![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag vrij weinig gedaan, ben blijkbaar in slaap gevallen want toen ik mn ogen opendeed zat mn vader opeens naast me in een schoon huis ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() trek het je niet aan.
||
Citaat:
het kostte 11 euro als je student bent. ik kan niet uitleggen wat je gemist hebt, maar als je het wist, dan zou je nu echt kkhard balen. wel een kans hebben en niet gaan, echt dom. o ja ik ben dus niet zo blij want ik heb een afspraak af moeten zeggen voor een 'fotoshoot' omdat het veel zou gaan regenen. maar nu heeft het al lange tijd niet geregend en ik heb ontdekt dat het me niet gaat lukken om op tijd een nieuwe afspraak te maken omdat we alleen vandaag allemaal tegelijk tijd hadden ![]() en nu moet ik een onderzoek maken over pr0n en ik heb geen Word ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Jolene: Ja ik had mijn kam gesplitsd maar het was idd wel anders dan normaal, veel minder volk en minder goede muziek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga van de week denk ik een snes met zelde erbij kopen |
![]() |
||
Citaat:
ik was in ede gisteren met heroin chique en toen gingen we fietsen naar wageningen omdat mn vriendinnetje lisette thuis was een weekendje (uit parijs) en toen waren we de hele dag moe en sloom en gingen we drinken en swingen en toen waren we weer actief maar toen was de rest alweer moe dus gingen we weer richting huis en op t eind kwam de hak van mn laarsje tussen de spaken van onze supersonische fiets dus vlogen heroin en ik eraf en toen moest ik heel hard lachen totdat bleek dat de fiets helemaal kapot was en waarschijnlijk nooit meer kan rijden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag vrijwel nxi gedaan, ja uitgeslapen, geld gebracht naar vriendin die eventje me weekendje weg voor me ouders gaat betalen in Den Haag, verder beetje tv gekeken en toenet eten gemaakt. morgen sollicitatie gesprek + huiswerkklasje.
||
Citaat:
![]() Ik ben vandaag wakker geschreeuwd om 9 uur, omdat ik bestellingen moest gaan wegbrengen. en toen heb ik gewerkt van 9 tot 6. Maar de meeste mensen waren vandaag wel leuk, dus het viel mee ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() deze vindt het iig chill ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |