Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 19:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-03-2005 @ 20:03 :
Dat deed ik ook met mn priest, helaas waren alle mensen afk die ik ressde.
Bij mij soms.. maar vaak ook niet. Vandaag waren wat nightelves bezig de buurt onveilig te maken bij crossroads en ratchet.. en daar gingen nog wel eens wat mensen dood, die ging ik dat resurrecten.

-alleen jammer dat het kerkhof ernaast is-
Oud 13-03-2005, 19:21
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 13-03-2005 @ 20:07 :
Bij mij soms.. maar vaak ook niet. Vandaag waren wat nightelves bezig de buurt onveilig te maken bij crossroads en ratchet.. en daar gingen nog wel eens wat mensen dood, die ging ik dat resurrecten.

-alleen jammer dat het kerkhof ernaast is-
Precies, kan je beter je power aan healen gebruiken. Sowieso is de death penalty beetje erg laag in WoW. Toen ik speelde boeide het me gewoon totaal niet of ik doodging, enige wat ik kwijtraakte was wat tijd van het erheen lopen.
Oud 13-03-2005, 19:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-03-2005 @ 20:21 :
Precies, kan je beter je power aan healen gebruiken. Sowieso is de death penalty beetje erg laag in WoW. Toen ik speelde boeide het me gewoon totaal niet of ik doodging, enige wat ik kwijtraakte was wat tijd van het erheen lopen.
Mja, maar ik vind al dat lopen zo rottig. Dus ik zorg wel dat ik niet dood ga Af en toe ga ik spelen en dan besluit ik gewoon dat het een loopdagje wordt.. dus alle quests waarvoor ik stukken moet lopen, ga ik dan doen. 1 keer in de week of zo. En dat zijn er dan best wel veel. Dat vind ik jammer.
Oud 13-03-2005, 22:24
Q
Q is offline
Citaat:
grl schreef op 13-03-2005 @ 20:40 :
Mja, maar ik vind al dat lopen zo rottig. Dus ik zorg wel dat ik niet dood ga Af en toe ga ik spelen en dan besluit ik gewoon dat het een loopdagje wordt.. dus alle quests waarvoor ik stukken moet lopen, ga ik dan doen. 1 keer in de week of zo. En dat zijn er dan best wel veel. Dat vind ik jammer.
Kun je die loop dingen niet uitstellen tot je een mount hebt?
Oud 13-03-2005, 22:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Q schreef op 13-03-2005 @ 23:24 :
Kun je die loop dingen niet uitstellen tot je een mount hebt?
Ik ben nu level 23. Tegen de tijd dat ik een mount heb, zijn die quests allang grijs. Maar bovendien ben ik een shaman en heb ik dus een ghost wolf. (40% extra speed) Ik vind het gewoon tijdsverspilling. That's all.
Oud 13-03-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 13-03-2005 @ 20:40 :
Mja, ik kom van dark age of camelot. Daarbij moest je vaak én een roteind lopen en je verloor exp als je doodging. Dat ging best aanttikken als je 5x in een uur doodging waardoor ik erg gefrustreerd raakte. Dus dan is stukje lopen voor mij helemaal niks ergs.
Oud 13-03-2005, 23:44
Leshy
Leshy is offline
Vrees de mijn kleurencombinatie!
Oud 14-03-2005, 00:05
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-03-2005 @ 20:21 :
Sowieso is de death penalty beetje erg laag in WoW. Toen ik speelde boeide het me gewoon totaal niet of ik doodging, enige wat ik kwijtraakte was wat tijd van het erheen lopen.
Yup, zelfs je items en money blijft behouden
Oud 14-03-2005, 01:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 14-03-2005 @ 01:05 :
Yup, zelfs je items en money blijft behouden
Mjah, 10% penalty op je items is inderdaad niet heel veel.
Oud 15-03-2005, 13:50
Verwijderd
Ik ben aan het proberen die Fang armorset samen te stellen, die droppen van bosses in WC. Best vet ik heb al de chestpiece.
Oud 15-03-2005, 13:51
Verwijderd
Lopen vind ik niet zo erg, als geest loop je toch keisnel en er zijn meestal genoeg graveyards. Ik vind het wel verrot dat je equipment kapot gaat, ben soms 20s kwijt om die handel te repareren
Oud 15-03-2005, 13:58
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-03-2005 @ 14:51 :
Lopen vind ik niet zo erg, als geest loop je toch keisnel en er zijn meestal genoeg graveyards. Ik vind het wel verrot dat je equipment kapot gaat, ben soms 20s kwijt om die handel te repareren
Dus als je arm bent is het niet aan te raden het hoekie om te gaan
Oud 15-03-2005, 15:58
Verwijderd
Iemand nog suggesties waar ik eventueel gamecards kan halen (omgeving haarlem)?
Oud 15-03-2005, 15:59
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-03-2005 @ 14:51 :
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over geld.
Ik ben een dwarf hunter engineer/miner.
Ik quest veel en probeer zoveel mogelijk mee te nemen en verkopen.

Nu bijna lvl 43, en nee geen mount, wel 45g, maar ik hoef nog steeds niet perse een mount.

Ik bedoel als ik uit een instance kom (gister uldaman) 50s repair, das 10 vijanden. Ok op real low lvl is 't repairen idd een beetje vervelend, maar daar lvl je zo snel dat je eigk al je armor kan vervangen van drops zonder ooit te repairen (if your lucky) dat deed ik iig tot lvl 25.
Oud 15-03-2005, 16:24
aim
aim is offline
Je snapt niet waarom mensen moeilijk doen over geld maar je hebt 45g op lvl 43?

Tsja.
Oud 15-03-2005, 16:35
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik weet wel dat die training costs erg hoog zijn (die worden wel minder na de aankomende patch) en dat dat er voor kan zorgen dat ook op een hoge lvl je bijna geen geld meer hebt

Rond lvl 29 was ik blij dat ik net 5G had kunnen schrapen maar toen ik lvl 30 werd was ik alles weer kwijt
Oud 15-03-2005, 16:39
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
aim schreef op 15-03-2005 @ 17:24 :
Je snapt niet waarom mensen moeilijk doen over geld maar je hebt 45g op lvl 43?

Tsja.
gewoon over, niets om aan uit te geven
Oud 15-03-2005, 16:42
Verwijderd
Ik vind geld juist totaal geen probleem. Ik ben enkele malen blut geweest maar na gewoon wat questen en grinden heb ik dat zo weer terugverdiend.

Ik heb nu binnen 2-3 dagen 20 gold gemaakt, en dat terwijl al mijn skills en armor op niveau zijn. (lvl 43 pala)
Oud 15-03-2005, 17:04
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-03-2005 @ 17:42 :
Ik vind geld juist totaal geen probleem. Ik ben enkele malen blut geweest maar na gewoon wat questen en grinden heb ik dat zo weer terugverdiend.

Ik heb nu binnen 2-3 dagen 20 gold gemaakt, en dat terwijl al mijn skills en armor op niveau zijn. (lvl 43 pala)
maar jij hebt dan ook geen niet zo prijzige mount
Oud 15-03-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 15-03-2005 @ 18:04 :
maar jij hebt dan ook geen niet zo prijzige mount
Dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de prijs van mijn skills en plate, i am sure.
Oud 15-03-2005, 20:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-03-2005 @ 19:49 :
Dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de prijs van mijn skills en plate, i am sure.
Spells/skills van de paladin schijnen relatief goedkoop te zijn..
Oud 16-03-2005, 00:07
Obi Wan
Obi Wan is offline
Hm over die patch van a.s. Vrijdag..

Ik zie het nu pas maar er komt dus geen patch Vrijdag

Wanneer ie wel komt is nog niet duidelijk

http://forums-en.wow-europe.com/thre...mp=1#post64341
Oud 16-03-2005, 12:21
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Snap ook niet wat er moeilijk word gedaan over geld...

Ik heb 82G en een mount en ben level 45 net...

Niets is te duur ik heb altijd genoeg geld...

Een kwestie van geen gekke dingen doen...
Oud 16-03-2005, 23:22
Verwijderd
ik ben pas lvl 32 en heb al bijna 20 gold, ik koop alles wat ik wil.
Oud 17-03-2005, 16:38
Lorelei
Lorelei is offline
Nah, het enige wat me echt veel geld kost, zijn m'n spells. Om de 2 levels krijg ik ongeveer 7 a 8 nieuwe spells. Op level 24 kostten ze 37s per spell. En ze worden per keer ongeveer 5s per spell duurder. Da's wel veel. Ik kan ze meestal niet in een keer betalen.. maar op zich valt het allemaal wel mee.
Oud 17-03-2005, 19:50
Onorthodox
Onorthodox is offline
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal aan te schaffen
Oud 17-03-2005, 20:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 17-03-2005 @ 20:50 :
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal aan te schaffen
Neuh, ik ben ookal aan het filteren.
Oud 18-03-2005, 15:25
Verwijderd
ik koop ze zowieso niet allemaal, ik heb als mage zijnde echt een paar zouteloze spells zoals detect magic en dampen magic...wat ik daar mee moet mag joost weten. en ik doe ook niet echt veel met mn area of effect spells, aangezien ik daar toch alleen maar aggro mee trek en er niet echt veel dmg mee doe
Oud 18-03-2005, 16:06
aim
aim is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 18-03-2005 @ 16:25 :
ik koop ze zowieso niet allemaal, ik heb als mage zijnde echt een paar zouteloze spells zoals detect magic en dampen magic...wat ik daar mee moet mag joost weten. en ik doe ook niet echt veel met mn area of effect spells, aangezien ik daar toch alleen maar aggro mee trek en er niet echt veel dmg mee doe
Ik ga hier maar niet op in.

-Decessus lvl 56 mage
Oud 18-03-2005, 23:52
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
aim schreef op 18-03-2005 @ 17:06 :
Ik ga hier maar niet op in.

-Decessus lvl 56 mage
Hehe groot gelijk, een mage die geen AoE gebruik... dat is pas een waardevol lid van een party

Ik moet trouwens wel toegeven dat ik een lvl 45 hunter heb, maar nog geen enkele trap heb getraind.

Dit heeft 3 redenen, ik gebruik ze niet zolang ik geen stabiele bar add-on heb, en sinds blizz er in de nieuwe patch meekomt wacht ik er tot dan mee, en ik gebruik ze zelden in parties (9 van de 10 keer komen de vijanden er niet eens in de buurt) en voor solo-en is het ik en m'n tallstrider wij redden 't bijna altijd. Zelfde als met PvP, wor ik gegankt dan ga ik niet de moeite doen om te vechten, dan ren ik wel. En is de competitie een beetje gelijk dan heb ik geen traps nodig om te winnen

Daarnaast heb ik geen haast met m'n mount, maar 't scheelt toch weer wat geld voor een skill die ik voorlopig nog niet gebruik
Oud 21-03-2005, 09:53
Martin Dude
Martin Dude is offline
oeh, ze hebben weer nieuwe problemen uitgevonden
Oud 21-03-2005, 12:16
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Martin Dude schreef op 21-03-2005 @ 10:53 :
oeh, ze hebben weer nieuwe problemen uitgevonden
?
Oud 21-03-2005, 12:49
MazeMouse
MazeMouse is offline
Damn, volgens de locale gamessjop is de re-release uitgesteld tot 15april *jank*
Oud 21-03-2005, 13:46
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-03-2005 @ 13:49 :
Damn, volgens de locale gamessjop is de re-release uitgesteld tot 15april *jank*
geniaal -_-

Nah ik begrijp 't wel hoor, Blizz heeft al 1.5 miljoen klanten en ook al klaagt maar 1% daarvan dan hebben ze hun handen vol. Laat ze lekker eerst wat problemen oplossen voordat ze nog meer klanten krijgen
Oud 21-03-2005, 19:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 21-03-2005 @ 14:46 :
geniaal -_-

Nah ik begrijp 't wel hoor, Blizz heeft al 1.5 miljoen klanten en ook al klaagt maar 1% daarvan dan hebben ze hun handen vol. Laat ze lekker eerst wat problemen oplossen voordat ze nog meer klanten krijgen
Ik kan het ook nog wel enigsinds volgen hoor... MAAR IK WIL GODVERDOMME EINDELIJK EENS SPELEN!
Oud 21-03-2005, 21:54
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik had CC problemen waardoor ik 2 dagen niet heb kunnen spelen
Oud 21-03-2005, 22:27
waaromniet?
waaromniet? is offline
Genaait
Oud 21-03-2005, 22:43
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ja kan nu weer spelen, heb zelfs een paar extra dagen gehad omdat ik alles opnieuw moest invoeren
Oud 21-03-2005, 22:49
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 21-03-2005 @ 23:43 :
Ja kan nu weer spelen, heb zelfs een paar extra dagen gehad omdat ik alles opnieuw moest invoeren
WTf!? Dat wil ik ook!
Oud 21-03-2005, 23:06
Verwijderd
Teering, 15 april zou wel erg zijn.. dat wordt 3 weken niet spelen..
wat zal ik achter gaan lopen dan.. nja, het leven is hard..
Maar tog, dat hadden ze wel even wat beter mogen regelen.. zoveel verkoop van dat spel, hadden ze ook kunnen rekenen op zoveel prepaidkaarten die verkocht zouden worden..
Oud 22-03-2005, 00:46
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-03-2005 @ 00:06 :
Maar tog, dat hadden ze wel even wat beter mogen regelen.. zoveel verkoop van dat spel, hadden ze ook kunnen rekenen op zoveel prepaidkaarten die verkocht zouden worden..
Heb je al PP?
Oud 22-03-2005, 10:08
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 22-03-2005 @ 00:06 :
Ik vraag me echt af hoeveel prepaid kaarten er in nederland zijn geleverd. Natuurlijk is 't dan ook leuk om te weten hoeveel nederlanders het spelen.

Maar goed, ik speel wegens omstandigheden niet zoveel atm. maar toen ik even online was bleek maar weer dat ik eigenlijk pas weer moest spelen als de patch uit is (niet dat ik dat volhou maar toch )
Oud 22-03-2005, 20:09
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik heb echt dringend zo ngamecard nodig!
Oud 23-03-2005, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 19-03-2005 @ 00:52 :
Hehe groot gelijk, een mage die geen AoE gebruik... dat is pas een waardevol lid van een party
ik zie eerlijk gezegd niet zo snel reden om die spell te gebruiken als er pakweg 5 mobs staan en iedereen staat op 1 mannetje te hakken, wat veel te vaak gebeurd. Kijk, als iedereen zn eigen mob heeft in de party is het wel handig, maar sommige mensen ween nog steeds niet dat mages met 3 seconden dood is
Oud 23-03-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 23-03-2005 @ 10:02 :
ik zie eerlijk gezegd niet zo snel reden om die spell te gebruiken als er pakweg 5 mobs staan en iedereen staat op 1 mannetje te hakken, wat veel te vaak gebeurd. Kijk, als iedereen zn eigen mob heeft in de party is het wel handig, maar sommige mensen ween nog steeds niet dat mages met 3 seconden dood is
In dat geval moet je een goede party regelen, een mage zonder arcane explosion is maar een halve mage
Oud 23-03-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 23-03-2005 @ 10:02 :
ik zie eerlijk gezegd niet zo snel reden om die spell te gebruiken als er pakweg 5 mobs staan en iedereen staat op 1 mannetje te hakken, wat veel te vaak gebeurd. Kijk, als iedereen zn eigen mob heeft in de party is het wel handig, maar sommige mensen weten nog steeds niet dat mages met 3 seconden dood is
Goeie healers weten dat wel
Oud 23-03-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 23-03-2005 @ 10:36 :
In dat geval moet je een goede party regelen, een mage zonder arcane explosion is maar een halve mage
ja dat las ik eigenlijk laatst pas, dat arcane Explosion zo goed is. de skill zelf niet, maar wel als er puntjes in IAE zitten. en daar ben ik dus nu mee bezig.
Oud 24-03-2005, 10:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb denk ik al een probleem voor ik begin met spelen....

WELKE CLASSE MOET IK IN HEMELSNAAM SPELEN!

Ik zat eerst te denken aan Paladin (ik ben niet zo graag afhankelijk van anderen voor healing, ren graag gewoon zonder nadenken op mijn doel af en speel dan eenmaal in een gevecht heel defensief)

Maar aan de andere kant blijf ik liever op afstand (en laat ik anderen wel blind op hun doel af rennen (a))

(ik ben een klassiek Diablo speler. Ik wil niet moeilijk doen, ik moet klikken en dan moet uiteindelijk alles wel eens een keer doodvallen en ik had altijd een hekel aan melee en sorcs )
Oud 24-03-2005, 11:05
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik had het probleem met Paladin dat ie niet van afstand kan maar ik wilde ook kunnen helen en resurrecten

ik had toen maar een Druid gepakt (die kan healen, resurrecten en van afstand) maar dat vind IK ook niets die kan geen klappen vangen mocht het er op aan komen

Ben nu weer Hunter gheghe

Dan maar First Aid
Oud 24-03-2005, 15:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-03-2005 @ 11:33 :
Ik heb denk ik al een probleem voor ik begin met spelen....

WELKE CLASSE MOET IK IN HEMELSNAAM SPELEN!

Ik zat eerst te denken aan Paladin (ik ben niet zo graag afhankelijk van anderen voor healing, ren graag gewoon zonder nadenken op mijn doel af en speel dan eenmaal in een gevecht heel defensief)

Maar aan de andere kant blijf ik liever op afstand (en laat ik anderen wel blind op hun doel af rennen (a))

(ik ben een klassiek Diablo speler. Ik wil niet moeilijk doen, ik moet klikken en dan moet uiteindelijk alles wel eens een keer doodvallen en ik had altijd een hekel aan melee en sorcs )
Met een warlock/hunter krijg je een demon/pet die je op de target kan sturen. Dan kan je zelf op een afstandje staan spellcasten/schieten. Maar zowel hunters als warlocks kunnen niet echt healen. Dus dan zal je of first aid, of healing potions moeten gebruilken.

Edit: Het nadeel van een pet (dus hunter) is dat je 'm moet voeren. Het nadeel van een warlock is dat je alleen maar cloth kan dragen. Je krijgt wel al vrij snel een armor verhogende spell, maar je blijft toch wel echt een clothdragende spellcaster.

Regels voor berichten