Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eh ik heb Annemieke World of Warcraft laten zien, eerst speelde ze een elfje druid maar dat werd toch niks dus nu zitten we absynth te drinken terwijl ze een undead warlock is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben vandaag naar dusseldorf gegaan naar de K20 voor een tentoonstelling van Gerhard Richter en daar krijg ik een heel studiepunt voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En van warcraft naar lovecraft, want ik vond opeens een boek van HP die ik heel lang geleden op de kringloopwinkel heb gekocht. Korte horrorstories ![]() ![]() Oja vanochtend werd ik verdoofd wakker en Annemieke ging alweer weg en ik ging weer slapen en toen werd ik wakker en gign ik naar school en stond er op het bord geschreven van 'de les gaat niet door' dus nu ben ik de sigarillo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik bekijk nu zijn pagina en het is echt een officiële fotograaf en filmproducent. Hij heeft in wat films gespeeld, projecten gedaan en veel andere dingen, vreemd allemaal. Echt een huuuge CV.
||
Citaat:
||
Citaat:
en jij denkt dat wij dat willen zien of...? ![]() anyway ik ben van't weekend ook wezen treinen en ik zat het laatste stuk tegenover een of andere skin en die zat heel gefascineerd naar een langpootmug te kijken en hij had een hele stomme trui aan. en een gast aan de andere kant liet zijn discman vallen. wen vandaag ben ik naar de tandarts geweest en hij heeft foto's gemaakt van mijn verstandskiezen en die groeien allemaal heel netjes ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 |