| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en olijven zijn ook smerig je moet gewoon tomatensaus met wat stukkies wortel en paprika en prei en gehakt en een beetje sambal en die kaas doe je pas dr over als je klaar bent verder doosje ![]() strooikaas of parmezaan oid |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ok laten we het over wat anders hebben. geneukt? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
was wel geil oh en verder heb ik nog tv gekeken en ik heb warhammer soldaten gebouwd met mn vriendin en nog es geneukt en mn vriendin dr haar geverft en een dvd gehuurd, requiem for a dream, wat de beste en kutste film is die ooit gemaakt is, en ik heb ook nog achte de pc gezeten.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga nu wat te eten maken en port drinken en dan tv kijken en niet kunnen slapen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet Flo mn lievelingetje ook ergens deze maand in laten slapen, ze heeft 2 mega tumoren
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
nee maarja bij spotty had het geen zin meer want hij kon toch niet meer beter worden... en die medicijnen etc is ook niet tof voor zo'n beest
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 22:55 | |
| Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 18:36 | |
| Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 19:23 | |
| De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 18:15 | |
| Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 21:27 | |
| De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 20:07 | |