Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar iig nog wel 1/2 eps ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
Nog 69 dagen...
Ik volg Veronica Mars vanaf aflevering 1x06 (natuurlijk eerst de rest terug gekeken). Ik kwam na een Google actie dit forum tegen dus maar snel aangemeld. Hopelijk komt er als seizoen 3 start een goede discussie opgang. Weet iemand hier misschien meer van VeronicaMars.nl? Ik heb de Nederlandse Wikipedia pagina voor Veronica Mars gemaakt want die was er nog niet en dat werd wel eens tijd. http://nl.wikipedia.org/wiki/Veronica_Mars kijk er naar en pas aan waar nodig. Hebben jullie deze al gezien, het Veronica Mars panel op Comic-con 2006. Youtube en de vragen. Moet je hier kijken, nummer 5 "Veronica Mars". Dit is nu al de 3de actrice uit Buffy die in Veronica Mars zou gaan spelen (als het klopt). Gilmore Girls begint gelukkig een week eerder van Veronica Mars, heb ik nog iets om die laatste week door te komen. Oké genoeg losse mededelingen voor vandaag.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 16:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat kind te irritant voor woorden.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het ook totaal niet op spoilers, toen ik de eerste spoilers sites ontdekten was ik er erg enthousiast over maar het heeft voor mijn seizoen 5 van GG redelijk verpest. Gelukkig zijn nog niet echt spoilers over VM seizoen 3 alleen wat casting nieuws en hoe de mysteries worden opgebouwd. Deze links ken je natuurlijk al maar toch en voor de gene die ze niet kennen. Als je van podcasts hout kan je naast die van TVGuide.com ook deze volgen. Die van Veronica Mars wordt steeds beter in het begin moesten ze duidelijk nog wennen. Neptune pirate radio en nog 1 van GG The Unofficial Gilmore Girls Podcast Ik zou best willen helpen met VeronicaMars.nl (heb link toegevoegd aan de Nederlandse wiki pagina). Heb lijkt me ook erg leuk om een NL podcast te beginnen, ik heb daar totaal geen ervaring mee maar met Skype moet een hoop te doen zijn. Alle Nederlandse fans die nu nog op een heleboel fora rond zweven "moeten" gewoon een vaste plek op internet krijgen. Al zet je op VeronicaMars.nl even snel een standaard forum op, op die manier kan de site al misschien bezoekers krijgen. Dan hopen dan NET 5 het in de gaten krijgt... Ik wil ook de Nederlandse Wikipedia nog verder uitbreiden met een pagina voor elke karakter en zo (zeg maar alles wat nu nog rode links heeft) hulp van andere fans kan geen kwaad. Morgen komt Kristen Bell in the "Tonight Show with Jay Leno" dus hou je favoriete torrent sites (of Youtube) in te gaten.
Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat leuk trouwens dat er ineens allemaal mensen weer actief bezig zijn met VM ![]()
|
![]() |
http://tv.ign.com/articles/721/721204p1.html
Interessant interview met Rob Thomas. Spoilers. Maar geen vreselijke. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ja ik heb ook al die interviews beluisterd, die met Kyle Gallner (Beaver… sorry Cassidy) vond ik goed, hij praten lekker vrij. Heb je het interview met Enrico (Keith) op de TVGuide podcast gehoord hij is echt grappig. Leuke tas trouwens waar heb je die gevonden? Citaat:
En totaal wat anders, kwam zo net in me op, welk haar van Kristen vond jij leuker. Het Kortere uit Season 1 of wat ze heeft in Season 2. Ik heb Veronica Mars - Wikipedia NL weer flink geupdate en Lijst van Veronica Mars afleveringen gemaak pas bij die laatste op voor spoilers als je season 1 & 2 nog niet hebt gezien. Edit: Heb je de pilot al eens met het audio commentaar van Rob gekeken, de moeite waard. Te downloaden van zijn website slaverats.com
Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 17:21. |
![]() |
|
Bedoel je deze: Rico on Jimmy,
Ik heb net de biografie van Kristen Bell aan Wikipedia toegevoegd, die was er nog niet schandalig! Tja, Utrecht zou opzicht wel kunnen alleen er moeten wel wat mensen komen om het echt gezellig te maken. Dus laat even hier weten als je eventueel zou kunnen.
Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb het net gekenen, erg leuk. En hij heeft zeker gelijk over die Maxim foto’s. Ze zien er (hoe zeg je dit netjes) er mooi uit maar wat ik van Kristen juist zo waardeerde was haar klasse en die viel met deze foto’s wel een beetje weg. Voor de mensen die het gemist hebben Edit: Niet Slaan, het valt me ineens op dat jouw naam en mijn avatar elkaar wel erg tegen spreken ![]()
Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 22:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind je avatar echt cool. Deze vind ik ook echt geniaal (heb ik stiekem van iemand van livejournal gepakt, niet gebruiken dus): ![]() ETA: Ik vind trouwens dat de Maxim foto's juist veel klasse hebben, voor dat magazine. ETA2: Waarschijnlijk een loze vraag, maar heb je ook die foto in dat andere magazine gezien, waar ze 10 mensen naakt fotografeerden. Ik kan me de naam van het magazine niet meer herinneren (June ofzoiets?). Die foto van Kristen vond ik echt mooi. Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 08:16. |
![]() |
||
Citaat:
Door het Amerikaanse tijdschrift Jane benoemd tot één van de "elf personen wie je het liefst naakt zou willen zien". Ze poseerde voor de uitgave van juli 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristen_Bell#Trivia
||
![]() |
Citaat:
That's hot. [/Paris Hilton modus] Volg je ook de Cloud Watchers campain? http://community.livejournal.com/cloud_watchers/ En ook deze site: http://www.watchveronicamars.net/home/ Echt geweldige acties die de fans hebben georganiseerd. Ik zou alleen willen dat ik ook in de VS woonde, dan kon ik ook nieuwe mensen verslaafd maken. We need those ratings! |
![]() |
||
Citaat:
Paris vond ik toch wel één van de mindere gastrollen, kan er aan liggen dat ik dat mens niet kan uitstaan. Maar Joss Whedon en Kevin Smith waren wel geweldig. Voor de mensen die Joss niet kennen hij is het genie achter Buffy. ![]() Toen ik gister de bio van Kristen aan het schrijven was kwam ik dit tegen: Ze ging naar haar eerste auditie toen ze 11 jaar was en kreeg een dubbelrol als een banaan en een boom. Klinkt gewoon zo grappig
Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 12:14. |
![]() |
|
Why is Kristen not on Jay Leno? She was supposed to be! When I ran to my computer to check online to make sure I had the date right I heard him say someone cancelled...was it her? Or did she get moved because someone else cancelled?
http://community.livejournal.com/veronica_mars
||
![]() |
Citaat:
![]() And I don't think we're allowed to talk English.. which blegh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Lees jij trouwens spoilers van VM? Ik lees voor GG alle spoilers die er zijn, omdat die serie me toch niet zoveel meer interesseert, dus het hele 'spoil' verhaal is dan ook niet zo gruwelijk. Maar voor VM verpest het voor mij echt alles als ik al weet wat er gaan gebeuren, dus ik probeer ook angstvallig van alle spoilers weg te blijven... |
![]() |
||
Citaat:
Edit door Mutant: Sommige mensen willen dat niet echt lezen. Spoilertopic van GG gebruiken ajb
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar lijkt me een leuke film en kristen en ian is al een groot pluspunt ![]() ![]() Maar toch knap dat het jullie lukt om de spoilers niet te lezen, mij lukt dat niet zo goed op een of andere manier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Casting spoiler van TV Guide.com - Ausiello Report
Spoiler
Dit vind ik dus geen spoiler omdat het niets over de verloop van het verhaal verraad, maar ik heb het wel tussen spoiler tags gezet omdat sommige mensen er misschien anders over denken. Zo cool!!! Jammer dat hij niet zijn eigen karakter speelt, hij zou zo de neef van een 09-er kunnen zijn.
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 10:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heb het idee dat ze in het GG topic niet echt mee lopen met Amerika en dat hier ook veel GG fans zitten. Dus even tussendoor een GG spoiler van Ask Ausiello die mij erg grappig leek. Dit kan zulke droge scènes opleveren.
Edit door mutant: GG-topic ajb, niet at random GG-spoilers gaan plaatsen, ik heb zenuwachtige fbs op mijn pm! EDIT: Weer over Veronica: Aardig interview met Kristen pas op voor spoilers. Video interview met Kristen, ligt het nu aan mij of lijkt ze hier ouder. Wel aardig interview weer, ik vind haar altijd wat standaard antwoorden geven maar toch leuk haar weer te zien.
Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:03. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rather have a piece of toast and watch the morning news. Saai, oh saai, oh saai #1796 Turk February | 500 | 16-03-2013 13:32 | |
Films, TV & Radio |
One Tree Hill #2 ook hallo | 219 | 24-05-2009 22:45 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Exclusief stel jou vraag aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars veronica-mars.n | 3 | 28-06-2007 08:54 | |
Films, TV & Radio |
Jonge acteurs Kikkertje :D | 90 | 13-01-2006 12:14 |