Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En achteraf zei ze dat ze het typische soapmeisje na wilde doen, iets dat misschien ook een beetje vreemd is omdat ik aanneem dat iedereen wel weet dat soapies niet zo zijn... Maar dat kan er ook aan liggen dat ze een beetje onzeker ofzo was, ze wist niet goed wat ze er mee aan moest dus koos ze eigenlijk de makkelijkste weg, door heel overdreven te doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wel grappig btw dat ze daar echt een community hebben voor enkel Nederlanders. Laat wel zien dat d'r daar dus ook genoeg Nederlanders heen zijn gegaan! Overigens: het maakt het nog extra dom van Isabelle, aangezien Victoria ook politicologie en ruslandkunde studeert en je daarbij doorgaans geen dom grietje verwacht. Ze zou dan trouwens aan dezelfde faculteit studeren als ik ![]() Overigens vond ik ook deze site: www.wieisdemol.com Hier staan heel duidelijk alle verdachte acties beschreven en acties die mensen juist vrijpleiten ![]() Dit is de directe link naar de verdachtmakingen enzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze deden het in de 2e aflevering voor het eerst en tot nu toe ook voor het laatst ![]()
||
![]() |
Citaat:
tsja..als de echte mol uitvalt moet je toch wat...hij mocht van de dokter niet mee meedoen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bedoelde daarmee dat het nog maar 1 keer was voorgekomen, aangezien er nog maar 1x en stemronde is geweest waarbij men al wist wat het percentage van vorige keer was (en daarbij nu dus hoger moest halen). Het was als reactie op iemand die zei 'het iig ook bij de 2e aflevering', wat suggereerde dat het al vaker was gebeurt. Maar ik bedoelde dus niet dat het nu niet meer voor komt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Giel belde Isabel op onder een valse naam en stem. En deed alsof hij had gehoord dat zij in interviews had verteld dat ze de mol was. Dit was allemaal nep. Hij wilde haar alleen in verwarring etc. brengen. |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij was er ook iemand die niet zei op wie die stemde, die noemde 2 namen maar niet de definitieve
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het niet echt een leuke aflevering vond, saaie spellen en veel veel chaos. Maar ja de montage heeft altijd nog 1 vd grootste troeven in handen, ik ben bang dat het slechts maar gissen blijft
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het blijft natuurlijk een super spel, maar of deze reeks echt iets toevoegt aan het spel... hmmm... dat weet ik nog niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Big Brother hatelijk, pff doe niet zo elitair. Sowieso BB1 was echt geweldig en het was echt een nieuw iets voor die tijd. Over deze mol reeks. Ik weet het niet meer hoor. Vind het niet erg dat Yvonne eruit is, ze is echt 'miscast' geweest in deze serie. |
![]() |
||
Citaat:
En degene die zo'n opdracht krijgt kan idd zelf ook gewoon een mol zijn. Dan denken wij dat ie saboteert omdat ie een opdracht heeft, maar in werkelijkheid kan het ook de mol zijn.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |