Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 18:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 26-01-2005 @ 19:01 :
Sttt... je moet het niet verder vertellen, maar sommige 'goede' piercers beweren dat hem niet verzorgen SOMS nog beter is dan te verzorgen omdat 'meeste' piercers soms verkeerde naverzorging geven
tja maar erg goed zag het er vorige week niet uit hoor maar ik had er dan ook een paar dreunen op gehad..
maar nu gaat het weer redelijk
Oud 26-01-2005, 18:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 26-01-2005 @ 19:03 :
Om het simpel te zeggen, minder als bloed
Wat ik daar mee bedoel is dat normaal als je je oor stretcht, het toch een beetje bloed, en de sebum moet normaal minder zijn. De eerste dag(en) kan het wel meer sebum zijn, omdat je oor dan genezen aan het is, want sebum is ook een teken dat je oor geneest een beetje.
bloed, welk bloed? nog nooit echt last van gehad bij dat gat.. paar opgedroogde korreltjes hooguit. 't was wel veel smurrie dit keer though, dat sebum.
maar nja, dan zit 't nu wel goed.
Oud 26-01-2005, 18:21
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-01-2005 @ 19:07 :
tja maar erg goed zag het er vorige week niet uit hoor maar ik had er dan ook een paar dreunen op gehad..
maar nu gaat het weer redelijk
Dat zegt al genoeg. Een oor moet niet veel hebben om te ontsteken of om er last van te hebben. Oren vind ik persoonlijk nog het moeilijkste soort piercings om te genezen... Ook omdat het koud is, geneest je tragus langzamer. Het heeft echt met het weer ook wat te maken. Ik weet wel niet of je vaak buiten komt natuurlijk of waar je werkt. Maar een pas gepiercte piercing en zeker de oren, moet je eigenlijk goed bedekken voor de koude. En omletten voor dreunen
Oud 26-01-2005, 18:22
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cha0s schreef op 26-01-2005 @ 19:20 :
bloed, welk bloed? nog nooit echt last van gehad bij dat gat.. paar opgedroogde korreltjes hooguit. 't was wel veel smurrie dit keer though, dat sebum.
maar nja, dan zit 't nu wel goed.
Dan weet je ook dat je stretch goed gedaan is als je weinig bloed hebt zoveelste beter. Ja, sommige bloeden ook bijna niet. Hangt van de persoon af. Maar wat meer sebum is nu heel normaal
Oud 26-01-2005, 18:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 26-01-2005 @ 19:21 :
Dat zegt al genoeg. Een oor moet niet veel hebben om te ontsteken of om er last van te hebben. Oren vind ik persoonlijk nog het moeilijkste soort piercings om te genezen... Ook omdat het koud is, geneest je tragus langzamer. Het heeft echt met het weer ook wat te maken. Ik weet wel niet of je vaak buiten komt natuurlijk of waar je werkt. Maar een pas gepiercte piercing en zeker de oren, moet je eigenlijk goed bedekken voor de koude. En omletten voor dreunen
zag ik die maar aankomen
tja ik heb nog een andere piercing in mn oor en die deed er een jaar over om te genezen dus ik ben wel voorbereid op een lange genezingstijd zeg maar.
en de kou, tja ach komt allemaal wel goed hoor
Oud 26-01-2005, 18:55
merijn
merijn is offline
@ de stretchers: ik heb nog nooit last gehad van sebum smurrie en bloed als ik stretch en het er eentje op 12 mm gehad (nu terug naar 9) en de andere zit op 3.2........

@ alle anderen: wat vinden jullie..... zal ik morgen een labret laten zetten onder het ringetje dat al door mn lip zit????

KNUF!
Oud 26-01-2005, 18:55
*ieuwzuh*
*ieuwzuh* is offline
ik heb nu 2 gaatjes boven in mijn oren. zo net op het hoekje bovenin je oor en dan niet aan het hoofd kant. kan t nie duidelijker uitleggen sorry
maar goed, ik heb ze sinds 1 september, en ze zijn nog steeds ontstoken, maar ik maak ze sinds kort schoon met betadine, en nu zijn de bulten niet meer bulten maar heuveltjes. en das wel fijn. maar ik ga toch nog maar ff naar de dokter om te kijken wat die ervan zegt. de gaatjes zijn trouwens nu al wel gaatjes, er zitten alleen bobbels naast
en verder nog ff een vraagje: ik heb dus 2 ontstoken gaatjes, het lijkt mij niet zo slim om dan nog een lippiercing te nemen, omdat mijn afweersysteem al bezig is met het genezen. wat vinden jullie?
Oud 26-01-2005, 19:34
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
merijn schreef op 26-01-2005 @ 19:55 :
@ de stretchers: ik heb nog nooit last gehad van sebum smurrie en bloed als ik stretch en het er eentje op 12 mm gehad (nu terug naar 9) en de andere zit op 3.2........

@ alle anderen: wat vinden jullie..... zal ik morgen een labret laten zetten onder het ringetje dat al door mn lip zit????

KNUF!
1. Sebum heeft bijna iedereen last van hoor

2. Is te zien. Onder elkaar is aparter en minder genomen. Maar dat moet je niet tegenhouden hoor, go for it!
Oud 26-01-2005, 19:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
bij het stretchen heb ik nooit last gehad van bloed of uitscheuren ofzo, dan ben je gewoon fout bezig.
Oud 26-01-2005, 19:40
Gadje
Gadje is offline
het is nu zon 3 maanden geleden dat mn oor is gestretcht, niet veel 3mm maar nu bloed en pust t nog steeds
ik dacht dat gaat wel over maar het is nog steeds.
hoort dat wel zo? want het ziet er aan de achterkant ook niet zo geweldig uit, en af en toe doet t nog wel pijn
Oud 26-01-2005, 19:42
Verwijderd
Oh ja ik had bij de mijne de laatste mm naar de 5 echt pijn .
En had ook korstjes. Maar geen bloed. Van dat vieze prut. En mijn een spier achter mijn oor was er ook door onstoken.
Maar nu geen last van. Allean van die stink geur
Oud 26-01-2005, 19:45
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 26-01-2005 @ 20:40 :
het is nu zon 3 maanden geleden dat mn oor is gestretcht, niet veel 3mm maar nu bloed en pust t nog steeds
ik dacht dat gaat wel over maar het is nog steeds.
hoort dat wel zo? want het ziet er aan de achterkant ook niet zo geweldig uit, en af en toe doet t nog wel pijn
nou Piercingske, kan het blijkbaar toch ook fout gaan als het bij de piercer wordt gedaan
Oud 26-01-2005, 19:58
Gadje
Gadje is offline
nouja fout, verder ben ik er wel tevreden over
en stiekem vind ik de korstjes eraf halen ook nog leuk
maar doordat twijfel ik wel of ik mn andere oor ook nog laat doen
Oud 26-01-2005, 20:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 26-01-2005 @ 20:58 :
nouja fout, verder ben ik er wel tevreden over
en stiekem vind ik de korstjes eraf halen ook nog leuk
maar doordat twijfel ik wel of ik mn andere oor ook nog laat doen
ach het hoeft niet altijd zo te gaan als dat ene oortje, toch? en desnoods doe je het lekker zelf op je eigen tempo
Oud 26-01-2005, 20:30
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-01-2005 @ 20:45 :
nou Piercingske, kan het blijkbaar toch ook fout gaan als het bij de piercer wordt gedaan
Het is ook 3mm gestretcht geweest als ik dat goed begrijp. En daar ben ik zelf nooit voorstander van geweest Dus

Neen, echt. 3mm zou ik nooit in 1 keer gaan. 2mm of 1mm
En altijd een lange tijd tussen de volgende stretch.

And yeah, i know. Piercers maken ook fouten. Maar dat hangt ook gewoon van je piercer af op welk niveau werkt zal ik maar zeggen.

@gadje: Is totaal niet goed
Oud 26-01-2005, 20:32
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-01-2005 @ 20:35 :
bij het stretchen heb ik nooit last gehad van bloed of uitscheuren ofzo, dan ben je gewoon fout bezig.
Idd...

uitscheuren kan helemaal niet. Bloed kan wel af en toe een beetje. Dat is wel normaal. Maar verder
Oud 26-01-2005, 22:53
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ik vind tunnels zooooo viesssss!
En nu blijkt dat ze ook nog enorm stinken..

Maargoed, rockaholic; zullen we aan de oorwarmers gaan? Dat is best hip!

Merijn: Is leuk

Piercingske: Het idee van Merijn is tegenwoordig mode ofzo. Ik zie er heel veel mensen mee lopen, dus dat het zo apart is valt wel mee.
Oud 26-01-2005, 22:58
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
*ieuwzuh* schreef op 26-01-2005 @ 19:55 :

en verder nog ff een vraagje: ik heb dus 2 ontstoken gaatjes, het lijkt mij niet zo slim om dan nog een lippiercing te nemen, omdat mijn afweersysteem al bezig is met het genezen. wat vinden jullie?
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Maar ik ben dan ook geen expert. Ik ben er wel van overtuigd dat je gaatjes/ piercings eerder gaan ontsteken als je weerstand laag is. Maar dat als je weerstand weer goed is, hoeven ze niet meteen weer geheeld te zijn. Bovendien is het door het kraakbeen gewoon nasty.
Ik denk dat je wel gewoon een lippiercing kunt nemen.
Oud 26-01-2005, 23:31
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 26-01-2005 @ 23:53 :
Ik vind tunnels zooooo viesssss!
En nu blijkt dat ze ook nog enorm stinken..

Maargoed, rockaholic; zullen we aan de oorwarmers gaan? Dat is best hip!
tunnels zijn stoer
Oud 27-01-2005, 07:07
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 26-01-2005 @ 23:53 :

Piercingske: Het idee van Merijn is tegenwoordig mode ofzo. Ik zie er heel veel mensen mee lopen, dus dat het zo apart is valt wel mee.
Onder elkaar is zeldzamer als langs elkaar hoor
Oud 27-01-2005, 07:09
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*ieuwzuh* schreef op 26-01-2005 @ 19:55 :

Effe wachten is het beste
Oud 27-01-2005, 07:56
JJ13
JJ13 is offline
ok, even een vraag: kan ik ook een doorzichtig ringetje (of zoiets)in mn lip laten piercen? ik wil nl graag een piercing aan de linkerkant van mn lip, maar mn werk en ouders zullen daar niet bij mee zijn.
Oud 27-01-2005, 08:27
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 27-01-2005 @ 08:56 :
ok, even een vraag: kan ik ook een doorzichtig ringetje (of zoiets)in mn lip laten piercen? ik wil nl graag een piercing aan de linkerkant van mn lip, maar mn werk en ouders zullen daar niet bij mee zijn.
na de genezing wel, dan kan je een retainer nemen
Oud 27-01-2005, 09:50
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 09:27 :
na de genezing wel, dan kan je een retainer nemen
maar als je m laat zetten heb je er een gewoon ringetje in? is eigenlijk ook wel leuker, zie je m beter . misschien moet ik gewoon maar eens flink zeuren bij mn ouders
Oud 27-01-2005, 10:07
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 27-01-2005 @ 10:50 :
maar als je m laat zetten heb je er een gewoon ringetje in? is eigenlijk ook wel leuker, zie je m beter . misschien moet ik gewoon maar eens flink zeuren bij mn ouders
Ja, er wordt altijd eerst gepierct met een standaart juweel.
Daarna kan je doen en laten wat je wilt
Oud 27-01-2005, 10:11
bounty
bounty is offline
Hey mensuh, ik weet niet of iemand al heeft geschreven over navel piericings, maar ben te lui om elke bladzijde te gaan doorlezen. In iedergeval ben ik van plan om een navelpiercing te nemen Ik weet alleen niet wat voor gevolgen het allemaal heeft. Doet het pijn? Wat mag je allemaal niet doen, ik had gehoort dat je drie maanden niet mag zwemmen ofzo, dus moet het iedergeval voor de zomervakantie. Kan iemand me hier info ofzo over geven? Alvast bedankt
Oud 27-01-2005, 10:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
ja het doet pijn en je mag niet zwemmen voordat het genezen is (behalve in een schone zee maar die zijn nog weinig te vinden) en de genezing duurt toch wel 3 tot 9 maanden. bij mij was ie pas na 7 maanden genezen.
en je moet hem elke dag 2 keer schoonmaken onder de douche, anders gaat ie gegarandeerd ontsteken.
meer ga ik niet zeggen want ik heb het al eens eerder verteld en ik ben te lui om meer te typen
Oud 27-01-2005, 13:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bounty schreef op 27-01-2005 @ 11:11 :
Doet het pijn?
Fucking veel, maar niet genoeg om in tranen uit te barsten of flauw te vallen, maar lekker is anders.

En het duurt lang voordat hij genezen is.
Oud 27-01-2005, 13:54
Piercingske
Piercingske is offline
HaHa een navelpiercing doet toch geen pijn.
Dus Bounty , de pijn is heel goed te verdragen.
Het is op een schaal op 10 maar een 3 a 4 ofzo. Best weinig dus.
De genezing duurt idd lang.

ja, de schaal is gericht op verschillende personen!
Oud 27-01-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 14:54 :
Het is op een schaal op 10 maar een 3 a 4 ofzo. Best weinig dus.
De genezing duurt idd lang.

ja, de schaal is gericht op verschillende personen!
Ligt toch aan de persoon? Kan best dat iemand het heel pijnlijk vindt en iemand anders totaal niet..
Oud 27-01-2005, 17:12
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 26-01-2005 @ 21:30 :
Het is ook 3mm gestretcht geweest als ik dat goed begrijp. En daar ben ik zelf nooit voorstander van geweest Dus

Neen, echt. 3mm zou ik nooit in 1 keer gaan. 2mm of 1mm
En altijd een lange tijd tussen de volgende stretch.

And yeah, i know. Piercers maken ook fouten. Maar dat hangt ook gewoon van je piercer af op welk niveau werkt zal ik maar zeggen.

@gadje: Is totaal niet goed
ja het is van niks naar 3mm gegaan

de andere ga ik zelf wel doen, maar wat kost een stretcher ongeveer? want daar heb ik weer geen ervaring mee
oh en ik heb nog niks van mijn stinkende tunnel gemerkt
Oud 27-01-2005, 17:22
Verwijderd
5 euro voor stretcher denk ik.
maar je moet natuurlijk ook verschillende maten tunneltjes hebben. of je moet zo'n ronde stretcher kopen die je kan laten zitten.
ik heb zelf telkens maar 1 mm gestretched omdat ik een rechte stretcher had.
ik moet nu nog rechts van 6 naar 8. links zit ik al op 8.

leuke opmerkingen ook altijd van ouders en leraren. vandaag een lerares die zei: Oh leuke bellen! hey je kan er doorheen kijken, is dat iets afrikaans ofzo?

naja.
Oud 27-01-2005, 18:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 14:54 :
Jawel, doet wel pijn.

En ja, hij is goed te verdragen idd

En ik wil dan niet wéten hoe pijn van het niveau 10 voelt.
Oud 27-01-2005, 18:22
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 27-01-2005 @ 18:01 :
Ligt toch aan de persoon? Kan best dat iemand het heel pijnlijk vindt en iemand anders totaal niet..
Klopt. Maar ze hebben een 'totaal poll' gedaan en wat ik zei is het gemiddelde daarvan
Oud 27-01-2005, 18:24
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 27-01-2005 @ 18:12 :
ja het is van niks naar 3mm gegaan

de andere ga ik zelf wel doen, maar wat kost een stretcher ongeveer? want daar heb ik weer geen ervaring mee
oh en ik heb nog niks van mijn stinkende tunnel gemerkt
Onverantwoordelijk die piercer vind ik...

En een stretcher kost toch wel redelijk veel. Hoeveel weet ik juist niet omdat ik het aan andere prijzen heb
Oud 27-01-2005, 20:34
saturday
saturday is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 24-01-2005 @ 19:54 :
Waar laten piercen als ik vragen mag?
Passion for Piercings in Groningen.
Hoezo?
Oud 27-01-2005, 20:40
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 19:24 :
Onverantwoordelijk die piercer vind ik...

En een stretcher kost toch wel redelijk veel. Hoeveel weet ik juist niet omdat ik het aan andere prijzen heb
ach ja issie ook... maar goed het was nogal een impuls 'aankoop'
het is de piercer van jouw vrouw mijn vrouw die een tijdje geleden op rtl4 was, lekker aso, zegt genoeg
Oud 27-01-2005, 20:42
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 27-01-2005 @ 21:40 :
ach ja issie ook... maar goed het was nogal een impuls 'aankoop'
het is de piercer van jouw vrouw mijn vrouw die een tijdje geleden op rtl4 was, lekker aso, zegt genoeg
Maar toch... ze spelen wel met het lichaam van een persoon
Oud 27-01-2005, 20:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 19:24 :
ik heb mijn stretchers voor 5 euro
Oud 27-01-2005, 20:43
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
saturday schreef op 27-01-2005 @ 21:34 :
Passion for Piercings in Groningen.
Hoezo?
Zomaar

Gewoon om een gedacht te hebben van de prijzen en plaatsen in Nederland.

Belgie is toch nog algemeen duurder vind ik...
Oud 27-01-2005, 20:45
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-01-2005 @ 21:42 :
ik heb mijn stretchers voor 5 euro
Waar haal je ze? En welke heb je?

In belgie verkopen ze het nog eens niet aan geen piercers.
Alleen als je piercer bent.
Oud 27-01-2005, 20:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 27-01-2005 @ 21:45 :
Waar haal je ze? En welke heb je?

In belgie verkopen ze het nog eens niet aan geen piercers.
Alleen als je piercer bent.
ik koop ze bij piercingshop 'works' in amsterdam. hier zijn ze vanaf 5 euro en die van vijf zijn hartstikke goed te doen, behalve als je net begint vind ik.
Oud 27-01-2005, 20:50
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-01-2005 @ 21:48 :
ik koop ze bij piercingshop 'works' in amsterdam. hier zijn ze vanaf 5 euro en die van vijf zijn hartstikke goed te doen, behalve als je net begint vind ik.
Lang leve Nederland

Hier in belgie kan je ze zelfs niet aan een piercer kopen. Ofjawel, tegen 20 euro het stuk ofzo...
Oud 27-01-2005, 20:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
belgie zuigt
Oud 27-01-2005, 20:54
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-01-2005 @ 21:51 :
belgie zuigt
Is ook wel
Oud 27-01-2005, 20:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
oooh verrader
Oud 27-01-2005, 21:01
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-01-2005 @ 21:57 :
oooh verrader
haha

Noujah, ik blijf toch niet hier in belgie. Zodra als ik vast pierc, ga ik toch weg uit belgie.
Oud 27-01-2005, 21:16
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Ik heb vanmiddag piercing in me tragus laten zetten. maar hoe kan ik nou het beste restjes bloed eraf halen?
Want het doet vet pijn als ik er aan kom.
Oud 27-01-2005, 21:27
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 27-01-2005 @ 22:16 :
Ik heb vanmiddag piercing in me tragus laten zetten. maar hoe kan ik nou het beste restjes bloed eraf halen?
Misschien met een wattenstaafje en (heet) water (met eventueel een zoutoplossing). Verder niet aankomen
Oud 27-01-2005, 21:31
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 27-01-2005 @ 22:16 :
Dat is heeeeeel normaal. Verzorgen en afblijven is de boodschap nu

Regels voor berichten