Advertentie | |
|
![]() |
|
Brainworms demo
Laat de belachelijke naam jullie je niet afschrikken. Deze band bevat ex-leden van o.a. Stop It!!, wat dus gelijk staat aan kwaliteit.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is wel eeen aardige lijst zie ik nu http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Screamo_groups Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 21:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest : lees de topic eens door, voor screamo PUR SANG ha! ![]() bijv: Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 7 days or a limited number of downloads, whichever occurs first. ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.evdeon.com/mp3/screamo/08...s_Memoires.mp3
MIHAI EDRISCH super hard |
![]() |
|
En ga vervolgens naar www.mihaiedrisch.com om beide albums te downloaden
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
die gitarist van ultra dolphins (Myspace.com/.... )is mijn held van het jaar qua gitaristen
http://www.screamy.net/kaputmachen/ zie ook |
![]() |
|
ghehe ja een malle oetje it is. ik heb ze in groningen gezien, maar ik vond het vooral "grappig" en niet zo zeer "vet/gaaf/master". over dat concert gesproken, wow, owls! heb ik oook nog niet voorbij zien komen trouwens.
omdat er ook iets van emo in de topictitel stond, wat namedropping met "essentiele" emo; jawbreaker/jets to brazil - blake schwarzenbach, mensen. mineral die gitaren! cap 'n jazz de energie! american football de relaxedheid bear vs shark , superenergieke emocore met een jawbreaker achtige insteek. zwaar underrated band imo. helaas eind vorig jaar gekapt vlak na twee albums gereleased hebben voordat ze een eurotour gingen maken. check vooral hun eerste album "right now, your in best of hands", met nummers als buses/ no buses, michican en kylie. hun tweede albums "terrorhawk" klinkt wat afgeronder ofzo, en even energiek, maar een minder aantal sterke liedjes naar mijn mening. check youtube voor video's, en hier voor een raar optreden. die gasten hadden zoo veel goede energie en hoe gaaf zou het geweest zijn als ze in de innocent zouden spelen. maar, helaas. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
they and the children |
![]() |
|
"Gezellig" is eigenlijk zowat de beste omschrijving voor een band als DST. Ze komen ook te voorschijn in een documentaire over de DIY-scene in North Shore, Massachusetts. Trailer! Dat live-fragment van "Self-Help" waarin het hele publiek mee doet...GAAF!
Wat betreft de Nederlandse emo-scene: - The Last Mile houden het hard - Ex-Gilgamesh en ex-Killed By Malaise (Duitsland): Hairy Pie / Arms & Legs; de demo komt volgende maand uit - Een ex-Dodewaard (Rutger ACU) en ex-Gilgamesh band waarvan ik eigenlijk eens wat meer informatie moet zien te krijgen - Ex-Shikari en Go! Revolution Go!: Marat; hebben onlangs hun eerste show in Hoogeveen gegeven - Ex-Shikari: Grinding Halt; bestaan al een tijdje, maar gaan nu serieus aan de slag - De reincarnatie van Kriegstanz: Staathaat...niet echt emo, maar goed ![]() - Mijn toekomstige band, met als invloeden de negentiger jaren; volgens planning beginnen we pas in september/oktober Het gaat een leuk jaar worden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nog meer bandjes ala "The scene aesthetic" Ghost (NL) | 1 | 03-11-2005 06:30 | |
Muziek |
Indian Summer. Snuitermans | 17 | 12-10-2005 20:58 |