Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() MVV'er Muhamadu naar Cercle Brugge Ibad Muhamadu (23) verlaat, per direct, MVV. De aanvaller vertrekt naar de Belgische Eersteklasser Cercle Brugge. Over de duur van het contract hebben beide clubs nog geen mededelingen gedaan. MVV en Cercle Brugge wachten eerst de medische keuring af. De spits speelde voor MVV bij FC Twente en Cambuur Leeuwarden in de Nederlandse competitie. In totaal speelde de Amsterdammer 80 wedstrijden en scoorde 21 maal. Indien het tot een overeenkomst komt, wordt Muhamadu de tweede Nederlander bij Cercle. Brian Pinas maakte afgelopen zomer de overstap van FC Groningen naar Brugge. Mja, ik vind het van de ene kant jammer, want hij is toch anderhalf jaar heel nuttig geweest voorin voor ons. Met afstand de aanvaller waarmee het meest dreiging van uit ging. Van de andere kant was zijn wedstrijdinstelling vooral het laatste half jaar niet zo oke (veel kafferen op anderen). Maja, hopen op een snelle vervanger. ![]()
||
Citaat:
Maar gelukkig voor ons is die Muhamadu weg, dan wordt de wedstrijd tegen MVV, volgende week, een koekie! Gommans kan zelfs Martijn Kuiper nog bij houden, Pascal Heije (zonder flitsende schoentjes; een snelle leerling!) neutraliseert Brncic, Pater wint alle kopduels van Kruijer en Sjors Brugge schiet op die plaatsen waar van der Ban nét niet bij kan. Ja, met onze nieuwe selectie winnen we de 5 periode. Of anders de 6e. En als dat niet meer lukt de 7e. |
![]() |
|
Nieuwendaal naar MVV
Willem II-er Steef Nieuwendaal (19) komt de rest van dit seizoen uit voor MVV. De Maastrichtse club huurt de middenvelder uit het beloftenteam van de Tilburgers. ,,Het is voor zijn ontwikkeling goed om ervaring op te doen in de Gouden Gids Divisie'', zo motiveert manager technische zaken Kees Zwamborn op de clubwebsite het besluit van de club om Nieuwendaal tot de zomer van 2006 aan MVV uit te lenen. Bron: www.voetbal24.nl DE KOGEL IS DOOR DE KERK: VAN DEN BAN EN BRYSSINCK BLIJVEN!!! MVV en Serge van den Ban hebben een mondeling akkoord bereikt over een verlenging van zijn contract. De keeper blijft nu tot juli 2008 in Maastricht. De Belg Alex Bryssinck gaat zijn verbintenis verlengen met twee jaar tot juli 2010. De rechtsback stond in binnen- en buitenland in de belangstelling van diverse clubs. De contracten van beide spelers zullen binnen enkele dagen getekend worden. Bron: www.elfvoetbal.nl GEWELDIG! ![]()
||
Citaat:
![]() En ondanks dat-ie geen pepernoot zou raken, wil hij kennelijk alleen naar een eerste divisieclub. ![]() Demouge niet naar MVV of Den Bosch FC Eindhoven-aanvaller Frank Demouge gaat niet in op de interesse van MVV en FC Den Bosch. De Nijmegenaar blijft in principe tot eind dit seizoen bij de blauwwiten. „Behalve als zich de komende dagen een eredivisieclub meldt. Dan vertrek ik alsnog”, zei Demouge gisteren. Een gegadigde uit de Eredivisie zal de aanvaller voor 1 februari moeten overnemen. Dan gaat de transfermarkt weer op slot. Eerder deze week toonden NAC en ADO Den Haag interesse. „Ik heb zelf niks van die clubs vernomen, dus ik weet ook niet hoe het precies zit.” De aanvaller voerde de afgelopen dagen gesprekken met MVV en FC Den Bosch. Beide clubs wilden hem per direct inlijven. Niettemin geeft Demouge de voorkeur aan zijn huidige werkgever. „FC Eindhoven heeft mij dit seizoen een kans gegeven. Ik ben hier weer helemaal fit geworden. Dan is het wel zo netjes om tot het einde van de competitie hier te blijven”, aldus Demouge, die vorig jaar als speler van NEC lang uit de roulatie was vanwege een ernstige knieblessure. FC Den Bosch is overigens niet helemaal uit beeld bij de spits. „Wellicht heeft die club eind dit jaar nog steeds interesse. We zullen in ieder geval contact houden.” Bron: Eindhovens Dagblad
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het waren de betere spelers uit Amsterdam, maar geen spelers om de Nederlandse competitie naar een hoger niveau te tillen, sorry hoor.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je bent zo anti-Ajax dat het je geloofwaardigheid helemaal onderuit haalt.
|
![]() |
Heerenveen laat Samaras alsnog vertrekken
28 januari 2006 SC Heerenveen heeft eieren voor haar geld gekozen in de zaak rond spits Georgios Samaras. De Griek wilde graag naar Manchester City en spande zelfs een arbitragezaak aan om de transfer rond te krijgen. Deze zaak liep voor de aanvaller echter niet goed af, waarna hij zich direct ziek meldde. Heerenveen is nu alsnog door de knieën gegaan, waardoor Samaras per direct naar Manchester kan vertrekken. Met de transfer is een bedrag gemoeid van 7,5 miljoen euro. Dit transferbedrag kan echter nog fors oplopen. Heerenveen ontvangt gedurende de contractperiode bovendien 500.000 euro per seizoen dat Manchester City zich weet te kwalificeren voor de groepsronde van de UEFA Cup. Hierbij geldt een maximum van 2 miljoen euro gedurende vier seizoenen. Als Manchester City zich kwalificeert voor de Champions League levert dat Heerenveen een bedrag van 1 miljoen euro op. Bovendien ontvangt Heerenveen, in het geval dat Manchester City de Griek doorverkoopt, 25% van de winst. Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft al aangekondigd dat hij vóór dinsdag, wanneer de internationale transfermarkt sluit, een nieuwe aanvaller wil halen. Na de verkoop van Klaas Jan Huntelaar en Samaras heeft de Friese club een slordige 16,5 miljoen euro in kas, maar zit het krap in de aanvallers. Vanavond, in het duel met RBC Roosendaal, staat routinier Arnold Bruggink in de punt van de Friese aanval. BRON |
![]() |
|
Gerucht op het gastenboek van www.venlonaren.nl: Rik Platvoet vertrekt bij VVV en zou terugkeren bij Us MVV'ke.
Laat maar komen die jongen zou ik zeggen! In zijn eerste periode bij MVV was-ie echt succesvol. Na het vertrek van Muhamadu zeker iemand die de ploeg voorin sterker kan maken! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Geld zal het niet zijn, want PSV is opzoek zijn naar een opvolger van Alex. Het salaris wat Ajax biedt, zal niet veel hoger zijn dat wat de Eindhovenaren hem bieden. Tevens zal Stam bij PSV verenigt worden met zijn vriend Cocu, waar hij zowel in Eindhoven als met Oranje heeft samengespeeld. Voor sportieve successen zal onser Jaap ook niet naar A'dam hoeven, want ik verwacht dat PSV CL speelt en Ajax niet. Om de speelminuten zal het ook niet te doen zijn, want een topper als Stam dwingt bij iedere Nederlansche ploeg speeltijd af. Jaap zal in A'dam een steunpilaar zijn, maar in Eindhoven net zo goed. Dat voetballers hun beloften niet erg serieus nemen begrijp ik goed, maar ik snap niet wat Ajax hem kan bieden dan PSV niet kan... |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik moet denken van deze move van Ajax/Stam. Natuurlijk is het een weergaloze verdediger, maar hij is al wat ouder. Ik denk dat het weleens net zo'n verhaal kan worden als een paar jaar terug toen Ajax Witsche, Winter, Menzo enzo ineens contracteerden. En of onze Kenneth nou hun verlosser zal worden? Even over die (eventuele) transfer: Wat mij betreft mogen ze hem laten gaan, zelfs naar Ajax. Als je voor een 31 jarige speler die nog maar 1 jaar onder contract staat, toch nog een paar miljoen kunt vangen, dan moet je dat gewoon doen. En als het een droom van die jongen is om ooit nog bij Ajax te spelen, dan moet je hem dat niet afnemen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat die droom een nachtmerry gaat worden. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het wel een goede aankoop. Als Grygera weggaat hebben we nu iets achter de hand en heb je dus wat langer de tijd om naar een goede, jonge verdediger te zoeken.
|
Stam is zeker wel een topaankoop voor Ajax. Ik vraag me wel af wat ze in hemelsnaam met Perez moeten. Voor 'op tien' hebben ze Sneijder al, en voor de spits hebben ze Huntelaar, Rosenberg en Charisteas. De laatste tijd vind ik Rosenberg en Charisteas overigens helemaal niet slecht voetballen.
||
Citaat:
Als je Perez haalt moet je hem op 10 zetten en niet op links. En ja, Kenneth heeft bij ons ook op links gespeeld maar dat kwam omdat we toevallig 2 geweldige nummers 10 hebben. In zo'n geval moet je een keuze maken. Maar een nummer 10 halen voor op links schiet natuurlijk niet op. Zeker als ze hem als nieuwe leider van het team zien, dan moet je hem om zijn favoriete positie zetten.
|
![]() |
Ik denk dat Sneijder op 10 toch wel net wat beter is dan Perez. Over dat Huntelaar op 10 ben ik het wel met je eens, ik denk dat we met de punt naar achteren hadden moeten spelen.
Maar goed, als de interesse van Milan echt concreet is en ze een goed bedrag op tafel willen leggen, hebben we dat probleem niet meer.
|
Als je voor Sneijder veel geld kan vangen, dan moet je hem met de taxi wegbrengen. Perez is zo veel verder dan Sneijder, die maakt een team altijd beter. Ik vind het ook een echte Ajacied, beetje type Laudrup of Litmanen. Hoewel hij daar niet mee vergeleken mag worden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|