Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(maar het acteerwerk blijft soms wat hammy!)
|
Broken Flowers
Die nieuwe Bill Murray films zijn echt mega goed te pruimen. Verhaal lees je maar op IMDB, geen zin in spoiler tags. Leuke film, toen de film klaar was moest ik meteen denken aan High Fidelity. Voorderest zaten er nog wat leuke (overduidelijke) verwijzigingen in en heb ik soms best een traantje moeten pikken van het lachen. Niet zo leuk en visueel mooi als The Life Aquatic en ook niet zo goed als Lost in Translation, maar wel weer van die leuke subtiele humor! Zeker je tijd en geld waard! ![]() P.S. Vinden jullie Bill Murray trouwens ook leuker als hij zijn mond dicht houdt? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vet Hard Ach, best vermakelijk hoor. Niet een film die lang blijblijft. Het begint vrij leuk, maar naarmate de film loopt begint hij zichzelf te serieus te nemen. We were soldiers "Intenser dan Saving Private Ryan" staat op de hoes vermeld. Ik weet niet hoeveel degene die die slogan bedacht aan de poeder heeft gesnuffeld, ik heb namelijk nog nimmer een saaiere oorlogsfilm gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: All Quiet On The Western Front Bij vlagen indrukwekkend drama over een stel jonge Duitse soldaten die de gruwelen van de Eerste Wereldoorlog van dichtbij mee maken. Alhoewel het voor die tijd (1930) een bijzondere film is, vond ik het acteerwerk vaak erg oubollig en overdreven. Met name de hoofdrolspeler was erg drammerig met zijn onnatuurlijke reacties en constante gezeur. Ook het feit dat Duitse soldaten Engels spreken stoorde me, maar dat is nog vrij gangbaar in een Amerikaanse film. De veldslagen zagen er goed uit, al zagen enkele doodsscenes er wat nep uit. Het einde was ook een enorme teleurstelling. Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 02:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 08:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Turks Fruit Alhoewel het acteerwerk soms belachelijk knullig is, en de muziek en beelden amateuristisch ogen, was het nog best een vermakelijke film om te zien. Droge humor met een koele Rutger Hauer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
2 stomme, te vermijden, tikfouten ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
echt een briljante film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
The Amityville Horror Waardeloze film. Mooi geschoten maar verder zo voorspelbaar en onlogisch. Vond Ryan Reynolds zn rol overigens wel ok neerzetten, maar het is ongelooflijk dat dit uberhaupt in de bios is geweest.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |