![]() |
||
Citaat:
Ze geeft slechts haar mening op een prikkelende manier. Waarom kunnen Christenen er wel tegen als er op God gescholden wordt, maar kunnen moslims dat niet als het over Allah gaat? En jij zegt wel steeds dat het geen verband houdt met de Islam, maar Ali denkt daar duidelijk heel anders over. Wie heeft er dan het Gelijk aan haar kant? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit jou post begrijp ik slechts dat je het spoor zelf ook bijster bent |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Uit jouw post begrijp ik slechts dat je de discussie verschuift naar puur flamen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 14:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Christenen kunnen daar ook niet tegen maar zij voelen minder binding met andere gelovigen.(was het niet donner die een verbod wou op godlastering?!) Goh en Ali's woord is zeker wet ![]() Zij heeft al eerder dingen verkondigt die nergens op berusten Wijst je op het verband dat ze legde tussen de Islam en vrouwenbesnijdenis. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welk debat? Heb ik iets gemist? Citaat:
Citaat:
Nee, dit is helemaal niet goedkoop. Er wordt gewoon niets verwijdert of aangepast in de Koran. |
![]() |
|
Even tussendoor:
Je ziet wel weer wat voor een advocaat de zaak op zich neemt om kunst/het uiten van een mening te verbieden http://oud.refdag.nl/bin/010329bin03.html Het is niet voor niets dat de rest van de familie Moszkowicz niets meer met deze idioot te maken wil hebben. Met een beetje geluk vertegenwoordigt Bram of Max Hirshi Ali. Stel dat deze zaak ooit voor zal komen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Christenen kunnen daar in 99% van de gevallen wel tegen. Donner heeft niet voor niets heel de Nederlandse publieke opinie tegen zich gekregen door zijn achterlijke voorstel. Zeg ik niet. Maar jouw woord is ook geenw et. net zomin als het mijne. Verband tussen Islam en vrouwenbesnijdenis is foutief, maar dat is zeker niet hete nige wat Ali aan de kaak stelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik claim daarbij niks jij maakt het er gewoon van Kijk als jij niet inhoudelijk reageert waarom zou ik het dan doen |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() voor de rest ben ik het wel met je eens |
![]() |
||
Citaat:
Kijk als jij niet inhoudelijk reageert op mij, waarom zou ik het dan doen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij vindt dat als een ander geen goede argumenten geeft en jij ze kennelijk wel hebt, je ze maar niet moet geven??????? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de argumenten van S. heel wat beter dan jou weerwoord Je geringe kennis over de Islam blijkt hiermee maar weer. Ik was niet degene die offtopic ging |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals iemand die blind wordt op latere leeftijd daar meer last van heeft dan een geboren blinde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Nee, vind je het gek. Iets dat binnen de Islam niet wordt getolereerd hoef je ook niet te erkennen en te veroordelen. Eerst moet nog bewezen worden dat het gelegitimeerd wordt volgens de Koran en Hadieth. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(bedenk dat moslims slechts 6 2/3e% van de bevolking zijn)
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.fortuynpolitiek.nl/topic....87&whichpage=1 Misschien een goed idee om ook te lezen voordat men het becommentarieert ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit die blijf-van-mijn-lijf-statistieken (die we hier helaas niet bij de hand hebben) kun en mag je sowieso niet afleiden dat er 'dus' een causaal verband zit tussen islam en vrouwenmishandeling. Waarschijnlijk wel een correlatie, maar waar die dan uit bestaat kun je ook niet uit zo'n grafiek afleiden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wél wordt er uitgelegd dat het vaak om analfabete vrouwen gaat, die zelf worden voorgelogen door hun man. Het gaat hierbij dan ook vaak om eerste generatie Marokkaanse en Turkse vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien, als je laatst Nova hebt gekeken, heb je gezien dat het vaak om jonge, en regelmatig zelfs goed Nederlands sprekende vrouwen gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige waar Hirsi Ali tot nu toe in is geslaagd is het onderwerp op de agenda zetten. Van enig inhoudelijk betoog van haar kant is nog niets gebleken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat een deskundige (zie mijn eerdere post waar ik Carla Rus quote) het zeer goed vindt wat Hirshi Ali doet.
||
Citaat:
Tja, inderdaad, je kan niet er zonder meer vanuitgaan dat het vele malen hogere percentage moslima's in b-v-m-l-huizen vanuit hun cultuur dan wel geloof komt, maar het is wel de verreweg meest waarschijnlijke theorie. Zo is het percentage mishandelde vrouwen onder kansarme autochtonen vele malen lager.
||
Citaat:
![]() Ik snap wel dat sommige mensen dat er uit halen en gebruiken, maar dat bedoelen ze niet en dat staat er ook niet maar goed.
||
Citaat:
Daar staat eigenlijk dat vrouwen en mannen niet gelijkwaardig zijn. Dat is op zich al niet zo best...
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo'n relatie is niet een relatie op basis van gelijkwaardigheid. Daar valt weinig aan te vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 |