Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wel erg cool ![]()
||
Citaat:
![]() maarja, het is dan ook in Enschede he ![]()
||
Citaat:
pm eens terug! ontopique: ik was vanmorgen naar school en ik snap achteraf niet waarom ik ben gegaan, want ik heb niks nieuws geleerd. daarna ben ik naar huis gegaan en toen heb ik onder de zonnebank gelegen&3uur geslapen. toen was het 4uur en ging ik as the world turns kijken. vanavond bankhangen& the oc kijken <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() vandaag was best een leuke dag, we hadden het bij maatschappijleer over lonsdale en skinheads en waarom die twee dingen eigenlijk niet geassocieerd kunnen worden met neonazisme en probleemjeugd en bladiebla. En meester Bas en ik waren sportjekkieszusjes vandaag leuk heeeee. en verder gaf ik hele intellectuele antwoorden die zo moeilijk geformuleerd waren dat niemand behalve meester Bas het begreep en dat was vet. want ik doe normaal heel dom en soms dan doe ik heel intelligent en dan denken ze ' tering wat een leip wijf' nou en verder was mijn wiskundejuffie weer chagerijnig want die is zwanger. we kunnen niet wachten tot ze met verlof gaat huzzah. en na school moest ik oefenen voor mijn optredengedoetje van volgende week en het was best vaag want ineens liep frits de drummer weg omdat ie het te saai vond ofzo, en om een uur of vijf moesten we allemaal oprotten omdat een of andere kutvent de school af wilde sluiten. nou toen ben ik met een jongentje Manoa, die heel mooi gitaar kan spelen naar huis gefietst en oh my god hij liet me blozen want hij zei dat martijn, de muziekleraar, had gezegd dat ie zin had om mijn liedje te spelen omdat ik zo mooi kan zingen OMFG hahaaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja het was van die natte plakkerige zeiksneeuw, met supergrote vlokken die zo lekker in je haar gingen zitten. kutweer
||
Citaat:
![]() en Rebecca, een cute punkchick uit vegas. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb gisteren met Vin wat gechilled en Dogma gekeken, maar hij was fokking moe dus ging om 11 uur weg. ff langs de shop gereden en door naar de Papoea, daar heel veel animal planet gekeken en gesmookt tot diep in de nacht. bij de snackbar nog vreten en bierrr besteld dat ze thuis kwamen afleveren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 17:21 | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |