Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
al die moeite voor niks mn oude gewicht terug en zoveel heb ik helemaal niet zitten (vr)eten anderhalve kg in 2 dagen aangekomen ik haat mezelf erom ik wil niet meer eten, nooit meer het is slecht.
||
![]() |
Citaat:
je weet wat ik heb gezegd je gewicht kan schommelen. Maar als je afvalt doe het please wel gezond, please blijf wel eten meis... als je dat niet doet maak je het jezelf alleen onnodig moeilijk... En je hoeft jezelf niet te haten want je bent een hartstikke lieve leuke meid. En ik ben heel heel blij dat ik je heb leren kennen (knufffelt) |
![]() |
||
Citaat:
Het is veel te druk nu. Werk, 20 uur komende week. Studie, 40 uur. Forum erbij, eten, slapen, reistijden meerekenen, maar waar blijven vriend en ontspanning dan? Vorige week heb ik hem ook al niet gezien, dat wordt toch te gek. Hoe kun je een relatie hebben zonder elkaar te zien? Ik heb he maandag in tranen opgebeld dat ik echt niet kon komen en dat ik anders in de knoop kwam met studie. En nu moet ik morgen acht uur werken, als ik daarna nog naar hem toe ga kan ik meteen naar bed en 's morgens om zeven uur weer de deur uit om op tijd op de universiteit te zijn. ![]() Ja, over drie weken is het vakantie. Maar ga ik dit drie weken volhouden dan?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
het komt nóóit echt uit trouwens... beterschap Leo!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms komt het beter uit dan anders...over drie weken heb ik vakantie, dan had het mij beter uitgekomen...dan nu zo aan het einde van het schooljaar, als je van alles af moet ronden ed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe gaat het nu dan?
||
Citaat:
![]() wat ga je niet doen. ja, een eigenwijsje ben je wel ja... je maakt het jezelf zo moeilijk lieverd...
||
![]() |
Citaat:
ik kan het mezelf niet makkelijk maken, ik wou dat ik het zou kunnen |
![]() |
||
Citaat:
of al niet meer?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt mij dat je hulp zoeken en er aan mee werken enz. voor jezelf doet en niet voor anderen? Dat je het nu niet doet, lijkt nu meer een soort van 'protestactie' tegen die anderen...wat schiet jij daar mee op? Waarom kies je niet voor jezelf? Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe het ook wel voor mezelf word alleen gestoord van het gezeik aan m'n kop en de sancties die er op staan als ik het net even iets anders doe. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Heeft in mijn ogen weinig zin om steeds maar ja en amen te zeggen op alles wat een hulpverlener zegt |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar girl, je weet vast wel hoe ik erover denk, dat hoef ik je niet te vertellen enzo... knuff ({)
||
Citaat:
![]() Ik weet t niet, maar sterkte *knufff*
||
Citaat:
*knuff*
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik weet geloof ik wel hoe je er over denkt maar iedereen zegt weer wat anders en daarom weet ik het helemaal niet meer en volg ik mezelf maar *pakt knuff dankbaar aan en knufft trug* net ff in bad geweest weer wat ontspanner en weer iemand die mij als hart-lucht-iets gebruikt. Geloof dat ik in een weekend een tweelingzus heb ontdekt en een tweelingbroer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja maar dat is het niet eens... ik ben alleen een beetje teleurgesteld dat bepaalde mensen me áltijd weten te vinden als ze iets nodig hebben, maar als het eens een keer andersom is dan geven ze niet thuis, dan hebben ze het veel te druk met zichzelf en hun eigen oh zo belangrijke leventje. Ik weet dat ik ook niet de meest makkelijke persoon ben, maar dan nog... het valt me gewoon tegen van sommige mensen. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |