![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Toch even ontopic: wanneer je 21 pillen of meer achter elkaar slikt, is het altijd veilig, mits je stopweek ook niet langer is dan 7 dagen. Dus 2 pillen extra slikken is prima (als je geen driefasenpil hebt, want daarbij kan dat niet). Maar of je dan ook 2 dagen later ongesteld wordt, weet ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 3 maart seks gehad, condoom gescheurd en de dag erna geen morning after pil halen. Denk je dat jij niet zwanger kunt raken ofzo? ![]() Een MAP zit vol hormonen en daar kun je ziek van worden, maar zwanger zijn is nog erger (als je dat niet wilt zijn). Waarom ga je niet aan de pil (en een condoom erbij) of een ander voorbehoedsmiddel? Dat geeft wat meer rust, ook al ben je niet 100% beschermd, maar nog altijd beter dan wat je nu doet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat wel kan, is dat onder invloed van zwangerschapshormonen de hoeveelheid wittevloed veranderd. Maar, witte vloed kan er gewoon totaal los van staan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
http://groups.msn.com/Abortuslotgenoten
Voor iedereen die hier ervaring mee heeft of voor die keuze komt te staan het is nog niet af maar we zijn er druk mee bezig |
![]() |
||
Citaat:
- Heb veel honger - Heb buikpijn/steken in mijn buik - heb snel het gevoel alsof ik flauwval.. Maar als het goed is komt mijn bloeding morgen wel.. tsja, zwanger ofniet//
||
Citaat:
![]() Tadaaa ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Weet je ook al op welke manier je wil gaan bevallen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dan heb je hulp van de zwaarte kracht ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook een keer een kuur gehad ( geen penicilline, maar weet echt even niet meer wat wel..wel zoiets). De dokter had mij verteld dat de pil onbetrouwbaar zou zijn. Van de apotheek kreeg ik echter een briefje bij de pillen, waarstond dat het onbetrouwbaar was bij doorbraakbloedingen ( die kon je er van krijgen. Misschien is dat bij penicilline ook zo en hoef je je alleen zorgen te maken als je een bloeding hebt gehad, maar dat weet ik dus niet zeker. Je hebt er niet veel aan, maar ik zou me niet meteen zorgen gaan maken en gewoon wachten tot je ongesteld wordt. Zo niet ..testje halen, maar niet gaan stressen want je weet wat dat met je menstruatie kan doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
[B]Voor Zwangeren meisjes/vrouwen (om te praten)[/B] bosa | 9 | 24-06-2008 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? hahahaha159 | 8 | 16-07-2007 14:21 | |
Seksualiteit |
vraagje Romie | 13 | 05-03-2006 16:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger??? kosamlover | 6 | 11-01-2005 18:07 |