Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 08:39
rare kwast
rare kwast is offline
leeg...
vannacht video'tjes gekeken...liggen wachten tot ik in slaap zou vallen...
Oud 24-08-2005, 09:44
Nijn*
Nijn* is offline
Brrr, ben heel zenuwachtig voor vanmiddag! Moet rond drie uur op de schoolfoto en mijn rooster ophalen. Wel leuk, want dan zie ik iedereen weer enz, maar ook wel eng!!
Oud 24-08-2005, 10:03
Gothic
Gothic is offline
voel me eenzaam... heb eigenlijk weinig mensen nu, ben zo bang voor 5 sept, terwijl waarschijnlijk iedereen dat heeft. Ik laat m'n gevoel teveel van anderen afhangen. Ik wil niet meer verliefd zijn, hoogstens op m'n vriend, maar dan wil ik ook de tijd om hem te kunnen zien, want die is er gewoon niet.
Toch blijf ik hopen op het verkeerde, hij zal me alleen maar verdriet doen, hij vindt me niet leuk, waarom doe ik zo moeilijk. Gewoon uit m'n hoofd zetten en doorgaan en een leuk leven opbouwen straks.
En nu zit ik hier alleen thuis. M'n vader komt pas over een week terug, voor 1 dag, dan is ie weer een week weg.
Ik wilde met iemand praten, wil desnoods medicijnen, maar heb het al 3x aangegeven bij m'n moeder, ze zou een afspraak maken, maar het lijkt steeds alsof ze het niet nodig vindt en ik wil het niet nog eens zeggen. Ik weet dat dit een moeilijke tijd is, veel nieuwe indrukken enz, maar vorig jaar ging het ook niet over toen ik gewend was. Ik dwing mezelf tot vanalles. Om zo maar veel mensen te leren kennen, dat ik niet meer zo eenzaam ben. Ga mee op kamp, ga mee op ander kamp, doe introductie, terwijl ik het liefste helemaal niet mee zou gaan en thuis onder mn deken kruipen en me verstoppen. Ik wil liefde en het maakt gewoon niet uit van wie het komt, wie het wil geven, mag het geven. Schiet niet op.
Hopelijk heb ik goed gekozen, ik hoop het zo ontzettend, maar ik denk niet dat switchen van studie enigsinds effect heeft op het gevoel dat steeds op de achtergrond is. En ik heb werkelijk geen idee hoe dat weggaat. Ik kan niet genieten zoals de mensen om me heen. Ik kan niet onbezorgd vanalles doen. Ik moet mezelf dwingen, anders blijf ik alleen over. Ik sluit mensen buiten, omdat ik bang ben dat anders zij het wel doen.
En nu weet ik het ff niet meer. Binnenkort misschien weer op kamers, en dan? Heb ik weer een heel eigen leven. En dan? Ik weet het gewoon niet... hopelijk kan ik het opbrengen dit nog een keer ter sprake te brengen. Want ze ziet het niet. Opzich ben ik niet altijd doodongelukkig, verre van dat. Maar als ik me gewoon neutraal voel, is dat negatief, terwijl het gewoon anders zou moeten zijn denk ik. *zucht*
Oud 24-08-2005, 10:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2005 @ 20:42 :
(..)
Waar slaat dat ook in fucksnaam op? Toen ik begon met studeren was het gewoon normaal dat je een bul kreeg na vier jaar en that's it. Alleen omdat er een stelletje van die debiele kut-managers zit die denken dat het geweldig is om met zo'n Engelse schijttitel te lopen (bachelor, welke achterlijke zool bedenkt dat nou) moet ik weer allerlei formaliteiten gaan nalopen om dat schijtding in ontvangst te nemen. Ik WIL die kankerbachelor niet eens, ik wil gewoon afstuderen, ik wil mijn reet afvegen met die kutbachelor. Zelfs een derderangs mongool zou zichzelf nog niet eens bachelor noemen.

(Aha, zelfs u laat zich verleiden tot het posten van een negatief bericht. )

Als je nou even doorbijt, die bacholor toch in ontvangst neemt. Dan kun je er daarna alsnog je reet mee afvegen
Oud 24-08-2005, 10:45
kroot
kroot is offline
Ze zijn gestoord. Ben ik eindelijk gemotiveerd om driedaagse dagbehandeling te gaan doen. Hebben ze overlegd en vinden ze het misschien toch niet zo'n goed idee omdat ik ook nog een persoonlijkheidsstoornis zou hebben.....Ja ga nou weg!
Oud 24-08-2005, 11:17
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben weer ff lekker gemarteld... die ortho maakt dr echt steeds een waar kunstwerk van
Oud 24-08-2005, 11:19
Lilium
Lilium is offline
^^ straks heb jij een heel mooi gebit!

Het is lekker weer, ik heb fijn gedroomd en een nieuwe broek gekocht.
Oud 24-08-2005, 12:03
coopergirl
coopergirl is offline
Ik ben zo euforisch Vandaag is mijn notebook afgeleverd Ik zit nu heerlijk op de bank te internetten.. Wijzelf hebben een kabelnetwerk, de buren daarentegen hebben wireless netwerk waardoor ik daar van (mee)profiteer Ik ben er zoooo blij mee
Oud 24-08-2005, 12:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilium schreef op 24-08-2005 @ 12:19 :
^^ straks heb jij een heel mooi gebit!

Het is lekker weer, ik heb fijn gedroomd en een nieuwe broek gekocht.
zeker wel tis de moeite waard
Oud 24-08-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-08-2005 @ 11:39 :
(Aha, zelfs u laat zich verleiden tot het posten van een negatief bericht. )

Als je nou even doorbijt, die bacholor toch in ontvangst neemt. Dan kun je er daarna alsnog je reet mee afvegen
Ja, ik word niet snel kwaad, maar gisteravond was ik toch wel even echt heel, heel, heel erg pissed off

Overigens is het nauwelijks een kwestie van doorbijten, dat is nu juist het frustrerende: als er niets was veranderd dan had ik gewoon kunnen afstuderen, terwijl ik nu zo'n stom papiertje tijdens een stomme ceremonie in ontvangst moet nemen terwijl ik er niet om gevraagd heb en geen behoefte aan heb. En dáárdoor loop ik wéér drie maanden afstudeervertraging op, waarin ik dus al niet meer hoef te studeren maar nog wel moet wachten EN collegegeld betaal. Gewoon hele dagen anime kijken dus .
Oud 24-08-2005, 13:53
rare kwast
rare kwast is offline
справедливый печальный
Im rácina
Oud 24-08-2005, 13:58
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-08-2005 @ 13:03 :
Ik ben zo euforisch Vandaag is mijn notebook afgeleverd Ik zit nu heerlijk op de bank te internetten.. Wijzelf hebben een kabelnetwerk, de buren daarentegen hebben wireless netwerk waardoor ik daar van (mee)profiteer Ik ben er zoooo blij mee
afgeleverd? relaxt. wij moeten ze zelf halen, morgen. en dan kan ik helemaal niet, dus heb ik iemand moeten machtigen, en, en... nouwja das allemaal geregeld. jij hebt het maar makkelijk ^^

aaargh, ik heb een stack overflow, ik kan me nergens meer op concenteren behalve programmeren. Ow wat is het fijn om autistisch te zijn
Oud 24-08-2005, 15:22
rare kwast
rare kwast is offline
morgen winkelen met mn moeder
(voor spullentjes in huis en kleding voor bruiloft) en we gaan naar mamma mia
Oud 24-08-2005, 15:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Oud 24-08-2005, 15:34
JaJ
JaJ is offline
muhahahwhawoopwoopwoop

ik wordt lekker helemaal gek ^^
nahja, valt ook wel weer mee.
eigenlijk gaat het best aardig.
alleen waarom denk ik steeds?
"als ik toen..."
Oud 24-08-2005, 15:49
Verwijderd
Ok, bij het zien van een foto van mijn klasgenoten gaat het al mis. nu denk ik acuut maar weer 1 ding: Ze moeten mij niet. met als gevolg daarop: Niemand moet mij. ik moet mezelf niet eens.

verder morgen lekker naar Utrecht met een vriendin. zij moet iets voor haar opleiding doen, en daarna gaan we lekker shoppen. enig

koppijn, verdwijn!*piefpafpoef* nee het helpt niet
Oud 24-08-2005, 16:21
Verwijderd
*springt een gat in de lucht*

zulk geweldig nieuws!!!

als het doorgaat dan...
Oud 24-08-2005, 16:38
Verwijderd
nu moete ze ook nimmer afkomen, da ze ellie eigen doodzuipe
Oud 24-08-2005, 17:40
moon
moon is offline
die bekrompen, kortzichtige mensen ook af en toe...maar als ze er zelf mee te maken hebben dan piepen ze wel anders. Ik kan me daar zo boos over maken. En net alsof het 1 het ander uitsluit, wat een onzin!OOOOOOOOOOOOOW GRRRR
Oud 24-08-2005, 17:40
Nijn*
Nijn* is offline
Brr, net naar school geweest.. Volgens mij is er iets mis met mijn gezicht, ik kan niet normaal lachen voor een schoolfoto en volgens mij heb ik 5 onderkinnen

Rooster valt best mee, hoef lekker maar 3 studieuren te doen, heb alleen iets te vaak met mijn eigen klas les.. Morgen lekker eerste twee uur vrij dus tja, ik ga het er maar van nemen
Oud 24-08-2005, 17:44
HereIAm
HereIAm is offline
Het Kampvuurconcert van Ilse DeLange was zó cool...*stuitert nog steeds* Brandende vuurkorven, kaarsen, wierook, en daar zat ik dan tussen, op één meter van het podium
Oud 24-08-2005, 17:44
Halflight
Halflight is offline
Ik zie uit naar het nieuwe schooljaar al hoop ik met mijn hele hart dat het niet zo'n ramp wordt als dit jaar .
Oud 24-08-2005, 17:54
Fruitcake
Fruitcake is offline
Waarom kent hij mij zoals geen ander. Hij is degene die ziet als er iets mis is terwijl mijn eigen vrienden dat nog lang niet door hebben. Ik moet stoppen met aan hem te denken, en hij moet stoppen met aan mij te denken. Er staat voor hem te veel op het spel .. en zoiets wxil ik niet op mijn geweten hebben.
Toch trekt hij mij aan omdat hij mij begrijpt zoals geen ander...
Oud 24-08-2005, 18:32
Gothic
Gothic is offline
Ok ik ben het wachten meer dan zat. Hopelijk reageert hij wel op dit mailtje, en kom ik er op een sneaky manier achter of hij snel iets wil afspreken of dat het in het algemeen was...

maar dan moet hij dit keer wel reageren en niet weer m'n vraag negerern
Oud 24-08-2005, 18:37
Skilly
Skilly is offline
Vandaag op school was het zo leuk. Me 2de dag al soort van vriendinne gemaakt. Heb er 5. Een echte groepje die ik had toen ik op de basischool zat.

Met verschillende karakters gezellig,druk, stoer,rustig (ik) en verlegen. Dat pas prima bij elkaar vindt ik

Vandaag kennis dus gemaakt met me hele klas. Inplaats van de tutor groep. Zijn lieve kinderen allemaal. Maar 1 meisje was echt een soort van nerd. Het was al niet de 2de schooldag (geen les alleen kennismaking met het laboratorium etc) had ze al 5 blz beiden kanten geschreven over het lab enz

Zelf ik ben niet zo..

Onze tutor kan wel eng staren zeg enm als je terug staar kijk die weg.

Anmyway jety was erg leuk.

We moesten bij bio microbiologie uitstrijkjes maken. 2. 1 bakje waarin je een deel heb van een gewassen en een ongewassen hand. En de andere mocht jezelf kiezen. Ik en 2 andere meiden gingen naar de badkamer. Ik pakte een monster van de binnenste van de wc hehehe. Lekker vies Kan ik meteen zien hoe vies (of school de wc's op me nieuwe school zijn

Nou zijn ze in de broedkastjes gegaan. Brr ik ben benieuwd hoe het zal worden. hehehe.

Die van de wcpot ofcouse. Ik hoop dat iemand had geplast zonder door te trekken Dan kon ik tenminste wat menselijke vieze bacterien zien hehehe wat ben ik toch een vieze meisje.

Vandaag heb ik niemand gemist Ik denk dat het nu echt aan het wegroesten is want ik mis hem niet meer en denk er ook niet veel meer aan. EIndelijk na 2 jaar. Wist wel dat als ik van die school ging dat het weg was gegaan.

Ik heb heerlijke pudding gemaakt en ga ik straks natuurlijk eten

Nou ja het id duidelijk dat ik blij ben en morgen gaan we kaarten in de pauze

SKILLY THE HAPPY PERSON

Ik voel me niet meer rot joepie alles is weggeroest
Oud 24-08-2005, 18:58
light fighter
light fighter is offline
auw, een trap is hard en je kunt je er beter niet aan stoten. Ben misselijk van de pijn *jankt* en uiteraard, murphy's law, als er iets fout gaat gaat de rest ook. Het was natuurlijk m'n verkeerde knie. Dat voel ik wel

Voel me best goed. ZIe heel erg op tegen de intake van de ggz maar ga het toch maar doen denk ik. Kan alleen maar winnen... Zal ik m'n ouders nou ook nog gaan betrekken in de hulp?
Oud 24-08-2005, 19:51
JaJ
JaJ is offline
zucht, eindelijk rust. morgen fijn op kamp, en daarna begint school. tegen die tijd ga ik wel weer stressen om alles wat ik wil in een week te proppen. voorlopig is het toch te laat. Ik wordt oud
Oud 24-08-2005, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is min of meer uit tussen 'haar' en haar vriend. Mooi dat ze het niet lang heeft laten aanslepen. Het was een verstandige beslissing, aangezien ze alleen maar verdriet om 'm had. Ik ben blij dat ze zich nu niet meer rot hoeft te voelen om 'm.

Zou natuurlijk nog leuker zijn als ik nu een kans maakte.
Oud 24-08-2005, 20:11
snoopy
snoopy is offline
Heb echt een heel lullige reactie gekregen op een mail die ik had gestuurd. Ben helemaal verdrietig nu...
Oud 24-08-2005, 20:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
snoopy schreef op 24-08-2005 @ 21:11 :
Heb echt een heel lullige reactie gekregen op een mail die ik had gestuurd. Ben helemaal verdrietig nu...
Is t naar wie ik denk wie t is?

Mss kon je zo'n reactie verwachten, al is t wel heel lullig, natuurlijk. Weet je wel gelijk hoe die persoon is.
Oud 24-08-2005, 20:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En alsof ik het nog niet zeker wist... Ze heeft het zojuist weer eens voor 100% benadrukt.
Oud 24-08-2005, 21:04
Nona
Nona is offline
Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er.

Jeuj.
Oud 24-08-2005, 21:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik hou van hem, ik hou heel veel van hem, ik hou nog meer van hem... maar af en toe word ik ook zo moe van hem. Hij zegt dat ik pessimistisch ben, maar hij benadrukt zelf steeds dat hij 'nu eenmaal zo is en toch niet kan veranderen'. Ahum. Of course.
En volgens mij is er wel iets, al blijft hij volhouden van niet. Nou ja, ik hoor het binnenkort wel. Kan er nu toch niks aan doen, heb het bovendien al bijna druk genoeg met mezelf.
Oud 24-08-2005, 21:25
Charly Brown
Charly Brown is offline
Nu ben ik verdrietig door een liedje dat ik gehoord heb en ik wil huilen .

Ik ga op het balkon zitten met een deken denk ik.
Oud 24-08-2005, 21:36
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-08-2005 @ 22:04 :
Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er. Morgen is hij er.

Jeuj.
Schattig

Morgen mamma jarig, wieeej verplicht gezellig doen.....
Ik wil nog steeds terug naar vorige week dat was veel leuker dan hier saaie kutdorp.
Zaterdag mini meet met mijn favoriete knuffelheksje
die afstand
Oud 24-08-2005, 21:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wil je 'n tosti maken, is er verdomme geen brood! Wat voor een huishouden heeft er nou geen brood?!!
Oud 24-08-2005, 21:46
Redhair
Redhair is offline
Lowlands was vet. Het was iets wat nu heel onwerkelijk is. Iets waarvan ik bang ben dat het maar een mooie droom is. Maar het is waar. Ik ben een paar dagen achter elkaar heel veel blij geweest. Heb me heel veel goed gevoeld. Jammer van die ene vreetbui en dat gekots daarna, en jammer van dat gejank onder een film omdat er teveel confrontatie in zat, het was voor de rest vet. Heel veel met L. opgetrokken, die ik niet eens kende. Veel gelachen met haar, veel gedanst met haar, veel gedronken met haar. Ja, dat was vet. Ook leuk met B., alleen jammer dat hij heeft geblowt en paddo's ging eten. Hij zit in een fucking afkickkliniek. Maargoed, dat zijn zijn zorgen. We hebben er even over gepraat, en hij zei dat hij wel gemotiveerd was om af te kicken, maar dan alleen voor de harddrugs. Vaag.
Wat ook leuk was was dat ik met M. heb opgetrokken. Een paar maanden geleden ging ik met M. uit. Hij is een heel lieve jongen, maar kan ook een heel botte klootzak zijn. Destijds ontkende hij dat hij aan de drugs was, later ben ik er achter gekomen dat dat niet zo was, en hij is op lowlands eerlijk tegen me geweest en heeft gezegd dat hij inderdaad verslaafd was. En dat hij nu af en toe nog gebruikt. Jammer, maar dat is wederom mijn zorg niet. Twee jaar geleden heb ik van dichtbij meegemaakt hoe iemand zichzelf helemaal in de goot heeft gewerkt met drugs, en ik ga me er nu niet mee bezig houden. Leuke jongens, B. en M., maar ik ga me niet teveel aan hun hechten. Maargoed, op de nacht van zondag naar maandag heb ik wat pep van de smartshop gehad, en zijn M. en ik de hele nacht samen wakker gebleven. Het was fijn, leuk en gezellig. Twee mensen vroegen of we een stelletje waren, dat was wel een beetje pijnlijk. Die paar maanden geleden leek dat ookal zo. Toen hebben we een paar maanden geen contact gehad. En nu weer zo. Morgenavond ga ik naar hem toe. Ik weet dat ik geen stomme dingen in mijn hoofd moet halen. Ten eerste gebruikt hij dus drugs, ten tweede is hij een goede vriend van mijn ex en ten derde, bij mijn ex stond ik al doodsangsten uit, terwijl hij zo lief en geduldig was. Dus bij M. zou het helemaal niet werken. Sowieso wil ik niet dat M. iets van mijn problemen weet. Hij moet mij kennen als het vrolijke meisje waar hij lol mee had paar maanden geleden en op lowlands. Lang verhaal, het was dan ook een lang weekend. Een geweldig weekend. Een weekend van veel wijn, veel sigaretten, en een beetje wiet. Een weekend van lachen, hangen, gelukkig zijn. Een weekend dat nu weer over is. De klap van het thuiskomen en merken dat eigenlijk niets veranderd is. Dat je nog even verrot bent als daarvoor, nog even nutteloos. Het vreten en boven de wc hangen, en ondertussen mooi weer spelen. Terugdenken aan het weekend, kom op.

Sorry voor het vreselijk lange stuk, maar ik moest even mijn hart luchten.
Oud 24-08-2005, 21:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zetten ze dat h**rige 'Hart van Nederland' beneden ZO hard dat ik het boven nog kan horen.
Oud 24-08-2005, 21:58
Roosje
Roosje is offline
Het is vakantie en ik voel me alleen, want ik zie mijn vriendinnetjes niet meer elke dag en mijn papamama willen dat ik met ze ga praten, maar daar heb ik geen zin in en nu moet ik morgen verplicht Kolonisten Van Catan spelen aaaaaaargh, de laatste keer dat ik dat deed was met hem. Als het ooit aan is geweest tussen ons, is het nu uit en daar baal ik van, maar er valt niet veel aan te veranderen. "Perceptieprojectie, de wereld is gemaakt van bloemen." Zijn tekst toen hij het me vertelde en ook al is perceptie-projectie mijn geniale lijfkreet, ik houd me er niet meer echt aan.

Hé, acht weken vakantie is echt te lang.
Oud 24-08-2005, 23:58
Freestyler*
Freestyler* is offline
was verdrietig omdat ik zolang niks van hem gehoord had
stuurt hij precies op dat moment een smsje
Oud 25-08-2005, 07:40
rare kwast
rare kwast is offline
iemand een "ga direct terug naar bed; u komt niet langs huis en zal ook niets met moeders doen" wil ik die graag overkopen..
fucking moe nog..
heb wel gedroomd over t forum ik had een ban
Oud 25-08-2005, 08:44
JaJ
JaJ is offline
wat een rotweer
Oud 25-08-2005, 08:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb er gisteravond nog eens over nagedacht, en volgens mij twijfelt hij weer. Hij doet weer precies hetzelfde als 'toen'. Verdorie. Maar hij zegt van niet, en vandaag kan/mag/ga ik hem daar niet mee lastig vallen. Eigenlijk wil ik het ook helemaal niet weten, ik doe aan struisvogelpolitiek. Ik heb voorlopig verandering genoeg in m'n leven.
Oud 25-08-2005, 08:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-08-2005 @ 21:25 :
Is t naar wie ik denk wie t is?

Mss kon je zo'n reactie verwachten, al is t wel heel lullig, natuurlijk. Weet je wel gelijk hoe die persoon is.

eh... wie denk jij dat t is? (t was naar die vriend van mij vriend, ja). En dat ik verdrietig ben heeft deels met die vriend te maken, maar ook om wat hij over mijn vriend zei. Naja.
Ik ben er klaar mee.
Oud 25-08-2005, 10:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
JaJ schreef op 25-08-2005 @ 09:44 :
wat een rotweer
Maar verder gaat het goed

Ik ga vanmiddag samen met mijn zusje een cake bakken en die versieren met hagelslag en smarties en zo

Ik zit nog vol vakantiegevoel
Oud 25-08-2005, 10:33
Verwijderd
Ik voel me echt zwaar kut, dat is al een hele tijd zo maar het word alleen maar erger.

Ik heb het gevoel dat ik maar twee opties heb maar die zijn in feite allebei even pijnlijk.

Ik durf geen keuze te maken met als gevolg dat ik maar een beetje in cirkeltjes blijf ronddolen.
Volgens mij word ik gek....
Oud 25-08-2005, 10:42
fractuur
fractuur is offline
Mwah... das een beetje mijn stemming op het moment.
Oud 25-08-2005, 11:18
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
snoopy schreef op 25-08-2005 @ 09:58 :
eh... wie denk jij dat t is? (t was naar die vriend van mij vriend, ja). En dat ik verdrietig ben heeft deels met die vriend te maken, maar ook om wat hij over mijn vriend zei. Naja.
Ik ben er klaar mee.
Wat zei hij dan? (Ik lees wel eens wat van je op liefde en relatie, vandaar.)
Oud 25-08-2005, 12:36
Gothic
Gothic is offline
Net ff oude vriend gebeld, leuk, heerlijk om die weer ff te spreken . Morgen afgesproken, gaan we ff foto's kijken enz, moet ik toch vaker doen, ff over die drempel heen, ff bellen en wat afspreken, hoeft helemaal niet veel tijd te kosten, gewoon ff bijkletsen, gezellig .
Oud 25-08-2005, 13:26
Verwijderd
dinsdag naar de huisarts geweest, het zijn niet mijn kniegewrichten maar mijn pezen die geïrriteerd zijn en nu krijg ik fysiotherapie. Dinsdag ging het allemaal niet zo goed, 2x gevallen: 1x op de badkamer en 1x op de trap, dat deed nogal auwa. maar inmiddels gaat het weer wat beter. Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de fysio, ik ben benieuwd wat voor iemand het is en hoe hij me kan helpen. hoe lang ik nog op krukken door het leven ga enzo. Ik word er af en toe heel moedeloos van maaarrrrrrr het komt allemaal goed! (positief denken, positief denken)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten