Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 11:47
Type
Avatar van Type
Type is offline
Eigenlijk had ik dat CKV 2 examen van net gewoon stoned moeten maken, dan had ik meer kunnen lullen en wa het even zinnig geweest.

Loze shit. Ging nergens over...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Advertentie
Oud 06-04-2005, 12:21
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
haha. wazige telefoontjes teh_shit.
een of andere Peter ofzeau. Van chatplaza... waar ik nog nooit geweest ben.
dus... of mensen proberen me in de zeik te nemen, of een of andere neger heeft mijn nummer aan die poot gegeven daar.

either way, let's have some fun.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 12:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik weet van niks
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 12:41
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ja, ik ook niet...
hij zou nog wel 'n keer bellen ofzo... hij doet z'n stinkende best maar, zijn telefoonrekening, niet de mijne.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 12:43
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
zo reageer ik ook altijd, tis jouw kwartje gast, ik leg de telefoon wel ergens neer, blijf maar lullen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 12:54
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
gheh, ja, nou ja, toen ik puber was flikte ik ook wel 'ns dat soort gein... random mensen opbellen, of iemand's telefoon nummer op 'n viltje in de kroeg achterlaten... dus ik bedoel, fuck if I care.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 12:56
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
gast, karma he, jij word gewoon nu gefuckt door je eigen geintjes
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 12:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
hmmm, karma komt toch 3x zo hard terug?
dan is 't wachten op de volgende 2 die opbellen...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 12:59
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
je hoorde toch gegiechel? En die gast zei dat het 2 meisjes waren

2+1 = 3
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 13:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
haha daar heb je 'n punt...
maar, gheh, ja ach.. als 'ie nog 'ns belt; 'hey, dit is m'n oude telefoon nog trouwens, je kan beter naar m'n nieuwe bellen... 061896xxxx' *fluit onschuldig*
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 13:12.
Oud 06-04-2005, 13:17
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
zo neger, als je dat flikt he
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 13:44
Verwijderd
whehehe. jullie zijn allebei neg0rs
Oud 06-04-2005, 13:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-04-2005 @ 14:17 :
zo neger, als je dat flikt he
dan....?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 14:07
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
http://local.google.com/lochp?hl=nl&tab=wl

Is nieuw van google.


Ontipoc: Offtipoc, for now...
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 06-04-2005, 14:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...eresting&meta=
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 14:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


We hebben gisteren overwegend zat een nieuwe bandnaam verzonnen:

"du true"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-04-2005, 14:18
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
@ bandnaam.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 14:26
wann
Avatar van wann
wann is offline
.



Zo. En nu even lekker een weekje vrij.
Oud 06-04-2005, 14:29
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
neg0r
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-04-2005, 14:36
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
ontopic
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 06-04-2005, 14:46
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-04-2005 @ 15:29 :
neg0r
Wie, moi?

Dankje.


Waarom pak je zelf niet een week vrij dan?
Oud 06-04-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 06-04-2005 @ 13:21 :
haha. wazige telefoontjes teh_shit.
een of andere Peter ofzeau. Van chatplaza... waar ik nog nooit geweest ben.
dus... of mensen proberen me in de zeik te nemen, of een of andere neger heeft mijn nummer aan die poot gegeven daar.

either way, let's have some fun.
Zo heb ik maandenlang telefoontjes gekregen voor Katja. Schuurman. Alleen kregen mijn ouders die... in de nacht om 2-3u. Ik was 15 denk ik toen. Gelukkig had ik nog geen gsm, maar daar word ik nu om de zoveel tijd ook op lastig gevallen. Ik verdenk nog steeds mijn ex.

We weten nog altijd niet wie, maar het waren allemaal buitenlanders... . "Ja is dit echt het nummer van Katja?" "Ligt eraan welke Katja je bedoelt." "Ja Katja Schuurman...". Maar 's nachts was mijn pa minder vriendelijk.
Oud 06-04-2005, 16:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 06-04-2005 @ 17:32 :
Zo heb ik maandenlang telefoontjes gekregen voor Katja. Schuurman. Alleen kregen mijn ouders die... in de nacht om 2-3u. Ik was 15 denk ik toen. Gelukkig had ik nog geen gsm, maar daar word ik nu om de zoveel tijd ook op lastig gevallen. Ik verdenk nog steeds mijn ex.

We weten nog altijd niet wie, maar het waren allemaal buitenlanders... . "Ja is dit echt het nummer van Katja?" "Ligt eraan welke Katja je bedoelt." "Ja Katja Schuurman...". Maar 's nachts was mijn pa minder vriendelijk.
Haha da's ook erg.
Heb ook wel eens, toen ik 16/17 was, 's nachts telefoontjes gehad op de huis telefoon: "Ja, met de glaszetters, je ramen gaan er vannacht aan." (en dat gingen ze vervolgens ook.)
Dat soort meuk... maar ik was 'r vrij snel achter wie 't geweest was, een of andere gast waar ik toendertijd ruzie mee had. (so I returned the favour. )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 17:17
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik heb zin in een one-night-stand, om even mijn zinnen te verzetten en mijn hoofd leeg te maken.

Begroeten, neuken, een peuk paffen en dan weer weg.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 06-04-2005, 17:23
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Type schreef op 06-04-2005 @ 18:17 :
Ik heb zin in een one-night-stand, om even mijn zinnen te verzetten en mijn hoofd leeg te maken.

Begroeten, neuken, een peuk paffen en dan weer weg.
mjah, goed idee
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 06-04-2005, 17:31
Type
Avatar van Type
Type is offline
en ik heb het echt even nodig man...

Even alle stress van me af...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 06-04-2005, 17:35
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
wonen vast wel wat pijphoeruh in geldrop
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 06-04-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 06-04-2005 @ 17:50 :
Haha da's ook erg.
Heb ook wel eens, toen ik 16/17 was, 's nachts telefoontjes gehad op de huis telefoon: "Ja, met de glaszetters, je ramen gaan er vannacht aan." (en dat gingen ze vervolgens ook.)
Dat soort meuk... maar ik was 'r vrij snel achter wie 't geweest was, een of andere gast waar ik toendertijd ruzie mee had. (so I returned the favour. )
ernstig...

Zo erg is het gelukkig niet geweest Wel andere kutpesterijen, maar dat was school...
Minder was dat het mijn begin op internet was en dat mijn ouders dus dachten dat ik zelf dat nummer had lopen uitdelen ^^ Wat een vertrouwen he .

One night stands... ach ja. Ik realiseerde me pas dat ik eigenlijk al een jaar geen sex heb gehad en dat ik het bijzonder weinig mis. Het is maar waar je prioriteiten liggen natuurlijk
Oud 06-04-2005, 18:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
cha0s schreef op 06-04-2005 @ 17:50 :
Haha da's ook erg.
Heb ook wel eens, toen ik 16/17 was, 's nachts telefoontjes gehad op de huis telefoon: "Ja, met de glaszetters, je ramen gaan er vannacht aan." (en dat gingen ze vervolgens ook.)
Dat soort meuk... maar ik was 'r vrij snel achter wie 't geweest was, een of andere gast waar ik toendertijd ruzie mee had. (so I returned the favour. )
Hehe, ik werd een tijd gebeld door allochtonen met een Nederlands accent, zeg maar... "ja, met ismilluh, ik heb mijn hond en kinderen moeten vermalen door de shoarma, als je me geen geld geeft ben jij de volgende"

Bleken later een paar jongens te zijn waar een vriend van me ruzie mee had gehad en die ons "pauzegroepje" wilden aanvallen. Ze hebben het uiteindelijk niet gedaan, volgens mij.

Maar goed, mijn ouders hadden ook zoiets van... okee?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-04-2005, 19:21
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Kreator schreef op 06-04-2005 @ 18:35 :
wonen vast wel wat pijphoeruh in geldrop
Daarvoor moet je in Heeze zijn.

Maar ik zit ondertussen al sexuele fantasien uit te wisselen met een meisje op MSN, dat helpt ook enigszins voor mijn humeur
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 06-04-2005, 19:23
Verwijderd
type toch

u go gurl
Oud 06-04-2005, 19:31
Verwijderd
ik ga me aankomend weekend vervelen. Wie komt er langs?
Oud 06-04-2005, 19:46
Type
Avatar van Type
Type is offline
aankomend weekend wordt heerlijk. Dik feest op vrijdag, strippen op zaterdag, dan dik feest zaterdagavond, en zondag uitbrakken om maandag weer veel te vroeg naar school te moeten.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 06-04-2005, 19:57
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
deadlock schreef op 06-04-2005 @ 20:31 :
ik ga me aankomend weekend vervelen. Wie komt er langs?
Ik zou langskomen als ik slim genoeg was om geheel zonder voorbereiding mijn toetsweek door te gaan (en nog acceptabele punten te halen ook).




Schiavo

n.

1. Terri Schiavo, the Florida women who became a vegetable when her heart failed due to a condition brought on by her eating disorder. She became the center of a media circus and political pawn when her parents fought against her husband in the courts to try to keep her alive (her husband contended that she wouldn't want to be kept alive in such a state.) Her husband won and her feeding tube was removed. On March 31, 2005 she died of starvation.
2. A person who is in need of a feeding tube to stay alive; a vegetable.
3. An act of posing as a vegetable or coma patient (often for a picture); "On three, everybody do the Schiavo!"

adj.

1. Vegetative; physically inactive; "He was so stoned he looked schiavo."
2. To be in need of a feeding tube.

v. intr.

1. Slang. To be extremly hungry; starving to death; “Lets eat, I'm totally schiavo”
Oud 06-04-2005, 20:08
wann
Avatar van wann
wann is offline
Wann ist man alkoholabhängig?
Oud 06-04-2005, 20:08
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
wann schreef op 06-04-2005 @ 20:57 :
Ik zou langskomen als ik slim genoeg was om geheel zonder voorbereiding mijn toetsweek door te gaan (en nog acceptabele punten te halen ook).




Schiavo

n.

1. Terri Schiavo, the Florida women who became a vegetable when her heart failed due to a condition brought on by her eating disorder. She became the center of a media circus and political pawn when her parents fought against her husband in the courts to try to keep her alive (her husband contended that she wouldn't want to be kept alive in such a state.) Her husband won and her feeding tube was removed. On March 31, 2005 she died of starvation.
2. A person who is in need of a feeding tube to stay alive; a vegetable.
3. An act of posing as a vegetable or coma patient (often for a picture); "On three, everybody do the Schiavo!"

adj.

1. Vegetative; physically inactive; "He was so stoned he looked schiavo."
2. To be in need of a feeding tube.

v. intr.

1. Slang. To be extremly hungry; starving to death; “Lets eat, I'm totally schiavo”
hier om lachen is zwaar politiek incorrect.

.....



HAHAHA
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 06-04-2005, 20:09
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
deadlock schreef op 06-04-2005 @ 20:31 :
ik ga me aankomend weekend vervelen. Wie komt er langs?
ik kan niet, ik mag pedofieltje spelen in bergen
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 06-04-2005, 20:10
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
wann schreef op 06-04-2005 @ 20:57 Schiavo

n.

1. Terri Schiavo, the Florida women who became a vegetable when her heart failed due to a condition brought on by her eating disorder. She became the center of a media circus and political pawn when her parents fought against her husband in the courts to try to keep her alive (her husband contended that she wouldn't want to be kept alive in such a state.) Her husband won and her feeding tube was removed. On March 31, 2005 she died of starvation.
2. A person who is in need of a feeding tube to stay alive; a vegetable.
3. An act of posing as a vegetable or coma patient (often for a picture); "On three, everybody do the Schiavo!"

adj.

1. Vegetative; physically inactive; "He was so stoned he looked schiavo."
2. To be in need of a feeding tube.

v. intr.

1. Slang. To be extremly hungry; starving to death; “Lets eat, I'm totally schiavo”
LOL

bwhahahah
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 06-04-2005, 20:14
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Twanos schreef op 06-04-2005 @ 21:08 :
hier om lachen is zwaar politiek incorrect.

.....



HAHAHA
Hehe.





Trouwens. Had jij niet op je site die foto van die Japanse gast met z'n vervormde bakkes en een fotocamera in z'n klauwen?

Die zoek ik in goede resolutie. Gaan we rasterbaten en metersgroot ophangen in de huiskamer. Gegarandeerd dat je niet meer bijkomt, vooral als je lachkick hebt.
Oud 06-04-2005, 20:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
hahaha
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 06-04-2005, 20:26
wann
Avatar van wann
wann is offline
Oud 06-04-2005, 20:29
wann
Avatar van wann
wann is offline
Oud 06-04-2005, 20:32
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
wann schreef op 06-04-2005 @ 21:14 :
Hehe.





Trouwens. Had jij niet op je site die foto van die Japanse gast met z'n vervormde bakkes en een fotocamera in z'n klauwen?

eeh ?? wat ??
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 06-04-2005, 20:35
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Twanos schreef op 06-04-2005 @ 21:32 :
eeh ?? wat ??
Oh dan was het iemand anders.


"Door de hoge hoeveelheid kwik in de vis in het Japanse plaatsje Minamata werden kinderen met afwijkingen gebeuren. Op de foto hiernaast zie je zo'n kind op latere leeftijd." Aldus mijn biologieboek, ik ken dat stukje redelijk uit mijn hoofd.


Het is in ieder geval een van de geniaalste foto's die ik ken. Als ik niet al te lui ben zal ik hem nog eens inscannen voordat ik mijn biologieboek in de fik steek.
Oud 06-04-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 06-04-2005 @ 21:29 :
[afbeelding]
Lekker.
Oud 06-04-2005, 20:48
bosbeest
bosbeest is offline
GODVERDOMME je zal het maar leuk vinden.............





http://www.fincher.org/Misc/Pennies/ voor meer nurd stapeltjes....
Oud 06-04-2005, 20:51
wann
Avatar van wann
wann is offline
Precies.
Uitgeven die bling bling!
Oud 06-04-2005, 23:21
Verwijderd
Lekker stick aan het knecken onder het genot van meistro satriani
hehe lol @ wann, dikke lachkicks om die tekening
Oud 07-04-2005, 12:00
wann
Avatar van wann
wann is offline
Surfing with the alien.
Oud 07-04-2005, 17:23
wann
Avatar van wann
wann is offline






Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!


Alleen die heb ik nodig in betere kwaliteit. Wie kan me helpen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.