Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 12:45
chlamydia
chlamydia is offline
ik ben aan t leren voor recht want ik weet niet hoe mn wettenbundel werkt en ik heb een tentamen om 17.00 en daarna moet ik meteen door met leren voor spaans wat ik morgennacht om half 10 heb.
Oud 18-01-2005, 13:16
Verwijderd
hoi ik heb uitgeslapen want ik heb vakantie en nu ga ik naar vriendjes,maar wel met de bus en niet op de fiets,want het sneeuwt
Oud 18-01-2005, 13:28
Back Door Man
Back Door Man is offline
vriendjes ?
Oud 18-01-2005, 13:35
monolo
monolo is offline
nieuwe bril opgehaald, hij is wel ok en haar laten knippen. ben er nog niet helemaal over uit of ik het leuk vind
Oud 18-01-2005, 14:00
Verwijderd
Naar school, weer terug, The Sims 2 verslaafde uithangen en zometeen even boodschapjes doen.
Oud 18-01-2005, 14:06
Synonym
Synonym is offline
Eh tja. Ik moest al om half acht opstaan, verschrikkelijk. Het bed was nog warm, mijn vriendje ook, en hij bleef rustig doorslapen hoor (grr). Ik moest om tien over acht, door regen en kou, naar de bus racefietsen. En nee: hij reed niet vlak voor mijn neus weg, ik was nog ruim (eeeh) op tijd. Mijn lessen waren niet erg educatief. Vooral erg saai. Weer thuis heb ik wat onzinnig en verdwaasd achter de computer gezeten. Toen maar wat gegeten aangezien ik geen zin had in een flauwte ofzo. Nu zit ik nog steeds onzettend onzinnig achter de computer en ga straks tomatensoep (yay....) eten. Vanavond effe een oldschool showtje checken (Yuri Bashmet, een altviolist die wat Bach, Brahms en Sjotakowitsj ten gehore gaat brengen.)
Oud 18-01-2005, 14:13
Drez
Drez is offline
Ik had om 9uur een tentamen en ik hoop dat ik em nou wel een keer heb (3e x ). Daarna ging ik eerst Napoleon Dynamite kijken (vage film) en bezig met mn essay dat ik nu wel af vind, dus die ga ik zo mailen en dan oudheid leren gadverdamme (ook 3e x) enn info zoeken voor nog een essay. En ik eet al mn chocola op.
Oud 18-01-2005, 14:26
zeepkist
zeepkist is offline
Het ontwijken van een tentamen. Daarna geslapen in de trein en ik ga zometeen neue schoenen kopen ook al sta ik zo rood als een tomaat.
Oud 18-01-2005, 14:50
Nona Star
Nona Star is offline
Presentatie gepimpt: dikke vette 8. Daarna begon een dom wijf uit een ander presentatiegroepje te zaniken tegen de beoordelaars dat wij niet goed presenteerden, haar groepje had n 7. God straft schijnbaar preventief want ze is een dikke zeug en ze heet Heidi Niets te klagen verder; info gezocht over 'de pedagogische tik' voor n referaat, forummen, chatten, boodschapjes doen met huisgenoot. Spaghetti en een enorme zak mini-krakelingen <3
Oud 18-01-2005, 14:51
vixen
vixen is offline
Ow ik had gister kinda wel een beetje een leuke dag want ik ging naar Eindhoven naar een oude vriend van me die me de correlatiecoefficient (ik weet niet eens hoe je 't schrijft) uit ging leggen en toen gingen we eten en gooide ie kleurstof door mn vla:

Zelfs de kat at 't niet op.
Toen ging ik naar utrecht en toen kwam mn exjoch en toen sliep ik dus heel laat terwijl ik om 8 weer op moest en toen had ik tentamens en die gingen goooeeed vooral statistiek dus nu heb k nog maar 2 punten nodig voor mn p. En toen ging ik nieuwe oordopjes kopen want nog maar 1 deed 't en nu ga ik douchen en dan inkopen doen en leren en leren en dan uuhm, komt mn exjoch weer langs.
Oud 18-01-2005, 14:54
Verwijderd
ik ben wederom niet naar school geweest want dat is helemaal nergens voor nodig (maar dan echt) dus ik heb lekker uitgeslapen, onder de douche gestaan tot die overliep en nu zit ik me een beetje te vervelen op addictinggames.com en te wachten op paps die zometeen hier komt eten en meegaat om een huis te bezichtigen hier in de buurt.
en daarna ga ik boodschappen doen en lekker voor de tv hangen de hele avond, waarschijnlijk nog naar mn vriend.
Oud 18-01-2005, 15:07
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Synonym schreef op 18-01-2005 @ 15:06 :
Eh tja. Ik moest al om half acht opstaan, verschrikkelijk. Het bed was nog warm, mijn vriendje ook, en hij bleef rustig doorslapen hoor (grr). Ik moest om tien over acht, door regen en kou, naar de bus racefietsen. En nee: hij reed niet vlak voor mijn neus weg, ik was nog ruim (eeeh) op tijd. Mijn lessen waren niet erg educatief. Vooral erg saai. Weer thuis heb ik wat onzinnig en verdwaasd achter de computer gezeten. Toen maar wat gegeten aangezien ik geen zin had in een flauwte ofzo. Nu zit ik nog steeds onzettend onzinnig achter de computer en ga straks tomatensoep (yay....) eten. Vanavond effe een oldschool showtje checken (Yuri Bashmet, een altviolist die wat Bach, Brahms en Sjotakowitsj ten gehore gaat brengen.)
shostakovich
wel erg cool
Oud 18-01-2005, 15:15
Cola
Cola is offline
ik ben zon beetje de hele dag al aan het leren.....
ik heb proefwerk week
Oud 18-01-2005, 15:24
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-01-2005 @ 16:07 :
shostakovich
wel erg cool
bij de concertprogrammering stond Sjostakowitsj

maarja, het is dan ook in Enschede he
Oud 18-01-2005, 15:33
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
anneeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 18-01-2005, 15:37
Synonym
Synonym is offline

hoihoi!
Oud 18-01-2005, 15:46
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
<3

Oud 18-01-2005, 17:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 18-01-2005 @ 14:16 :
...

pm eens terug!

ontopique: ik was vanmorgen naar school en ik snap achteraf niet waarom ik ben gegaan, want ik heb niks nieuws geleerd. daarna ben ik naar huis gegaan en toen heb ik onder de zonnebank gelegen&3uur geslapen. toen was het 4uur en ging ik as the world turns kijken. vanavond bankhangen& the oc kijken <3
Oud 18-01-2005, 17:50
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 18-01-2005 @ 14:16 :
hoi ik heb uitgeslapen want ik heb vakantie en nu ga ik naar vriendjes,maar wel met de bus en niet op de fiets,want het sneeuwt
ieh ik moest door de sneeuw fietsen en ik was kledderjjnat net als de rest van de klas.

vandaag was best een leuke dag, we hadden het bij maatschappijleer over lonsdale en skinheads en waarom die twee dingen eigenlijk niet geassocieerd kunnen worden met neonazisme en probleemjeugd en bladiebla. En meester Bas en ik waren sportjekkieszusjes vandaag leuk heeeee. en verder gaf ik hele intellectuele antwoorden die zo moeilijk geformuleerd waren dat niemand behalve meester Bas het begreep en dat was vet. want ik doe normaal heel dom en soms dan doe ik heel intelligent en dan denken ze ' tering wat een leip wijf' nou en verder was mijn wiskundejuffie weer chagerijnig want die is zwanger. we kunnen niet wachten tot ze met verlof gaat huzzah.
en na school moest ik oefenen voor mijn optredengedoetje van volgende week en het was best vaag want ineens liep frits de drummer weg omdat ie het te saai vond ofzo, en om een uur of vijf moesten we allemaal oprotten omdat een of andere kutvent de school af wilde sluiten. nou toen ben ik met een jongentje Manoa, die heel mooi gitaar kan spelen naar huis gefietst en oh my god hij liet me blozen want hij zei dat martijn, de muziekleraar, had gezegd dat ie zin had om mijn liedje te spelen omdat ik zo mooi kan zingen OMFG hahaaa
Oud 18-01-2005, 17:53
Back Door Man
Back Door Man is offline
Mijn haar is geknipt, want dat was een jaar geleden ofzo .

Niet bijzonders, er is alleen model gebracht in dat bos haar.
Oud 18-01-2005, 17:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-01-2005 @ 18:50 :
ieh ik moest door de sneeuw fietsen en ik was kledderjjnat net als de rest van de klas.

sneeuw wtf, overal zeikt iedereen over sneeuwstorm hier, daar overal, bij ons was et 5 graden met zon
Oud 18-01-2005, 17:59
schimmel
schimmel is offline
naar school geweest, naar huis gegaan. sinds gister bleh, twijfel, zeur. waarom is het allemaal zo saai en waarom doen mijn leeftijdsgenoten zo ongelofelijk achterlijk en kinderachtig..
ik had vandaag drukles (hahahahihihi lachuuuuh)
Oud 18-01-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 18-01-2005 @ 18:59 :
naar school geweest, naar huis gegaan. sinds gister bleh, twijfel, zeur. waarom is het allemaal zo saai en waarom doen mijn leeftijdsgenoten zo ongelofelijk achterlijk en kinderachtig..
ik had vandaag drukles (hahahahihihi lachuuuuh)
glr
Oud 18-01-2005, 18:13
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 18-01-2005 @ 18:56 :
sneeuw wtf, overal zeikt iedereen over sneeuwstorm hier, daar overal, bij ons was et 5 graden met zon

ja het was van die natte plakkerige zeiksneeuw, met supergrote vlokken die zo lekker in je haar gingen zitten. kutweer
Oud 18-01-2005, 18:26
Verwijderd
ik heb lang ende brak gewerkt, zoals altijd dus eigenlijk maar het feit dat ik gisteren voor het eerst in eeuwen een dag niet geblowd heb droeg er wel aan bij dat ik niet zo pissig was ofzo. nou ja nu zit ik thuis lekker antidote te luisteren
Oud 18-01-2005, 19:09
grandmommy
grandmommy is offline
oja vandaag gingen ik en maaanon en estheerrr klasgenootjes dierennamen geven, waar iedereen het meeste op leek Job leek op een schildpad, ik leek eerst op een muisje maar toen zeiden ze dat ik meer op een babypoesje leek omg, en huib leek op een luiaard en joeri op een koala omdat ie een koalaneus heeft, en kars een koe omdat ie zo dik is en dat was vet. jooo.
Oud 18-01-2005, 19:23
ZerO
ZerO is offline
Gisteren had ik me voorgenomen om vandaag vroeg op te staan en te gaan leren, kwam helaas pas om 10 uur mijn bed uit
Toch nog best wat geleerd en 's middags ging ik een vriendin ophalen van het station en we gingen naar haar toe en daar hebben we bier gedronken en gekookt en daarnet werd ik naar huis gebracht omdat het regende en ik verwend ben
Ik ben van plan om zo nog wat te gaan leren maar ik denk dat ik gewoon heel de avond tv ga zitten kijken
Oud 18-01-2005, 19:36
cha0s
cha0s is offline
ik heb vandaag in de stad gehangen.
eerst naar the act geweest en onderweg daarheen liep ik langs danique die met 'n vriendin van 'r liep ofzo, maar door omstandigheden (lees: stoned) bedacht ik me dat pas toen ik al doorgelopen was.
daarna bij centraal station een vriend van me uit Boston opgewacht en daarna met hem en een chick uit Las Vegas de stad in gegaan. Coffeeshops bezocht uiteraard, gesmookt en bier gedronken. Juh. Mooie dag.
Oud 18-01-2005, 19:59
Verwijderd
Paul Letarte?
Oud 18-01-2005, 20:02
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-01-2005 @ 20:59 :
Paul Letarte?
Yup. Paul LePunque.
en Rebecca, een cute punkchick uit vegas. die logeert bij Bart van Antidote.
Oud 18-01-2005, 20:07
Skilly
Skilly is offline
Naar school. Bio en sk Rep en So gemaakt.

Thuis muziek, tv luisteren.
Huiswerk maken en nu forummen he
Oud 18-01-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-01-2005 @ 21:02 :
Yup. Paul LePunque.
en Rebecca, een cute punkchick uit vegas. die logeert bij Bart van Antidote.
Cool, doe hem als je hem nog ziet mn groeten maar, kijken of ie nog weet wie ik ben
Oud 18-01-2005, 20:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-01-2005 @ 21:11 :
Cool, doe hem als je hem nog ziet mn groeten maar, kijken of ie nog weet wie ik ben
hij gaat de 24e terug naar Boston. En hij zou in ieder geval voor 'ie terug gaat nog een avond met me gaan zuipen, dus ik zal 't zeggen.
Oud 18-01-2005, 20:15
Verwijderd
vet relaxed
Oud 18-01-2005, 20:16
cha0s
cha0s is offline
en je bent ene droplul, want hij was ook in Afrika met Antidote. dus je had 'm opzich opzich kunnen spotten.
Oud 18-01-2005, 20:22
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
noooou ik stond om 7 uur op.
en toen ging ik om 8 uur ( snel gehaast enz) met de bus naar het station. en toen om 10 over 8 bus naar school.
En toen heb ik daar gezeten, en bezig voor expositie .
Nouja allemaal leuk en wel, afijn om half 3 weer bus naar het station.
En toen om 3 uur met de bus naar huis, en daarna paar minuten lopen.
En daarna beneden gezeten, niet echt iets bijzonders gedaan ofz.
En toen keihard staan meezingen met de muziek.
En daarna even op me kamer gezeten, tot we gingen eten.Daarna afwassen/afdrogen.
Toen muziek geluisterd.
Toen gtst gekeken..
En nu zit ik hierzo.
Oud 19-01-2005, 07:29
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-01-2005 @ 18:50 :

vandaag was best een leuke dag, we hadden het bij maatschappijleer over lonsdale en skinheads en waarom die twee dingen eigenlijk niet geassocieerd kunnen worden met neonazisme en probleemjeugd en bladiebla. En meester Bas en ik waren sportjekkieszusjes vandaag leuk heeeee. en verder gaf ik hele intellectuele antwoorden die zo moeilijk geformuleerd waren dat niemand behalve meester Bas het begreep en dat was vet. want ik doe normaal heel dom en soms dan doe ik heel intelligent en dan denken ze ' tering wat een leip wijf' nou en verder was mijn wiskundejuffie weer chagerijnig want die is zwanger. we kunnen niet wachten tot ze met verlof gaat huzzah.
en na school moest ik oefenen voor mijn optredengedoetje van volgende week en het was best vaag want ineens liep frits de drummer weg omdat ie het te saai vond ofzo, en om een uur of vijf moesten we allemaal oprotten omdat een of andere kutvent de school af wilde sluiten. nou toen ben ik met een jongentje Manoa, die heel mooi gitaar kan spelen naar huis gefietst en oh my god hij liet me blozen want hij zei dat martijn, de muziekleraar, had gezegd dat ie zin had om mijn liedje te spelen omdat ik zo mooi kan zingen OMFG hahaaa
grandmom ik stond vroeg op en ik vind je strontirritant
Oud 19-01-2005, 08:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moet zo naar school om mn presentatie af te maken en daarna ga ik een tentamen niet maken want dat hoeft niet meer en dat voelt goed
en de rest van de dag ga ik lui doen
Oud 19-01-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-01-2005 @ 21:16 :
en je bent ene droplul, want hij was ook in Afrika met Antidote. dus je had 'm opzich opzich kunnen spotten.
tijdens antidote was ik zo lam dat ik zelfs Roel niet meer wist te spotten, laat staan hem

ik heb gisteren met Vin wat gechilled en Dogma gekeken, maar hij was fokking moe dus ging om 11 uur weg. ff langs de shop gereden en door naar de Papoea, daar heel veel animal planet gekeken en gesmookt tot diep in de nacht. bij de snackbar nog vreten en bierrr besteld dat ze thuis kwamen afleveren lekker lang geslapen en zo naar mn werk
Oud 19-01-2005, 12:03
Jules
Jules is offline
07.30 - wakker door wekker vriendje
08.15 - vriendje weg
09.45 - uit bed & douchen
10.15 - opruimen & ontbijt & krantje
10.55 - weg
11.00 - rabobank, 200 euro storten en adreswijziging doorgeven
11.15 - fietsen
11.25 - action, mappen kopen, ergeren aan stomme mensen
11.40 - fietsen
12.00 - thuis, opruimen & eten

in de planning:

13.15 - beginnen met leren
19.30 - bellen naar vriendinnetje want vanavond iets leuks doen
Oud 19-01-2005, 13:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-01-2005 @ 12:15 :
tijdens antidote was ik zo lam dat ik zelfs Roel niet meer wist te spotten, laat staan hem
haha, daarom had ik ook al 2x opzich geschreven.
Oud 19-01-2005, 13:16
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb geslapen tot half12 <3 daarna ging ik douchen en zenuwachtig zijn omdat exjoch rijexamen had. maar hij belde gelijk en had het gehaald. toen moest ik met papa naar het gemeentehuis om een paspoort te laten maken, waar het veel te lang duurde. en we gingen ook nog tanken, en toen kocht papa siggies voor mij <33
Oud 19-01-2005, 13:28
Jules
Jules is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 19-01-2005 @ 14:16 :
ladida
suikie we moeten nog daten met als voordat ze pleite is
Oud 19-01-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-01-2005 @ 09:19 :
ik moet zo naar school om mn presentatie af te maken en daarna ga ik een tentamen niet maken want dat hoeft niet meer en dat voelt goed
en de rest van de dag ga ik lui doen
Ik was op school voor een tentamen en een presentatie en toen zat ik in het rookhok en daar zat Rockaholic en ik durfde niets te zeggen omdat "Hey ben jij rockaholic" zo raar klinkt voor andere mensen, je camera is dope zag je mij ook
Oud 19-01-2005, 13:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
ja maar ik durfde ook niets te zeggen want dat staat stom en dat was helaas neit mijn camera maar van marleen, die blonde die naast me zat en ik ben er heeeeel erg jaloers op
Oud 19-01-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-01-2005 @ 14:46 :
ja maar ik durfde ook niets te zeggen want dat staat stom en dat was helaas neit mijn camera maar van marleen, die blonde die naast me zat en ik ben er heeeeel erg jaloers op
ik dacht dat je me niet zou herkennen maar wel dus
Oud 19-01-2005, 13:54
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-01-2005 @ 14:51 :
ik dacht dat je me niet zou herkennen maar wel dus
heb je wel te danken aan je pratende avatar
Oud 19-01-2005, 14:19
tuttebel
tuttebel is offline
vroeg opgestaan en koffie gedronken
school gehad, was saai, beetje dingen geregeld voor de rozenactie met valentijnsdag, kaartjes geknipt en een intercombericht in elkaar geflanst, en ook nog posters opgehangen. (iedereen kan voor 2,50 een roosje versturen met een kaartje eraan voor iemand)

en nu eet ik soep
en dalijk ga ik huiswerk maken en rennen en toneel afbellen want k heb geen zin in nog een monoloog.
Oud 19-01-2005, 14:45
vixen
vixen is offline
Ik stond te laat op maar ik hoef vandaag toch niks te doen. Jongen uit bed geschopt, tv gekeken met mn huisgenoot en een beetje geroddeld over onze huisneger die nooit boodschappen doet maar wel alles op eet. En maar peuken bietsen 't jong.
Toen douchen maar het water werd heel koud en nu vind ik dat ik best bij de landmacht kan want zo stoer vond ik mezelf want dr zat allemaal shampoo nog in mn haar dat ik er uit moest spoelen. Nu ben ik al mn bedrijfseconomie in mn rekenmachine aan het zetten zodat ik echt alles goed maak. En vanavond ga ik uhm, mensen vervelen.
Oud 19-01-2005, 14:50
schimmel
schimmel is offline
er hing een spin aan mn mouw en ik dacht dat het een draadje was maar ik heb hem eraf gehaald gatvergatvergatver

Regels voor berichten