat de club vijfde en is twee keer scoren tegen Willem II kennelijk ook nog niet goed.
Ik moet erkennen dat ik ook geen fan ben van alle spitsen van Vitesse, maar zou me niet kunnen voorstellen waar de frustratie vandaan kan komen om Amoah uit te fluiten.
Je staat vijfde en ook nog eens voor!
Ik kan niet anders concluderen dan deze mensen een niet nader te noemen groep mensen die voornamelijk in Israël wonen-supporter te noemen.
Oud 08-03-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
waarom als ik vragen mag?

Igor scoort en dat verbloemt dan weer wat voor een matige speler het is. Hij loopt, maar niet nuttig, wint geen duels en hij kan met zijn lengte niet eens een kopduel winnen.
Kom je naar Breda zaterdag?
Oud 08-03-2005, 18:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Als ik dit zo hoor, is hij te vergelijken met Aelbrecht bij ons.
Oud 08-03-2005, 21:53
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-03-2005 @ 19:50 :
Als ik dit zo hoor, is hij te vergelijken met Aelbrecht bij ons.
ruilen?
Oud 09-03-2005, 15:40
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
'Frank Kooiman lokte sneeuwballen zelf uit'

9/3/2005 15:17

Frank Kooiman kreeg vrijdag in het Cambuur Stadion de nodige sneeuwballen naar zijn hoofd geslingerd. De Sparta-goalie had dat aan zichzelf te danken, zo stelt Cambuur.
De KNVB heeft Cambuur Leeuwarden een verklaring gevraagd voor de incidenten die het duel met Sparta ontsierden. Vooral keeper Frank Kooiman moest het ontgelden. Maar volgens Cambuur-directeur Ritske Merkus is de Rotterdamse goalie niet zo onschuldig als hij wil doen laten geloven.

'Het begon met een middelvinger van Kooiman richting onze fanatieke aanhang. Daarop werd een sneeuwbal zijn kant opgegooid maar die ging mis. Kooiman gooide die sneeuwbal vervolgens terug in dat vak, waarna er vaker werd gegooid', zegt Merkus tegen VI.nl.

Cambuur Leeuwarden wil namelijk ook het gedrag van Sparta aan de kaak stellen. 'Uiteraard is het gedrag van onze supporters op het eind niet goed te praten, maar de provocaties van Kooiman en andere Sparta-spelers - die ook nog na het duel de overwinning voor onze fanatieke aanhang vierden met opgestoken vingers - horen niet op een voetbalveld thuis. Dat gaan wij ook in de verklaring zetten.'

'Cambuur verdient geen straf. Wij hebben voor zover ik weet er alles aan gedaan om de veiligheid te waarborgen. Mocht anders blijken dan horen we dat. Wij gaan het goed bekijken en zonodig ondernemen wij maatregelen tegen supporters die buiten het boekje zijn gegaan.'
die kooiman toch
Oud 09-03-2005, 15:45
kalinho
kalinho is offline
masturovic, of mastudorivic, hoe die knakker ook heet, 6 wedstrijden schorsing maar, stond net op teletekst
Oud 09-03-2005, 15:56
Gimme more beer
Citaat:
kalinho schreef op 09-03-2005 @ 16:45 :
masturovic, of mastudorivic, hoe die knakker ook heet, 6 wedstrijden schorsing maar, stond net op teletekst
"Maar"?
Oud 09-03-2005, 16:17
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
FC Twente én Majstorovic hebben protest aangetekend.

Hij kan dus vrijdagavond tegen RBC 'gewoon' meespelen.

Kijk, ik zal niet ontkennen dat het er allemaal ongelukkig uitzag, en dat een schorsing eventueel niet onverdient zou zijn, maar het belangrijkste punt in deze zaak wordt door alle media doodgezwegen ;

Bossen heeft in zijn wedstrijdverslag aangegeven dat hij beide situaties gezien heeft én beoordeeld heeft als 'niets aan de hand'. In die situatie is het voor de bond niet mogelijk de scheidsrechter te overrulen én dus achteraf te schorsen.

Echter, Bossen kwam 10 dagen na het duel met een aanvullende verklaring waarin hij aangeeft dat hij de situtie níet goed heeft kunnen waarnemen. Dan is schorsen plots wél mogelijk.

En nu beweer ik dat Bossen die verklaring vast niet uitzichzelf gegeven heeft, maar onder druk van de knvb...
Oud 09-03-2005, 18:17
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-03-2005 @ 17:17 :

En nu beweer ik dat Bossen die verklaring vast niet uitzichzelf gegeven heeft, maar onder druk van de knvb...
Inderdaad blijkbaar was het erg belangrijk dat Majstorivic schorsing kreeg.
Oud 09-03-2005, 18:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-03-2005 @ 22:53 :
ruilen?
Goed idee, ik denk dat Glusevic uiteindelijk toch wel wat meer kwaliteit in huis heeft dan onze Kristof hoor.

Citaat:
masturovic, of mastudorivic, hoe die knakker ook heet...
Masturbovic

Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-03-2005 @ 16:56 :
"Maar"?
Inderdaad, meer dan genoeg. Die Bouaouzan die ervoor heeft gezorgd dat Kokmeijer waarschijnlijk zijn hele leven niet meer kan lopen krijgt 12 wedstrijden en Mastorovic krijgt de helft vanwege twee "stootjes". Oke, hij moet gestraft worden maar als je dit met elkaar vergelijkt dan is die eerste straf in mijn ogen te licht en de andere straf misschien te hoog (paar wedstrijdjes minder in mijn ogen, maja...). Snap niet dat zoveel ophef is over die Mastorovic vergeleken met andere elleboogstoten of trappende bewegingen. Was denk ik toch omdat het 2 keer achter elkaar gebeurt en omdat Drent furieus was.

Regels voor berichten