![]() |
||
Citaat:
oja en een foto komt nog ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus bereid je al maar voor ![]() Neen, niks van die vent of vrouw aantrekken. Geloof me, 9 kansen op de 10 hebben ze commentaar... ![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf heb ptfe (soort plastic) aan de binnekant en is dus helemaal niet schadleijk voor je tanden. |
![]() |
||
Citaat:
eehh edit: tatooeerder dus ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Denk juist dat surface grotere zwelling meebrengt maargoed ff navragen was ik jou.
||
Citaat:
Misschien stukje nylon/visdraad dr doorheen in de tijd dat ze dr uit moeten?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nu is het wachten op de naalden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb je last met bh's dragen of andere kleding? last met slapen of ergens anders last bij? hoe vaak maak je het schoon enzo? ik wil ook een tepelpiercing nl. ![]()
||
![]() |
Citaat:
aan mijn tepelpiercings heb ik al het meeste plezier van alles gehad ![]() echt super!! ![]()
||
Citaat:
nja t is absoluut geen fijn gevoel. t moment dat die naald dr door gaat doet t best wel pijn ja. heb wel ff liggen kreunen daar ![]() ![]() en t is zo lekker die pijn he ![]() ![]() nee geen last gehad met beha's of kleding nee. je kan ook t beste een beha dragen, of strakke kleding, want als je alleen een los tshirt aanhebt dan komt dat de hele tijd tegen die piercing en dat is echt niet fijn. en in t begin gewoon 2x per dag goed wassen met desinfecterende zeep, en de druppels die je drbij krijgt erop doen. ik was nu nog steeds met desinfecterende zeep. en vooral niet met je handen aankomen! de ene is nu een ontstoken en er zit wildvlees :/ (ik was een beetje laks met verzorgen toen). maar dan moet je gewoon goed speolen met water met zeezout en dan gaat dat wildvlees ook gewoon weg. maar als je t gewoon vanaf t begin goed schoonmaakt hoef je je nergens zorgen over te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kicken, klinkt vet zeg. omg misschien laat ik die morgen wel zetten. ![]() ![]()
||
Citaat:
ben aant denken om een piercing verticaal boven mn clitoris te laten zeg maar, maar daar denk ik nog fftjes over (heb nu toch geen geld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil ook echt al tijden een clithoodpiercing of in schaamlip ofzo maar durf nog niet zo goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() gheghe ![]() ![]() maar btw, mijn intieme piercing deed helemaal niet pijn en was ook niet duur..
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed ik heb vandaag mijn tepelpiercing laten zetten! Het deed minder pijn dan mijn industrial en minder pijn dan mijn navel, maar meer pijn dan neus, tong, smiley, tongweb, tragus en tunnels ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik vond mn tepelpiercings echt ongelofelijke pijn doen, maarja dat is bij iedereen verschillend natuurlijk ![]() plus ik was model voor een vriend die piercer aan t worden was, dus t ging ook niet al te soepel ![]() ik heb dan ook alleen nog maar 2 tepelpiercings en een piercing in de onderkant van mn navel ![]() trouwens, toen ik de eerste keer mn tepelpiercing ging schoonmaken, ging ik bijna "out" (net alsof je van een joint outgaat). kreeg t ram warm, zag niks meer, hoorde niks meer, duizelig, echt vreemd. (dit was trouwens bij beide tepelpiercings het geval) meer mensen dit gehad, of ben ik gewoon raar ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
maarja ik weet t antwoord al, aangezien ik gister beide piercings eruit heb gehaald om ze schoon te maken, maar ze er daarna dus met geen mogelijkheid weer in kreeg (opening van t ringetje was zo klein). toen ben ik naar een piercingzaak gegaan, en die zeiden dat t goed was dat ik meteen was gekomen, als ik tot vandaag had gewacht kon t binnenste al dichtgegroeid zijn. had t ook aan hen gevraagd, en ze raadden me aan om meteen als ik weer wakker was ze weer dr in te doen. (heb nu ook staafjes dr in, dus dat is ook veel makkelijker weer zelf erin te doen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb wel weer een pleister erop gedaan want het bloeden was nog niet helemaal gestopt, bleek toen dat gestolde bloed eraf was. hoop dat dat na het douchen vanavond afgelopen is
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En best de pleister eraf laten ![]() Maar dat kies je eigenlijk beter zelf. Maar een piercing heeft graag lucht ![]() En dat draaierig gevoel is ook normaal. De meeste hebben dat... Het is dan ook een supergevoelige plaats. Ik ken genoeg mensen die daar flauw vielen dus je bent nog niet erg ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar sommige laten ze je wel aanhouden, hangt van de fucking dokter af. Maar je kan ook altijd een retainer indoen. Ik weet nu niet of dat mag want het verschilt gewoon van welke geschifte dokter je hebt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.ringsofdesire.com/femalegenital.html De plaatjes zijn niet alles, maar dan heb je een gedacht ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm kom ik met mijn vraag hoor... Zie hier allemaal enge verhalen over tragussen en idustrials en tattoeages. Heb eigenlijk een heel simpel vraagje. Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar die is uitgegroeid op den duur hing hij nog maar aan een ministukje huid dus toen dacht ik 'hmm laat ik hem er maar uit halen'ik heel voorizichtig draaien. Piercing eruit.. had het niet eens gevoeld. Maar iig ik wil hem dus er weer opnieuw door. Maar wat is dan beter? Ik had een staafje maar heb gehoord dat een ringetje beter blijft zitten. Doet het zetten door een litteken trouwens erg zeer ( ik ben niet zo'n held) en hoeveel kans is er dat hij weer meteen uitgroeit en hoe moet ik hem dan verzorgen.. Moest hem eerst verzorgen met calendula wondspray maarja toen heeft ie er maar 3 maanden ingezeten... beetje jammer..
Iemand die me kan helpen? -x-
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en thx voor de link, ik ga dat eens even bekijken :7 @ poetic_tragedy: links! want tja neuspiercing zit rechts en dat is eigenlijk de enige reden (vind ik leuker als aan allebei de kanten dingen zitten), voor de rest zitten m'n piercings of in het midden of aan allebei de kanten een dus ja.
||
Citaat:
![]() ![]() omdat ik linkshandig ben is mijn linkerborst dus ook ietsje kleiner dan de rechter, dus ik denk dan laat ik m links zetten ![]() ![]() klinkt stom he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ieder zijn eigen smaak en keuze. ![]() Dus iedereen heeft andere redenen voor de keuze. Ik heb aan beide kanten 1, En 1 zit horizontaal en 1 vertikaal en dat heeft ook zijn redenen ![]()
||
Citaat:
maar nu weet ik t niet zo zeker, nu is ene een beetje ontstoken en dr zit een beetje wildvlees, dus ik weet niet of ik dr nog wel zin in heb :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus een dubbele, maar dan steken mijn tepels te fel uit en blijf ik overal achter hange, dat is ook niet leuk, want dan neemt de kans van uitgroeiing weer toe en heb je meer last als iets anders.... En een tepelpiercing ontsteekt nogal vaak. Ik heb mijn nu 3 jaar en ik heb het ook nog altijd...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Lifestyle |