Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 00:35
Verwijderd
heus niet zo erg als jij
Advertentie
Oud 18-02-2005, 00:45
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
liebgeest
Oud 18-02-2005, 08:11
Jules
Jules is offline
Wakker geworden en naar mijn werk gefietst en onderweg kwam ik een MAN IN EEN MINI LEREN/GLITTER ZWEMPAKJE tegen. Dat was heel sexy en nu ga ik tot 16u werken en vanavond naar het Theater met mijn ouders&vriendje!!
Oud 18-02-2005, 09:24
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Jules schreef op 18-02-2005 @ 09:11 :
Wakker geworden en naar mijn werk gefietst en onderweg kwam ik een MAN IN EEN MINI LEREN/GLITTER ZWEMPAKJE tegen. Dat was heel sexy en nu ga ik tot 16u werken en vanavond naar het Theater met mijn ouders&vriendje!!

ik ging om 7uur opstaan en nu ben ik moe en ik heb net in een half uurtje tentamen gedaan (haha). en dat valt tegen want mn ov is pas om 12 uur geldig en omda ik een krent en arm ben wil ik dan niet nu 4 strippen verspillen
en dat heb ik gedaan, en gister wilden we naar paradiso alleen toen wilde ik en poorleno niet meer, tom violence wel, maar gelukkig mochten we niet binnen
toen zijn we maar in die gave snackbar daar tegenover gaan zitten. een uur
Oud 18-02-2005, 09:25
Verwijderd
Vanochtend gesport en gezonnebankt, nu ga ik naar de Rai in A'dam
Oud 18-02-2005, 12:47
Verwijderd
gisteren scheit lam geworden en eh tja, gesmookt ook
Oud 18-02-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-02-2005 @ 19:21 :
Ik ging daarnet naar de Kinki Kapper en ik zei hoi, doe maar iets hips, dus nu lijk ik op Horror Kitty
Haha gaaf
Oud 18-02-2005, 13:24
cha0s
cha0s is offline
gisteren ging ik naar tex mex en daar ben ik maar bier gaan drinken want iets anders valt daar niet te doen eigenlijk.
daarna thuis nog zitten lullen met m'n m00der die tot 4 uur wakker was gebleven ook, hehe. gezellig wel.
vandaaaaaag ga ik boodschappen doen zometeen en vanavond ga ik naar Rotown, m'n beste vriendin van vroeger zien die ik al jaren niet gezien heb omdat ze naar Engeland is verhuisd. <3333
Oud 18-02-2005, 13:42
Dith
Dith is offline
Vanochtend naar het ziekenhuis geweest omdat mijn knie zo'n beetje naar de klote is en nou moet ik er waarschijnlijk weer eens aan worden geopereerd .
Rest van de dag met een knie vol tape op de bank gezeten en stomme films gekeken en nou drink ik bier en eet ik tijgernootjes dus nu is mijn dag weer goed.
Oud 18-02-2005, 14:03
Friezo
Friezo is offline
ben vanochtend met een vriend meegeweest. Hij ging een motor kopen, en ik ben ff meegeweest om de motor te 'keuren"

en nu ga ik ff naar tempo-team, kijken voor een 2e baantje ofzo.
Oud 18-02-2005, 14:20
vixen
vixen is offline
Ik werd kei brak wakker en toen ging ik praten over hoe alles nou verder moest en dat wat heel triest en al. En toen ging ik naar school om iets in te leveren en nu eet ik een appel.
Oud 18-02-2005, 14:23
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb van 7 tot 13 uur gewerkt en nu ben ik even vrij en moet om 17 uur weer werken
Oud 18-02-2005, 15:31
CryperA
CryperA is offline
Vroeg opgestaan, school gehad tot 10 voor half 1, samen met een vriendin tot 1 uur nog gebleven.

Naar huis gegaan, muziek gedwonload en geluisterd, naar de
kapper geweest, nog even spullen uit mijn oude huis verhuist en weer terug naar mijn 'nieuwe' huis bij mijn moeder..

Euhm en vervolgens zit ik weer muziek te downloaden en te luisteren en te forummen. Ben niks spannends van plan vandaag.
Oud 18-02-2005, 15:35
655321
655321 is offline
om heel laat gaan slapen en toen kwam ik er vanochtend achter dat er een stuk van mn tand af is omdat ik gister aangereden ben door een lilleke kakker op een fiets die niet wilde remmen en me dus dwong mezelf heel hard tegen een paaltje aan te smacken.
Bastard.
Toen ging ik beetje bij mn huisgenoot hangen en msnen en ontbijten en afwassen en toen naar huis gaan. Bij de bus stond een vies lelijk dik mannetje met een vieze lelijke dikke hond die tegen me zei: Moppie, je hebt een gat in je broek! .. ja man, dat zie ik toch zelf ook wel. Bus was achterlijk duur omdat ik mn OV niet had want die was geript door zo'n joch en toen kwam die em op het station terugbrengen en dat was aardig en toen ging ik in de trein zitten met zo'n emojochje tegenover me in mn super coole Jeniffer Government boek lezen en nu ben ik thuis en ga ik Aldi stokbrood eten <3
Oud 18-02-2005, 15:36
Angie83
Angie83 is offline
Citaat:
Cher schreef op 10-02-2005 @ 02:35 :
Vertel het aan Cher.

Vandaag was ik jarig en heb ik pizza gegeten in hartjes vorm met paprika.
Gut, jij hebt wel een erg leuk leven als dat het enige is.
Oud 18-02-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Angie83 schreef op 18-02-2005 @ 16:36 :
Gut, jij hebt wel een erg leuk leven als dat het enige is.
Af, ga in je mand.

Ik ben opgestaan en naar school gegaan.
Oud 18-02-2005, 16:01
100%hallal
100%hallal is offline
Vanmorgen om half 8 wakker geworden door smsje van leuke jongen, om kwart over 8 belde hij en hadden we een nog leuker telefoongesprek . Daarna snel naar school want ik kwam te laat en toen was ik om half 3 weer thuis. Kamer gecleaned, muziek geluisterd en nu computeruh
Oud 18-02-2005, 16:13
Impulse
ik heb de eerste twee uur gespijbelt, toen gebruik gemaakt van de heerlijke cup-a-soup automaat bij ons op school, bijles wiskunde, naar vriendin geweest en zo toneel
Oud 18-02-2005, 16:27
suikerprinses
suikerprinses is offline
eerst naar school. en er waren mensen om half10 cup-a-soup aan het eten, gadverr
en toen naar iets lekkers gehaald, op de bank gehangen en daarna in mn bed een boek gelezen en ik moest er van janken.
Oud 18-02-2005, 17:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
eerste dag gewerkt bij mn nieuwe werk en dat was helemaal geweldig en toen kwam een dinnie een broodje bij me eten en toen gingen we ff beetje winkelen en daarna ging ik naar mn zus met een andere dinnie en daar zijn we nu nog en gaan we zo eten bestellen en smoken en gezellig zijn
Oud 18-02-2005, 17:33
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
smoke jij rockaholicccccc
Oud 18-02-2005, 17:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
jaa maar geen sigaretten
Oud 18-02-2005, 17:50
CharismaticBass
kon ik dat maar zeggen
Oud 18-02-2005, 18:07
grandmommy
grandmommy is offline
hoi vandaag ben ik naar school geweest en daarna naar de stad en heb ik allemaal geile dingen gekocht en thuis aangetrokken en foto's gemaakt iehh
Oud 18-02-2005, 18:08
CharismaticBass
oh god, en zodirect ga je die fotos posten
Oud 18-02-2005, 18:39
Verwijderd
vroeg opgestaan en de trein gemist, met de volgende treni dus maar geweest. met een reservebus geweest. presentatie voorbereid en video's gekeken. flaps volgekliederd en de popronde van dinsdag nog eens even doorgesproken. organisatiedinges. toen moest ik de nieuwe HAN-insite gaan testen, die nog vernieuwd gaat worden en ineens stuurde ik bijna een mailtje aan mezelf en die mevrouw vond het heel grappig. dus...
en toen gingen we onze presentatie houden en we moesten de andere presentaties gaan beoordelen en toen had ik een 7. we beter gezegd. en ik had ook nog een 8 voor m'n tentamen en nou ben ik blij. en toen kwam ik iemand in de trein tegen waarmee ik heb zitten kletsen en nou ben ik thuis en ga ik vieze opgeloste sterke paracetamol drinken en straks de stad in en door die stomme paracetamol moet ik volgens het pakje: Pas op met alcohol. pf. dus dat effect zoeken we dan maar ergens anders op.
Oud 18-02-2005, 18:40
June bug
June bug is offline
moest vandaag eigenlijk stagelopen maar mijn klasje was vandaag vrij dus mocht ik thuisblijven en aan mijn scriptie werken. dus sliep ik uit tot 11 uur en daarna was ik chagerijnig omdat ik geen zin had in die stomme scriptie. toen toch maar aan de slag gegaan en nog beetje gecomputerd en tv gekeken. toen ff met mn mama naar t dorp en geld voor mn tussentijdsetoets en rijexamen afgegeven en boodschappen gedaan. toen gegeten en net ff gitaar gespeeld en vanavond ga ik nog ff ergens heen maar weet nog niet waarheen.
Oud 18-02-2005, 18:41
Paris
Paris is offline
eerst uitgeslapen, toen wou ik me gaan aankleden om te gaan werken, maar ik werd gebeld dat ik niet hoefde te werken. dus ging ik maar even relaxed in bad zitten met muziek en een boek. daarna naar de bieb en even naar de drogist. toen moest ik terugfietsen door een sneeuwstorm en eindelijk thuis ging ik chocola oppeuzelen. even computeren, eten en nu ben ik weer aan het computeren.
Oud 19-02-2005, 00:03
Verwijderd
uitgeslapen,inkopen gedaan vor mn subtiele feestje gedaan,toen naar het vriendinnetje gegaan en gebioscoopd (flirt) en toen weer naar huis en nu ben ik hier..
Oud 19-02-2005, 08:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
de gehele dag gewerkt, en passant een liefdesverklaring gehad van de jongen waarvan ik dacht dat ie me niet zag zitten, en ook een van een andere hele leuke jongen en ik ga zondag voor 4 maanden weg. lekkah handig.
vandaag ga ik even de stad in want ik krijg een cadeautje van mn dinnetjes en vanavond feestjeeeee
Oud 19-02-2005, 11:15
merels
merels is offline
ik was donderdag naar een vriendin geweest, daar buiten gezeten met een vuurkorf en een gitaar en acda en de munnik liederen gezongen<3, toen heel even naar de kroeg.
Achter was ik echt dronken en nu is het bandje van mijn schoen kapot en heb ik geld verloren.
Ik werd wakker en ik heb gister ongeveer twintig keer overgegeven , en mijn hoofd spatte uit elkaar
nu voel ik me ietsje beter maar ik ben te ongeduldig om ziek te zijn en ik heb zin om te gaan winkelen.
Oud 19-02-2005, 11:17
polichinelle
polichinelle is offline
gisteren met een paar vrienden wat wijn gedronken en voor de tv gehangen
te laat gaan slapen waardoor ik nu nauwelijks tijd heb om te gaan leren

straks uit eten in den haag, en daarna naar stijn, mintzkov luna en maxon blewitt in het paard.
Oud 19-02-2005, 13:51
Verwijderd
Te vroeg wakker geworden, ontdekt dat er glazenwassers (of schilders, we zijn er nog niet helemaal uit) voor mijn raam stonden, snel aangekleed, boodschappen gedaan en ons afgevraagd waarom iedereen er zo heerlijkhelder uit zag, trein, rijles & nu vermaak ik me toch al minstens 2 uur met het wegklikken van een bepaald persoon wanneer hij belt.
Oud 19-02-2005, 14:13
Maharani
Maharani is offline
geslaaapen en m'n kamer opgeruimd en vandaag ga ik alleen maar luieren.
Oud 19-02-2005, 14:40
655321
655321 is offline
Wakker geworden, keelpijn geleden en ontbeten en nu is het voor de rest van de dag mijn taak om keelpijn te hebben en een beetje te lezen. Weekenden thuis zijn maar saai.
Oud 19-02-2005, 14:40
Verwijderd
Gister was ik naar the explosion en a step apart dat was tof en vandaag ben ik weer lekker aan het kotsen.
En ik moet ook nog mijn PWS maken joehoeee.
Oud 19-02-2005, 15:01
Jules
Jules is offline
Vandaag wakker geworden bij mijn ouders thuis, want gisteravond gingen we naar Schudden in EMMELOORD, was heel erg intens en ik zeek bijna in mijn broek van het lachen. Goed.

Maar vandaag dus dvdspeler in de auto gegooid, en toen vriend ging voetballen ging IK hem aan mijn tv aansluiten (met 1 kabel) en hij doet het! Dus nu kan ik Sex and the City avondjes organiseren <3

Ik hoop dat het zo weer gaat nattesneeuwen, en dat mijn vriendje me met de auto op komt halen anders moet ik met de tram en dat vind ik nu stom.

Vanavond naar het feestje van A. en daar heb ik zin in
Oud 19-02-2005, 15:44
Luna
Luna is offline
ik kwam vanochtend terug van wintersport en om het verdriet dat ik nu weer hier ben wat te verminderen ben ik gaan shoppen. aargh, ik wil nog steeds terug. ik mis de sneeuw, de zon en blauwe lucht.
Kom je aan in nederland, regent het. bah, gister stond ik nog op de piste.
Oud 19-02-2005, 15:53
Verwijderd
Opstaan, werken, eten, douchen, slapen, lezen, winkelen, nu huiswerk, straks eten dan kerk, dan uit, dan weer slapen

denk ik
Oud 19-02-2005, 16:36
Angel
Angel is offline
uitgeslapen. gewinkeld. opdracht voor functieleer gemaakt op de compu. wat gestudeerd. gegeten. heel lang aan de telefoon gezeten. en nu weer even aan het internetten..
Oud 19-02-2005, 16:40
vixen
vixen is offline
Ik heb heel lang geslapen en enorm raar gedroomd. Toen gegeten en mn dingen gewassen en toen ging ik uh, geen flikker uitvoeren, diepe gesprekken voeren met een ex en toen wat voor school lezen. En vanavond misschien even naar de stad tenzij het regent of ik nog steeds enorm hoest.
Oud 19-02-2005, 16:46
Verwijderd
te vroeg opgestaan,autorijles gehad,hellingproef en dergelijke,daarna gevoetbald,gestorven op het veld want het vroor volgens mij en het hagelde,daarna lang en warm gedoucht en nu zit ik even t enerden totdat het eten klaar is,vanavond komen mijn beste vriendjes drinken bij me,nog ter gelegenheid van mn verjaardag
Oud 19-02-2005, 17:10
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen een poging gedaan tot huiswerk maken. daarna naar de stad met dinnetjes, kadootjes kopen wat niet echt lukte. met die kuthagel&regen&sneeuw. toen gingen we eten bij la place en nu ben ik zo dik als een olifant. vanavond feestje bij A. (dat klinkt wel spannend, he jules?)
Oud 19-02-2005, 17:31
Verwijderd
met de katten in bed gelegen en met de onderbuurman gepraat want doordat zijn tv het wel doet, doet mijn tv het niet, een aanval van schoonmaakwoede gekregen dus ik ging een emmer lenen van m'n vriend op de fiets van m'n huisgenoot en op de terugweg pleurde ik eraf en dat deed PIJN, nu is m'n knie geschaafd en heb ik overal blauwe plekken en ben ik een na-het-eten-joint aan het draaien en dan komt vriend zo ook nog eten en gaan we films kijken.
Oud 19-02-2005, 17:43
Verwijderd
ik heb geslapen en ik ben naar een vriendin geweest en daar ga ik straks weer heen en dan gaan we droeloe worden
Oud 19-02-2005, 18:31
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 19-02-2005 @ 18:43 :
ik heb geslapen en ik ben naar een vriendin geweest en daar ga ik straks weer heen en dan gaan we droeloe worden
en een fles wijn in je puni stoppen zeker
Oud 19-02-2005, 18:56
cha0s
cha0s is offline
ik ben nu aan 't saufen mit Lepra.
Oud 19-02-2005, 18:57
vixen
vixen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 19-02-2005 @ 19:56 :
ik ben nu aan 't saufen mit Lepra.
niet blowen he mawrk, anders geen cadeautje.
Oud 19-02-2005, 18:57
Snuitermans
Snuitermans is offline
Brak post gelopen. Daarna gewindsurft, wat toch wel wat kouder bleek dan verwacht en straks ga ik een film kijken, drinken en wat dan ook meer bij een vriendin.
Oud 19-02-2005, 19:15
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb gewerkt en het was heel saaiiii...Nu ga ik wat eten maken maar heb geen zin en straks ga ik swingen met me chica's..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten