![]() |
||
Citaat:
Ik had het trouwens vanochtend ook, woog 62,5 terwijl ik vrijdagochtend 61,5 woog. Heb me gisteravond helemaal volgevroten tijdens een feestje. Niet erg natuurlijk, want het was slecht dat ik afgevallen was, maar op zo'n manier wil ik niet aankomen, ik wil aankomen door normaal eten en niet door dit, ik voel me net een varken. |
![]() |
||
Citaat:
Oja, ik heb me gisterenavond kunnen beheersen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat haal jij waarschijnlijk nog niet eens als je 2x zoveel eet als normaal (want je eet sowieso al weinig vind ik). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vanaf m'n 10e ben ik er mee gepest, dingen worden nageroepen e.d. Nouja, je begrijpt wel wat dat met je zelfvertrouwen doet. Ik probeer niet op te vallen, draag donkere kleren en als ik uitga dan dans ik ook niet veel. Wel soms, omdat m'n vriendinnen er op aandringen, maar liever niet. Ik voel me dan bekeken en heb 't gevoel dat ze aan de kant over me roddelen. Trouwens, wat betreft die kilo's. Ik weet niet precies of dit rekensommetje helemaal klopt, maar 't lijkt me vrij logisch: 1 gram vet (opgeslagen) levert dacht ik 7 kcal. Dus 1 kilo levert 7000 kcal. Om dus 1 kilo vet aan te komen zou je mínstens zoveel kcal tévéél moeten eten. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel daarmee een resultaat van kcal in - kcal uit = +1000 kcal. En normaal eet ik niet weinig, gemiddeld rond de 1400-1500 kcal per dag. En normaal sport ik ook, maar deze week heb ik dus veel gegeten in combinatie met weinig sporten. Ik kan zelf wel calorieen tellen dus ik weet dat ik ongeveer elke dag +1000 kcal in heb gekregen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Wij hebben op school 1x per jaar een test, waarbij je je lengte en gewicht moet meten (tijdens gymles) en je vetpercentage moet meten. Dat moet je dan invullen op een blaadje, dat je na afloop van de les inlevert. Je moet ook oefeningen doen om te kijken naar je knijpkracht en uithoudingsvermogen (shuttle-run). Ik vind alles prima, alleen dat gewicht en vetpercentage vind ik te ver aan. Iedereen die in de puberteit is weet van zichzelf wel of hij een gezond gewicht heeft of niet, en dat hoeft dus niet op school te worden gemeten waar de hele klas omheen staat. Je wordt er gewoon depressief van, als je zelf toevallig zwaarder bent dan de rest. Ik heb zelf dan nooit overgewicht gehad, maar ik zat wel net tegen 't randje (BMI van ongeveer 25), daarbij ben ik ook nog groot, dus ik leek veel zwaarder dan anderen, terwijl ik niet eens overgewicht had. Vorig jaar heb ik geweigerd me op school te wegen (met nog een paar anderen), en de gymleraar die ik toen had was 't daar niet mee-eens. Ze gaven een cijfer op grond van je prestaties op de diverse onderdelen (uithoudingsvermogen, knijpkracht, lenigheid etc.), en daarbij is (volgens mijn gymleraar) je gewicht heel belangrijk. Erg flauw dus, maar ik heb me niet gewogen (ik vind dat iedereen vrij daarin moet zijn, om 't wel of niet te doen). Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoeveel denk je dan dat je op een dag verbrandt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat betreft wegen op school; dat moet gewoon vrijwillig zijn! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 's middags had ik een verjaardag, dus dat was vlaai/gebak, stokbrood met salade, blokjes kaas, cocktaiworstjes, gehaktballetjes, etc. En voor de rest ontbijt en avondeten. Tussendoor snoepjes, chocolade (flink wat chocola!) en wat crackers. En 's avonds gingen ik film kijken met 2 vrienden, en toen hebben we M&M's, chips (Nibbit + Naturel) en cashewnoten gegeten, en flink wat. En ook frisdrank (Geen light) gedronken. En midden in de nacht hadden (Rond een uur of 2) hadden we alle 3 honger, dus toen zijn we broodjes gaan smeren + tosti's gaan eten. En toen heb ik nog 2 broodjes met hageslag gegeten, een tosti met kaas, en een aantal plakken ontbijtkoek met boter. ![]() Geloof je me nu als ik 4000+ zeg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik ga mezelf nu niet 'straffen', door niets of minder te eten vandaag. Ik heb wel niet echt honger, en ik was pas rond 1 uur wakker. Ik heb tot nu toe gegeten; 1 pakje Sultana Yo&Fruit 1 bruin bolletje met chocopasta 1 bruin bolletje met halfvolle roomboter en hagelslag 1 (grote) appel En straks nog avondeten (ik weet niet wat precies) en wat yoghurt na. ![]() Ik heb nu wel een heel opgeblazen gevoel in mijn buik, van al dat eten van gister. Hopelijk is dat morgen een beetje weg. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan in principe niet plaatselijk afvallen. Wel kan je het proberen strakker te maken door oefeningen. Misschien hou je dan wel een dikkere kont, maar als die verder strak is .. ![]() Dat met die broeken heb ik ook, ik denk niet dat je daar ooit echt vanaf komt. |
![]() |
||
Citaat:
je moet niet zo naar kledingmaten kijken joh... ik heb momenteel ondergewicht maar ook maat 40, ik ken een meisje die behoorlijk aan de maat is met 36... maar goed, het kan natuurlijk best zijn dat je niet zo tevreden met je achterwerk/heupen bent.. Ik was dat ook nooit, en ook nooit met mn bovenbenen. Mn nicht had hetzelfde en toen zijn we gaan hardlopen. Daardoor is ze zo'n 2 kg afgevallen, maar daarna weer aangekomen (spieren). Ze heeft nu gewoon gespierde benen, en een normale kont (die was dus afgevallen), heupen zijn voornamelijk bouw, als er geen vet op zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ligt er trouwens ook helemaal aan van wat voor merk je broeken koopt. Sommige merken zijn echt 'ingesteld' op tienermeisjes die nog geen volwassen lichaam hebben, en dus ook geen vrouwelijke vormen (heupen, kont, etc). Als ik zo'n broek aan doe zie ik er niet uit, omdat ik wél heupen en een kont heb. De vrouwen van Mexx en de Jeans van Capsize hebben voor mij dé ideale pasvorm. Althans, zover dat mogelijk is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Ik moet de broek leuk vinden 2) Ik moet hem durven dragen ![]() 3) Hij moet daadwerkelijk passen Nou geloof me, daar heb je aardig wat tijd voor nodig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik draag ook vaak donkere broeken, omdat ik mezelf het liefst zo mooi mogelijk accentueer. Dat hoeft toch niets met je zelfvertrouwen te maken hebben? Waarom zou je iets aandoen waar je er vreselijk in uitziet? Ik houd er ook niet van in een bikini te lopen voordat ik nog 5 kilo ben afgevallen maar ik doe het toch gewoon. Ik bedoel, who cares? Ik kom daar toch om te zwemmen of wat dan ook niet om bekeken te worden. En op school eet ik gewoon wat ik wil. Anderen vinden het raar dat ik altijd zulke gezonde dingen meeneem en veel eet (want ik eet echt continu op school) maar ja dat is toch niets om je over te schamen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aansteller! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja ik zal wel een foto proberen temaken. Maar ja eigenlijk wil ik dat niet. ![]() |
![]() |
|
|