![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Spoiler
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
De aflevering van a.s. maandag is zeker een hele goede aflevering. Wat mij betreft ook de beste samen met de aflevering van vrijdag (door het einde, dat beeld is me gewoon heel goed bijgebleven) en de aflevering
Spoiler
Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 17:28. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar Susan is er weer!! <333
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik volg nu zowel ER op Net5 als op Ned2 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En de aflevering van gister is deels als aflevering van een andere serie uitgezonden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, *hier* kun je een vrij uitgebreide omschrijving van Unleashed vinden voor als je je nog even lekker aan Chloe wilt ergeren en wilt weten of Suzy weer opduikt. Of je downloadt 'm o.i.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Het fijne aan ER is ook dat, naast de rode draad door alle afleveringen heen, iedere aflevering ook een aflevering op zich is en je ze dus los van elkaar kan zien. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Susan en de politie van New York zoeken nog steeds naar little Suzy. Susan moet een lijk van een meisje identificeren, wat little Suzy niet blijkt te zijn. De politie praat met wat straatkinderen en twee ervan herkennen little Suzy en zeggen dat een politieman Suzy mee heeft genomen. Aangezien Joe politieman is dachten ze dat hij haar mee had genomen, maar dat bleek niet geval te zijn. Die straatkinderen worden nog eens ondervraagd en dan vertellen ze dat het een politieman op de fiets was, die Suzy meegenomen had. Dat leidt ze naar de buurt-"politie", dat zijn de enige die op de fiets werken (een ervan was volgens mij al te zien in de ER-aflevering, ik denk dat het om hem gaat). De politie achterhaalt het adres en ze vinden Suzy opgesloten in een achterkamertje. Susan ontmoet de agenten en Suzy in een ziekenhuis. Daar komen ze erachter dat Suzy niet mishandeld was op enige manier. Chloe is er ook, blij dat Suzy ok is. Dan komt Joe ook langs en Chloe zegt dat hij op moet rotten. Susan maakt ruzie met Chloe over haar drugsprobleem en zegt dat ze hulp moet zeken. Chloe zegt dat ze helemaal geen probleem heeft. Chloe zegt dat ze de hulp van Susan niet nodig heeft. Wanneer ze afgekoeld zijn, vraagt Chloe of Susan een kop koffie kan halen. Als Susan weer terugkomt is Chloe verdwenen. Ze heeft Suzy meegenomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een dag gisteren zeg; op Net5 overlijdt Lucy, op Ned2 overlijdt Mark. ![]() Dat was janken geblazen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga nu/zo weer kijken, maar gister.. Ieuw; ik had het niet verwacht en dan opeens dat geluidje er zo bij, haha |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was bang dat het op Nederland 1 uitgezonden zou gaan worden, en die kan ik niet ontvangen op mijn tv. Dus ik ben erg blij met dit nieuws ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
is 4 jaar lang ? Anoniempjé95 | 9 | 30-08-2010 21:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd voor polarisering? (4 partijenstelsel?) Soulflame | 90 | 29-11-2006 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Vol=Vol, maar toch worden er mensen aangenomen Major | 1 | 16-09-2006 11:28 | |
Software & Hardware |
[beeldscherm] 4 beeldschermen geïnstalleerd... Verwijderd | 8 | 02-10-2004 12:38 | |
Muziek |
favoriete muziekforumeer, laatste 4 poules 1e ronde 86dagreed | 79 | 19-07-2004 01:07 |