Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar start gerust een nieuw spel. Nog 150 posts in dit topic, dus ik vind dat er nog best één bij mag. Wat ik minder vind is als er dan ook veel gechat wordt waardoor 't topic al vol is nog voordat 't spel begint (niet doen dus) of als jullie posts gaan verwijderen (dus ook niet je eigen post verwijderen. Dat is zonde, dan ontstaan er allemaal gaten in de topics. Doe het hooguit met de deelnemerslijst, maar verder dus niet svp).
||
Citaat:
1 Roos 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 5 hi (is geen spelleider meer ) 6 flowtje 7 ABgirl (ook ff geen spelleider meer) 8 ikbenroy 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 12 Skilly 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna De dorpelingen krijgen tot morgenavond Donderdag 22/09 23.00 uur om te stemmen,want er moeten er nog veel stemmen Laatst gewijzigd op 22-09-2005 om 16:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De eerste dode is gevallen.
Enkelen riepen : dood aan de flauwe burgemeester die rel schopte, maar het mocht niet baten. ikbenroy, de nieuwe burger in het dorp werd door meer mensen verdacht. Ze vonden de nieuweling uiteraard een beetje verdacht, maar ikbenroy riep: wat doen jullie nu? ik heb toch nog niets gedaan? Ze hingen hem op en toen zei hij : grooooooom juist ja, de eerste wolf hangt! Leven nu nog : 1 Roos 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 5 hi (is geen spelleider meer ) 6 flowtje 7 ABgirl (ook ff geen spelleider meer) 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 12 Skilly 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna zijn gestorven : 8 ikbenroy (weerwolf 1) De ziener mag nu een functie opvragen, de Tovenaar mag nu iemand beschermen (gelieve dit pas vanaf nu te doen, want ik kan geen rekening houden met berichten die ik al gekregen heb tijdens een hangronde..) En De 2 andere wolven mogen natuurlijk wraak nemen op hun broertje. Ze krijgen hiervoor tijd tot vrijdagavond 20.00 uur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: goed gestemd blijkbaar, was maar een gokje maar ok |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 20:16. |
![]() |
|
De 2 andere wolven huilden op kilometers van elkaar en konden daardoor elkaar niet zo goed horen over wie ze nu gingen doden. De ene wolf besliste dan maar Dorpeling Skilly te doden.
Leven nu nog : 1 Roos 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 5 hi (is geen spelleider meer ) 6 flowtje 7 ABgirl (ook ff geen spelleider meer) 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna zijn gestorven : opgehangen : 8 ikbenroy (weerwolf 1) opgegeten : 12 Skilly Aan de dorpelingen nu om te stemmen. Aan het tempo dat er nu heerst zou ik dit leggen tegen zondagmiddag 12 uur. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Leven nu nog :
1 TheRedArrow 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 5 hi (is geen spelleider meer ) 6 flowtje 7 ABgirl (ook ff geen spelleider meer) 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna zijn gestorven : opgehangen : 8 ikbenroy (weerwolf 1) opgegeten : 12 Skilly Eens kijken op wie ik mijn rode, doch dodelijke, pijlen zal afschieten. ![]()
|
Het dorp wist absoluut niet meer wat het nou moest doen en dat resulteerde in een leuk gelijkspel.
De wolven mochten dus beslissen wat er nu moest gebeuren, en die zaten de springen om de spelleider van vorig spel met de grond gelijk te maken. Ab girl stierf en was dorpeling (wolven maken zichzelf nu eenmaal niet letterlijk af) Leven nu nog : 1 TheRedArrow 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 5 hi (is geen spelleider meer ) 6 flowtje 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna zijn gestorven : opgehangen : 8 ikbenroy (weerwolf 1) 7 ABgirl (gelijkspel - dorpeling) opgegeten : 12 Skilly Morgenvroeg rond 5 uur, als de nacht gedaan is, zouden de wolven moeten beslist hebben over wat er nu gebeuren zal ! Wie wordt het volgende slachtoffer van de wolven? Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 12:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De wolven zijn in ieder geval WEL stipt. Zij hebben besloten om de fantastische andere spelleider van het vorige spel er nu ook uit te stemmen, opdat deze twee weer gezellig bij elkaar zouden zijn.
nog in leven : 1 TheRedArrow 2 Biertank 52 3 Sjoerd 4 duivelaartje 6 flowtje 9 T!ne 10 de communiceerbeer 11 Spoonie 13 evildevolution 14 Saarah 15 Cheenna zijn gestorven : opgehangen : 8 ikbenroy (weerwolf 1) 7 ABgirl (gelijkspel - dorpeling) opgegeten : 12 Skilly 5 hi (dorpeling) Wat mij betreft is 20 uur ook een goed uur, maar het feit blijft sowieso dat ik jullie telkens MEER dan 24 uur geef/heb gegeven, en dat er dan nog maar 5/12 stemmen binnenkomen, waarvan dan 2 keer op 2 dezelfde, wat het altijd gelijkspel gaat maken en dan zijn de wolven gewonnen. aLS je je gedacht kan maken tegen 20 uur, kan je dat zeker tegen 23 uur ! ik probeer het spel (dat toch zeer doods is) alleen maar nog een beetje leven te geven. Soit, dinsdagavond 20 uur verwacht ik 9 stemmen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #93 Fantôme | 79 | 20-03-2013 16:48 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |