Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lane: They honking at us? Rory: They better not be. Frank, are they honking at us? Frank: I believe so. Rory: Oh, I am in no mood for this. We are depressed! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat stukje dat Rory uit die limousine kijkt wie d'r zo toetert en dat Luke d'r dan ziet: geweldig ![]()
||
Citaat:
Er was wéér een stom einde.. Het is een trend. Luke en Lorelai moeten bij elkaar blijijijijijven!!!
||
Citaat:
![]() En ik vind het woord 'leuk' nog steeds ontzettend ongepast. Flowtje en ik hebben besloten dat het 'goed' moet zijn. Het was een goede aflevering; geen leuke. Jammer trouwens dat Lorelai net dat bandje aan het halen was toen Luke langskwam, want nu zag Luke niet hoe erg ze er aan toe was; nu stond ze gewoon en leek ze best oké. Terwijl, als hij haar gezien had in d'r bed dan was ie echt wel geschrokken geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat het jammer was dat ze toen niet in bed lag dacht ik ook aan ja.. denk dat luke een beetje geschrokken is van lorelai omdat ze 'ex-vriend' zei, en dat hij dat eigenlijk helemaal niet wil, maar nu wel denkt dat lorelai helemaal niet meer samen wil zijn. En lorelai denkt dat ook weer van luke ![]() ik hoop wel echt heeeeeeel erg dat het weer goed komt. Ze zijn nog helemaal niet zo lang samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En inderdaad, goed is wat meer van toepassing dan leuk. (Die opmerking van Michel was ook geweldig "Sponge Boy Big Pants" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het werd luke teveel dat lorelai toch maar hem op bleef zoeken terwijl hij even na moest denken, en daarom barstte hij uit bij Doose's. En daarna dan een misverstand over of het nu wel of niet uit is. Het kan natuurlijk allemaal, we zullen volgende week wel meer weten ![]() Op teletekst voor volgende week staat
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
lol maar goed.... vond t allemaal zielig voor lorelai.. chris is ( en blijft ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bah.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: lang leve Google. ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 23:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oeh die wil ik
![]() ![]() op http://www.buyolympia.com isie 14.95 ![]() edit: wordt alles bij elkaar 23,95. Dat is best te doen ![]() nog een edit: ik heb gegoogeld en ja, ik kan er gewoon 30 bij optellen ![]() nog een edit: je hebt er een creditcard voor nodig ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 08:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga maar even kijken hoe dat bestellen in zn werk gaat. ![]()
||
Citaat:
![]() Hoe small ben jij? Doe je dat blauwe shirt uberhaupt aan? Zo nee kan/mag ik die overkopen ofzo? ![]() Anders mijn vader even lief aankijken voor zijn creditcard ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik zie wel vaker dingen over het hoofd, dus dat zegt eigenlijk niks over de mate waarop ik dingen boeiend vind. ![]() Ik heb geen creditcard. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 00:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat shirt was me helemaal niet opgevallen, terwijl ik dat soort kleine dingetjes juist vaak zie ![]() ![]() Ik heb weer zin in dinsdag, ben benieuwd hoe het met Emily gaat... Maar heb op de één of andere manier een slecht gevoel over Luke en Lorelai ![]()
||
Citaat:
we zullen nog wel zien ( ![]() en nu weer snel naar mijn spoiler topic
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |