Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2005, 14:10
sorry
sorry is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-06-2005 @ 15:09 :
ha sorry, zwaai even.
ik zal wel zwaaien bij epica
Advertentie
Oud 11-06-2005, 14:11
Haligh
Haligh is offline
tijdens epica boek ik hem gek!
Oud 11-06-2005, 14:13
sorry
sorry is offline
Citaat:
Haligh schreef op 11-06-2005 @ 15:11 :
tijdens epica boek ik hem gek!
ik zag ze net bij de eo jongerendag en toen speelde ze het dak eraf
Oud 11-06-2005, 14:52
655321
655321 is offline
mijn dag: leren, leren, msnen, balen dat ik niet naar een concertje kan omdat ik, opmerkelijk genoeg, een chronisch vrienden danwel geld tekort blijk te hebben. Nog meer leren nu en straks uit eten met mn zus en ouders omdat mn ouders al achterlijk lang getrouwd zijn en dat reden vinden voor een feestje, uhhuh. Daarna uit met vriendinnen en hopelijk naar de Bijstand want ik mis dat zoo.
Oud 11-06-2005, 15:05
cha0s
cha0s is offline
Vandaag ging ik muziek maken met 'n maat van me, die dan met z'n gare stem m'n microfoon aan gort zou gaan brullen, maar die lul had last van z'n keel en 'n rokershoestje ofzo, dus dat werd 'm niet. Volgende keer dan maar. Verder heb ik m'n pa geholpen met boodschappen doen en vanavond ga ik smoken en Dune kijken. (en daarna naar de kroeg die overrompeld zal worden door psychobillies... want 'n maat van me gaat 'r rock'n'roll en psycho plaatjes drrrrrraaien. )
Oud 11-06-2005, 15:06
qghp
qghp is offline
euh 11 uur opstaan, beetje leren beetje computeren beetje leren beetje tosti's eten

Ben nu aant computeren, zometeen weer leren den eten dan computeren dan leren

dan computeren? dan weer leren haha kutleven

En om er toch ng iets van te maken ga ik dan maar bier drinken en op stap... dan kan ik morgen weer vrolijk leren
Oud 11-06-2005, 17:34
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-06-2005 @ 13:57 :
Wat vond je er zo vaag aan?
Het was opzich wel leuk, maar ik ben nog nooit op een kraakfeest geweest.En werd er op het laatste moment heengesleept, dus ik had echt zoiets van wtf waar ben ik nou weer beland.Kende ook vrijwel niemand daar.Volgens mij heb ik je wel gezien had je je kam gesplitst?

Ik heb vandaag vrij weinig gedaan, ben blijkbaar in slaap gevallen want toen ik mn ogen opendeed zat mn vader opeens naast me in een schoon huis Vanavond ga ik waarschijnlijk zuipen met een vriend.Eigenlijk ben ik veel te moe
Oud 11-06-2005, 17:39
Verwijderd
Gisteren naar Warp meets london sinfonietta & afterparty in muziekgebouw aan t ij wat heel tof was. Nu lekker knutselen en voetballen in de achtertuin in langenboom.
Oud 11-06-2005, 17:41
Verwijderd
ik wou kleren kopen maar tiscali had mij niet uitbetaald
Oud 11-06-2005, 18:20
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteravond in de kroeg gezeten waar iedereen heel kinderachtig ging doen omdat ik met een hottie was. en op straat ging ook iedereen roepen dat we moesten kussen.
vanmiddag braque wakker geworden, gaan lunchen met vriendinnen, thuis gekomen en weer gaan slapen. vanavond moet ik naar een feestje, en daarna kan ik naar utrecht gaan. maar ik wil ook naar het huisfeest in enschede
Oud 11-06-2005, 18:33
*oma*
*oma* is offline
Lekker uitgeslapen en even aan mijn stage verslag geweest, maar toen werd ik er gestoord van om achter de computer te zitten, dus toen ging ik opruimen. We hebben een nieuw plan om de afwas te verminderen: gewoon minder borden etc. in de kast zetten
Straks ga ik wraps maken, maar eigenlijk ben ik te moe en heb ik geen zin in, maar ja... ik wil gewoon dat je klaar zijn
Oud 11-06-2005, 18:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Gewerkt
- Toen naar mijn oma... en aansluitend het graf van mijn opa
- Gegeten
- Internet
- En zodadelijk naar een verjaardag en dan stappen
Oud 11-06-2005, 19:11
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gistere gewerkt,

toen door naar verjaardag waar ik tot half 5 snachts in jacuzzi en zwembad heb gelegen met wat lekker biertjes in de hand, toen van 6 tot half 9 "geslapen"

waarna ik vrolijk ging werken, en nu thuis ben
Oud 11-06-2005, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben naar wantijpop geweest, maar dat was maar weinig leuk, omdat dit jaar mijn homies er niet waren. En ik voelde me erg ongemakkelijk in m'n eentje, want ik werd nagestaard en mensen maakten knorgeluiden achter m'n rug.

Oud 11-06-2005, 19:53
Verwijderd
zz
Oud 11-06-2005, 19:56
Metal
Metal is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-06-2005 @ 20:24 :
Ik ben naar wantijpop geweest, maar dat was maar weinig leuk, omdat dit jaar mijn homies er niet waren. En ik voelde me erg ongemakkelijk in m'n eentje, want ik werd nagestaard en mensen maakten knorgeluiden achter m'n rug.

pfff, erg triest.

trek het je niet aan.
Oud 11-06-2005, 21:33
vixen
vixen is offline
Ik ging uit eten met mn ouders en mn zus en dat was saaaai maar gelukkig waren er paarden
Oud 11-06-2005, 22:44
grandmommy
grandmommy is offline
omg toenet kwamen ik en rieno het tuinpad op en toen zagen we er opeens iemand op lopen. dus wij dachten dat het mijn moeder was, maar toen verdween die persoon opeens gehurkt in de bosjes. dus wij ' hee daar zit iemand'. was het een of andere poolse vrouw van hiernaast die ' sorry' zei en heel snel wegliep. dus toen maar even tegen mijn ouders gezegd dat de auto beter op slot kon echt wtf, gaaaaaaarrr. ik dacht heel even dat ik hallucineerde
Oud 11-06-2005, 22:55
*oma*
*oma* is offline
Dus wraps gemaakt, alleen was de saus veel te dun en ging ik het droogkoken, maar dat duurde te lang. Toen ging ik jou vrouw, mijn vrouw en jou vakantie, mijn vakantie (maar dan andersom) kijken. En toen weer schoonmaken Nu heb ik honger.
Oud 11-06-2005, 23:47
Verwijderd
Ik kwam vanmorgen kwart over 7 ofzo thuis, lekkah gaar. Beetje geslapen tot 12 uur ofzo, toen werd ik wakker van de bel.
Daarna kon ik uiteraard niet meer slapen dus toen ging ik maar muziek luisteren.
Tijdje later opgestaan gedouched gecomputerd en toen moest ik met mijn brakke kutkop werken. Dat was kut. En als klapperrr op de vuurpijl moest ik twee uur overwerken en allemaal zware kut klusjes doen. Nu heb ik spierpijn. Ook dat is kut.
Werken op zaterdag is dom. En kut.

En nu ga ik slapen. (L)
Oud 11-06-2005, 23:47
Verwijderd
ik heb echt een ongelofelijke kutdag gehad, alles ging mis en mijn baas explodeerde zowat, lekkere timing ook want morgen moet ik voor het eerst alleen werken. hopelijk is hij morgen wat bijgedraaid.
daarna ben ik met mijn beste vriendinnetje naar madagascar geweest en de hele bioscoop was in jungle-sferen, en ze gaven zomaar een reis naar new york weg aan een of ander dom wicht na een of ander dom nepspelletje vriendin en ik waren allebei heel erg jaloers na afloop kregen we nog wel een goodiebag met daarin allemaal hele waardevolle dingen zoals een appel en een mars de film zelf viel me trouwens ontzettend tegen
toen zijn we pizza gaan eten en daarna hebben we een vriend geholpen met zijn nieuwe huis en dat was leuk nu ga ik zo slapen want morgen moet ik weer werken
Oud 11-06-2005, 23:48
ZerO
ZerO is offline
Ik heb eindelijk Sin City gezien en oh ja en nu drink ik rose maar ik moet zo gaan slapen want morgen moet ik gaan leren
Oud 12-06-2005, 01:09
Verwijderd
ik ging gister niet naar warp omdat ik 25 euro te duur vond maar ik had dus een hoop forummers kunnen spotten, daar had ik wel 50 euro voor over gehad
vanavond was ik naar tori amos en ze was geweldig, en tom mcrae was leuk
Oud 12-06-2005, 11:37
Verwijderd
Ik heb gisteravond Simon gekeken en het was best een goede film , daarna met Thiska en Beer naar het Amsterdammertje en daar tot half drie gebleven en het was heel gezellig met Jelle, Ramon & Zazie. En daarna met Ramon nog een grooote friet speciaal gegeten bij de zielige meneer en thuis nog tot vier uur met mijn vader jazz geluisterd. Vanochtend om twaalf uur ontbeten en nu ga ik een jankfilm kijken DOEI
Oud 12-06-2005, 11:44
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-06-2005 @ 02:09 :
ik ging gister niet naar warp omdat ik 25 euro te duur vond maar ik had dus een hoop forummers kunnen spotten
eh, 3.
het kostte 11 euro als je student bent. ik kan niet uitleggen wat je gemist hebt, maar als je het wist, dan zou je nu echt kkhard balen.

wel een kans hebben en niet gaan, echt dom.

o ja ik ben dus niet zo blij want ik heb een afspraak af moeten zeggen voor een 'fotoshoot' omdat het veel zou gaan regenen. maar nu heeft het al lange tijd niet geregend en ik heb ontdekt dat het me niet gaat lukken om op tijd een nieuwe afspraak te maken omdat we alleen vandaag allemaal tegelijk tijd hadden
en nu moet ik een onderzoek maken over pr0n en ik heb geen Word . en vanavond ga ik bij een collega eten.
Oud 12-06-2005, 11:54
markeerstift
markeerstift is offline
ik ben alleen nog maar wakker geworden en heb gegeten,
dadelijk ga ik naar een mini-festival hier in de stad, en ff naar t café en dan ja dan... zal t wel laat genoeg zijn met al die bieries in mn buik
Oud 12-06-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 12-06-2005 @ 12:44 :
eh, 3.
het kostte 11 euro als je student bent. ik kan niet uitleggen wat je gemist hebt, maar als je het wist, dan zou je nu echt kkhard balen.

wel een kans hebben en niet gaan, echt dom.

o ja ik ben dus niet zo blij want ik heb een afspraak af moeten zeggen voor een 'fotoshoot' omdat het veel zou gaan regenen. maar nu heeft het al lange tijd niet geregend en ik heb ontdekt dat het me niet gaat lukken om op tijd een nieuwe afspraak te maken omdat we alleen vandaag allemaal tegelijk tijd hadden
en nu moet ik een onderzoek maken over pr0n en ik heb geen Word . en vanavond ga ik bij een collega eten.
ik heb t gehoord ik weet niet hoe ik bij 25 euro kwam
Oud 12-06-2005, 13:41
woezel
woezel is offline
kheb gisteren de hele dag gestudeerd
en dat wou ik nu ook doen
maar het lukt niet
Oud 12-06-2005, 14:15
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker gebeld om kwart over 1, toen ging ik opstaan eten en douchen en toen wat schooldingen doen.
Straks komen er mensen eten maar dan vlucht ik naar Utrecht, want ik hou niet van mensen.
Oud 12-06-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 11-06-2005 @ 22:33 :
Ik ging uit eten met mn ouders en mn zus en dat was saaaai maar gelukkig waren er paarden
het enige goede paard is idd een dood paard dat op je bord ligt in een restaurant

@Jolene: Ja ik had mijn kam gesplitsd maar het was idd wel anders dan normaal, veel minder volk en minder goede muziek.
Oud 12-06-2005, 15:30
Verwijderd
ik heb gisteren met een maat heel de dag Worms 3d gespeeld en zitten smoken en zuipen en ben na een stuk bottom gekeken te hebben naar een andere maat gegaan alwaar we nog veel geblowd hebben. het was gezellig en ik ben nu net wakker.
Oud 12-06-2005, 15:46
justakid
justakid is offline
bll gister dikke welcome back aaron party gehad. vriendje uit america kwam langs in nl!
onbeperkt bierr for free
heerlijk
Oud 12-06-2005, 16:58
Snuitermans
Snuitermans is offline
Uit geweest, rond half zeven een stokbrood met filet american,sla en tomaat gemaakt en daarna tot een uurtje of drie liggen tukken. Nu voel ik me wat suf en heb nog niets gedaan.
Oud 12-06-2005, 17:07
Marshall
Marshall is offline
gisteren geblowd en kronenbourg gedronken met mn huisgenootje, en toen kwam een amerikaanse mattie langs en gingen we verder drinken en toen gingen we met duitsers en fransen afspreken bij de moulin rouge bij pigalle want dat was om de hoek.. en toen gingen we verder drinken en nog meer blowen terwijl we langs sexshops liepen en toen ging ik naar huis en vandaag ging ik niet basketballen bij de eiffeltoren want ik ben lui en ben ik zelfs weer wat aan het posten want ik heb echt geen fuck te doen, heel erg dus ik ga zo maar weer blowen en tekenen want dan doe ik nog iets leve parijs.
Oud 12-06-2005, 17:20
Verwijderd
Gisteren was ik jarig en dat was leuk, het was een surpriseparty maar ja ik was er al achter. Daarnet even naar de stad geweest en bij dat redbull race gedoe gekeken, stom. . En Sarah's portemonnee is gestolen in de stad dus toen hebben we aangifte gedaan.
Zo nintendo'en.
Oud 12-06-2005, 17:23
Verwijderd
ik ruim in etappes het huis op en was in etappes af, terwijl ik swing en meezing met muziek en om de 10 minuten rookpauze houd

alles om maar niet te hoeven leren
Oud 12-06-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 12-06-2005 @ 18:20 :
Gisteren was ik jarig en dat was leuk, het was een surpriseparty maar ja ik was er al achter. Daarnet even naar de stad geweest en bij dat redbull race gedoe gekeken, stom. . En Sarah's portemonnee is gestolen in de stad dus toen hebben we aangifte gedaan.
Zo nintendo'en.
nintendo 8 bit

ik ga van de week denk ik een snes met zelde erbij kopen
Oud 12-06-2005, 17:25
*oma*
*oma* is offline
Jeej! Naar de dierentuin gweest
Oud 12-06-2005, 17:25
Otis
Otis is offline
Citaat:
Rogue schreef op 12-06-2005 @ 18:20 :
Zo nintendo'en.
gefeliciteerd nog rosa (K)

ik was in ede gisteren met heroin chique en toen gingen we fietsen naar wageningen omdat mn vriendinnetje lisette thuis was een weekendje (uit parijs) en toen waren we de hele dag moe en sloom en gingen we drinken en swingen en toen waren we weer actief maar toen was de rest alweer moe dus gingen we weer richting huis en op t eind kwam de hak van mn laarsje tussen de spaken van onze supersonische fiets dus vlogen heroin en ik eraf en toen moest ik heel hard lachen totdat bleek dat de fiets helemaal kapot was en waarschijnlijk nooit meer kan rijden.
Oud 12-06-2005, 17:39
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
*oma* schreef op 12-06-2005 @ 18:25 :
tof, welke?

ik heb vandaag vrijwel nxi gedaan,
ja uitgeslapen, geld gebracht naar vriendin die eventje me weekendje weg voor me ouders gaat betalen in Den Haag, verder beetje tv gekeken en toenet eten gemaakt.

morgen sollicitatie gesprek + huiswerkklasje.
Oud 12-06-2005, 17:48
Verwijderd
mijn vriendje was hier eergisteren en gisteren en vandaag en nu is hij aan 't koken en ik mag niets doen, en nu verveel ik me, en ging ik uit verveling dingen opruimen omdat het hier een ZOOI is.
Oud 12-06-2005, 18:07
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
*oma* schreef op 12-06-2005 @ 18:25 :
, was die leuk?

Ik ben vandaag wakker geschreeuwd om 9 uur, omdat ik bestellingen moest gaan wegbrengen. en toen heb ik gewerkt van 9 tot 6. Maar de meeste mensen waren vandaag wel leuk, dus het viel mee & dankzij het gezwoeg kunnen we weer meer gaan winkelen
Oud 12-06-2005, 18:15
ZerO
ZerO is offline
Ik ben diep ongelukkig omdat ik morgen een tentamen heb en ik snap het niet en ik raak gefrustreerd alleen al als ik naar de voorkant van mijn boek kijk
Oud 12-06-2005, 18:16
Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-06-2005 @ 19:15 :
Ik ben diep ongelukkig omdat ik morgen een tentamenspaans heb en ik snap het niet ik kan nog steeds geen enkel woord spaans na een jaar en ik raak gefrustreerd alleen al als ik naar de voorkant van mijn boek kijk
Oud 12-06-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 12-06-2005 @ 19:15 :
Ik ben diep ongelukkig omdat ik morgen een tentamen statistiek heb en ik snap het niet en ik raak gefrustreerd alleen al als ik naar mijn nota's kijk
Oud 12-06-2005, 18:44
Susanne
Susanne is offline
wakker geworden, ontbeten, was gedaan, gegeten, en nu zit ik hier.. straks feestje
Oud 12-06-2005, 18:49
Verwijderd
ik eet camembert met bramenjam. is dat normaal of ben ik zwanger?
Oud 12-06-2005, 19:04
Verwijderd
brak zijn
Oud 12-06-2005, 19:13
Drez
Drez is offline
Ik werd te laat wakker en daarna ging ik typen. De hele dag. omg.
Oud 12-06-2005, 19:43
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Apomes schreef op 12-06-2005 @ 19:07 :
, was die leuk?
Ja echt wel! Ik ben flink tekeer gegaan in de speeltuin en heb heeeel veeeel foto's gemaakt. Emmen is een goede dierentuin

deze vindt het iig chill

Regels voor berichten