Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 16:58
Rosalien
Rosalien is offline
Als het percentage lager ligt dan de vorige keer (39%) dan moeten er twee mensen uit. Ligt het hoger dan moet er maar een uit.
Oud 01-02-2005, 17:41
Balance
Balance is offline
Nog iets wat me btw opviel vrijdag:
Isabelle doet met het 'wie van de drie' spel zó overdreven soapachtig, dat iedereen kan zien dat zij in ieder geval níet victoria koblenko is.

Dat zou ook een mollenstreek kunnen zijn, aangezien er daardoor nog maar 2 mensen overblijven, waaronder de echte victoria.

Marc-marie hield zich netjes van de domme, terwijl Sander en Jim speelden dat zij echt een cabaretier waren.
Victoria hield zich ook netjes van de domme en Lottie deed ook haar best om geloofwaardig te zijn.
Al met al was Isabelle de enige die daarin dus echt opviel.
Oud 01-02-2005, 17:50
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-02-2005 @ 18:41 :
Nog iets wat me btw opviel vrijdag:
Isabelle doet met het 'wie van de drie' spel zó overdreven soapachtig, dat iedereen kan zien dat zij in ieder geval níet victoria koblenko is.

Dat zou ook een mollenstreek kunnen zijn, aangezien er daardoor nog maar 2 mensen overblijven, waaronder de echte victoria.

Marc-marie hield zich netjes van de domme, terwijl Sander en Jim speelden dat zij echt een cabaretier waren.
Victoria hield zich ook netjes van de domme en Lottie deed ook haar best om geloofwaardig te zijn.
Al met al was Isabelle de enige die daarin dus echt opviel.
Inderdaad.
En achteraf zei ze dat ze het typische soapmeisje na wilde doen, iets dat misschien ook een beetje vreemd is omdat ik aanneem dat iedereen wel weet dat soapies niet zo zijn...
Maar dat kan er ook aan liggen dat ze een beetje onzeker ofzo was, ze wist niet goed wat ze er mee aan moest dus koos ze eigenlijk de makkelijkste weg, door heel overdreven te doen.
Oud 01-02-2005, 18:07
Verwijderd
En tóch was er iemand die op Isabelle stemde
(Maar ze deed inderdaad wel erg dom en ongeloofwaardig)

Trouwens..
even iets heel anders...
Zeggen mensen dat immigranten in Nederland (van welke nationaliteit dan ook) zo nationalistisch zijn. Nee, moet je die Nederlanders daar in Australië zien!
Oud 01-02-2005, 18:27
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 01-02-2005 @ 17:58 :
Als het percentage lager ligt dan de vorige keer (39%) dan moeten er twee mensen uit. Ligt het hoger dan moet er maar een uit.
Dat was maar één keer hoor.
Oud 01-02-2005, 18:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-02-2005 @ 19:07 :
En tóch was er iemand die op Isabelle stemde
(Maar ze deed inderdaad wel erg dom en ongeloofwaardig)

Trouwens..
even iets heel anders...
Zeggen mensen dat immigranten in Nederland (van welke nationaliteit dan ook) zo nationalistisch zijn. Nee, moet je die Nederlanders daar in Australië zien!
Van beide kanten vind ik het terecht: je bent toch meestal wel trots op het land waar jij kon opgroeien?
Wel grappig btw dat ze daar echt een community hebben voor enkel Nederlanders. Laat wel zien dat d'r daar dus ook genoeg Nederlanders heen zijn gegaan!

Overigens: het maakt het nog extra dom van Isabelle, aangezien Victoria ook politicologie en ruslandkunde studeert en je daarbij doorgaans geen dom grietje verwacht.
Ze zou dan trouwens aan dezelfde faculteit studeren als ik

Overigens vond ik ook deze site: www.wieisdemol.com
Hier staan heel duidelijk alle verdachte acties beschreven en acties die mensen juist vrijpleiten .
Dit is de directe link naar de verdachtmakingen enzo.
Oud 01-02-2005, 18:37
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 01-02-2005 @ 19:27 :
Dat was maar één keer hoor.
nee volgens mij niet, ze deden het iig ook bij de 2e aflevering
Oud 01-02-2005, 19:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 01-02-2005 @ 19:37 :
nee volgens mij niet, ze deden het iig ook bij de 2e aflevering
niet 'ook'
ze deden het in de 2e aflevering voor het eerst en tot nu toe ook voor het laatst
Oud 01-02-2005, 20:08
geen punt.
geen punt. is offline
Goeie website!

Als het volgende keer weer zo zou zijn dat er twee uit kunnen zou ze het wel gezegd hebben.
Oud 02-02-2005, 13:37
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 30-01-2005 @ 11:02 :
nee dat denk ik dus niet, voordat ze met dit programma beginnen zoeken ze eerst goed naar een mol volgens mij.
Ik heb weleens ergens gelezen dat de mol overal goed ingelicht moet worden met hoe en wat, dat diegene een soort les krijgt om dingen te saboteren enz.
Dus om binnen een dag of 2 even snel een ander kandidaat de mol laten worden vind ik niet echt logisch

tsja..als de echte mol uitvalt moet je toch wat...hij mocht van de dokter niet mee meedoen...
Oud 03-02-2005, 15:37
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-02-2005 @ 20:12 :
niet 'ook'
ze deden het in de 2e aflevering voor het eerst en tot nu toe ook voor het laatst
echt waar? oh.. ik had begrepen dat het elke keer zo was
Oud 03-02-2005, 16:07
alpha
alpha is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 03-02-2005 @ 16:37 :
ik had ook begrepen dat dit elke keer zou gebeuren.. Is dat echt niet zo??
Oud 03-02-2005, 16:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 03-02-2005 @ 16:37 :
tot nu toe voor het laatst.
Ik bedoelde daarmee dat het nog maar 1 keer was voorgekomen, aangezien er nog maar 1x en stemronde is geweest waarbij men al wist wat het percentage van vorige keer was (en daarbij nu dus hoger moest halen).
Het was als reactie op iemand die zei 'het iig ook bij de 2e aflevering', wat suggereerde dat het al vaker was gebeurt.

Maar ik bedoelde dus niet dat het nu niet meer voor komt.
Oud 04-02-2005, 10:02
Philemon
Philemon is offline
Vanochtend, toen ik 3fm aan het luisteren was hoorde ik Giel ineens in gesprek met Isa (?) en zij vertelde dat het uit was gelekt wie de Mol in die programma is.
Iemand ditzelfde verhaal gehoord? Want omdat ik pas later inschakelde snapte ik er werkelijk helemaal niets meer van!
Zou overigens niet in dank afnemen als het nu al bekend zou worden gemaakt..
Oud 04-02-2005, 12:24
geen punt.
geen punt. is offline
Hmm dat is helemaal niet leuk Mocht iemand het te weten komen op een of andere manier plaats het dan iig in een spoiler of niet.
Oud 04-02-2005, 12:32
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Philemon schreef op 04-02-2005 @ 11:02 :
Vanochtend, toen ik 3fm aan het luisteren was hoorde ik Giel ineens in gesprek met Isa (?) en zij vertelde dat het uit was gelekt wie de Mol in die programma is.
Iemand ditzelfde verhaal gehoord? Want omdat ik pas later inschakelde snapte ik er werkelijk helemaal niets meer van!
Zou overigens niet in dank afnemen als het nu al bekend zou worden gemaakt..
ik heb het helemaal gehoord.
Giel belde Isabel op onder een valse naam en stem.
En deed alsof hij had gehoord dat zij in interviews had verteld dat ze de mol was.
Dit was allemaal nep. Hij wilde haar alleen in verwarring etc. brengen.
Oud 04-02-2005, 13:57
Balance
Balance is offline
Bedenk ook dat ze kan bluffen.
Stel nou dat blijkt dat de afleveringen te duidelijk zijn en dat al te veel mensen de mol als Mol in gedachten hebben, dan kan het zijn dat de makers nu besloten hebben dat de deelnemers de gedachten van de kijkers moeten sturen.
Dus dat ze roddels moeten verspreiden of dat ze verdacht moeten gaan doen in interviews ofzo.
Oud 04-02-2005, 16:40
Goede Fee
Goede Fee is offline
Wat mij nog op viel bij het Mysterie Box spel, tijdens de herhaling van WIDM vanmorgen:
Toen de ronde van Victoria afgelopen was, kreeg je net zoals bij Marc-Marie, de tafel te zien waar de andere kandidaten aan zitten die op dat moment niet meededen aan het spel. Als je goed oplet zie je dat iedereen lacht, als iedereen is uitgelachen, wordt Yvon Jaspers duidelijk in beeld gebracht, en dán lacht zij pas.

Wie het laatst lacht... (?)

Ik vertel het misschien een beetje raar, maar ik vond dat het raar in beeld werd gebracht. 'Ineens' zag je Yvon lachen. Vreemd!
Ik heb trouwens echt zin in vanavond, zoals altijd.
Oud 04-02-2005, 19:14
geen punt.
geen punt. is offline
Zou Sander er uit gaan, aangezien zijn stukje in de intro vanavond wordt uitgezonden (de truck).........
Oud 04-02-2005, 20:15
Ketjing
Ketjing is offline
ik gok dat Jim het is
hij deed dat navigeren erg goed, stemde volgens mij op vd Hurk (die eruit is), en zorgde ervoor dat er maar 500,- werd gewonnen

Spoiler
Oud 04-02-2005, 20:19
geen punt.
geen punt. is offline
Jim kan niet liegen en hij stemde op Isabelle...

Ik ben echt helemaal leeg nu, ik heb geen flauw idee... er zijn gewoon een aantal mensen die het niet kunnen zijn denk ik: Jim, Yvon, M-M en Isabelle, maar voor de andere heb ik geen duidelijke aanwijzingen...

Sander was m'n mol, maar die gedraagt zich echt zeer verdacht. Blijven over Gijs en Lottie en eventueel Victoria, die zich verdacht gedroeg bij de executie (zo koud).
Oud 04-02-2005, 20:20
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 04-02-2005 @ 21:19 :
Jim kan niet liegen en hij stemde op Isabelle...

Ik ben echt helemaal leeg nu, ik heb geen flauw idee... er zijn gewoon een aantal mensen die het niet kunnen zijn denk ik: Jim, Yvon, M-M en Isabelle, maar voor de andere heb ik geen duidelijke aanwijzingen...

Sander was m'n mol, maar die gedraagt zich echt zeer verdacht. Blijven over Gijs en Lottie en eventueel Victoria, die zich verdacht gedroeg bij de executie (zo koud).
ok, dan heb ik het verkeerd
volgens mij was er ook iemand die niet zei op wie die stemde, die noemde 2 namen maar niet de definitieve
Oud 04-02-2005, 20:27
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-02-2005 @ 21:20 :
ok, dan heb ik het verkeerd
volgens mij was er ook iemand die niet zei op wie die stemde, die noemde 2 namen maar niet de definitieve
Dat was ongeveer de helft van de kandidaten. Onder andere Yvonne en Sander.
Oud 04-02-2005, 20:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 04-02-2005 @ 21:27 :
Dat was ongeveer de helft van de kandidaten. Onder andere Yvonne en Sander.
maar het grootste deel zei wel op wie hij of zei ging stemmen uiteindelijk. M-M bv noemde een hele rits op maar zei uiteindelijk wie het was.

Ik moet zeggen dat ik het niet echt een leuke aflevering vond, saaie spellen en veel veel chaos.

Maar ja de montage heeft altijd nog 1 vd grootste troeven in handen, ik ben bang dat het slechts maar gissen blijft
Oud 04-02-2005, 21:38
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-02-2005 @ 21:15 :
Spoiler
en M-M
Oud 04-02-2005, 21:45
Verwijderd
Ik heb afl. 1, 2 & 3 op i-net gekeken en 4 nu op tv gezien, dus ben eindelijk bij en heb werkelijk geen flauw idee wie de mol is. Heerlijk
Oud 04-02-2005, 22:10
Verwijderd
Yvonne van den Hurk liep toen straks nog bij ons op school rond

Ooooh en ik erger me zó dood aan Gijs weer!
Hij voert zelf geen klap uit en ondertussen heeft hij commentaar op iedereen.
Grrr..
Oud 04-02-2005, 22:33
Balance
Balance is offline
Inderdaad. Bij Gijs is 'de beste stuurlui staan aan wal' bijzonder van toepassing.

Damn, ik weet het echt niet.
Na vandaag denk ik:

Gijs, Victoria en Yvon zijn het volgens mij niet. Die willen te graag verdacht zijn.

Lottie en Jim ben ik iets minder zeker van, maar denk het toch niet.

Sander, MM en Isabel zijn momenteel mijn verdachten.
Oud 05-02-2005, 10:53
Verwijderd
Die Isabelle en Victoria worden echt irritanter en irritanter. Echt, ik moest serieus vloeken toen Victoria erin bleef .

Ohja, en Jim begint zicht steeds meer te profileren als mol. Vanaf de 1e aflevering vond ik hem al het meest mol, dus ik blijf er bij. Maar ik houd mijn ogen open.
Oud 05-02-2005, 11:44
geen punt.
geen punt. is offline
De mol weet dat ie de route met de truck zo snel mogelijk moet rijden. Jim is tot twee keer toe gestopt met dat ding... niet echt mollengedrag. Of wel?

Aan de andere kant probeert de mol natuurlijk zichzelf bovenaan die sterkste schoenen lijst te zetten: Jim, Lottie en Sander (en Victoria deed dat ook).
Oud 05-02-2005, 11:46
Ilsch
Ilsch is offline
Kan gijs er niet weer uit zeg
Oud 05-02-2005, 12:11
hi
hi is offline
Ik waardeer Gijs juist! Ik zou er ook niet tegen kunnen als er niet gewoon eerst goed overlegt wordt! Hoe duidelijker je overlegt hoe makkelijker het is om de mol eruit te pikken maar door de chaos die alle kandidaten scheppen heeft het bijna geen zin om te bedenken wie de mol is.
Oud 05-02-2005, 12:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
hi schreef op 05-02-2005 @ 13:11 :
Ik waardeer Gijs juist! Ik zou er ook niet tegen kunnen als er niet gewoon eerst goed overlegt wordt! Hoe duidelijker je overlegt hoe makkelijker het is om de mol eruit te pikken maar door de chaos die alle kandidaten scheppen heeft het bijna geen zin om te bedenken wie de mol is.
dat is waar, maar Gijs doet precies hetzelfde. Zodra het even stil is gilt hij zijn plan erdoorheen en wil hij niet meer kijken naar de plannen van anderen. Gijs doet dus net zo hard mee en als je dan commentaar gaat hebben op anderen is het irritant.
Oud 05-02-2005, 12:58
Bram
Bram is offline
ik vind het toch wat spijtig dat dit fantastische concept in NL zo uitgemolken wordt. In Belgie was de 3de reeks waarsch ook de laatste. Zo stopte men op een absolute top. Ik denk dat de makers van het programma, Woestijnvis, ook het programma niet graag uitgemelkt zien worden, want het blijft 1 vd beste formats ter wereld vind ik. Jammer dat deze format wereldwijd niet de bekendheid haalde van het hatelijke big brother ....
Oud 05-02-2005, 13:10
geen punt.
geen punt. is offline
Zolang er veel mensen plezier aan beleven mag het wat mij betreft uitgemolken worden als een stalkoe.
Oud 05-02-2005, 13:51
Balance
Balance is offline
Ik vind iets eigenlijk pas uitgemolken als men er mee door blijft gaan, terwijl niemand er op zit te wachten.
Dat is vooralsnog totaal niet het geval, want het programma is nog steeds erg populair.
Oud 05-02-2005, 14:02
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 05-02-2005 @ 14:10 :
Zolang er veel mensen plezier aan beleven mag het wat mij betreft uitgemolken worden als een stalkoe.
Maar ik vind wel dat het speciaal moet blijven, en daar twijfel ik een beetje aan bij deze reeks.
Het blijft natuurlijk een super spel, maar of deze reeks echt iets toevoegt aan het spel... hmmm... dat weet ik nog niet.
Oud 05-02-2005, 14:15
Freshh~
Freshh~ is offline
ben blij dat het iig bij ons nog niet is afgelopen
misschien een bèètje jammer van de bn-ers, maar vooralsnog vind ik het een super leuk programma
Oud 05-02-2005, 14:54
hi
hi is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-02-2005 @ 13:15 :
dat is waar, maar Gijs doet precies hetzelfde. Zodra het even stil is gilt hij zijn plan erdoorheen en wil hij niet meer kijken naar de plannen van anderen. Gijs doet dus net zo hard mee en als je dan commentaar gaat hebben op anderen is het irritant.
Daar heb jij dan weer gelijk in maar ik zou het niet volhouden om me heel het programma op de achtergrond te houden! Bovendien maakt het je nog verdachter! Niemand luistert er naar elkaar dus zeker luistert niet iedereen naar 1 persoon om eerst even na te denken terwijl iedereen het wel chaotisch vindt gaan.
Oud 05-02-2005, 15:21
geen punt.
geen punt. is offline
Volgens mij hoeft de mol weinig te doen om die opdrachten te laten mislukken met zo'n groep. Ik vind trouwens, dat mocht Victoria de mol zijn, ze het heel erg goed doet. Van de anderen zou ik eerder zeggen dat ze het slecht doen als mol, vooral Isabelle, Jim en Sander.

Ook raar dat in het telefoontje van de mol naar Isabelle niet werd gespecificeerd wat ze precies moest doen dan en wat er tegenover stond. Het was gewoon zo van "help je de mol...?".
Oud 05-02-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 05-02-2005 @ 16:21 :
Ik vind trouwens, dat mocht Victoria de mol zijn, ze het heel erg goed doet. Van de anderen zou ik eerder zeggen dat ze het slecht doen als mol, vooral Isabelle, Jim en Sander.
Hoe, wat, waar? Hoe kom je tot deze conclusie?
Oud 05-02-2005, 15:43
Verwijderd
Ben blij dat ik niet meer tegen dat tergend debiele petje moet aankijken van Yvonne
Weet iemand waarom de kas nu ineens bijgehouden wordt door Gijs?
Ik kon dat niet helemaal volgen, tijdens het eten zeiden ze er ook al iets van, dat het niet echt besproken was binnen de groep ofzo
Oud 05-02-2005, 18:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
bumhug schreef op 05-02-2005 @ 16:43 :
Ben blij dat ik niet meer tegen dat tergend debiele petje moet aankijken van Yvonne
Weet iemand waarom de kas nu ineens bijgehouden wordt door Gijs?
Ik kon dat niet helemaal volgen, tijdens het eten zeiden ze er ook al iets van, dat het niet echt besproken was binnen de groep ofzo
dat snapte ik idd ook niet nee... Waarom Gijs ineens de kas kreeg.
Oud 05-02-2005, 18:40
*gaapt*
*gaapt* is offline
wat ik niet snap is dat de mol mensen belt en dat die kandidaten dan ook gaan saboteren. waarom gaan ze dan meesaboteren en degene die zo'n opdracht krijgen, kunnen die ook de mol zijn?

het kan zijn dat dit al ergens in dit topic staat of tijdens een aflevering al is uitgelegd, maar ik heb niet alles gezien en gelezen
Oud 05-02-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 05-02-2005 @ 13:58 :
ik vind het toch wat spijtig dat dit fantastische concept in NL zo uitgemolken wordt. In Belgie was de 3de reeks waarsch ook de laatste. Zo stopte men op een absolute top. Ik denk dat de makers van het programma, Woestijnvis, ook het programma niet graag uitgemelkt zien worden, want het blijft 1 vd beste formats ter wereld vind ik. Jammer dat deze format wereldwijd niet de bekendheid haalde van het hatelijke big brother ....
Tjeezus wat ben jij een zeikerd zeg. Ten eerste vind ik niet dat het uitgemolken word, deze serie is nu al beter dan de vorige. Ten tweede was de laatste Belgische serie slecht, de Mol is geraden omdat hij met de productie stomme dingen fout deed. Noem ik niet echt absolute top.

En Big Brother hatelijk, pff doe niet zo elitair. Sowieso BB1 was echt geweldig en het was echt een nieuw iets voor die tijd.

Over deze mol reeks. Ik weet het niet meer hoor. Vind het niet erg dat Yvonne eruit is, ze is echt 'miscast' geweest in deze serie.
Oud 05-02-2005, 18:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 05-02-2005 @ 19:40 :
wat ik niet snap is dat de mol mensen belt en dat die kandidaten dan ook gaan saboteren. waarom gaan ze dan meesaboteren en degene die zo'n opdracht krijgen, kunnen die ook de mol zijn?

het kan zijn dat dit al ergens in dit topic staat of tijdens een aflevering al is uitgelegd, maar ik heb niet alles gezien en gelezen
Ze gaan mee saboteren, omdat ze dan goede antwoorden krijgen. Met goede antwoorden heb je meer kans dat je in het spel blijft (en eventueel later de mol nog kan ontmaskeren).

En degene die zo'n opdracht krijgt kan idd zelf ook gewoon een mol zijn. Dan denken wij dat ie saboteert omdat ie een opdracht heeft, maar in werkelijkheid kan het ook de mol zijn.
Oud 05-02-2005, 19:28
BCR
BCR is offline
Gijs is juist leuk. Ben blij dat Yvonne weg is Zij was onboeiend.

Marc-Marie
Oud 05-02-2005, 23:19
Orsino*
Orsino* is offline
Niet echt ontzettende spoiler, maar doe het toch maar zo.

Spoiler

Ik denk trouwens dat Marc-Marie de mol is. Hoop het trouwens ook, want hij is cool en dan blijft hij tenminste in het programma
Oud 06-02-2005, 12:36
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 05-02-2005 @ 16:27 :
Hoe, wat, waar? Hoe kom je tot deze conclusie?
Nou ik stel me gewoon bij ieder persoon even voor dat ie de mol is. Aan de hand daarvan bekijk ik hoe logisch het is en hoe deze persoon zich gedraagt. Ik vind dat Victoria het heel goed zou doen als ze de mol is. Die anderen die ik noemden niet... tja zeer hypothetisch, maar het kan helpen
Oud 07-02-2005, 18:14
geen punt.
geen punt. is offline
Heeft er nog iemand iets aan de muzikale hint gehad?

Regels voor berichten