Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 20:08
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Redhair schreef op 30-03-2005 @ 10:43 :
Ja zo'n schuine.
Je kan toch meteen een ringetje krijgen?
Doet het piercen trouwens veel pijn?
ik heb er 1 in t midden onder mn lip, sinds 2 weken. ik heb er geen echte last van ofzo, allee met eten af en toe lastig want de ring is nogal groot. laatst hapte ik in een stuk suikerbrood (yeah, pasen!) en ik was vast gulzig ofzo want HAP! zo met mn voortanden op mn ring geknald. dat voelt niet zo fijn...(in mn lip dan) en verder van die broodjes gezond is ook wel lastig, hard en dik is moeilijk door te bijten merk ik. morgen ga ik een kleiner ringetje laten zetten, want de zwelling zal wel uit mn lip zijn. genezen is t nog niet, zie af en toe een klein korstje zitten en t gaatje is nog wat rood. en omdat t n ring is komt ie niet tegen mn tanden aan, maar weet niet hoe dat zit met n schuine.

oja en een foto komt nog
Advertentie
Oud 30-03-2005, 21:00
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Luna schreef op 30-03-2005 @ 19:42 :
maar ik moet in april pas naar de tandarts dus dan hoor ik wel wat die ervan vindt.
Onze nummer 1 in commentaar over een tong-labret piercing.
Dus bereid je al maar voor

Neen, niks van die vent of vrouw aantrekken.
Geloof me, 9 kansen op de 10 hebben ze commentaar...
Oud 30-03-2005, 21:15
Toddek
Toddek is offline
hoe slecht is een medusa eigenlijk voor je tanden?
Oud 30-03-2005, 21:29
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik moet binnenkort onder narcose, en dan moeten mn piercings er dus uit. maar ik heb geen idee hoe snel die gaten weer dichtgroeien. ik heb 2 tepelpiercings, 1 een jaar, de ander een half jaar. ze zijn nog niet helemaal genezen, er komt nog wondvocht uit. ik heb ook nog een navelpiercing, 1.5 jaar, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
t gaat me meer om de tepelpiercings. kan ik ze gewoon een dag eruit laten of groeien ze weer heel snel dicht? ik heb geen idee namelijk.
Oud 30-03-2005, 21:33
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Toddek schreef op 30-03-2005 @ 22:15 :
hoe slecht is een medusa eigenlijk voor je tanden?
als je titanium aan binnekant hebt, kan dat niet zo heel goed zijn, het schuurt veel langs je tanden en nie go edvoor je glazuur enzo
Ikzelf heb ptfe (soort plastic) aan de binnekant en is dus helemaal niet schadleijk voor je tanden.
Oud 30-03-2005, 22:10
cerys
cerys is offline
uch ik word er niet goed van dat mijn tat-ontwerp maar niet PRECIES wordt zoals ik wil.

heeft iemand nog sites een beetje in de trant van bme?

ik ben helemaal gefrustreerd want elke dag werk ik hem zo bij dat hij weer perfect lijkt en dan is het het toch weer net niet.
Oud 30-03-2005, 22:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
cerys schreef op 30-03-2005 @ 23:10 :
uch ik word er niet goed van dat mijn tat-ontwerp maar niet PRECIES wordt zoals ik wil.

heeft iemand nog sites een beetje in de trant van bme?

ik ben helemaal gefrustreerd want elke dag werk ik hem zo bij dat hij weer perfect lijkt en dan is het het toch weer net niet.
Waarom stap je niet naar een piercer? Leg 'm uit wat je PRECIES wil en dan afwachten of 'ie het gesnapt heeft

eehh edit: tatooeerder dus
Oud 31-03-2005, 07:55
leucomelas
leucomelas is offline
beetje vreemde vraag... maar zou een intiem piercing ook uitgroeien? ik bedoel, tis ook een velletje, en gebeurd nogal wat mee.... zou ie na verloop van tijd niet steeds 'ondieper' kunnen worden? hummz
Oud 31-03-2005, 10:02
cerys
cerys is offline
Citaat:
Jules schreef op 30-03-2005 @ 23:21 :
Waarom stap je niet naar een piercer? Leg 'm uit wat je PRECIES wil en dan afwachten of 'ie het gesnapt heeft

eehh edit: tatooeerder dus
maar ik weet nu echt niet meer wat ik PRECIES wil
Oud 31-03-2005, 11:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
llell schreef op 30-03-2005 @ 18:56 :
Ik zit nog aardig te twijfelen. Misschien moet ik het m'n piercer vragen, ik heb namelijk geen idee of je je tong nog goed kunt bewegen (zal toch wel, er zijn ook mensen die hem helemaal horizontaal erdoorheen hebben).

Zou de zwelling van je tong erger zijn bij twee piercings, dan bij een surface...
Dat horizontaal snap ik ook nogsteeds niet kan mij niet wijs maken dat dat fijn is.
Denk juist dat surface grotere zwelling meebrengt maargoed ff navragen was ik jou.
Oud 31-03-2005, 11:37
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 30-03-2005 @ 22:29 :
ik moet binnenkort onder narcose, en dan moeten mn piercings er dus uit. maar ik heb geen idee hoe snel die gaten weer dichtgroeien. ik heb 2 tepelpiercings, 1 een jaar, de ander een half jaar. ze zijn nog niet helemaal genezen, er komt nog wondvocht uit. ik heb ook nog een navelpiercing, 1.5 jaar, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
t gaat me meer om de tepelpiercings. kan ik ze gewoon een dag eruit laten of groeien ze weer heel snel dicht? ik heb geen idee namelijk.
Waarom moeten ze dr uit?

Misschien stukje nylon/visdraad dr doorheen in de tijd dat ze dr uit moeten?
Oud 31-03-2005, 11:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 11:02 :
maar ik weet nu echt niet meer wat ik PRECIES wil
Als ik jou was zou ik zoals eerder gezegd al je ontwerp bij een goede tattooeerder neerleggen en degene vragen een aantal schetsen/voorbeelden te maken.
Oud 31-03-2005, 11:45
drezzz
drezzz is offline
Citaat:

ik ben helemaal gefrustreerd want elke dag werk ik hem zo bij dat hij weer perfect lijkt en dan is het het toch weer net niet. [/B]
ja dat komt juist omdat je zo werkt.

Je moet gewoon iets tekenen, en daar vervolgens 2 a 3 weken helemaal niks mee doen, want als je hem iedere dag na gaat lopen of ie wel perfect is, en er dan iedere dag 3 lijnen bij tekent ga je jezelf alleen maar op zitten fokken, en komt het nooit af.
Oud 31-03-2005, 11:54
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 30-03-2005 @ 22:33 :
als je titanium aan binnekant hebt, kan dat niet zo heel goed zijn, het schuurt veel langs je tanden en nie go edvoor je glazuur enzo
Ikzelf heb ptfe (soort plastic) aan de binnekant en is dus helemaal niet schadleijk voor je tanden.
oke dan
nu is het wachten op de naalden
Oud 31-03-2005, 16:36
cerys
cerys is offline
Citaat:
drezzz schreef op 31-03-2005 @ 12:45 :
ja dat komt juist omdat je zo werkt.

Je moet gewoon iets tekenen, en daar vervolgens 2 a 3 weken helemaal niks mee doen, want als je hem iedere dag na gaat lopen of ie wel perfect is, en er dan iedere dag 3 lijnen bij tekent ga je jezelf alleen maar op zitten fokken, en komt het nooit af.
ik denk dat je gelijk hebt, had gister ook besloten het maar even te laten liggen
Oud 31-03-2005, 17:20
lievelieze
lievelieze is offline
foto´s!
mijn lipring zoals ie gezet is:

en vandaag een kleiner ringetje erin laten zetten:
Oud 31-03-2005, 17:38
poetic_tragedy
woehoew ik heb vandaag staafjes gehaald voor in mn tepelpiercings
ziet veel beter uit dan die grote ringen
Oud 31-03-2005, 17:55
cerys
cerys is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 31-03-2005 @ 18:38 :
woehoew ik heb vandaag staafjes gehaald voor in mn tepelpiercings
ziet veel beter uit dan die grote ringen
deed het zetten pijn?
heb je last met bh's dragen of andere kleding? last met slapen of ergens anders last bij? hoe vaak maak je het schoon enzo?
ik wil ook een tepelpiercing nl.
Oud 31-03-2005, 18:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 18:55 :

gewoon laten zetten....

aan mijn tepelpiercings heb ik al het meeste plezier van alles gehad haha
echt super!!
Oud 31-03-2005, 18:18
poetic_tragedy
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 18:55 :
deed het zetten pijn?
heb je last met bh's dragen of andere kleding? last met slapen of ergens anders last bij? hoe vaak maak je het schoon enzo?

nja t is absoluut geen fijn gevoel. t moment dat die naald dr door gaat doet t best wel pijn ja. heb wel ff liggen kreunen daar maar das meteen weer weg zodra die dr in zit. tis iig echt wel de moeite waard
en t is zo lekker die pijn he best verslavend, geeft je een adrenalinekick
nee geen last gehad met beha's of kleding nee. je kan ook t beste een beha dragen, of strakke kleding, want als je alleen een los tshirt aanhebt dan komt dat de hele tijd tegen die piercing en dat is echt niet fijn.
en in t begin gewoon 2x per dag goed wassen met desinfecterende zeep, en de druppels die je drbij krijgt erop doen.
ik was nu nog steeds met desinfecterende zeep.
en vooral niet met je handen aankomen!
de ene is nu een ontstoken en er zit wildvlees :/ (ik was een beetje laks met verzorgen toen). maar dan moet je gewoon goed speolen met water met zeezout en dan gaat dat wildvlees ook gewoon weg.
maar als je t gewoon vanaf t begin goed schoonmaakt hoef je je nergens zorgen over te maken
Oud 31-03-2005, 18:57
Verwijderd
ik wil een helix pierc en t mag wss ook maar doet t erg pijn om m te laten zetten en krijg je er veel last van? en wat is de gemiddelde prijs voor zoeits? want hier in de buurt kost t 35 euro en dat vind ik redelijk duur.
Oud 31-03-2005, 20:46
Verwijderd
ook ik heb een smiley.
Oud 31-03-2005, 21:56
cerys
cerys is offline
Citaat:
Rogue schreef op 31-03-2005 @ 21:46 :
ook ik heb een smiley.
Oud 31-03-2005, 21:58
cerys
cerys is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 31-03-2005 @ 19:18 :
nja t is absoluut geen fijn gevoel. t moment dat die naald dr door gaat doet t best wel pijn ja. heb wel ff liggen kreunen daar maar das meteen weer weg zodra die dr in zit. tis iig echt wel de moeite waard
en t is zo lekker die pijn he best verslavend, geeft je een adrenalinekick
nee geen last gehad met beha's of kleding nee. je kan ook t beste een beha dragen, of strakke kleding, want als je alleen een los tshirt aanhebt dan komt dat de hele tijd tegen die piercing en dat is echt niet fijn.
en in t begin gewoon 2x per dag goed wassen met desinfecterende zeep, en de druppels die je drbij krijgt erop doen.
ik was nu nog steeds met desinfecterende zeep.
en vooral niet met je handen aankomen!
de ene is nu een ontstoken en er zit wildvlees :/ (ik was een beetje laks met verzorgen toen). maar dan moet je gewoon goed speolen met water met zeezout en dan gaat dat wildvlees ook gewoon weg.
maar als je t gewoon vanaf t begin goed schoonmaakt hoef je je nergens zorgen over te maken
hm naja ik heb 6 andere piercings en grote tunnels dus ik kan inmiddels wel tegen een stootje

kicken, klinkt vet zeg. omg misschien laat ik die morgen wel zetten. als troost omdat mijn tat nog een hele poos gaat duren
Oud 31-03-2005, 22:03
poetic_tragedy
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 22:58 :
hm naja ik heb 6 andere piercings en grote tunnels dus ik kan inmiddels wel tegen een stootje

kicken, klinkt vet zeg. omg misschien laat ik die morgen wel zetten. als troost omdat mijn tat nog een hele poos gaat duren
vet hey! moet je doen
ben aant denken om een piercing verticaal boven mn clitoris te laten zeg maar, maar daar denk ik nog fftjes over (heb nu toch geen geld )
Oud 31-03-2005, 22:27
cerys
cerys is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 31-03-2005 @ 23:03 :
vet hey! moet je doen
ben aant denken om een piercing verticaal boven mn clitoris te laten zeg maar, maar daar denk ik nog fftjes over (heb nu toch geen geld )
oeh dat klinkt ook gaaf!
ik wil ook echt al tijden een clithoodpiercing of in schaamlip ofzo maar durf nog niet zo goed
Oud 01-04-2005, 06:15
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 23:27 :
oeh dat klinkt ook gaaf!
ik wil ook echt al tijden een clithoodpiercing of in schaamlip ofzo maar durf nog niet zo goed
Waarom durf je niet?
Oud 01-04-2005, 06:54
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
cerys schreef op 31-03-2005 @ 23:27 :
oeh dat klinkt ook gaaf!
omg... je pierced wel zelf even dat inim inivelletje in je mond...twee keer zelfs.. smilie plus uhm.. ja die andere... en een schaamlip pierc vind je eng?
gheghe je bent wel beetje lachwekkend
maar btw, mijn intieme piercing deed helemaal niet pijn en was ook niet duur..
Oud 01-04-2005, 11:25
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 01-04-2005 @ 07:54 :
Dat is ook zo... Clithood (h/v) doet niet 'erg zeer', zelfde als christina, triangle, inner labia, ...
Oud 01-04-2005, 12:37
poetic_tragedy
Citaat:
Piercingske schreef op 01-04-2005 @ 12:25 :
Dat is ook zo... Clithood (h/v) doet niet 'erg zeer', zelfde als christina, triangle, inner labia, ...
ja christina, zo heet die wat ik wil geloof ik
Oud 01-04-2005, 16:10
cerys
cerys is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 01-04-2005 @ 07:54 :
omg... je pierced wel zelf even dat inim inivelletje in je mond...twee keer zelfs.. smilie plus uhm.. ja die andere... en een schaamlip pierc vind je eng?
gheghe je bent wel beetje lachwekkend
haha ja dunno eigenlijk

maar goed ik heb vandaag mijn tepelpiercing laten zetten!
Het deed minder pijn dan mijn industrial en minder pijn dan mijn navel, maar meer pijn dan neus, tong, smiley, tongweb, tragus en tunnels (ze noemen me pina piercing tegenwoordig )
Oud 01-04-2005, 16:10
cerys
cerys is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 01-04-2005 @ 12:25 :
wat zit waar? ik heb totaal geen verstand van intieme piercings..
Oud 01-04-2005, 17:28
poetic_tragedy
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 17:10 :
haha ja dunno eigenlijk

maar goed ik heb vandaag mijn tepelpiercing laten zetten!
Het deed minder pijn dan mijn industrial en minder pijn dan mijn navel, maar meer pijn dan neus, tong, smiley, tongweb, tragus en tunnels (ze noemen me pina piercing tegenwoordig )
heey gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
ik vond mn tepelpiercings echt ongelofelijke pijn doen, maarja dat is bij iedereen verschillend natuurlijk
plus ik was model voor een vriend die piercer aan t worden was, dus t ging ook niet al te soepel maar uiteindelijk was ie goed gezet
ik heb dan ook alleen nog maar 2 tepelpiercings en een piercing in de onderkant van mn navel

trouwens, toen ik de eerste keer mn tepelpiercing ging schoonmaken, ging ik bijna "out" (net alsof je van een joint outgaat). kreeg t ram warm, zag niks meer, hoorde niks meer, duizelig, echt vreemd. (dit was trouwens bij beide tepelpiercings het geval)

meer mensen dit gehad, of ben ik gewoon raar?

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 17:31.
Oud 01-04-2005, 17:35
poetic_tragedy
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 31-03-2005 @ 12:37 :
Waarom moeten ze dr uit?

Misschien stukje nylon/visdraad dr doorheen in de tijd dat ze dr uit moeten?
naja mn verstandskiezen moeten dr uit, maar zover ik weet moet je bij een narcose je piercings eruit halen. (heb er nog niet specifiek naar gevraagd bij de dokter).
maarja ik weet t antwoord al, aangezien ik gister beide piercings eruit heb gehaald om ze schoon te maken, maar ze er daarna dus met geen mogelijkheid weer in kreeg (opening van t ringetje was zo klein). toen ben ik naar een piercingzaak gegaan, en die zeiden dat t goed was dat ik meteen was gekomen, als ik tot vandaag had gewacht kon t binnenste al dichtgegroeid zijn. had t ook aan hen gevraagd, en ze raadden me aan om meteen als ik weer wakker was ze weer dr in te doen.
(heb nu ook staafjes dr in, dus dat is ook veel makkelijker weer zelf erin te doen)
Oud 01-04-2005, 18:26
cerys
cerys is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-04-2005 @ 18:28 :

trouwens, toen ik de eerste keer mn tepelpiercing ging schoonmaken, ging ik bijna "out" (net alsof je van een joint outgaat). kreeg t ram warm, zag niks meer, hoorde niks meer, duizelig, echt vreemd. (dit was trouwens bij beide tepelpiercings het geval)

meer mensen dit gehad, of ben ik gewoon raar?
Ja man, ik ging net die pleister eraf halen, m'n tepel ging bloeden na t zetten namelijk , wilde ff dat gestolde bloed met warm water afspoelen, ik ook helemaal draaierig en licht in m'n hoofd enzo, moest echt gaan zitten! je bent niet de enige dus..

ik heb wel weer een pleister erop gedaan want het bloeden was nog niet helemaal gestopt, bleek toen dat gestolde bloed eraf was. hoop dat dat na het douchen vanavond afgelopen is
Oud 01-04-2005, 18:44
poetic_tragedy
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 19:26 :
Ja man, ik ging net die pleister eraf halen, m'n tepel ging bloeden na t zetten namelijk , wilde ff dat gestolde bloed met warm water afspoelen, ik ook helemaal draaierig en licht in m'n hoofd enzo, moest echt gaan zitten! je bent niet de enige dus..

ik heb wel weer een pleister erop gedaan want het bloeden was nog niet helemaal gestopt, bleek toen dat gestolde bloed eraf was. hoop dat dat na het douchen vanavond afgelopen is
welke kant heb je m laten zetten eigenlijk?
Oud 01-04-2005, 19:46
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 19:26 :

Heeeel normaal hoor...

En best de pleister eraf laten
Maar dat kies je eigenlijk beter zelf.
Maar een piercing heeft graag lucht

En dat draaierig gevoel is ook normaal.
De meeste hebben dat... Het is dan ook een supergevoelige plaats. Ik ken genoeg mensen die daar flauw vielen dus je bent nog niet erg geloof me, er zijn zoveeeeel ergere gevallen, dat je trots op je mag zijn
Oud 01-04-2005, 19:49
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-04-2005 @ 18:35 :
naja mn verstandskiezen moeten dr uit, maar zover ik weet moet je bij een narcose je piercings eruit halen. (heb er nog niet specifiek naar gevraagd bij de dokter).
maarja ik weet t antwoord al, aangezien ik gister beide piercings eruit heb gehaald om ze schoon te maken, maar ze er daarna dus met geen mogelijkheid weer in kreeg (opening van t ringetje was zo klein). toen ben ik naar een piercingzaak gegaan, en die zeiden dat t goed was dat ik meteen was gekomen, als ik tot vandaag had gewacht kon t binnenste al dichtgegroeid zijn. had t ook aan hen gevraagd, en ze raadden me aan om meteen als ik weer wakker was ze weer dr in te doen.
(heb nu ook staafjes dr in, dus dat is ook veel makkelijker weer zelf erin te doen)
Hmmm... narcose is piercing idd uitdoen...
Maar sommige laten ze je wel aanhouden,
hangt van de fucking dokter af.

Maar je kan ook altijd een retainer indoen.
Ik weet nu niet of dat mag want het verschilt gewoon van welke geschifte dokter je hebt
Oud 01-04-2005, 19:51
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 17:10 :
wat zit waar? ik heb totaal geen verstand van intieme piercings..
Geen probleem:

http://www.ringsofdesire.com/femalegenital.html

De plaatjes zijn niet alles, maar dan heb je een gedacht
Oud 01-04-2005, 19:53
poetic_tragedy
Citaat:
Piercingske schreef op 01-04-2005 @ 20:49 :
Hmmm... narcose is piercing idd uitdoen...
Maar sommige laten ze je wel aanhouden,
hangt van de fucking dokter af.

Maar je kan ook altijd een retainer indoen.
Ik weet nu niet of dat mag want het verschilt gewoon van welke geschifte dokter je hebt
wat is een retainer?
Oud 01-04-2005, 20:39
Lunatik
Lunatik is offline
Hmm kom ik met mijn vraag hoor... Zie hier allemaal enge verhalen over tragussen en idustrials en tattoeages. Heb eigenlijk een heel simpel vraagje. Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar die is uitgegroeid op den duur hing hij nog maar aan een ministukje huid dus toen dacht ik 'hmm laat ik hem er maar uit halen'ik heel voorizichtig draaien. Piercing eruit.. had het niet eens gevoeld. Maar iig ik wil hem dus er weer opnieuw door. Maar wat is dan beter? Ik had een staafje maar heb gehoord dat een ringetje beter blijft zitten. Doet het zetten door een litteken trouwens erg zeer ( ik ben niet zo'n held) en hoeveel kans is er dat hij weer meteen uitgroeit en hoe moet ik hem dan verzorgen.. Moest hem eerst verzorgen met calendula wondspray maarja toen heeft ie er maar 3 maanden ingezeten... beetje jammer..
Iemand die me kan helpen?
-x-
Oud 01-04-2005, 21:07
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-04-2005 @ 20:53 :
wat is een retainer?
Iets wat je piercing verbergt en geen metaal is zal ik maar zeggen om het simpel uit te leggen...
Oud 01-04-2005, 21:23
cerys
cerys is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 01-04-2005 @ 20:46 :
Heeeel normaal hoor...

En best de pleister eraf laten
Maar dat kies je eigenlijk beter zelf.
Maar een piercing heeft graag lucht

En dat draaierig gevoel is ook normaal.
De meeste hebben dat... Het is dan ook een supergevoelige plaats. Ik ken genoeg mensen die daar flauw vielen dus je bent nog niet erg geloof me, er zijn zoveeeeel ergere gevallen, dat je trots op je mag zijn
ja ik weet dat ik beter de pleister eraf kan laten, maar ja het bloedde nog een beetje. hoop dus dat ik hem zometeen eraf kan laten.

en thx voor de link, ik ga dat eens even bekijken :7

@ poetic_tragedy: links! want tja neuspiercing zit rechts en dat is eigenlijk de enige reden (vind ik leuker als aan allebei de kanten dingen zitten), voor de rest zitten m'n piercings of in het midden of aan allebei de kanten een dus ja.
Oud 01-04-2005, 21:26
poetic_tragedy
Citaat:
cerys schreef op 01-04-2005 @ 22:23 :
ja ik weet dat ik beter de pleister eraf kan laten, maar ja het bloedde nog een beetje. hoop dus dat ik hem zometeen eraf kan laten.

en thx voor de link, ik ga dat eens even bekijken :7

@ poetic_tragedy: links! want tja neuspiercing zit rechts en dat is eigenlijk de enige reden (vind ik leuker als aan allebei de kanten dingen zitten), voor de rest zitten m'n piercings of in het midden of aan allebei de kanten een dus ja.
ik had mijn eerste ook links laten zetten
omdat ik linkshandig ben is mijn linkerborst dus ook ietsje kleiner dan de rechter, dus ik denk dan laat ik m links zetten anders is t ook zo oneerlijk als de rechter alles heeft

klinkt stom he
Oud 01-04-2005, 21:30
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-04-2005 @ 22:26 :
klinkt stom he
Klinkt niet stom...
Ieder zijn eigen smaak en keuze.
Dus iedereen heeft andere redenen voor de keuze.

Ik heb aan beide kanten 1,
En 1 zit horizontaal en 1 vertikaal en dat heeft ook zijn redenen
Oud 01-04-2005, 21:32
poetic_tragedy
Citaat:
Piercingske schreef op 01-04-2005 @ 22:30 :
Klinkt niet stom...
Ieder zijn eigen smaak en keuze.
Dus iedereen heeft andere redenen voor de keuze.

Ik heb aan beide kanten 1,
En 1 zit horizontaal en 1 vertikaal en dat heeft ook zijn redenen
ik heb ze nu allebei horizontaal, maar eerst wilde ik ook nog graag 2 erachter verticaal en dan allevier staafjes

maar nu weet ik t niet zo zeker, nu is ene een beetje ontstoken en dr zit een beetje wildvlees, dus ik weet niet of ik dr nog wel zin in heb :/
Oud 02-04-2005, 08:01
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-04-2005 @ 22:32 :
ik heb ze nu allebei horizontaal, maar eerst wilde ik ook nog graag 2 erachter verticaal en dan allevier staafjes

maar nu weet ik t niet zo zeker, nu is ene een beetje ontstoken en dr zit een beetje wildvlees, dus ik weet niet of ik dr nog wel zin in heb :/
Ik heb er ook aan gedacht van een kruis te nemen..
Dus een dubbele, maar dan steken mijn tepels te fel uit en blijf ik overal achter hange, dat is ook niet leuk, want dan neemt de kans van uitgroeiing weer toe en heb je meer last als iets anders....

En een tepelpiercing ontsteekt nogal vaak.
Ik heb mijn nu 3 jaar en ik heb het ook nog altijd...
Oud 02-04-2005, 09:58
paranoid
paranoid is offline
'n verticale piercing tussen je borsten groeit heel snel uit of niet?
Oud 02-04-2005, 11:06
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
doowz schreef op 02-04-2005 @ 10:58 :
'n verticale piercing tussen je borsten groeit heel snel uit of niet?
Hangt ervan af
Oud 02-04-2005, 13:07
paranoid
paranoid is offline
*zucht* dat antwoord was te verwachten...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten