Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 13:25
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik had het gelezen in een interview, dat ze mischien nog 1 a 2 afleveringen zou doen.
En ook omdat ze aankomend jaar in een nieuwe tv serie gaat spelen, denk ik niet dat we haar vaak terug zullen zien.
Advertentie
Oud 22-05-2006, 10:01
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 21-05-2006 @ 14:25 :
Ik had het gelezen in een interview, dat ze mischien nog 1 a 2 afleveringen zou doen.
En ook omdat ze aankomend jaar in een nieuwe tv serie gaat spelen, denk ik niet dat we haar vaak terug zullen zien.
Hm jammer...
Maar iig nog wel 1/2 eps
Oud 10-07-2006, 13:27
Dexter_M
Dexter_M is offline
spoiler voor eerste aflevering van seizoen 3

Spoiler
Oud 10-07-2006, 13:41
Flowtje
Flowtje is offline
^

Ik zag laatst een aflevering van Grey's Anatomy, en Duncan kwam erin voor. (Het duurde alleen wel even voor ik door had dat hij het was. Ik wist dat ik hem ergens van kende, maar niet meer waarvan dus. )

VM moet maar weer snel beginnen.
Oud 10-07-2006, 15:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik wil echt nooit spoilers lezen voor VM, het verpest teveeeel. Dus aub let goed op als je hier wel spoilers post of op spoilers reageert. Ik ben jullie eeuwig dankbaar
Oud 10-07-2006, 18:19
Flowtje
Flowtje is offline
Mijn post had niks met de spoiler daarboven te maken hoor. (Behalve het "^ " gedeelte dan. )
Oud 10-07-2006, 19:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 10-07-2006 @ 14:27 :
spoiler voor eerste aflevering van seizoen 3

Spoiler
Spoiler
Oud 26-07-2006, 12:48
Cyzor
Cyzor is offline
Nog 69 dagen...

Ik volg Veronica Mars vanaf aflevering 1x06 (natuurlijk eerst de rest terug gekeken). Ik kwam na een Google actie dit forum tegen dus maar snel aangemeld. Hopelijk komt er als seizoen 3 start een goede discussie opgang. Weet iemand hier misschien meer van VeronicaMars.nl?

Ik heb de Nederlandse Wikipedia pagina voor Veronica Mars gemaakt want die was er nog niet en dat werd wel eens tijd. http://nl.wikipedia.org/wiki/Veronica_Mars kijk er naar en pas aan waar nodig.

Hebben jullie deze al gezien, het Veronica Mars panel op Comic-con 2006. Youtube en de vragen.

Moet je hier kijken, nummer 5 "Veronica Mars". Dit is nu al de 3de actrice uit Buffy die in Veronica Mars zou gaan spelen (als het klopt).

Gilmore Girls begint gelukkig een week eerder van Veronica Mars, heb ik nog iets om die laatste week door te komen.

Oké genoeg losse mededelingen voor vandaag.
Oud 26-07-2006, 13:34
Dexter_M
Dexter_M is offline
Michelle in buffy was ze ook al leuk.

En over veronicamars.nl kan ik je niet veel vertellen alleen dat het bijna meer dan een jaar zo is . mogen ze wel is wat mee gaan doen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 13:40.
Oud 26-07-2006, 16:22
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 26-07-2006 @ 14:34 :
Michelle in buffy was ze ook al leuk.
NEEE! Niet dat zeikkind. Alsjeblieft zeg
Oud 26-07-2006, 16:32
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-07-2006 @ 17:22 :
Heb even wat meer onderzoek gedaan, maar ze zal jammer genoeg niet mee gaan spelen een of andere nieuwkomer gaat het doen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 16:36.
Oud 26-07-2006, 17:47
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 26-07-2006 @ 17:32 :
Heb even wat meer onderzoek gedaan, maar ze zal jammer genoeg niet mee gaan spelen een of andere nieuwkomer gaat het doen.
Thank god!

Ik vind dat kind te irritant voor woorden.
Oud 26-07-2006, 18:24
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-07-2006 @ 17:22 :
Ik vond haar rol en functie is Buffy zeker leuk, alleen haar stem klinkt altijd zo zeikerig. Kan ze ook niets aan doen denk ik.
Oud 26-07-2006, 20:30
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Welkom in het topic Cyzor

Ik ben een van de mensen die VeronicaMars.nl gaat inrichten, het is gestart door een meisje die ook fan is maar er komt nog niet echt veel van wat betreft de inrichting van de site. Grote plannen, weinig acties.

