![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik computer teveel de laatste tijd...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() [edit]verkeerd gelezen, dat dacht dat je em in de trein had laten liggen [/edit]
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Niet veel spectaculairs te vertellen. Heb wel zin in donderdag, samen met vriendinnetje haar verjaardag "vieren". ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als ik wist hoe je eruit ziet, dan zou ik je mss een keer herkennen op school. ![]() ![]() Vandaag viel mee. Gezellig groepje en de ouderejaars waren vet lief. Helaas wil het niet zo lukken met de opdracht, maar goed, mss dat het morgen beter gaat. Iig zijn we van die tutor af. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Seksueel misbruik enkele jaren geleden. Heb mijn verhaal hier een keer of 3 gepost.. dus sommige zullen de verdere details misschien ook nog wel weten. Hier gaat het nu ook weer over, over 1 gebeurtenis specifiek. Maar het stomme is, ze weten ook van al dat anderen af. Dus wie is de loper in dit verhaal? ![]() Vraag het me niet ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 |