Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en vrijdag was ie dus wél te zien, maar toen kon ik niet kijken.
||
Citaat:
![]() @SimplyABoy19: zo kort door de bocht is het niet gegaan. Ingrid en Menno hadden het er over dat er veel mensen met een geheim het programma in zijn gegaan. Ingrid vertelde toen dat ze ook een geheim heeft, maar als niemand het nog wist, men het ook niet meer te weten zou komen. Menno werd heel nieuwsgierig, maar Ingrid wilde het niet vertellen. Later zei ze dat ze morgen wel toestemming aan Big Brother zou gaan vragen of ze het mocht vertellen en ze zei dat ze het dan alleen aan hem zou vertellen, omdat hij daar recht op had ofzo. Menno ging toen vanalles denken, waarop Ingrid zei dat ie nou niet moest gaan denken dat ze een man was ofzo. Menno zei dat ie niet wist wat ie moest denken en dat z'n vrienden hem vast zouden uitlachen blablabla. Ingrid zei daarna ook dat dat het écht niet was en dat hij dat écht niet mocht denken! Uiteindelijk begon Ingrid te lachen en zei dat het allemaal maar een geintje was; dat ze helemaal geen geheim heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ALs mensen echt graag tieten en piemels willen zien moeten ze maar 24 uur per dag met hun neus op die streams zitten maar om die foto's nu hier te gaan zitten linken... I mean, ik persoonlijk kijk big brother niet om naakte lichaamsdelen te spotten ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 09:47. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik de pics dan toch zie dan vind ik dat stiekem toch wel grappig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
't zal misschien een hele eye-opener voor je zijn, maar om plezier en genot te beleven hoeft iets niet perse van hoogstaand niveau te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan weet je toch ook niet wat er precíes te zien is in die show en kan je toch niet oordelen over of het al dan niet getuigt van weinig intellect? Bovendien: waarom zou alleen iemand met een hoog IQ naar shows kunnen kijken van hoog niveau en alleen iemand met een laag IQ naar iets van een laag niveau. Ik denk niet dat je aan deze enkele show ons intellect kan afleiden, maar goed. @knijtert!: ik haal ze toch weg. Sorry. Mochten mensen nog geïnteresseerd zijn in de plaatjes, dan stel ik voor dat ze jou even pm'en, zodat je eventueel de links kan geven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het was ook te mooi om waar te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Big Brother is bedrog! BrunetJuh | 22 | 02-01-2006 17:57 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother? Carpe Diem | 12 | 23-09-2002 06:35 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother 4 Main | 9 | 07-06-2002 11:25 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother wimmeke | 16 | 26-12-2001 13:26 | |
Films, TV & Radio |
big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van Lieverd17 | 5 | 30-11-2001 16:47 |