![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, Lorelai was te druk met de Inn, Luke kwam weer terug, en Rory ook, Lane denkt dat ze verliefd is op Zach (?).
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan weet ik het een beetje.. Had die aflevering nog nooit gezien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was aflevering 502 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
imdb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind je vanalles over films en series ![]() http://www.imdb.com/title/tt0238784/guests en dan bij 5.2 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
TS: ik zag zn koppie op tv in de voorstukjes, wel lekker ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 08:42. |
![]() |
||
Citaat:
ik vat het maar op als een compliment...
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() jaaa vanavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ok....ben er ook net achtergekomen dat Net5 de afleveringen NIET in volgorde laat zien
![]() ![]() ![]() de aflevering van gister hoort eigelijk pas ná de aflevering van volgende week te komen, en dáárna komt de aflevering waarin Lorelai de brief van Rory door wilt geven aan Dean maar waar Lindsay die onderschept. en dat terwijl de 1e aflevering van seizoen 5 de aflevering is waarin Rory met haar oma meegaat naar Europa, en dat Lorelai de Dragonfly Inn heeft geopend en voor het eerst Luke heeft gekust. hoé logisch! ![]() ik vonnut al zo raar dat ik gister het gevoel had dat ik een aflevering (of meer) gemist had, het leek net alsof ze een heel gedeelte hadden overgeslagen ofzo. nu weet ik dus waarom. op deze link kun je zien wat ik gezien heb, en het lijkt mij het meest logisch dat normaal gesproken je de afleveringen in volgorde onder elkaar neer zet op een site, en niet willekeurig door elkaar heen. dus óf Net5 zit ernaast, óf die site maar ik ben het op meerder sites tegengekomen (die volgorde dus) http://www2.warnerbros.com/web/gilmo...pisode=1625206 scroll bij de episode guide éventjes naar onder, en je ziet dus de aflevering voor volgende week ertussen staan: "Tippecanoe and Taylor, Too" en daaronder dus de aflevering "Written in the stars" die we gister hebben gezien.
||
Citaat:
En waarom zouden Lorelai en Luke dan ná de vergadering van gister later nog moeilijk gaan doen over kussen in het openbaar (in de aflevering van vorige week gingen ze naar buiten om te zoenen en werden ze toe gestoord door een fanfare). Hier zie je de juiste volgorde van afleveringen: http://epguides.com/GilmoreGirls/ D'r is toch ook helemaal niks onlogisch aan de volgorde waarin het nu uitgezonden is?
||
Citaat:
klikt?? en ik ben het dus ook al op andere sites tegengekomen dat het zo stond aangegeven zoals de link hierboven het aangaf. in dat geval vinnik het maar vaag, maar het zal wel goed zijn als jullie het zeggen ![]()
Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 17:41. |
![]() |
||
Citaat:
Ja dat doe ik ook altijd ![]() Kan je de DVD al ergens bestellen? Ik ben zoooooo blij dat ie nou eindelijk uitkomt in nederland.. Zit er al 2 jaar op te wachten!!! Mn dag kan niet meer kapot!!!
||
Citaat:
Maar nogmaals: de verhaallijn klopt toch helemaal tot nu toe? En zoals ik ook al eerder zei: volgens mij zou het juist níet kloppen wanneer je het in die andere volgorde zet.
||
Citaat:
![]() en dan emily, gaat ze maar een beetje rondrijden omdat richard ook uit huis is hahaha ![]() luke en lorelai zijn lief samen ![]() zielig voor paris, ze was ongeveer de enige die er mee zat ![]() logan is leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gezocht: vrouwen die schepijs eten Verwijderd | 26 | 10-03-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Films, TV & Radio |