Ik had die Youtube shizzle ook al gezien, ik volg echt alles via televisionwithoutpity. Very much addicted. Ik wil alleen echt niks van spoilers weten, maar verder volg ik alles

Heb echt zin in seizoen 3, inderdaad fijn dat GG eerder begint, oktober is nog langggg wachten.

ETA: Get out, GET OUT, GET OUT!!!!

[/Dawn modus]

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 20:37.
Oud 26-07-2006, 22:02
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 26-07-2006 @ 21:30 :
ETA: Get out, GET OUT, GET OUT!!!!

[/Dawn modus] [/B]
Ja vooral die scène ja die stem… maar Dawn was door Joss wel weer geniaal in de serie gescheven. Als je de interviews op de Buffy DVD’s kijkt heeft ze ook die zelfde stem, zit er gewoon in, zij moet er mee leven. Ik denk dat die stem éém van de redenen is dat veel mensen haar zo irritant vinden. Ik vond Dawn in Buffy in ieder geval wel een interessant karakter.

Ik heb het ook totaal niet op spoilers, toen ik de eerste spoilers sites ontdekten was ik er erg enthousiast over maar het heeft voor mijn seizoen 5 van GG redelijk verpest. Gelukkig zijn nog niet echt spoilers over VM seizoen 3 alleen wat casting nieuws en hoe de mysteries worden opgebouwd.

Deze links ken je natuurlijk al maar toch en voor de gene die ze niet kennen. Als je van podcasts hout kan je naast die van TVGuide.com ook deze volgen. Die van Veronica Mars wordt steeds beter in het begin moesten ze duidelijk nog wennen. Neptune pirate radio en nog 1 van GG The Unofficial Gilmore Girls Podcast

Ik zou best willen helpen met VeronicaMars.nl (heb link toegevoegd aan de Nederlandse wiki pagina). Heb lijkt me ook erg leuk om een NL podcast te beginnen, ik heb daar totaal geen ervaring mee maar met Skype moet een hoop te doen zijn. Alle Nederlandse fans die nu nog op een heleboel fora rond zweven "moeten" gewoon een vaste plek op internet krijgen. Al zet je op VeronicaMars.nl even snel een standaard forum op, op die manier kan de site al misschien bezoekers krijgen. Dan hopen dan NET 5 het in de gaten krijgt...

Ik wil ook de Nederlandse Wikipedia nog verder uitbreiden met een pagina voor elke karakter en zo (zeg maar alles wat nu nog rode links heeft) hulp van andere fans kan geen kwaad.

Morgen komt Kristen Bell in the "Tonight Show with Jay Leno" dus hou je favoriete torrent sites (of Youtube) in te gaten.

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 22:10.
Oud 27-07-2006, 00:38
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
is het trouwens te laat om NU nog te beginnen met kijken ( vanaf SE 3..)

of moet ik perse 1 en 2 ook nog zien?
Oud 27-07-2006, 04:08
Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah je mist wel veel dinge als je met seizoen 3 begint.
maar het is vakantie dus je hebt alle tijd om seizoen 1 en 2 te kijken.
Oud 27-07-2006, 10:19
Cyzor
Cyzor is offline
Als fan zou ik zeggen ja, maar omdat de serie naar een nieuwe zender verhuist en ze veel nieuwen mensen willen aantrekken beginnen ze "opnieuw". Alle personages worden in de eerste afleveringen weer uitgelegd en de relatie die ze tot elkaar hebben. Maar ik denk dat je wel veel gaat missen en veel subtiele grappen (waar de serie zo goed in is) gaat missen. Het moet ook niet iets zijn van moeten natuurlijk her eerste seizoen is gewoon erg leuk om te kijken.
Oud 27-07-2006, 10:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 27-07-2006 @ 01:38 :
is het trouwens te laat om NU nog te beginnen met kijken ( vanaf SE 3..)

of moet ik perse 1 en 2 ook nog zien?
Het hoeft idd niet per se, maar het duurt niog erg lang voor het okotober is, dus je hebt op zich tijd genoeg om s1 en 2 nog te bekijken. Dus eigenlijk moet je het gewoon doen, want het is gewoon enorm de moeite waard!

Wat leuk trouwens dat er ineens allemaal mensen weer actief bezig zijn met VM
Oud 27-07-2006, 12:17
Cyzor
Cyzor is offline
Hebben jullie ook favoriete afleveringen of scènes? Natuurlijk de beide seizoen finales, maar dan.

Voor mij zijn het altijd meer kleine stuken zoals dat Wallace en Logan samen gaan werken (met dat ei bescherm ding) om te zorgen dan Veronica de beurs kan halen.
Maar voor een aflevering vond ik "An Echolls Family Christmas" ook erg goed: "I have to say, I was a bit miffed. I was this close to being able to say the butler did it".

Het zijn er zo veel, wat zijn jullie favorieten momenten / afleveringen en waarom.
Oud 28-07-2006, 15:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
AEFC is zeker één van mijn favorieten. "Ho, ho, ho!"

Gaaf dat Kristen bij Jay Leno komt, ga ik zeker kijken.

Neptune Pirate Radio is soms echt gaaf, ze hebben ook een paar acteurs uit de serie geinterviewd.

Persoonlijk hoop ik niet dat VM in Nederland op tv komt. Het heeft voor mij nu iets specialers

Ik heb trouwens Veronica's tas die ze in seizoen 2 draagt

ETA: Cyzor, trouwen?
Oud 28-07-2006, 16:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
http://tv.ign.com/articles/721/721204p1.html

Interessant interview met Rob Thomas. Spoilers. Maar geen vreselijke.
Oud 28-07-2006, 17:10
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-07-2006 @ 16:15 :
AEFC is zeker één van mijn favorieten. "Ho, ho, ho!"

Gaaf dat Kristen bij Jay Leno komt, ga ik zeker kijken.

Neptune Pirate Radio is soms echt gaaf, ze hebben ook een paar acteurs uit de serie geinterviewd.

Persoonlijk hoop ik niet dat VM in Nederland op tv komt. Het heeft voor mij nu iets specialers

Ik heb trouwens Veronica's tas die ze in seizoen 2 draagt

ETA: Cyzor, trouwen?
Ja!

Ja ik heb ook al die interviews beluisterd, die met Kyle Gallner (Beaver… sorry Cassidy) vond ik goed, hij praten lekker vrij. Heb je het interview met Enrico (Keith) op de TVGuide podcast gehoord hij is echt grappig.

Leuke tas trouwens waar heb je die gevonden?

Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-07-2006 @ 17:12 :
http://tv.ign.com/articles/721/721204p1.html

Interessant interview met Rob Thomas. Spoilers. Maar geen vreselijke.
Leuk interview!! Misschien kunnen we een soort van Season 3 laugh feestje organiseren met alle Nederlands VM fans. Doen ze in Amerika ook dus waarom zou het hier niet kunnen.

En totaal wat anders, kwam zo net in me op, welk haar van Kristen vond jij leuker. Het Kortere uit Season 1 of wat ze heeft in Season 2.

Ik heb Veronica Mars - Wikipedia NL weer flink geupdate en Lijst van Veronica Mars afleveringen gemaak pas bij die laatste op voor spoilers als je season 1 & 2 nog niet hebt gezien.

Edit:
Heb je de pilot al eens met het audio commentaar van Rob gekeken, de moeite waard. Te downloaden van zijn website slaverats.com

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 17:21.
Oud 28-07-2006, 18:13
Dexter_M
Dexter_M is offline
Spoiler

Die gast is echt grappig, leuk om hem in veronica mars te zien

En het haar van seizoen 2 is leuker
Oud 28-07-2006, 20:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Slaverats is zo'n geweldige site Die verhalen van Rob zijn echt hilarisch.

Ik vind persoonlijk het kapsel van Veronica altijd leuk, het past altijd bij haar humeur dat vind ik het leuke.

Een S3 release party lijkt me echt een goed plan! Het kan wel bij mij in Utrecht denk ik, moet alleen even kijken hoe mijn nieuwe huisgenoten dat vinden..

Enrico is zo ontzettend grappig. Hij was laatst ook in zo'n talkshow, weet even niet meer welke maar ik heb echt dubbel gelegen.
Oud 28-07-2006, 21:32
Cyzor
Cyzor is offline
Bedoel je deze: Rico on Jimmy,

Ik heb net de biografie van Kristen Bell aan Wikipedia toegevoegd, die was er nog niet schandalig!

Tja, Utrecht zou opzicht wel kunnen alleen er moeten wel wat mensen komen om het echt gezellig te maken. Dus laat even hier weten als je eventueel zou kunnen.

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 21:56.
Oud 28-07-2006, 21:38
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ja, die bedoel ik! Zo leuk.

Ja dan wordt het dus waarschijnlijk het weekend van 7/8 oktober, lijkt me het verstandigst. Hoewel ik hem dan waarschijnlijk al gezien heb
Oud 28-07-2006, 21:43
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-07-2006 @ 22:38 :
Ja, die bedoel ik! Zo leuk.

Ja dan wordt het dus waarschijnlijk het weekend van 7/8 oktober, lijkt me het verstandigst. Hoewel ik hem dan waarschijnlijk al gezien heb
Precies wat ik dacht, weekend is het beste. Heb jij hem dat pas één keer gezien?

Heb het net gekenen, erg leuk. En hij heeft zeker gelijk over die Maxim foto’s. Ze zien er (hoe zeg je dit netjes) er mooi uit maar wat ik van Kristen juist zo waardeerde was haar klasse en die viel met deze foto’s wel een beetje weg.

Voor de mensen die het gemist hebben

Edit:
Niet Slaan, het valt me ineens op dat jouw naam en mijn avatar elkaar wel erg tegen spreken

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 22:06.
Oud 28-07-2006, 22:08
Cyzor
Cyzor is offline
Nieuwe TVGuide.com podcast!!!, Dan hosten toch het VM panel op Comic-con, kijken of ze het er over hebben.
Oud 28-07-2006, 23:05
Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah rico in jimmy was erg leuk. maar jimmy kimmel altijd al erg grappig.
En hoe obsessed ben jij wel niet met deze serie zeg
Oud 28-07-2006, 23:11
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 29-07-2006 @ 00:05 :
Jah rico in jimmy was erg leuk. maar jimmy kimmel altijd al erg grappig.
En hoe obsessed ben jij wel niet met deze serie zeg
Redelijk maar het is nu ook vakantie hè, normaal valt her wel mee, de laatste week gewoon erg mee bezig.
Oud 29-07-2006, 08:13
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-07-2006 @ 00:11 :
Redelijk maar het is nu ook vakantie hè, normaal valt her wel mee, de laatste week gewoon erg mee bezig.
Good to know I'm not the only one...

Ik vind je avatar echt cool. Deze vind ik ook echt geniaal (heb ik stiekem van iemand van livejournal gepakt, niet gebruiken dus):

ETA: Ik vind trouwens dat de Maxim foto's juist veel klasse hebben, voor dat magazine.

ETA2: Waarschijnlijk een loze vraag, maar heb je ook die foto in dat andere magazine gezien, waar ze 10 mensen naakt fotografeerden. Ik kan me de naam van het magazine niet meer herinneren (June ofzoiets?). Die foto van Kristen vond ik echt mooi.

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 08:16.
Oud 29-07-2006, 09:08
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-07-2006 @ 09:13 :
ETA2: Waarschijnlijk een loze vraag, maar heb je ook die foto in dat andere magazine gezien, waar ze 10 mensen naakt fotografeerden. Ik kan me de naam van het magazine niet meer herinneren (June ofzoiets?). Die foto van Kristen vond ik echt mooi.
Ik heb het gister net vertaald.

Door het Amerikaanse tijdschrift Jane benoemd tot één van de "elf personen wie je het liefst naakt zou willen zien". Ze poseerde voor de uitgave van juli 2005.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristen_Bell#Trivia
Oud 29-07-2006, 09:21
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-07-2006 @ 10:08 :
Ik heb het gister net vertaald.

Door het Amerikaanse tijdschrift Jane benoemd tot één van de "elf personen wie je het liefst naakt zou willen zien". Ze poseerde voor de uitgave van juli 2005.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristen_Bell#Trivia
[Paris Hilton modus]
That's hot.
[/Paris Hilton modus]

Volg je ook de Cloud Watchers campain? http://community.livejournal.com/cloud_watchers/

En ook deze site:
http://www.watchveronicamars.net/home/

Echt geweldige acties die de fans hebben georganiseerd. Ik zou alleen willen dat ik ook in de VS woonde, dan kon ik ook nieuwe mensen verslaafd maken. We need those ratings!
Oud 29-07-2006, 12:05
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-07-2006 @ 10:21 :
[Paris Hilton modus]
That's hot.
[/Paris Hilton modus]

Volg je ook de Cloud Watchers campain? http://community.livejournal.com/cloud_watchers/

En ook deze site:
http://www.watchveronicamars.net/home/

Echt geweldige acties die de fans hebben georganiseerd. Ik zou alleen willen dat ik ook in de VS woonde, dan kon ik ook nieuwe mensen verslaafd maken. We need those ratings!
Ja volg ze bijna vanaf het begin, vooral dat vliegtuig was geweldig!!!

Paris vond ik toch wel één van de mindere gastrollen, kan er aan liggen dat ik dat mens niet kan uitstaan. Maar Joss Whedon en Kevin Smith waren wel geweldig. Voor de mensen die Joss niet kennen hij is het genie achter Buffy.

Toen ik gister de bio van Kristen aan het schrijven was kwam ik dit tegen: Ze ging naar haar eerste auditie toen ze 11 jaar was en kreeg een dubbelrol als een banaan en een boom.

Klinkt gewoon zo grappig

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 12:14.
Oud 29-07-2006, 22:53
Cyzor
Cyzor is offline
Why is Kristen not on Jay Leno? She was supposed to be! When I ran to my computer to check online to make sure I had the date right I heard him say someone cancelled...was it her? Or did she get moved because someone else cancelled?

http://community.livejournal.com/veronica_mars
Oud 30-07-2006, 08:19
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-07-2006 @ 23:53 :
Why is Kristen not on Jay Leno? She was supposed to be! When I ran to my computer to check online to make sure I had the date right I heard him say someone cancelled...was it her? Or did she get moved because someone else cancelled?

http://community.livejournal.com/veronica_mars
She got moved to August 21st Probably has something to do with the release date of Pulse.

And I don't think we're allowed to talk English.. which blegh
Oud 30-07-2006, 09:59
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-07-2006 @ 09:19 :
She got moved to August 21st Probably has something to do with the release date of Pulse.

Copy-Paste van een post geen zin om te vertalen.
Oud 30-07-2006, 11:43
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 30-07-2006 @ 10:59 :
Copy-Paste van een post geen zin om te vertalen.
Dacht ik al.. ik vind Engels leuker maar op s.com mag het niet

Lees jij trouwens spoilers van VM?
Ik lees voor GG alle spoilers die er zijn, omdat die serie me toch niet zoveel meer interesseert, dus het hele 'spoil' verhaal is dan ook niet zo gruwelijk. Maar voor VM verpest het voor mij echt alles als ik al weet wat er gaan gebeuren, dus ik probeer ook angstvallig van alle spoilers weg te blijven...
Oud 30-07-2006, 12:21
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-07-2006 @ 12:43 :
Dacht ik al.. ik vind Engels leuker maar op s.com mag het niet

Lees jij trouwens spoilers van VM?
Ik lees voor GG alle spoilers die er zijn, omdat die serie me toch niet zoveel meer interesseert, dus het hele 'spoil' verhaal is dan ook niet zo gruwelijk. Maar voor VM verpest het voor mij echt alles als ik al weet wat er gaan gebeuren, dus ik probeer ook angstvallig van alle spoilers weg te blijven...
Ik wil totaal geen VM spoilers lezen, maar onder spoilers versta ik niet wat er nu over seizoen 3 beschikbaar is. Casting nieuws en seizoens opbouw vind ik dus geen spoilers, maar hints over de ontwikkeling van een mysteries wel.

Edit door Mutant: Sommige mensen willen dat niet echt lezen. Spoilertopic van GG gebruiken ajb

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:06.
Oud 30-07-2006, 13:15
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-07-2006 @ 09:19 :

Jah klopt de release date van de film is weer eens veranderd naar 25 augustus.
Maar lijkt me een leuke film en kristen en ian is al een groot pluspunt

Maar toch knap dat het jullie lukt om de spoilers niet te lezen, mij lukt dat niet zo goed op een of andere manier
Oud 01-08-2006, 10:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-06-2005 @ 13:17 :
Ik hoop dat hij hier ook aangekocht gaat worden door Net5 ofzo. Leuk voor mensen die ook van series als Gilmore Girls of Desperate Housewives houden.
Dat zou super zijn. Ik heb de eerste 2 shows in Amerike gezien op TV, en was op slag verliefd op Kristen Bell Ik hoop dat de serie het overleeft, schijnt nog steeds niet helemaal genoeg kijkers te hebben.
Oud 01-08-2006, 20:23
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-08-2006 @ 11:41 :
Dat zou super zijn. Ik heb de eerste 2 shows in Amerike gezien op TV, en was op slag verliefd op Kristen Bell Ik hoop dat de serie het overleeft, schijnt nog steeds niet helemaal genoeg kijkers te hebben.
Ik heb goede hoop voor seizoen 3, het gaat nu naar een ander netwerk, met Gilmore Girls als lead-in, dus hopelijk pikt het meer kijkers op! GG heeft over het algemeen wel een deel publiek gemeen met VM dus ik denk dat VM daar nog van kan profiteren.
Oud 02-08-2006, 15:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 01-08-2006 @ 21:23 :
Ik heb goede hoop voor seizoen 3, het gaat nu naar een ander netwerk, met Gilmore Girls als lead-in, dus hopelijk pikt het meer kijkers op! GG heeft over het algemeen wel een deel publiek gemeen met VM dus ik denk dat VM daar nog van kan profiteren.
Hmja. Heeft iemand ergens regio 2 DVDs van de eerste 2 seizoenen te koop gezien? M'n DVD speler is regiovrij als het goed is, maar ik heb toch liever gewoon R2 plaatjes.
Oud 02-08-2006, 17:36
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2006 @ 16:45 :
Hmja. Heeft iemand ergens regio 2 DVDs van de eerste 2 seizoenen te koop gezien? M'n DVD speler is regiovrij als het goed is, maar ik heb toch liever gewoon R2 plaatjes.
Ja de UK versie van seizoen 1 (Regio 2 en PAL) zou binnenkort moeten uitkomen. Houd Amazon.co.uk in de gaten.
Oud 02-08-2006, 20:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Seizoen 2 komt in de VS pas op 22 aug uit dus op de regio 2 zul je nog even moeten wachten ...
Oud 03-08-2006, 10:39
Cyzor
Cyzor is offline
Casting spoiler van TV Guide.com - Ausiello Report

Spoiler

Dit vind ik dus geen spoiler omdat het niets over de verloop van het verhaal verraad, maar ik heb het wel tussen spoiler tags gezet omdat sommige mensen er misschien anders over denken.

Zo cool!!! Jammer dat hij niet zijn eigen karakter speelt, hij zou zo de neef van een 09-er kunnen zijn.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 10:46.
Oud 03-08-2006, 10:46
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 03-08-2006 @ 11:39 :
Casting spoiler van TV Guide.com - Ausiello Report

Spoiler

Zo cool!!! Jammer dat hij niet zijn eigen karakter speelt, hij zou zo de neef van een 09-er kunnen zijn.
Het zou inderdaad wel nog cooler zijn geweest als hij zijn eigen karakter zou spelen, maar this works for me too!
Oud 03-08-2006, 11:02
Cyzor
Cyzor is offline
Heb het idee dat ze in het GG topic niet echt mee lopen met Amerika en dat hier ook veel GG fans zitten. Dus even tussendoor een GG spoiler van Ask Ausiello die mij erg grappig leek. Dit kan zulke droge scènes opleveren.

Edit door mutant: GG-topic ajb, niet at random GG-spoilers gaan plaatsen, ik heb zenuwachtige fbs op mijn pm!

EDIT:
Weer over Veronica:
Aardig interview met Kristen pas op voor spoilers.

Video interview met Kristen, ligt het nu aan mij of lijkt ze hier ouder. Wel aardig interview weer, ik vind haar altijd wat standaard antwoorden geven maar toch leuk haar weer te zien.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:03.
Oud 03-08-2006, 16:45
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wow, die casting spoiler vind ik wel gigantisch. En ik moet nu echt niet meer kijken naar spoilers, want vind het jammer om te weten wat ik nu weet (niet dat MC komt, maar over wie hij speelt). Was liever verrast. Bad, bad me.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:03.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten