Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
al weet ik me nu nog goed te houden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is onmogelijk. Hij en ik zijn onmogelijk. Oh god, vrijdag zie ik m weer als ik boodschappen doe en hij de vakken vult, misschien vraagt hij of ik uitga. Nee, ik kan het niet. Ik wil hem maar kan het gewoon niet. Hoe moet dat nou? Hoe kan dit allemaal nou? Die halve dagen op school zijn wel rustiger, ben blij dat ze rekening met me houden. Morgen weer riagg om 12 uur, dan moet ik kiezen voor welke therapeut ik wil, die waar ik bij zat of mijn nieuwe. Hoe weet ik dat nou? Ik vind het allemaal zo vaag. Vroeger genoot ik van sneeuw, nu gaat alles langs me heen, de dagen, de sneeuw, de kou. De nacht is het enige wat telt. Hoe kom ik hem deze keer door? Ik voel me zo rot. Wat moet ik nou? nu typ ik hier weer hele verhalen, maar wat heb ik eraan. wat heeft het riagg nou nog voor zin, ik gebruik het alleen als deel van mijn masker, zodat mijn ouders en vage vrienden blij zijn dat ik hulp heb. die vrienden durf ik niet te bellen, ben bang dat ze vinden dat ik mezelf aanstel. ik heb mezelf echt helemaal kapot gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vraag me af wie hier contact gestoord is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb haar vandaag even opgebeld en alles is uitgepraat en opgelost. Ik heb -zoals gewoonlijk!- weer eens te zwaar aan de dingen getild. Ze had het helemaal zo niet bedoeld en ze heeft me oprecht duidelijk gemaakt dat ik heel belangrijk voor haar ben. En ik geloof haar, want als ze iets negatief aan me vindt, laat ze dat óók duidelijk merken. Daarom mag ik haar: oprecht en eerlijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |