Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 21:56
Verwijderd
:<
Advertentie
Oud 10-10-2005, 22:05
George
George is offline
Ik mis hem maar mag zaterdag drie uur bij hem zijn. Zes uur in de trein, bezoektijd 14:00 tot 17:00, maar voor hem doe ik het met een lach.
Oud 10-10-2005, 22:26
Verwijderd
hmmm ja ok, het zal wel.. of nja.. never mind
Oud 10-10-2005, 22:50
Verwijderd
Ik wil zo graag aan 'm vertellen hoe ik me voel. En wil zo graag weten hoe hij zich voelt. Maar ik durf niet.
Oud 11-10-2005, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-10-2005 @ 10:31 :
Gewoon beetje flirten
En ergens voelt dat heel raar/niet zo heel goed...
Oud 11-10-2005, 07:44
Flit
Flit is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 10-10-2005 @ 23:50 :
Ik wil zo graag aan 'm vertellen hoe ik me voel. En wil zo graag weten hoe hij zich voelt. Maar ik durf niet.
Ja, dat dus. Alleen weet ik bijna zeker dat hij mij alleen als een vriendin ziet, en niet meer *zucht*
Oud 11-10-2005, 14:27
Menahem
Menahem is offline
Erg gelukkig
Ik vind haar nog steeds zo ontzettend mooi, elke ochtend weer!
Ze voelt mij aan, weet wat ze moet zeggen tegen mij, hoe ze met mij moet omgaan.

Ja, married life is goooood!
Oud 11-10-2005, 17:28
I C U
I C U is offline
<3

En ik kreeg vandaag twee mailtjes van hem. Oeh, hij denkt aan me... *roze mist vandaag*
Oud 11-10-2005, 17:35
zeep007
zeep007 is offline
ik ben een zeikerd, en hij is veel te lief. DUs ja, het gaat goed.
Oud 11-10-2005, 17:55
droomkoningin
droomkoningin is offline
Verliefd
Oud 11-10-2005, 18:40
Yolcu
Yolcu is offline
Sipjes
Oud 11-10-2005, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2005 @ 08:09 :
En ergens voelt dat heel raar/niet zo heel goed...
Conclusie: ik denk dat het allemaal te dichtbij komt. Een keertje zoenen, wat flirten etc is echt leuk. Maar ik wil niet dat hij me misschien als haar ziet, maar wat nog meer overheest: ik wil dit helemaal niet. Ik wil niet dat hij zegt dat hij me eindelijk weer kan zien die en die dag, ik wil niet dat hij zegt dat hij het jammer vindt als ik niet mee kan, ik wil niet dat hij elke keer vraagt of ik bij een wedstrijd van hem of mijn zusje ga kijken.
En ergens is het zo vleiend om het te horen, maar nog meer grijpt het me naar de keel.. Grr...
Oud 11-10-2005, 20:47
I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2005 @ 21:45 :
Conclusie: ik denk dat het allemaal te dichtbij komt. Een keertje zoenen, wat flirten etc is echt leuk. Maar ik wil niet dat hij me misschien als haar ziet, maar wat nog meer overheest: ik wil dit helemaal niet. Ik wil niet dat hij zegt dat hij me eindelijk weer kan zien die en die dag, ik wil niet dat hij zegt dat hij het jammer vindt als ik niet mee kan, ik wil niet dat hij elke keer vraagt of ik bij een wedstrijd van hem of mijn zusje ga kijken.
En ergens is het zo vleiend om het te horen, maar nog meer grijpt het me naar de keel.. Grr...
Best frustrerend...
Oud 11-10-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-10-2005 @ 21:47 :
Best frustrerend...
Ja, vooral als je je beseft dat het al 1,5 jaar geleden is dat mijn ex en ik onze relatie hebben verbroken
Ik weet ik mag niet klagen, sommigen hebben op mijn leeftijd nog niet eens een relatie achter de rug, maarja... Als je het eenmaal gehad hebt...

Het komt allemaal goed. Dat weet ik wel. Maar dit soort dingen laten me beseffen dat ik blijkbaar nog lang niet zo ver ben, terwijl ik dat wel wil.
Oud 11-10-2005, 20:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2005 @ 21:50 :
Ja, vooral als je je beseft dat het al 1,5 jaar geleden is dat mijn ex en ik onze relatie hebben verbroken
Ik weet ik mag niet klagen, sommigen hebben op mijn leeftijd nog niet eens een relatie achter de rug, maarja... Als je het eenmaal gehad hebt...

Het komt allemaal goed. Dat weet ik wel. Maar dit soort dingen laten me beseffen dat ik blijkbaar nog lang niet zo ver ben, terwijl ik dat wel wil.
1,5 jaar geleden? Wow... Dan ben je er goed kapot van geweest, denk ik zo... *knuv* En natuurlijk komt het goed!
Oud 11-10-2005, 22:10
zeep007
zeep007 is offline
Voel me fijn.
Oud 11-10-2005, 22:13
Dato_16
Dato_16 is offline
Wel goed...
Toch beetje probleempje gehad vandaag, ze zei in de trein niks tegen me (treinreis van 3 kwartier)...
En reageerde daarna ook wat pissig op wat ik zei...
maar voor de treinreis was alles nog hardstikke prima...
Nou weet ik niet of het iets met mij te maken heeft of niet
Oud 11-10-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 11-10-2005 @ 15:27 :
Erg gelukkig
Ik vind haar nog steeds zo ontzettend mooi, elke ochtend weer!
Ze voelt mij aan, weet wat ze moet zeggen tegen mij, hoe ze met mij moet omgaan.

Ja, married life is goooood!

@ Dato:
Dat noemt 'men' de silence treatment... Als je iets fout gedaan hebt (in hun ogen) dan zeggen ze niets meer tegen je, net zolang je weet wat er aan de hand is...
Maar goed... het kan natuurlijk ook met iets totaal anders te maken hebben. Ik zou het haar gewoon vragen.
Oud 11-10-2005, 22:31
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 11-10-2005 @ 23:27 :

@ Dato:
Dat noemt 'men' de silence treatment... Als je iets fout gedaan hebt (in hun ogen) dan zeggen ze niets meer tegen je, net zolang je weet wat er aan de hand is...
Hmm ja, typisch vrouwendingetje is dat

Maar eigenlijk wel heel gemeen natuurlijk, maarja...
Oud 11-10-2005, 22:33
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik heb niks fout gedaan volgens mij...
heb ik haar ook al gevraagd, ik denk dat het met haar ongesteldheid en vermoeidheid te maken heeft.
Maar zit er nu niet meer zo overin....
Oud 11-10-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dato_16 schreef op 11-10-2005 @ 23:33 :
Ik heb niks fout gedaan volgens mij...
heb ik haar ook al gevraagd, ik denk dat het met haar ongesteldheid en vermoeidheid te maken heeft.
Maar zit er nu niet meer zo overin....
haha, dat zou natuurlijk ook gewoon zomaar kunnen!

maar ja, soms kunnen vrouwen heel gemeen zijn....
Oud 12-10-2005, 08:41
Verwijderd
Heb over mn ex gedroomd Ik weet niet waarom enzo, maar ik weet wel dat ik dat beeld van die droom niet meer wil hebben.
Oud 12-10-2005, 09:32
Fides
Fides is offline
Ze is zo superlief <3
Ze is er altijd voor me (zelfs als ik haar half wakkerbel)
en ik kan alles bij haar kwijt en zij ook bij mij

Ik ben zo gelukkig als ik bij haar ben of als ik aan haar denk
Helaas moet ik weer tot vrijdag wachten totdat ik haar weer zie
Maar aangezien tot nu toe alle weekenden super waren zal dat komend weekend ook wel zo zijn <3
Ik kan in ieder geval niet wachten haar weer te kunnen knuffelen en ik mn armen kan hebben
Oud 12-10-2005, 09:52
Verwijderd
Oud 12-10-2005, 11:50
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
George schreef op 10-10-2005 @ 23:05 :
Ik mis hem maar mag zaterdag drie uur bij hem zijn. Zes uur in de trein, bezoektijd 14:00 tot 17:00, maar voor hem doe ik het met een lach.
Waarom die bezoektijden?
Oud 12-10-2005, 12:42
ST*R
ST*R is offline
vanavond een date met de jongen waarmee ik vrijdag heb gezoend, toen was ie erg lief, hopelijk vanavond weer.
Heb er wel zin in, hoop dat ik hem erg leuk ga vinden en hij mij ook
Oud 12-10-2005, 17:06
Verwijderd
Ach, het is toch onmogelijk.

Wat ik wil dat kan niet, en zo simpel is het. Dus wil ik het ook niet. En nou vul ik me kut
Oud 12-10-2005, 17:09
suikerprinses
suikerprinses is offline

ik ben blij dat ik hem eindelijk heb verteld wat ik voel. en dat hij het begrijpt. en dat we gewoon vriendjes kunnen zijn.
Oud 12-10-2005, 17:21
Aurora
Aurora is offline
Ik ben aan het crushen op iemand uit de no-no categorie maar verder gaat alles goed
Oud 12-10-2005, 17:45
Spiteful
Spiteful is offline
Kut
Zwaar kut
En tis grotendeels m'n eigen schuld
Khad maar meteen duidelijk moeten maken dat er nooit iets serieus van kon komen...
En zeggen dat ik 3 dagen geleden nog zo wanhopig was als wat
Oud 12-10-2005, 18:07
Qamra
Qamra is offline
Ik word echt gek..

Push, pull, push, pull, push, pull.. Die gozer is nét een draaideur. Zo zit hij je veel te lang aan te kijken, zo vermijdt hij oogcontact. Zo zit je been aan been, zo blijft hij mijlenver van je weg zitten.

En.... precies op dit moment. Op het moment dat ik zo in de war ben wat betreft mijn huidige verliefdheid, komt mijn ex om de hoek zeilen. Of ik een "bakkie" wil komen doen. Ik heb net 8 uur in een trein/bus gezeten met bovenstaande onderwerp en ik heb echt geen behoefte in een beslissing nu.

Verder zit de dag VOL met tekenen. Van een gezellig gesprek op het juiste moment, tot vlinders (échte ) en weet ik veel wat.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

*edit* en the saga continues. Hij heeft net vertelt dat hij erg slecht tegen veranderingen kan. En ik zit zooooooooooooo mijn best te doen om mijn mond te houden over wat ik voor hem voel enzo. Ookal weet ik dat hij dat allang al weet.

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 18:26.
Oud 12-10-2005, 18:29
Toet0r
Toet0r is offline
ik ga echt balen als hij echt niet wil dat ik volgende langs kom. Ik heb vakantie, hij niet. Hij heeft toetsweek (3 toetsen, verspreid over de hele week) en ik die week erna. Nu ga ik iig een dagje naar Utrecht met een vriendin en het leek mij wel leuk om dan een paar dagen naar hem toe te gaan, zodat ik ook gewoon rustig kan leren (bij mij heeft iedereen vakantie, veel drukte dus enzo) en dat we dan gewoon s avonds lekker gezellig samen kunnen zijn. Maar vanmiddag smste ie dat ie geen tijd heeft enzo.
Toen smste ik mijn plan terug, maarja daar reageerde ie niet op.

Ik zie hem al zo weinig en nu heb ik de kans om naar hem toe te gaan en dan wil ie dat niet, ookal zal ik hem gewoon met rust laten enzo. grom. Nouja, we zien wel.
Oud 12-10-2005, 18:57
Verwijderd
Ik kom er steeds meer achter dat ik soms echt niet lief ben geweest. Maar ik mis 'm zo. En een kans geeft ie niet...

Ik wil gewoon even helemaal van de aardbodem verdwijnen ofzo.
Oud 12-10-2005, 19:13
Jones
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-10-2005 @ 18:06 :
Ach, het is toch onmogelijk.

Wat ik wil dat kan niet, en zo simpel is het. Dus wil ik het ook niet. En nou vul ik me kut
Vul je je kut of voel je je kut?
Oud 12-10-2005, 19:14
I C U
I C U is offline
Citaat:
Jones schreef op 12-10-2005 @ 20:13 :
Vul je je kut of voel je je kut?
Scherp.

Ontopic: Tja... Het voelt goed
Oud 12-10-2005, 19:18
Fainne
Fainne is offline
Ik ben nog nooit zo verward geweest in m'n hele leven.
Oud 12-10-2005, 20:45
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Klik.

Ennuzieikhaarvrijdagpasofzo
Oud 12-10-2005, 21:20
Toet0r
Toet0r is offline
en ik heb het weer eens helemaal gehad met iedereen.
Oud 12-10-2005, 21:28
Verwijderd
Hij is jarig en lief

Ik heb zin om het cadeautje te geven.

Ontbijtkoek!!!!!!!!!
Oud 13-10-2005, 12:25
Verwijderd
Ik mis hem... Ben pas 5 dagen weg, moet er dus nog 10...

Kreta is erg mooi en leuk, net zoals de mannen. Maar niets en niemand kan tippen aan hem
Oud 13-10-2005, 12:52
langejongen
langejongen is offline
Morgenavond naar Scheveningen met haar. Lekker eten en strandwandelen!!
Oud 13-10-2005, 13:30
George
George is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 12:50 :
Waarom die bezoektijden?
Hij laat drie weken medicijnen op zich testen voor 2300 euro, alles is er verschrikkelijk strikt, als ze niet op tijd slapen krijgen ze een boete, dat soort dingen, maar het is wel 2300 euro en daar profiteer ik natuurlijk ook van. Die bezoektijden horen bij die striktheid.
Oud 13-10-2005, 13:35
neilvt
neilvt is offline
voelt nog steeds naar, maar wel minder als maandag

heb het uitgemaakt, weet ook dat dat de beste beslissing was maar het voelt niet echt prettig nee... en ze doet nu ook heel erg naar tegen me maar dat zal wel een logische reactie zijn want ik denk niet dat ze het aan zag komen *zucht*

waarom voelen dingen soms zo dubbel?
Oud 13-10-2005, 14:12
zeep007
zeep007 is offline
Net stom ruzietje gehad om niets, en we wonen vandaag nog wel 1 jaar prc samen. Ruzietje is bijgelegd dus, Dat gaan we nog wel feestelijk vieren met een gourmet... hmmm....
Oud 13-10-2005, 14:17
Verwijderd
Goed, vandaag weinig gezien, maar niet zo erg. Wel dat ik het hele weekend weg ben..
Maarja, ik hou van hem, en hij van mij, als ik hem moet geloven
Oud 13-10-2005, 15:30
Luna
Luna is offline

met hem kan ik me wel op straat vertonen.
Oud 13-10-2005, 15:42
I C U
I C U is offline
Op het moment zit hij mijn liniaal te verkloten Nerdje.

Maar verder istie wel lief hoor
Oud 13-10-2005, 16:06
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
George schreef op 13-10-2005 @ 14:30 :
Hij laat drie weken medicijnen op zich testen voor 2300 euro, alles is er verschrikkelijk strikt, als ze niet op tijd slapen krijgen ze een boete, dat soort dingen, maar het is wel 2300 euro en daar profiteer ik natuurlijk ook van. Die bezoektijden horen bij die striktheid.
Who lekker, doe mij ook zo'n baantje. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou minder fijn is. Succes
Oud 13-10-2005, 16:59
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 12-10-2005 @ 13:42 :
vanavond een date met de jongen waarmee ik vrijdag heb gezoend, toen was ie erg lief, hopelijk vanavond weer.
Heb er wel zin in, hoop dat ik hem erg leuk ga vinden en hij mij ook
het was leeeuuk hij is lief, ben echt 8 uur bij hem geweest, van 5 tot 1, hij is ook echt grappig, en knáp!! en goede muziek smaak. alleen aan t einde zei ik: nou ehh tot ooit dan, en hij: ja, dus dat is wel beetje raar, maar toen ik net thuis was smste hij dat hij het leuk vond, en wenste me welteruste dat was wel weer lief, ik smste terug dat ik hoopte hem snel weer te zien.
Ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen
(enige jammere dat hij een uber druk leven heeft maargoed, oowja en nu nog aan mn ex vertellen..)
en nu ben ik de nrs aan het luisteren die we gister ook hebben geluisterd
Oud 13-10-2005, 17:32
Verwijderd
Hij is zó lief Wah, ik heb echt een fantastisch vriendje. Wil 'm niet kwijt. *glompt*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten