Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() November? Ik dacht (of hoopte) eigenlijk dat hij in juni zou uitkomen aangezien de derde film dat ook deed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er schijnt "Comma Gate" te zijn geweest bij de poster die King Ralph hierboven had gepost.
![]() ![]() Ja, het begint nu steeds sneller te gaan met de film. ![]() ![]() ![]() Er zijn weer een paar interessante screenshots opgedoken, maar omdat die redelijk spoilerend zijn, geef ik er hier de links van en post ik niet daadwerkelijk de foto's. ![]() Hermione dansend met Viktor Krum op het Yule Ball Harry dansend met Parvati Patil op het Yule Ball Hermione en Harry die aanstalten maken om met elkaar te gaan dansen ![]() Ik vond de muziek in de trailer best wel spannend, hoor - ik heb goede verwachtingen wat betreft de nieuwe componist van de film. ![]() En.... die maze (doolhof) is wel verschrikkelijk groot, zeg! (Zie trailer, en zet 'm op pauze wanneer het doolhof verschijnt.) ![]() ![]()
||
Citaat:
Hoewel ik vond dat zijn HP soundtracks niet extreem geweldig waren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://movies.apple.com/movies/wb/ha...ffire_m480.mov En wiens computer high resolution niet aankan, hier is de medium resolution trailer: ![]() http://movies.apple.com/movies/wb/ha...ffire_m320.mov Verder raad ik jullie aan om van tijd tot tijd de volgende sites uit te checken: Mugglenet.com op www.mugglenet.com The Snitch op www.thesnitch.co.uk Veritaserum op www.veritaserum.com The Leaky Cauldron (TLC) op www.the-leaky-cauldron.org ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Trouwens, het is bevestigd dat Daniel Radcliffe ook weer de rol van Harry Potter op zich zal nemen in de 5e film, namelijk "Harry Potter and the Order of the Phoenix." ![]() ![]() ![]() "Confirmation: Dan Radcliffe will return for OotP In an interview with USA Today, Daniel Radcliffe confirmed that he will reprise his role as Harry Potter in the fifth film, "Harry Potter and the Order of the Phoenix", which is set to be released in June of 2007. Filming will commence in January of 2006. This is the first casting confirmation for the fifth movie. Also, USA Today asked about his thoughts on the sixth Harry Potter book, Harry Potter and the Half-Blood Prince. He said, "I pre-ordered it, but I don't get an early copy or anything. I wouldn't want an early copy. It's fun to be able to discover it with everyone else." " Dat is dus goed nieuws. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk dat de nieuwe film absoluut niet geschikt zal zijn voor kinderen van onder de 12 jaar. Als men er hier in Nederland al aan dacht om voor "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" de filmkeuring tijdelijk aan te passen tot voor 9 jaar en ouder (dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan; voor 9 jaar en ouder bestaat in het huidige systeem ook niet eens), dan moet dat bij deze film wel zéker gebeuren. Er gebeuren namelijk teveel dingen in de film die niet geschikt zijn voor kinderen onder de 12 jaar.
Spoiler
Al met al lijken me dat valide redenen om de film straks voor 12 jaar en ouder te maken. ![]() Ander voordeel van de filmkeuring van 12 jaar en ouder zou zijn dat het straks veel prettiger is om de nieuwe film in de bioscoop te zien. Verleden jaar moest ik het stellen met veel jengelende, hyperactieve kinderen in de bioscoop bij "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban", en dat zal bij deze film wel beduidend minder zijn. ![]() ![]() ![]() Maar goed, we zien wel wat er gebeurt. ![]() ![]()
|
Hier enkele high resolution foto's van zeer goede kwaliteit (klikken maar):
![]() Cedric Diggory die niet al te happy kijkt Een zuur kijkende Viktor Krum Fleur Delacour (Die lippen zijn goddelijk. ![]() Hermione in haar baljurk Ron in zijn danskleding Harry met een stukje Dumbledore Fred en George nadat ze hebben geprobeerd zich op te geven voor het tournament De Vuurbeker De Hongaarse draak De levensgrote doolhof Mooi mooi. ![]() Trouwens, de Amerikaanse illustrator van de Amerikaanse "Harry Potter" boeken, Mary Grandpré, heeft ook het illustratiewerk voor haar rekening genomen voor de cover van de Deluxe Edition van het nieuwe boek "Harry Potter and the Half-Blood Prince." Die cover is redelijk spoilerend, dus klik maar op eigen risico op deze link: http://www.mugglenet.com/viewer/?ima...=hbpdeluxe.jpg
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
En pre-orderen: Ik ga van 't zomer voor 2 maanden naar Ierland dus hier in nl. heeft 't niet zo'n zin. Ik hoop dat ik 'm daar te pakken kan krijgen of bij een boekhandel kan krijgen! ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
Er zijn drie nieuwe foto's opgedoken van drie mensen uit de cast van de nieuwe film, en de belangrijkste daarvan is wel van Katie Leung (die speelt Cho Chang), want van haar hadden we tot nog toe maar één foto (en die was niet eens zo duidelijk).
![]() Klik klik klik..... Katie Leung (Cho Chang) Stanislav Ianevski (Viktor Krum) Robert Pattinson (Cedric Diggory) ![]() Ik had me Cho wat mooier voorgesteld, maar vooruit, deze kan er wel mee door. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]() Verder.... mij is niet echt iets vreemd opgevallen aan Dumbledore in de trailer. Vond je hem te veel 'aanwezig', praatte hij te hard? De Dumbledore van Richard Harris zou het in ieder geval iets minder dramatisch gebracht hebben, denk ik. Bah. Ik wou dat we Ian McKellen als Dumbledore hadden en niet Michael Gambon. ![]() Gambon's Dumbledore ziet er minder vriendelijk en benaderbaar uit dan Harris' Dumbledore - en ik ben van mening dat McKellen's Dumbledore veel meer op Harris' Dumbledore geleken zou hebben. Michael Gambon rommelt maar wat aan en kijkt weinig naar hoe zijn voorganger Dumbledore heeft neergezet. Als ik Gambon zou zijn geweest, zou ik aandachtig Harris' Dumbledore hebben bestudeerd en bij mijn vormgeving van Dumbledore zoveel mogelijk Harris' Dumbledore in gedachten hebben, maar er natuurlijk ook mijn eigen stempel aan meegeven. En dat doet Gambon dus niet, die doet als het ware maar wat. ![]() Als ik de boeken lees, heb ik trouwens altijd Richard Harris als Dumbledore in mijn gedachten, want hij is voor mij de enige echte Dumbledore. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat ik bedoel is de manier waarop bijv. hij de triwizard aankondigd. Je ziet Dumbledore daar een beetje staan draaien en met zn armen zwaaien alsof hij iets zegt van: "nou, we hebben dus dat toernooi maar eigleijk niet belangrijk laat maar zitten" Inderdaad dat dramatische. Ik vind dat echt irritant.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
@ BCR: Bedoel je wie is de persoon of door wie wordt hij gespeeld? Cedric is een van de kampioenen in de Triwizard Toernament, van Hufflepuff, In het Nederlands is hij Carlo Kannewasser. Hij wordt gespeeld door Robert Pattinson.
|
Haha.
![]() ![]() "Luna is Snape's daughter." Ik snap niet waar mensen dat idee vandaan hebben gehaald! ![]() Maar goed, Jo's reactie daarop was: "This is a most tantalising idea, but no, Mr. Lovegood, the editor of 'the Squibbler', really is Luna's father and Snape does not have a daughter." Aha. Dus Snape heeft geen dochter. Maar ze heeft niet gezegd dat hij geen *kinderen* heeft - ze zegt specifiek 'dochter.' Hij kan dus wél een zoon hebben, of meer dan een zelfs. ![]() ![]()
Spoiler
![]() Maar, hij hoeft niet getrouwd te zijn om vader te zijn. Hij kan best een paar korte avontuurtjes gehad hebben met een vrouw, waaruit dan een zoon is voortgekomen. After all, dé daad zelf duurt maar een paar minuten, en daar zal hij zeker wel tijd voor hebben gevonden in zijn drukke schema! ![]() Hell, hij kan zelfs een zoon hebben en niet eens van zijn bestaan afweten. Wie weet. ![]() Wel interessant allemaal, hoor. Ik denk dat ik er waarschijnlijk teveel van Jo's antwoord maak, maar what the hell. Laat mij maar lekker. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |