Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 19:42
Verwijderd
*Zucht* ik denk te veel.
Advertentie
Oud 25-01-2005, 19:46
marrel
marrel is offline
Citaat:
Dolores schreef op 25-01-2005 @ 20:36 :
Straks weer oefenen voor m'n profielwerkstukpresentatie.. Het oefenen is leuk, héél erg leuk zelfs, maar de presentatie zelf. :/ Brr, ik begin er steeds meer tegenop te zien.
mijn mondeling lukte vandaag ook dus jou precentatie gaat ook goedkomen Vantevoren is het dood eng, de eerste regels krijg je er bijna niet uit maar daarna gaat het vanzelf omdat je niet eens tijd hebt om na te denken
Oud 25-01-2005, 19:54
Eend
Eend is offline
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, ik ben vrij! Ik ben weer thuis en weer in mijn eigen omgeving!

Stomme opname
Oud 25-01-2005, 20:23
kroot
kroot is offline
Citaat:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, ik ben vrij! Ik ben weer thuis en weer in mijn eigen omgeving!
Wauw gefeliciteerd!!
komt er een vervolg op letteren?
Oud 25-01-2005, 21:01
Miracle
Miracle is offline
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik het niet ga halen en dat ik het helemaal verkeerd aanpak. "Je maakt er een puinhoopje van."
Shit, you're right.

Ik probeer het gewoon en ik moet positief blijven, anders wordt het helemaal niks. Ik doe het op mijn manier en als het fout gaat vergeef je het me dan?
Oud 25-01-2005, 21:09
Nebel
Nebel is offline
Heb ik mezelf eindelijk een beetje ervan overtuigd dat het ongezond is om verder af te vallen, dat ik aan moet komen, dat dat ook mooier is, misschien... Kom ik bij gym: "je ziet er niet uit", zei mn gymlerares, ik: "nee ik voel me ook niet goed, maar ik ga donderdag naar het ziekenhuis" en toen zei: "eet je wel genoeg, want je bent zo afgevallen, vroeger was je hardstikke stevig en nu... gewoon"

Toen iedereen natuurlijk dat ik helemaal niet hardstikke stevig was dat ik gewoon normaal was... maar ik voel me echt klote nu
Oud 25-01-2005, 21:10
Verwijderd
Ik haat het wanneer hij gelijk heeft. Ik haat het echt. Stomme opmerkingen. En niet één keer, wel 3. Eikels. Allemaal.
Zo, en ik ben moe, en mijn nek doet zeer en piano ging niet zo goed en ik zat bijna te huilen om helemaal niets. En ik weet niet meer precies hoe het zit en vanmorgen was ik bij ggz en ze wil nog steeds dat ik het vertel, maar ik kan het gewoon niet. Dat moet ze dan maar snappen. Nu moet ik met Wellen praten en daar heb ik ook geen behoefte aan. En het is weer fout, want ik heb het weer gedaan. En ik weet heus wel dat het niet mag. Maar ik had geen andere keuze. En ik ben zo erg van mezelf geschrokken toen, omdat ik er zo vreselijk uitzag. Waarom ben ik niet gewoon normaal en makkelijk. Zonder gedoe. Kan ik niet iemand anders zijn? Zonder problemen, zonder een klotehoofd. *zucht*

And it feels like I'm drowning,
feels like I'm drowning without you.
I know the feeling,
cause I've felt this all before.
And it feels like I'm dying,
feels like I'm dying now I know the truth.
Oud 25-01-2005, 21:16
Eend
Eend is offline
Citaat:
kroot schreef op 25-01-2005 @ 21:23 :
Wauw gefeliciteerd!!
komt er een vervolg op letteren?
owja, die heb ik ook nog Ik ben echt de helft van mijn leven kwijt. Ik moet denk ik eerst even beseffen wat er allemaal is gebeurd...
Oud 25-01-2005, 21:18
Gymnast
Gymnast is offline
ik voel me echt klote!!
heb teveel gegeten naar mijn gevoel krijg deze week een stom onderzoek van het ggz waar ik totaal niet op zit te wachten.

had een 3.2 voor natuurkunde en een 4.1 voor engels.

ben hartstikke ziek heb het ijs en ijskoud en ben supermoe! maar ik moet nog een verslag van duits maken en pw bio en wiskunde leren!

heb zondag wedstrijd van turnen maar ik kan godverdomme nog heelmaaal niks!! althans op de brug niet en heb nog maar 2,5 uur..dus 1 training om alles te kunnen leren!!!!

zaterdag zou ik ook nog kunnen trainen 3 uur maar dan moet ik naar een opendag van het tio..

nu zou ik het liefst voor een laaaange tijd willen slapen en niet meer wakker worden!
Oud 25-01-2005, 21:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gymnast schreef op 25-01-2005 @ 22:18 :
nu zou ik het liefst voor een laaaange tijd willen slapen en niet meer wakker worden!
Ik ook. Ik ook. Maar ik durf niet. Ik weet niet precies waarom, maar ik durf niet. Ik durf niet door te zetten.
Oud 25-01-2005, 21:43
bradio8
bradio8 is offline
hmm ik moet echt gaan werken. waarom doe ik alles wat ik doe ?
Oud 25-01-2005, 21:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
sometimes you can't make it on your own
Oud 25-01-2005, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik had d'r vrijdag aan de telefoon. "Lieverd, zou ik binnenkort even met je kunnen praten? Écht praten? Ik moet wat kwijt aan iemand die ik 100% vertrouw en jij bent diegene." (dat was ik dus)Nou, het weekend zat ze vol, maar dinsdagmiddag kon wel. Oké, dinsdagmiddag werd het dus. Lees ik dinsdagmiddag 11 uur een e-mail die ze maandagavond laat had verstuurd: 'Sorry, ik kan dinsdag niet komen, want ik heb het veel te druk met m'n proefwerkweek'. Ik zat lamgeslagen in m'n bureaustoel, want het hele weekend had ik hiernaartoe geleefd. Kreeg ik 's middags telefoon. Zij. Ze vertelde dat ze bij d'r vriendje was en dat ze samen gingen leren. Het was 5 uur. Ze zou om half 4 bij mij zijn. Wat had ze in de tussentijd gedaan? "Een nieuwe rugzak gekocht in de stad, want die oude was echt slecht voor m'n rug."

Hállo? Ik voel me onbelangrijker dan een rugzak. En ze was altijd een goede vriendin voor me geweest. En was dit een uitvlucht? Ik weet het niet.

Ik was met een andere vriendin op msn en die zei dat ze het stom vond dat ik voor m'n beste vriendin (niet die vandaag zou komen) bij wijze van kerstcadeautje een ring had gekocht (ze draagt altijd ringen) omdat ze zóveel voor me had gedaan het afgelopen jaar. En voor haar niet. Zou ze (die vandaag zou komen) zich dat ook aangetrokken hebben?

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 12:10.
Oud 26-01-2005, 08:34
Verwijderd
Mark dat eerste deel ken ik.
Mn ex zou vandaag komen.
Niet dus.
Oud 26-01-2005, 08:45
metallica
metallica is offline
Internet doet t niet thuis, zou nu eigenlijk voor cshool bezig moeten zijn.....

*zucht* Ik ben hopeloos
Oud 26-01-2005, 08:49
Eend
Eend is offline
Ik heb zin om naar het winkelcentrum te gaan, maar ik zou niet weten wat ik daar moet doen, behalve het gevoel van vrijheid weer ontdekken... Hmmz...

Ow, ik zou mijn film kunnen gaan kijken? Borderline heet ie, iemand ervaring met die film?
Oud 26-01-2005, 10:35
Gruppie
Gruppie is offline
Een geintje van een paar maanden geleden is een beetje uit de hand gelopen

ik zat met een paar vrienden te geinen om met de 'kleintjes' van toneel (10-11 jarigen) mee te doen aan songfestival for kids.. (dus dat zij gingen optreden), we hadden de grootste lol, met ideeen te spuien waar het liedje dan over moest gaan..

Gister kwam alleen 1 van de jongetjes naar me toe en vroeg; wanneer gaan we nou meedoen aan het songfestival (bloedserieus), want ik heb het heel m'n klas al verteld dat we mee gaan doen en heb er zelfs een surprise over gehad...
Ik schrok me rot (zijn vader stond er vrij ernstig naast) en ben naar die vriend waar o.a. ik dus mee toendertijd zat te geinen gestapt en situatie uitgelegd: BLIJFTIE GEWOON STAAN Ik moest t zelf oplossen!

heb dus maar gezegd dat het eigenlijk en grapje was, maar dat het wel een erg leuk idee is alleen kunnen wij daar niet bij helpen en dat we het op msn er nog wel over hebben..
nou het voelde alsof ik vertelde dat sinterklaas niet meer bestond: die jongen heeft een half jaar lang in de waan gezeten dat hij het helemaal gaat maken (hij heeft op msn meerdere keren tegen een meisje gezegd dat ze mee gingen doen etc)

Ik kan me wel voor mijn kop slaan dat ik dit niet had voorzien voel me vreselijk schuldig... Ben nog naar andere jongetje toegestapt en uitgelegd en die zei gelijk: " dat was toch maar een grapje ?' misschien komt het omdat hij 1 jaar ouder is ? en de andere twee meiden hadden het er niet emer over eghad dus die hadden waarschijnlijk ook wel begrepen dat het een grapje was..
Ik ga zo nog maar even een ecard naar dat jochie sturen

sorry voor het lange verhaal, maar ik voelde me ontiegelijk stom!!!

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 10:37.
Oud 26-01-2005, 12:03
Miracle
Miracle is offline
Gruppie: Je hoeft je niet zo schuldig te voelen hoor. Het is alleen vervelend dat jullie er niet eerder achter gekomen zijn, maar hoe moest jij nou weten dat hij het zo serieus nam? Het is nu even vervelend en vooral stom dat jij hen te woord moest staan, maar hij is er vast snel overheen.
Oud 26-01-2005, 12:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2005 @ 09:34 :
Mark dat eerste deel ken ik.
Mn ex zou vandaag komen.
Niet dus.
Klote is dat, he?
Oud 26-01-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2005 @ 13:12 :
Klote is dat, he?
ja
al weet ik me nu nog goed te houden
Oud 26-01-2005, 13:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2005 @ 13:56 :
ja
al weet ik me nu nog goed te houden
Jij wel.
Oud 26-01-2005, 13:08
Eend
Eend is offline
whaaaaaa! Ik krijg waarschijnlijk een verzorgfries voor 2 dagen per week. Dat is wel gaaf. Lekker rijden door de natuur en zo. Als ik wilde, mocht ik zelfs aan wedstrijden mee gaan doen, maar ik ben niet zo'n wedstrijdruiter Al is het wel leuk om gewoon een keer mee te doen.
Oud 26-01-2005, 13:12
Nona
Nona is offline
*moe* Ik had meer moeten slapen vannacht.
Dansles gaat niet door, ik moet overstappen naar zilver*. Nee, voor gewoon zilver zijn te weinig mensen. Ik snap het wel en ik vind het prettig dat het nu vlotter zal gaan, maar ik mis wel het één en ander.

Kut, ik kan echt niet werken in het pc-landschap. Zeker niet als msn me niet met rust laat (tja, met mensen praten is prettig, maar ook een nadeel).
Oud 26-01-2005, 13:18
Verwijderd
Ik denk alleen maar aan eten/niet eten. En het gaat ten koste van school/hobby's.../leven...
Ik word er gestoord van, en lijk het maar niet te kunnen veranderen
Oud 26-01-2005, 13:27
Miracle
Miracle is offline
Woei, natuurkunde leren valt hartstikke mee. Misschien gaat het morgen nog lukken ook.

Nu ff lekker stront scheppen.
Oud 26-01-2005, 14:13
bradio8
bradio8 is offline
ik snap het niet.
ik weet dat het volgende week toch weer slechter gaat. why do I keep fishing? en dan is het weer een week verder. en dan komen er allemaal jaar geleden dingen aan. en dan is het een jaar geleden. en dan moet ik er maar is overheen zijn. en dan weet zij echt niet meer wie ik ben. en ik niet wie zij. het is allemaal al veel vager. maar ik kan het niet missen. alleen nu boeit het haar nog en straks niet meer. en dan zit ik de hele zomer alleen. en het is pas januari, maar ik weet toch hoe het gaat uitlopen. toekomst haha. en later wordt dat precies hetzelfde alleen dan boeit het helemaal niemand meer. deze 4 maanden had ik ook goed en het wordt niet beter. hehe faler. kon je maar met mijn ogen kijken. dan zou ik nog een faler zijn maja. dan ben ik maar een faler
Oud 26-01-2005, 15:25
Arashi
Arashi is offline
ik = mislukt.

het ging niet, helemaal niet, absoluut niet. paniek en impulsiviteit overal, 'betrapt' door H., die eigenlijk meteen erop stond dat ik voor dat BOR zou gaan, om herhalingen van de laatste keren te voorkomen ed.. Werd ik (heel) kwaad om, en was ook (heel) moeilijk, maar uiteindelijk ben ik wel gegaan. Op het laatste nippertje (rond 21.15u zat ik nog thuis geloof ik?), maar goed.

en nu, nouja. nog steeds gespannen en kwaad (vooral op mezelf). chaos. frustratie ook, omdat ik nog steeds niks gehoord heb. S. zou bellen, maar goed, er is intussen al zo vaak gebeld..

hoe lang gaat dit nog duren..?
Oud 26-01-2005, 15:33
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2005 @ 22:42 :
Ik ook. Ik ook. Maar ik durf niet. Ik weet niet precies waarom, maar ik durf niet. Ik durf niet door te zetten.
Daar heb ik dus ook last van, het word allemaal zo chaotisch. Nu kennen we elkaar eindelijk, na hem een paar keer gezien te hebben en een beetje verliefd te worden. We kennen elkaar, hebben 1 keer geknuffeld, lachen naar elkaar, en met elke minuut dat ik hem zie word ik banger. In de vakantie wilde hij wat leuks met me doen, graag. Of niet? Ik weet het niet, ik weet dat hij de echte ik toch niet gaat kennen. Ik kan toch moeilijk met de deur in huis vallen? Hij wilt vast geen depressief vriendinnetje. Als hij me al als vriendinnetje wil, dat is ook erg onduidelijk. Hij zoent iedereen die hij leuk vind, maar heeft mij (gelukkig?) nog niet gezoent. Wat betekend dat, dat ik niet een van zijn sletten ben, dat hij me als echte vriendin wilt, of dat hij me naast een gewone vriendin niks vindt? Maar goed, stel dat hij me echt leuk vind, ik kan niks! Ik kan toch niet zeggen 'hallo lieverd ik gebruik anti-depressivia, ben vroeger jarenlang misbruikt, daarna nog eens aangerand, heb een eetstoornis en snij in mezelf, dus ik ben helemaal niet zo vrolijk als jij denkt, jank mezelf elke nacht in slaap om na een half uur weer wakker te schrikken, durf dan niet meer te slapen, en ik ben doodsbang als jij mij kietelt, zoals je zovaak doet, terwijl ik dat ook weer als geborgenheid zie, en ik durf je niet te zoenen, terwijl ik het liefst dicht tegen je aankruip en voor altijd van jou warmte te genieten, hoe gaat het trouwens met jou?'
Het is onmogelijk. Hij en ik zijn onmogelijk. Oh god, vrijdag zie ik m weer als ik boodschappen doe en hij de vakken vult, misschien vraagt hij of ik uitga. Nee, ik kan het niet. Ik wil hem maar kan het gewoon niet. Hoe moet dat nou? Hoe kan dit allemaal nou? Die halve dagen op school zijn wel rustiger, ben blij dat ze rekening met me houden. Morgen weer riagg om 12 uur, dan moet ik kiezen voor welke therapeut ik wil, die waar ik bij zat of mijn nieuwe. Hoe weet ik dat nou? Ik vind het allemaal zo vaag. Vroeger genoot ik van sneeuw, nu gaat alles langs me heen, de dagen, de sneeuw, de kou. De nacht is het enige wat telt. Hoe kom ik hem deze keer door? Ik voel me zo rot. Wat moet ik nou? nu typ ik hier weer hele verhalen, maar wat heb ik eraan. wat heeft het riagg nou nog voor zin, ik gebruik het alleen als deel van mijn masker, zodat mijn ouders en vage vrienden blij zijn dat ik hulp heb. die vrienden durf ik niet te bellen, ben bang dat ze vinden dat ik mezelf aanstel. ik heb mezelf echt helemaal kapot gemaakt.
Oud 26-01-2005, 15:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat te goed, het gaat te goed...

Het wordt vervelend, dat het zo goed gaat, ik voel dat ik op de afgrond sta. Het enige wat ik nu nog moet doen, is naar beneden springen.

Alles komt goed, zodra het maar weer slecht gaat.
Oud 26-01-2005, 15:52
*Ster*
*Ster* is offline
Vanaf nu kijk ik positief tegen het leven aan!
Oud 26-01-2005, 16:01
WolterB
WolterB is offline
Ik zit vol met energie, vol met nieuwe dingen.
Heb zin in de dagen die komen gaan
Oud 26-01-2005, 16:12
Redhair
Redhair is offline
GODVERDOMME ik ontdek net dat we op school zon eetstoornisvoorlichting krijgen. de vorige keer flipte ik. dat wil ik echt niet weer, deze klas weet van niks en dat wil ik zo houden
Oud 26-01-2005, 16:28
Nebel
Nebel is offline
ik moet medicijnen slikken waar ik zo'n 10-15 kilo van aankom
hoe kan ik mezelf dan accepteren...
Oud 26-01-2005, 16:32
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 26-01-2005 @ 17:28 :
ik moet medicijnen slikken waar ik zo'n 10-15 kilo van aankom
hoe kan ik mezelf dan accepteren...
Je weet niet zeker of je er van aankomt, ik moest ook medicijnen slikken, de dokter wist zeker dat ik aan zou komen, maar ik viel er juist van af.
Oud 26-01-2005, 16:37
Verwijderd
het enige wat ik nu nog mis is een keiharde lachbui. dat heb ik al zolang niet meer gehad! dat zou ik nou echt nog es willen.
voor de rest gaat alles nog steeds goed
Oud 26-01-2005, 16:53
Miracle
Miracle is offline
Waarom krijg ik altijd binnen een uur vervelende brieven, mailtjes en loop ik tegen de verkeerde personen aan. Verdomme wat word ik hier chagrijnig van. Het lijkt wel of iedereen ineens tegen je is.
*adem in, adem uit*
Bah, heb nergens meer zin in.
Oud 26-01-2005, 17:24
Eend
Eend is offline
Citaat:
Arashi schreef op 26-01-2005 @ 16:25 :
ik = mislukt.

het ging niet, helemaal niet, absoluut niet. paniek en impulsiviteit overal, 'betrapt' door H., die eigenlijk meteen erop stond dat ik voor dat BOR zou gaan, om herhalingen van de laatste keren te voorkomen ed.. Werd ik (heel) kwaad om, en was ook (heel) moeilijk, maar uiteindelijk ben ik wel gegaan. Op het laatste nippertje (rond 21.15u zat ik nog thuis geloof ik?), maar goed.

en nu, nouja. nog steeds gespannen en kwaad (vooral op mezelf). chaos. frustratie ook, omdat ik nog steeds niks gehoord heb. S. zou bellen, maar goed, er is intussen al zo vaak gebeld..

hoe lang gaat dit nog duren..?
BOR zuigt Je kunt beter gewoon naar een kliniek gaan
Oud 26-01-2005, 18:48
rare kwast
rare kwast is offline
aarhg...vandaag mn stage plek gezien..heb dr echt geen zin in
veel te doen weinig tijd en veel verantwoordelijkheid

ik word gek van mezelf, maak mezelf gek..
en weet niet wat ik nou wel en niet kan verwachten van mn vriendinnen

time to leave tis place
Oud 26-01-2005, 18:53
ANGE
ANGE is offline
Hallo allemaal,

soms, of nou ja, regelmatig voel ik me zo ontzettend eenzaam, terwijl daar misschien eigenlijk helemaal geen reden voor is. Ik heb heus vrienden enzo, die er ook best voor me willen zijn, maar vaak denk ik dat dat niet zo is. Dat het hen totaal niets kan schelen hoe het met me gaat, dat het sowieso niemand iets kan schelen. En terwijl ik dat zo voel, weet ik toch dat dat eigenlijk niet zo is. Hebben jullie dat ook wel eens?
Oud 26-01-2005, 19:03
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook wel eens. Het gaat idd over, verder doe ik er niets tegen. Er met je vrienden over praten zou wel helpen denk ik.
Oud 26-01-2005, 19:24
love_me
love_me is offline
weer iemand kwijt eerst een half jaar contact en dan opeens.... niets meer blijkt weer eens hoe veel waarde ik hecht aan dingen.... ,voel me er helemaal rot door! .....
Oud 26-01-2005, 19:33
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
love_me schreef op 26-01-2005 @ 20:24 :
weer iemand kwijt eerst een half jaar contact en dan opeens.... niets meer blijkt weer eens hoe veel waarde ik hecht aan dingen.... ,voel me er helemaal rot door! .....
dan zoek je weer contact
Oud 26-01-2005, 19:36
Eend
Eend is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 26-01-2005 @ 20:33 :
dan zoek je weer contact
Probeer jij toevallig met deze opmerking contact te zoeken? Zo ja, dan ben je behoorlijk contactgestoord. Zo niet, dan ook.
Oud 26-01-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2005 @ 14:02 :
Jij wel.
ik wil wel huilen, maar t lukt niet
Oud 26-01-2005, 20:13
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Eend schreef op 26-01-2005 @ 20:36 :
Probeer jij toevallig met deze opmerking contact te zoeken? Zo ja, dan ben je behoorlijk contactgestoord. Zo niet, dan ook.
doe eens normaal, sommige personen zeiken hier soms gewoon echt, misschien had die ander het ff druk, ga je je toch niet kut door voelen, of wel soms?
ik vraag me af wie hier contact gestoord is
Oud 26-01-2005, 20:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2005 @ 21:02 :
ik wil wel huilen, maar t lukt niet
'Bridge over troubled water' van Simon & Garfunkel. 'Helpt' bij mij toch altijd.

Maar goed, ik heb haar vandaag even opgebeld en alles is uitgepraat en opgelost. Ik heb -zoals gewoonlijk!- weer eens te zwaar aan de dingen getild. Ze had het helemaal zo niet bedoeld en ze heeft me oprecht duidelijk gemaakt dat ik heel belangrijk voor haar ben. En ik geloof haar, want als ze iets negatief aan me vindt, laat ze dat óók duidelijk merken. Daarom mag ik haar: oprecht en eerlijk.
Oud 26-01-2005, 20:35
Eend
Eend is offline
De ergste dag van afgelopen dagen uit mijn dagboek over geschreven. Ik moet nog steeds beseffen wat er allemaal is gebeurd. Ik lijk wel een slaapwandelende weet ik veel.

21-01-2005, [Tijdens het bezoekuur (denk ik)]
Het is alweer 2 dagen geleden. Ik weet niet precies de tijd, maar er werd gezegd dat het nacht was. Ik was bijna uit het raam gesprongen, maar Anja (socio) klopte op de deur. Naja, toen ben ik op de Time-out kamer neergekwakt, die zich op de gesloten afdeling bevindt. En daar zit ik nu dus nog steeds. Alleen nu gedwongen (ibs) en zal hier tot =/- half februari moeten blijven. Het klinkt zo lang, maar ik weet uit ervaring dat het zo voorbij kan zijn.

Vanochtend had ik ook een gesprek met Dokter Euzen. Toen ik buiten de afdelingsmuren kwam, kreeg ik het gevoel van vrijheid en snoof ik de frisse lucht al op. Alleen één problem en dat was Betty (socio). De weg naar het kantoor toe hield ik iets afstand. Zie het maar als een voorsprong.
Toen we boven kwamen en ik mijn moeder hoorde kuchen, draaide ik me om en vluchtte alsof mijn leven er vanaf hing. Helaas was ik een moe, zwak hert en bleef achter de gymzaal stilstaan. Ik probeerde mijn angst weg te dringen door de buitenlucht in te ademen. Vrijheid!
Geen Time-Out kamer en socio’s, die ieder half uur kwamen controleren, geen kans op de separeer, geen hard matras en 4 witte muren, pure vrijheid.

Helaas werden mijn gedachtes verstoord door 4 pieptoontjes die telkens achter elkaar af bleven gaan. De piepers van de socio’s. Ik herkende de alarmtoon meteen. Dit keer waren het geen 2 piepjes, die aangeven dat de telefoon gaat of er wordt aangebeld. Dit was een alarm en ik kon maar één ding doen…vluchten!
Alleen knalde ik al snel tegen het volgende probleem op; het was 4 tegen 1.
Al snel rende ik de armen van Anja tegemoet. Gelijk duwde Betty mijn linkerarm op mijn rug. Ik wilde helemaal niet terug, ik wilde niet meer dat hok in. Ik werkte de socio’s ook aardig tegen. Anja duwde mijn hand erg pijnlijk dubbel en eiste, dat ik mee zou lopen. Ze zou me anders nog meer pijn doen.
Kon dat dan?!
Nadat ik weigerde, merkte ik dat het inderdaad kon. Eva pakte me achter bij mijn broek beet en nu moest ik wel mee komen. Elly maakte alle deuren open en zo werd ik weer in de Time-Out opgesloten. Mijn pols voel ik nu nog steeds een beetje.
Later heb ik die ibs gekregen. Alle socio’s houden me nu constant in de gaten en ik kan er niet goed tegen. Ik mag als ik wil een uurtje naar de open afdeling, als ik goede afspraken maak.
Ik zit er aan te denken om ja te knikken en nee te doen, zodat ik misschien de kans krijg om weg te kunnen.

21-01-2005, [21:00]
Grr… Ze deden de deuren op slot! Zo gemeen…

Ik voel me nu weer zo enorm opgesloten…

“I don’t know who you are
But you seem very nice
So will you talk to me
Shall I tell you a story
Shall I tell you a dream
They think I’m crazy
But they don’t know that I likei t here
It’s nice in here
I get everything for free”

Net dus de helft van Baantjer gezien en voel me nu best wel weer alleen…

21-01-2005, [Weet niet hoe laat]
“I don’t know who you are
But you seem very nice
So will you talk to me
Have you been here before
Well, you sure picked a day
They think I’m crazy”

“Where can I run to, where can I hide…”

K’s Choice

Ik wil weg hier. Ik wil hier verdomme niet meer zijn! Waarom deden ze die deuren nou op slot?!

Heb net weer oxazepam van Bas (socio) gekregen. Hij straalt heel veel rust uit, maar ik wilde hem het liefst verrot trappen. Hij kan straks tenminste naar huis!
Ik moet hier alleen blijven…
Oud 26-01-2005, 20:37
Maty
Maty is offline
Ik voel me echt zo ongelooflijk kut de laatste tijd, en ik weet niet eens waarom. Maar het gaat iig niet goed, want ik moet om de 5 minuten huilen. Heeft iemand dit ook wel eens?
Oud 26-01-2005, 20:41
Verwijderd
Ik heb pijn, overal... En ik voel me verrot... Maar het werkstuk is iig af (en het valt mee: 62 pagina's). Gelukkig kwam ik er tijdens het doorlezen achter dat "ze" de conclusie bij hun hoofdstuk vergeten waren, lekker snugger dus. Nog snel geschreven en gelukkig paste het nog op de bladzijde, anders had ik 50 pagina's overnieuw uit kunnen printen... Morgen even in laten binden (als ik niet te moe ben - anders moet het vrijdag) en dan inleveren. Individuele huiswerktoets is ook af, hopelijk is ie goed. Nu nog het procesverslag, want dat moet volgens mij ook nog...al vind ik eigenlijk dat een ander dat wel mag doen (maar als ik daar op moet wachten...). Misschien dat ik dat morgen doe als ik even niets te doen heb op stage ofzo, kan ook prima.
Oud 26-01-2005, 20:48
Gymnast
Gymnast is offline
OMFG zit ik een gesprek af te luisteren tussen mn vader en mn peettante ( i know..tis nie goed) kom ik erachter dat hij hartstikke zware suikerziekte heeft en deze week 2,3 kg is afgevallen dat ie wordt opgenomen en hartritmestoornissen heeft!
NOU dan zit je ff helemaal te shaken!! GVD kunnen ze mij dan heelmaal NIKKSS vertellen!

Regels voor berichten