Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik vond Meisje met de Parel ook beter dan die nieuwste. Wat ik lees: Susannah Waters, Long gone anybody Gister uit: H. de Roos, Speurders met de Kameleon Voor mijn zo goed als nieuwe stageplek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() "Haar zachte hand raakte mijn vingers. Warmte kwam in beweging in mijn lichaam. Ze was Mietra niet meer, maar een geheim hoekje van mijn vlucht dat met zeven knopen was verzegeld." |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat boek ook wel cool ja. Die drama's die zich langzaam ontvouwen, wat een ellendig gezin is het eigenlijk ook
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik lees nu Lisa's Adem. Vind hem tot nu toe erg leuk, ik hou van zijn manier van schrijven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga morgen kijken of ik "Ik droomde in blauw" kan vinden, maar moet nu eerst mijn Binchy boek uitlezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ freakjuh: Lijkt het op De Passievrucht? Beter? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm, een beetje. Ik vond De Passievrucht leuker eigenlijk. Tot nu toe dan. ![]() Als ik Lisa's Adem uit heb ga ik beginnen in Meisje niemand van Tomek Tryzena. ![]() Ben ik trouwens de enige die een lijst maakt met boeken uit dit topic en daarmee naar de bieb gaat? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |