Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2005, 18:14
Nona
Nona is offline
Zo. Mijn ouders een hele dag genegeerd. Het kon ze nog bar weinig schelen ook. Ahwell, zij zijn weg en ik ga zodadelijk ook nog even weg.

Ja, dansschool. Maar toen zei ik al 'ja' voor ik er erg in had, en dat terwijl ik mijn lieve vriendje vanavond op msn zou spreken. En daar komt nog weinig van als hij niet binnen een half uur online komt. Doe ik niet goed.
Vanavond laat dan?
Oud 12-11-2005, 18:37
T!ne
T!ne is offline
Ik blijf alles maar uitstellen en uitstellen.. Schoolwerk welteverstaan.. Ik moet leren!! Morgen heb ik ook al geen tijd *zucht*
Oh en ik mis mijn vriend Nochtans heb ik hem gistren gezien (hij mocht voor de 1e keer thuis binnen )..Maar ik wil hem nu bij mij hebben.. NU! Ik word zot van mezelf..
Oud 12-11-2005, 18:48
WolterB
WolterB is offline
Vandaag verjaardag. Was gezellig, alleen jammer dan mn oma door omstandigheden niet kon komen

Morgenochtend zorgen dat mn tas voor maandag is ingepakt en dan de rest van de dag genieten
Oud 12-11-2005, 19:04
Verwijderd
En ik vind hem vervelend tralala, misschien niet terecht maar dat geeeeft niets. Zak hooi.

Exen zijn altijd leuk om vervelend te vinden. Ik ben lekker toch veel leuker dan hij. Puh.
Oud 12-11-2005, 19:21
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben een slechte vriendin
ik zou blijven slapen bij S na t stappen maar heb afgezegd...
nu heb ik haar teleurgesteld.. ik kan ook niets anders dan haar teleurstellen
Oud 12-11-2005, 21:19
Roosje
Roosje is offline
Ik word echt gek van mezelf, maar het is leuk, of zo.

Weettikveel.
Oud 13-11-2005, 00:04
Nona
Nona is offline
Zo, twee keer een flink snelle weense wals uitgedanst (duizelig ) en een jive aangevraagd die wat sneller liep dan de rest, heeft 'ie laten weten. kon het bijna niet bijhouden, en dat zegt wat.

En dan zo naar bedje toe. Morgen wat schoonmaken, wat studeren...

En mijn ouders zijn thuis!
Oud 13-11-2005, 07:51
rare kwast
rare kwast is offline
zo ik heb ook weer de weg naar huis kunnen vinden
rotterdam wezen stappen met wat vrienden..
ik voel me rot, zit nu zo veel in mn hoofd wat ik er nooit ga uitkrijgen (afgezien van de ruis die door de herrie veroorzaakt is)

ik wil S alles vertellen en een knuffel geven en en en
maar ik kan t niet.. nee inplaats daar van moet deze trut haar (bijna letterlijk) wegduwen
knap hoor...

nou nu ontbijten met mn oudste broer zijn vrouw en twee zoontjes
jippie..
Oud 13-11-2005, 10:29
Halflight
Halflight is offline
En toen lag mn zus en dr vriend naakt in bed en kwam ik binnenwalsen Oops.
Oud 13-11-2005, 11:14
Gothic
Gothic is offline
bah ik voel me kut, ik ben moe, geen fut of energie en ik moet verdomme heel de dag al die kutdingen leren . Ben sjago, wil op m'n bed liggen en dat kan niet. Gister 5 uur verspild aan 4 uur in de auto zitten door kutfilles en een kutwedstrijd met een kutscheids die de hele wedstrijd weggaf aan de tegenpartij. Echt een pisdag dit.
Oud 13-11-2005, 11:30
Spiteful
Spiteful is offline
Mooi weer... kmoet iets vinden om te doen deze namiddag
Oud 13-11-2005, 11:45
Dolores
Dolores is offline
Zinloos geweld.. Ik snap daar echt niets van. :/ Ik doe ook echt m'n best om geen vooroordelen over buitenlanders te hebben, maar als ze een vriend van mij in elkaar slaan zonder enkele reden dan begin ik toch echt een hekel te krijgen aan die kutmarokkanen. Waarom zou je iemand het ziekenhuis in slaan? Zonder enige aanleiding, damn.
Oud 13-11-2005, 12:08
Verwijderd
Doet msn het eindelijk weer, issie er niet meer
Stomme msn
Oud 13-11-2005, 12:46
Verwijderd
Yatta, vandaag de hele dag Moderne Japanse Teksten doen
Oud 13-11-2005, 13:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 13-11-2005 @ 13:08 :
Doet msn het eindelijk weer, issie er niet meer
Stomme msn
Oeh, dat is té frustrerend...

Ik ben hard aan het leren voor mijn theorie en daar word ik ongelooflijk duf van
Oud 13-11-2005, 14:02
Skilly
Skilly is offline
Ik wil leren scooter rijden Zodat ik later in me Harley Davidson kan rijden Dus ik ga vandaag een afpsraak maken met me buurman om te vragen wanneer ik kan beginnen met trainen

Ik weet alleen niet hoe ik zoiets kan vragen Van hem mocht het wel maar tsja.

DFan licentiebewijs halen. En dan over 2 jaar Autorijbewijs. En dan op me 19de of 20ste een brommer rijbewijs en dan wil ik dus een harley davidson kopen
Oud 13-11-2005, 14:02
Nijn*
Nijn* is offline
Hoe heet het ook alweer als je niet meer weet wat je doet, zeg maar een soort periode hebt waarin je de controle over jezelf verliest en later niets meer van weet? Coinotisch ofzo?
Oud 13-11-2005, 14:23
ilse
ilse is offline
gisteravond was ik weer zooo raar

alles was in de war, ik vond alles eng en ik werd een beetje gek ofzo..

heerlijk, medicatie afbouwen
Oud 13-11-2005, 14:39
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 13-11-2005 @ 15:02 :
Hoe heet het ook alweer als je niet meer weet wat je doet, zeg maar een soort periode hebt waarin je de controle over jezelf verliest en later niets meer van weet? Coinotisch ofzo?
Bedoel je psychotisch? Een tijdelijk in meer of mindere mate vervormd en nogal beperkt waarnemings- en denkvermogen, dat voortkomt uit diepliggende angsten, gevoelens e.d; heeft normaalgezien een trigger nodig; komt bij een hoog percentage van de bevolking éénmalig of uiterst zelden voor; heeft een zekere vorm van cultivering nodig eer je echt van psychotische aanleg kunt spreken; vaak herinner je je er achteraf niet veel van; kan gaan van een toestand van shock waarbij je nog enigszins bij besef bent tot compleet van de pot gerukte waanbeelden dat er een groot complot tegen jouw gespannen is en je dringend iedereen moet afmaken.
Zoiets?
Oud 13-11-2005, 14:45
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
ilse schreef op 13-11-2005 @ 15:23 :
gisteravond was ik weer zooo raar

alles was in de war, ik vond alles eng en ik werd een beetje gek ofzo..

heerlijk, medicatie afbouwen
Leuk, dat ga ik binnen een paar maand dus ook voorhebben. Midden in de examens
Beetje conflict tussen mijn psychologe en de psychiater die mijn medicatie voorschrijft, zij vindt dat ik nog minstens een jaartje op dezelfde dosis moet blijven en zeker niet beginnen afbouwen op zo'n slecht moment, hij vindt van niet. Lul.
Maar ja kdenk wel dat ik er tegen kan of het tenminste op tijd zie aankomen als het niet goed gaat, zodat ik eens goed van mijn tak kan maken tegen de psychiater
Oud 13-11-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 13-11-2005 @ 14:30 :
Oeh, dat is té frustrerend...

Ik ben hard aan het leren voor mijn theorie en daar word ik ongelooflijk duf van
Best wel irritant ja

Gelukkig komt hij volgend weekend!
Weet niet of hij blijft slapen (neem aan van wel, anders is 't best wel "geldverspilling")
Nóg mooier zou zijn als hij echt het hele weekend zou blijven... *zwijmel*
Oud 13-11-2005, 14:59
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga S een brief schrijven.. nu hopen dat ze hier goed op reageerd
Oud 13-11-2005, 15:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 13-11-2005 @ 15:39 :
Zoiets?
Nee, lijkt er niet op.

Hmmm, zo nog even wat leren enzo. Zal ik msn eens aanzetten? Even kijken of vriendlief online is. Maar dan moeten niet allerlei mensen me aan gaan spreken als hij er niet is, want dan ben ik meteen weer weg.
Oud 13-11-2005, 15:13
Verwijderd
Kut.

Mijn moeder zit nu in een cel op een politiebureau in de buurt hiero, omdat ze anders gewoon mensen aan gaat vallen en alles kort en klein slaat. Zometeen gaat ze met een psychiator (en neem het me niet kwalijk als ik het fout spel) of een of andere gast van Emergis mee naar het ziekenhuis in Goes (stad hier een eindje vandaan), om daar onder dwang opgenomen te worden.

Ze was amper te houden, zelfs 3 mannen tegelijk konden haar nog niet houden. Heeft mijn pa de politie erbij gehaald, zij hebben haar dus naar het politiebureau gebracht.

Gelukkig heb ik twee goede vrienden waar ik goed mee kan praten, dat scheelt enorm veel.

Maar toch...
Oud 13-11-2005, 15:14
Nona
Nona is offline
@ mrboot: damn, wat een kutsituatie. *knuf*
Het is trouwens psychiater.
Oud 13-11-2005, 15:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
mrboot schreef op 13-11-2005 @ 16:13 :
*knip*
woow das idem heftig..
sterkte iig en goed praten met die vrieden.. (en als je iets wil weten rond je moeder moet je echt vragen vragen vragen (aan al die instellingen enzo..) met vragen rond lopen is niet goed

*hug*
Oud 13-11-2005, 15:26
Verwijderd
Ik had 't berichtje eerst nog helemaal niet gezien
Idd heftig *knuf* @ mrboot
Oud 13-11-2005, 15:29
Verwijderd
Dank jullie alle drie!

Nee, momenteel heb ik even geen vragen.

*knuffel terug

edit:

Ohja, ik kon me er overigens wel een beetje op voorbereiden. Het begon allemaal donderdagavond al, en het werd steeds erger. Steeds druk enzo, geen antwoord op vragen, dingen zomaar doen zonder dat ze weet waarom. Ik zag het eigenlijk al wel een keer gebeuren dat het zo zou lopen, dus de schok was gelukkig niet zo heel groot.

Maar toch is en blijft het natuurlijk enorm kut.

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 15:33.
Oud 13-11-2005, 15:43
Verwijderd
ik heb een supergaaf cadeau verzonnen voor een vriendin van mij
ik hoop echt dat 't gaat lukken, 'tis zo gaaf!!!!!
Oud 13-11-2005, 15:48
rare kwast
rare kwast is offline

(guus is binnen hoor..)

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 17:54.
Oud 13-11-2005, 16:01
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Spiteful schreef op 13-11-2005 @ 15:39 :
Bedoel je psychotisch? Een tijdelijk in meer of mindere mate vervormd en nogal beperkt waarnemings- en denkvermogen, dat voortkomt uit diepliggende angsten, gevoelens e.d; heeft normaalgezien een trigger nodig; komt bij een hoog percentage van de bevolking éénmalig of uiterst zelden voor; heeft een zekere vorm van cultivering nodig eer je echt van psychotische aanleg kunt spreken; vaak herinner je je er achteraf niet veel van; kan gaan van een toestand van shock waarbij je nog enigszins bij besef bent tot compleet van de pot gerukte waanbeelden dat er een groot complot tegen jouw gespannen is en je dringend iedereen moet afmaken.
Zoiets?
Hm, nee. Het lijkt er vaagjes op maar is niet echt wat ik bedoel.. Ik kom er nog wel achter
@ rare kwast: *knuffel* wel volhouden he.. (en nee ik heb geen guus meeuwis op mijn pc)
Oud 13-11-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 13-11-2005 @ 16:48 :

vraagje
*is er iemand toevallig die het nummer van guus meeuwis online heeft staan die het mij miss. kan sturen via msn o.i.d want onze pc is gechrasht en heb zo veel behoefte aan dat nummer nu*
Dat niet, maar wel een knuf voor rare kwast
Oud 13-11-2005, 16:16
rare kwast
rare kwast is offline
tx.. i'm trying to hold on..

hug back
Oud 13-11-2005, 16:16
Verwijderd
Morgen mijn eerste stage dag
Ik ben hartstikke zenuwachtig.
Ik heb last van faalangst en ik ben bang dat ik echt alles ga verknallen. Hoop dat ik de weg überhaupt kan vinden.
Ben er maar 1x geweest en het is echt een doolhof daar.
Het zal allemaal wel goedkomen.
Het is trouwens toch maar een snuffelstage, duurt maar 2 weken.
Als ik een blunder bega dan is het toch niet zo erg, ik zie ze de rest van mijn leven toch niet meer.
*nou dat laatste zinnetje in gedachten houden morgen*
Oud 13-11-2005, 16:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 13-11-2005 @ 17:16 :
Morgen mijn eerste stage dag
Ik ben hartstikke zenuwachtig.
Ik heb last van faalangst en ik ben bang dat ik echt alles ga verknallen. Hoop dat ik de weg überhaupt kan vinden.
Ben er maar 1x geweest en het is echt een doolhof daar.
Het zal allemaal wel goedkomen.
Het is trouwens toch maar een snuffelstage, duurt maar 2 weken.
Als ik een blunder bega dan is het toch niet zo erg, ik zie ze de rest van mijn leven toch niet meer.
*nou dat laatste zinnetje in gedachten houden morgen*
succes hou dat laatste zinnetje maar goed in je hoofd en daarnaast stage is er om te leren dus fouten mogen!
Oud 13-11-2005, 16:44
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Morgen is het proefwerk week en ik moet nog hartstikke veel leren.
Ik voel me erg verlaten en eenzaam.
Oud 13-11-2005, 16:45
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Straks weer terug naar die kliniek, terwijl ik nu eindelijk rustig ben... ik mis mijn kamer nu al, want die is zo gezellig...
en daar is het zo druk... zoveel mensen..

Ik ben nogsteeds gesloopt... ik trek die therapieen niet meer.. hoewel ik ze nodig heb..

pff.. weet het ff niet meer
Oud 13-11-2005, 16:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 13-11-2005 @ 17:44 :
Morgen is het proefwerk week en ik moet nog hartstikke veel leren.
Ik voel me erg verlaten en eenzaam.
hier nog 1..
Oud 13-11-2005, 17:02
Verwijderd
Ik voel me gewoon raar. Mijn moeder gaat mijn psycholoog maar weer eens mailen, omdat ik het zelf toch niet kan. maar ik ben daar zo bang voor! Ik wil niet dat alles opnieuw begint, ik heb me zo kut gevoeld, waarom zou dat opnieuw moeten? Dat slaat echt niet in. Ik vind het kut en voel me echt raar nu.
Ik weet ook niet wat ik met haar aan moet. Zal ze doen wat ze zei dat ze zou doen? En als ze dat niet doet, wat moet ik dan?Kwaad worde? Maar ik weet dat dat geen nut heeft, maar ze mag toch wel weten hoe ik me voel?

Op t moment is mijn leven gewoon raar.
Oud 13-11-2005, 17:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me echt een beetje kut omdat ik veel te weinig geleerd heb en morgen mn 2 tentamens heb. Voor 1 vak heb ik zelfs nog niets gedaan en vanavond heb ik met mn biologische vader afgesproken en kan ik dus ook niet meer leren. En ik haat onvoldoendes. Zucht... Straks haal ik mn her ook niet en kan ik mn propedeuse wel schudden Zucht...
Oud 13-11-2005, 17:33
Nona
Nona is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-11-2005 @ 18:27 :
Ik voel me echt een beetje kut omdat ik veel te weinig geleerd heb en morgen mn 2 tentamens heb. Voor 1 vak heb ik zelfs nog niets gedaan en vanavond heb ik met mn biologische vader afgesproken en kan ik dus ook niet meer leren. En ik haat onvoldoendes. Zucht... Straks haal ik mn her ook niet en kan ik mn propedeuse wel schudden Zucht...
Een beetje vervelend om te doen, maar kun je die afspraak dan niet beter verzetten?
Oud 13-11-2005, 17:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-11-2005 @ 18:27 :
dat herken ik wel..
morgen een tentame noppes aan gedaan
Oud 13-11-2005, 18:12
Roosje
Roosje is offline
Hmmm.

En Jezus, ik ben echt raar bezig, waarom voel ik me nu niet zo goed als ik zou kunnen doen?
Oud 13-11-2005, 18:33
rare kwast
rare kwast is offline
ik moet echt nog even leren maar kan alleen maar huilen en denken..
Oud 13-11-2005, 18:47
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-11-2005 @ 19:33 :
ik moet echt nog even leren maar kan alleen maar huilen en denken..
*knuf*

Ik ken het.
Oud 13-11-2005, 19:05
Verwijderd
Ik heb gisteren een supermooie dag gehad. samen met pap, W, J, H en S hele dag door het land gelopen/gevaren, en veel wild geschoten. 40 stuks, stond erg mooi op het gezamenlijke tableau. De hoornblazers kwamen tableaublazen, dat was ook weer genieten. Na het snert eten in de Ridder ben ik als een gek richting Amsterdam gesneld, zodat ik nog voetbal kon zien.

vandaag naar Makom geweest. Met mn debiele hoofd om 9 uur op de stoep daar, is het natuurlijk zondag, en beginnen ze pas om 1 uur..zucht. dus ik weer met de tram terug. maar het was wel oke, mensen tekort, dus ze waren erg blij dat ik vandaag en niet gisteren kwam. En nu ben ik zo vreselijk moe hè. ongelofelijk. Hele weekend alleen maar bezig. Net van het station naar huis gelopen (3 kwartier). ik had even frisse lucht en rust om me heen nodig. en die stommerds wilden maar niet zwaaien.
Oud 13-11-2005, 19:56
Roosje
Roosje is offline
Beklemmende stilte.

Tsk, het klopt, of zo. Zalig, zondagavonden.
Oud 13-11-2005, 20:00
Verwijderd
Wat heb ik nou gedaan? Dit wilde ik toch niet meer?
Maar het luchtte wel op
Oud 13-11-2005, 20:12
rare kwast
rare kwast is offline
wil iedereen svp duimen morgen en woensdag...
tentamens voor mij!! en heel slecht geleerd omdat ik echt een kut week had...
iedere keer maar weer huilen enzo..

dus... we gaan eens kijken wat we van deze eerste ronden maken..

knufs voor iedereen verder
Oud 13-11-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 13-11-2005 @ 21:12 :
wil iedereen svp duimen morgen en woensdag...
tentamens voor mij!! en heel slecht geleerd omdat ik echt een kut week had...
iedere keer maar weer huilen enzo..

dus... we gaan eens kijken wat we van deze eerste ronden maken..

knufs voor iedereen verder
*zakdoekje leent*

*duimt*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten